Vermoedelijke opstelling AC Milanquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
Sheva kan wel 2 duels in een week aan hoor. Buiten zijn zwaardere blessures is hij fysiek één van de beteren. De verwachting is toch wel Sheva én Crespo. Ze willen snel 0-1 maken, aldus Maldini.
quote:Dida
Cafu, Nesta, Stam, Maldini
Gattuso, Pirlo, Seedorf
Kakŕ, Rui Costa
Shevchenko
Da's tenminste wat mij het meest boeitquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:36 schreef Doc het volgende:
Wie wordt de tegenstander van LFC?
Zie je wel mich, wel kerstboom. Typisch Ancelotti. Als hij nu Sheva nog ff inruilt voor Crespo ben ik tevree.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef PyTh het volgende:
Vermoedelijke opstelling AC Milan
He jammerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef mark-- het volgende:
Dat weten we nog niet.
Bijna alle italiaanse kranten gokken 4-3-2-1. Ik hoop wel dat Rui Costa speelt, want die pakken we zo in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ja, de vermoedelijke opstellingen lopen uiteen. Las er net ook één met 4-3-2-1 en dan Ambrosini op het middenveld ipv Rui Costa bij PyTh. En anderen komen weer gewoon met 4-4-2, met Crespo én Sheva.
Ach we zullen zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ja, de vermoedelijke opstellingen lopen uiteen. Las er net ook één met 4-3-2-1 en dan Ambrosini op het middenveld ipv Rui Costa bij PyTh. En anderen komen weer gewoon met 4-4-2, met Crespo én Sheva.
Ik hoop dat ze de fans van Milan duidelijk vertellen dat een minuut stilte gewenst is.quote:Oproep aan alle stadionbezoekers
4 mei 2005 14:15
In verband met Nationale Dodenherdenking vraagt PSV alle stadionbezoekers vanavond om 19.45 uur op hun plaats aanwezig te zijn. In een aangepast voorprogramma zal het Philips Stadion om 20.00 uur twee minuten stilte houden.
Op de grote schermen en het interne televisiecircuit wordt rechtstreeks overgeschakeld naar de live-beelden van de NOS. Verder wordt de muziek in het stadion aangepast. Vanaf 20.30 uur tot aan de aftrap is de muziek weer zoals gebruikelijk, om de juiste sfeer voor deze kraker te creëren.
Klappen
Het is in Italië gewoonte om te klappen als er een minuut ter nagedachtenis van overledenen in acht wordt genomen. Mochten onze Milanese gasten dit vanavond doen, dan weet men dat dit uit respect gebeurt.
Ik gok ook op een kerstboom, Milan kan dan lekker op de counter loeren zonder achterin veel in gevaar te komen. Dat hoop ik niet, maar verwacht ik welquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
Bijna alle italiaanse kranten gokken 4-3-2-1. Ik hoop wel dat Rui Costa speelt, want die pakken we zo in.
Rui was een groot speler, maar tegenwoordig is hij te statisch en niet fit genoeg meer. In een gemiddelde wedstrijd kan hij nog prima mee maar als PSV er vol op klapt verzuipt hij compleet. Dan hebben ze meer aan Ambrosiniquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Lizz-n het volgende:
Ik gok ook op een kerstboom, Milan kan dan lekker op de counter loeren zonder achterin veel in gevaar te komen. Dat hoop ik niet, maar verwacht ik wel
Ik denk dat je Rui Costa een beetje onderschat.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de fans van Milan duidelijk vertellen dat een minuut stilte gewenst is.
Veel PSV fans zullen een raar beeld krijgen als ze de Milan aanhang zien klappen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jou hoop op de tegenstander heeft altijd nog gewerkt dus PSV gaat door, he gelukkig![]()
Maar scoren kan hij nog, dat doelpunt van hem nog gezien? Maandje terug ofzoiets. Hij haalt uit vanaf de zijlijn vanaf zo'n 40 meter en die bal beland met een curve zo in de kruising, best aardig schot.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef DIJK het volgende:
Rui was een groot speler, maar tegenwoordig is hij te statisch en niet fit genoeg meer. In een gemiddelde wedstrijd kan hij nog prima mee maar als PSV er vol op klapt verzuipt hij compleet. Dan hebben ze meer aan Ambrosini
Doe d'r maar ff wat aan Spidey!quote:
Hoop doet leven Charisteas fanaatquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Milan komt vrij snbel op 0-1 en laat psv vervolgens lekker spelen.
Milan door naar de finale,.
Heb je geen eigen topic?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Milan komt vrij snbel op 0-1 en laat psv vervolgens lekker spelen.
Milan door naar de finale,.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:56 schreef rubbereend het volgende:
hup PSV, ben bloednerveus
op verzoek al verbeterdquote:
Dank u Eendquote:
Lucius rechtsback, en wanneer nodig door laten schuiven naar het middenveldquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dank u Eend![]()
Uit het interview van PSV-tv valt er uit de woorden van Hiddink op te maken dat hij eventueel ook met 3 verdedigers zou kunnen spelen. In eerste instantie is het logisch Ooijer te vervangen door Bogelund of Lucius, maar wanneer Milan maar met 1 echte spits speelt en de nood is aan de man, dan kan Hiddink eventueel een mannetje extra op het middenveld of in de spits zetten.
