Een echte scepticus overtuigen zal niet lukken zolang ie zelf niks meemaakt nee (of een goede theorie ziet)quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:47 schreef bolivian het volgende:
Volgens mij heeft het in deze tijd geen zin meer om mensen proberen te overtuigen met bewegende items. Want al die 'onverklaarbare' verschijnselen zijn zo eenvoudig in elkaar te special-effecten.
Ik vind het wel spectaculair om te zien heur. Tel de tig getuigen hierbij op en we zijn al bijna bij een acceptatiefasequote:Aldus blijft er weinig baanbrekends over.
raADdequote:
groOTtequote:Die film kan ik niet zomaar online zetten (copyright/grote/etc.)
Bingo... heb ik die film van jou gekregen? Heb onderhand zo veel films van jou dat ik niet meer weet hoe of wat... hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:11 schreef De_Schaduw het volgende:
Ehm, da's toch die docu met dat kind dat aan tafel zit en waarbij de stoel oa. begint te bewegen?
Edit: ff zoeken hoor...
Ik kan m'n paranormale progs ook niet meer uit elkaar houdenquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:14 schreef lunamoon het volgende:
[..]
Bingo... heb ik die film van jou gekregen? Heb onderhand zo veel films van jou dat ik niet meer weet hoe of wat... hahaha
Ja die miste ik nogquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:39 schreef De_Schaduw het volgende:
Okee, gevonden: Bewegende stoel met meisje er op
Mooie tvpquote:
Ik ben met je eens dat er 1 punt lijkt te zijn waarop de kracht wordt uitgeoefend. Echt overtuigd ben ik echter nog niet. Sowieso kan dat ook andere oorzaken hebben dan puur een touwtjequote:Op woensdag 4 mei 2005 18:15 schreef gelly het volgende:
Bij zowel de tafel als de stoel kun je zien dat er een "touwtje" aan 1 van de poten is bevestigd. Let maar eens op de beweging en je zal zien dat alle kracht op een gegeven moment op één poot uitgeoefend wordt.
Dit is teveel nep. Het tafellaken bedekt te veel. Camera is van één kant. Je ziet te weinig.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben je eens dat er 1 punt lijkt te zijn waarop de kracht wordt uitgeoefend. Echt overtuigd ben ik echter nog niet. Sowieso kan dat ook andere oorzaken hebben dan puur een touwtje
In veel foto's die ik zie geloof ik wel, maar om de een of andere reden in duidelijke foto's weer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:39 schreef lunamoon het volgende:
check out the whole doc. yosomiteHeb trouwens nog niks gehoord over de fotos?
Welke zoek je, lunamoon? Ik heb alles t/m episode s06e06. Als je m wilt, mail me maar ff. Email staat in mn profielquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:42 schreef lunamoon het volgende:
ff offtopic....*PSSSSTTT* schaduw... heb jij de laatste MH? zit al de hele dag erop te wachten maar hij komt niet op de markt!! tot nu toe.. sorry livEliveD.. nu ontopic iedereen!
Hey Lynx666, kan je mij ook wat episodes doorsturen? Welke mooi zijn? Tnx (zie mijn profiel voor m'n email)quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Welke zoek je, lunamoon? Ik heb alles t/m episode s06e06. Als je m wilt, mail me maar ff. Email staat in mn profiel
sorry voor (laatste) offtopic reactie.
--
Hoop morgen de hele docu te kunnen bekijken. Dat fragment met het kind op de stoel vond ik wel opmerkelijk. En waarom bleef ze er zelf zo rustig onder? Lijkt me neit prettig als er een "entiteit" aan je stoel loopt te rammelen - al ben je er nog zo aan 'gewend'.
Moet je ff refreshenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:42 schreef lunamoon het volgende:
ff offtopic....*PSSSSTTT* schaduw... heb jij de laatste MH? zit al de hele dag erop te wachten maar hij komt niet op de markt!! tot nu toe.. sorry livEliveD.. nu ontopic iedereen!
Daar heb ik wel antwoord op. Met alle dingen diie ik mee heb gemaakt qua poltergeists moet ik zeggen... je went je er aan. Het is niet meer eng om opeens een paar benen naast je zien staan, of een gezicht die naar beneden op je staard van het plafond als je gaat slapen, of als de dekenns van je heel langzaam afglijden etc etc etc.. mijin punt... en conclusie.. die is iets wat dus veel s gebeurt, anders zouden ze ook niet de kamera klaar hebben en de moeder zou niet op wacht erachter staan, dus het meisje is er aan gewend. Ik denk dat het kind het gewoon accepteert want neem aan dat ze daar al lang wonen, misschien al vanaf het kinds haar geboorte... phew!!! langer verhaal dan wat ik ervan wou maken.. sorry iedereen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Welke zoek je, lunamoon? Ik heb alles t/m episode s06e06. Als je m wilt, mail me maar ff. Email staat in mn profiel
sorry voor (laatste) offtopic reactie.
--
Hoop morgen de hele docu te kunnen bekijken. Dat fragment met het kind op de stoel vond ik wel opmerkelijk. En waarom bleef ze er zelf zo rustig onder? Lijkt me neit prettig als er een "entiteit" aan je stoel loopt te rammelen - al ben je er nog zo aan 'gewend'.