Schreeuw ze voor me naar de finale wil jequote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef PyTh het volgende:
Ik ga nu naar huis even eten en dan lekker naar de stad indrinken en hopelijk een mooie en spectaculaire pot voetbal zien.
Prettige wedstrijd straks
Klinkt eigenlijk wel het meest logisch.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
Lucius rechtsback, en wanneer nodig door laten schuiven naar het middenveld
En Juve dan ... ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef DIJK het volgende:
Liverpool mag inderdaad ook hopen op PSV, want Milan maakt gehakt van dit Liverpool. De verdediging van Liverpool is ongeschikt voor de stijl van Milan. Die hebben liever al die lange ballen zoals gister tegen Chelsea.
zeikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk nietquote:
Alsjeblieft niet weer een verlenging, laten we het maar gewoon in de 90 minuten afmaken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
Tja, met 1-0 (of beter, uiteraard) de rust in proberen te gaan.
Heb je de hele tweede helft om een verlenging af te dwingen.
Tja, ik denk dat je als PSV blij mag zijn met een verlenging.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer een verlenging, laten we het maar gewoon in de 90 minuten afmaken.
Juist wel een verlengingquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer een verlenging, laten we het maar gewoon in de 90 minuten afmaken.
Het gaat inderdaad moeilijk worden, maar zonder geloof in een overwinning win je natuurlijk zeker niet
En Stamquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop weer penalty's
En laat Seedorf 1tje nemen
Ja, met een verlenging mag je op voorhand tevreden zijn, maar ik ze liever al gewoon het karwei in de 90 minuten afmaken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat je als PSV blij mag zijn met een verlenging..
Ik zie ze namelijk toch écht niet met 3-0 winnen.
De ontlading is wel geweldig, maar tegen Lyon had ik het echt niet meer. Dus dan maar afmaken in die 30 minuten, mocht het 2-0 worden na 90 minutenquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:09 schreef Djekko het volgende:
[..]
Juist wel een verlengingIs goed voor je hart joh
En dan met penalties het karwei afmaken
Wij zijn niet bang want Shevchenko is erbijquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal hij nodig hebben met de pingel![]()
God is voor Ajax.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:31 schreef RijstNatie het volgende:
Ik bid tot god laat PSV door gaan naar de finale
o holy spirit
Uiteraard, dat zou nog mooier zijn. Alleen ik ben bang dat de verlenging de enige kans zal worden.. 2-0 zou nog kunnen, 3-0 lijkt me echt een wonder.. maja, you never know.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Ja, met een verlenging mag je op voorhand tevreden zijn, maar ik ze liever al gewoon het karwei in de 90 minuten afmaken.
Koos Alberts kan weer lopen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag gaat een wonder gebeuren.
*meebidt*quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:31 schreef RijstNatie het volgende:
Ik bid tot god laat PSV door gaan naar de finale
o holy spirit
Dat was ook wel te zien/horen op TV de laatste minuten waren ze wel heel stilquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:36 schreef StefanFM het volgende:
Ik zit nu hier in Sydney en haal een nachtje door voor deze pot (tis net half 4 in de ochtend geweest hier). Hier hoop ik ook op een wonder uiteraard!!!
*duimt*
Trouwens gister in een kroeg vol met Liverpool aanhang de andere halve finale gezien, jezus wat hebben die een hart voor hun clubbie![]()
Liverpool fans zijn geweldigquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:36 schreef StefanFM het volgende:
Trouwens gister in een kroeg vol met Liverpool aanhang de andere halve finale gezien, jezus wat hebben die een hart voor hun clubbie![]()
Ja waardeloosquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer NOS, zo heb je er niet veel aan met de geluiden van dit moment op de achtergrond.
over een paar minuten...om 20.45 dusquote:
knap hoor als je die bal kan koppenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:50 schreef VoreG het volgende:
Vennegoor
Kop dan lamlul je kan niks technisch
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maldini moet maar uit zijn doppen kijken.
Als je die al niet kan koppen moet je er al helemaal niet met je poten naar toequote:Op woensdag 4 mei 2005 20:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
knap hoor als je die bal kan koppen![]()
Dan moet je niet zeuren als hij eens wat tegen z'n kop krijgt als er een omhaal wordt gemaakt.quote:
Uitgesteld Park was niet goed geharkt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:54 schreef DjDev het volgende:
hoe laat begint die wedstrijd?(of is ie al begonnen?
)
Zijn omhaal was prima hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je die al niet kan koppen moet je er al helemaal niet met je poten naar toe
Zijn omhaal was niet prima, hij had het hoofd van Maldini, niet de bal.quote:
Farfan klopte hem even daarvoor ook al. Stam