Dat hoor je wel érg vaak!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:25 schreef livEliveD het volgende:
De film laat niks zien maar de foto's wel:
Mja, licht is licht zou je zeggen. Ik denk eerder aan iets van een korte sluitingstijd dat misschien invloed heeft. Zo'n camera als jij voorstelt zou je theoretisch wel moeten kunnen maken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:20 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Is het misschien niet een ideetje om een soort camera in elkaar te prutsen met een huge fotorolletje dat gewoon een kwart van elke seconde ofzo een foto maakt? Zodat je dat soort dingen ook kunt filmen?
ja als die ma om te beginnen eens op 10 meter afstand gaat staanquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:39 schreef De_Schaduw het volgende:
Okee, gevonden: Bewegende stoel met meisje er op
ja en daarom zenden ze slechts 1 filmpje en niet elk jaar 1 als het al zo lang gaande is dus jij wilt zegge dat die moeder zoiets had van aha dit is de 300ste x dus dat zal ik maar eens gaan filmen .....quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:36 schreef lunamoon het volgende:
[..]
Daar heb ik wel antwoord op. Met alle dingen diie ik mee heb gemaakt qua poltergeists moet ik zeggen... je went je er aan. Het is niet meer eng om opeens een paar benen naast je zien staan, of een gezicht die naar beneden op je staard van het plafond als je gaat slapen, of als de dekenns van je heel langzaam afglijden etc etc etc.. mijin punt... en conclusie.. die is iets wat dus veel s gebeurt, anders zouden ze ook niet de kamera klaar hebben en de moeder zou niet op wacht erachter staan, dus het meisje is er aan gewend. Ik denk dat het kind het gewoon accepteert want neem aan dat ze daar al lang wonen, misschien al vanaf het kinds haar geboorte... phew!!! langer verhaal dan wat ik ervan wou maken.. sorry iedereen!
En toch ondersteunen de beelden de getuigenverklaringenquote:Op zondag 8 mei 2005 18:54 schreef P4nic het volgende:
Je eigen voorbeelden lijken niet echt geloofwaardig, als je goed kijkt zie je dat er telkens maar aan 1 punt getrokken wordt.
Ik zal kijken of er op de docu meer te zien is van het schilderij en of je deze kunt zien hangen.quote:En het schilderij zie ik eerst niet hangen en dan zie ik het plots vliegen, ik zie de hele muur aan de linker en rechterzijde maar net toevallig waar het schilderij zou moeten hangen zie ik niets... Volgens mij zijn het gewoon 2 muren met daar tussen een zwart gat waardoor het schilderij vliegt...
En als ze te helder zijn noemt iedereen het weer photoshopquote:Op zondag 8 mei 2005 17:19 schreef Kogando het volgende:
Er kunnen overal scherpe foto's van gemaakt worden, behalve van bovennatuurlijke dingen.
Die heb ik nog ergens liggenin MPG. Zal m ff hosten:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:13 schreef DaveHarris het volgende:
1 van de meest opmerkelijke filmpjes die ik ooit gezien heb staat hier; http://www.ghoststudy.com/monthly/may01/videoghost.html
Het filmpje uitvergroot laat een langharige dame in een soort van gewaad zien, maar het rare is juist dat ze achteruit lijkt te lopen alvorens ze in de muur verdwijnt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:36 schreef DaveHarris het volgende:
Juist, thats the one, thanks! Volgens mij is zoiets als dit niet zo makkelijk te faken. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal voor Japanse tekst bij geschreven staat.
Hier een compilatiefilmpje van eigenlijk alles, foto`s filmpjes evp`s itc, die wel leuk is om te kijken. Er zitten een aantal opmerkelijke dingen tussn oals het eerste filmpje die komt na de foto`s. http://www.lookatentertainment.com/v/v-551.htmquote:Altijd leuk die filmpjes en fotos.
Plaatje drie is zeker geen vogelpoep. In het compilatiefilmpje waarvan ik hierboven de link heb geplaatst zie je de bewegende beelden en dat sluit vogelpoep echt uit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:25 schreef Lynx666 het volgende:
Plaatje 3 is niet meer dan wat vogelpoep op de voorruit van de wagen van waaruit de foto gemaakt is.. De rest zijn wel goeie foto's al weet ik niet precies wat ik in de space shuttle foto moet zien... Het lijkt alsof het achter glas is genomen met iets wat dicht voor de lens zit.
Het doet me overigens ook denken aan dat filmpje waarbij je iets wazigs de weg over ziet steken. Maar als je daarbij weer wat beter kijkt zie je dat het niet meer is dan een druppel op de voorruit zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:13 schreef DaveHarris het volgende:
Ownee sorry, volgens mij lijkt die plek er gewoon heel erg op maar is het toch ergens anders..![]()
Moonwalking spookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het filmpje uitvergroot laat een langharige dame in een soort van gewaad zien, maar het rare is juist dat ze achteruit lijkt te lopen alvorens ze in de muur verdwijnt.
Moeilijk te zien maar zeker interessantquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:45 schreef Lynx666 het volgende:
Die heb ik nog ergens liggenin MPG. Zal m ff hosten:
De bewuste originele video in MPG
Is al eens voorbij geweest. Is het je opgevallen dat dit spookje achteruit loopt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggenin MPG. Zal m ff hosten:
De bewuste originele video in MPG
Klopt, heb ik eerder in dit topic al aangegevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef MUUS het volgende:
Is al eens voorbij geweest. Is het je opgevallen dat dit spookje achteruit loopt?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |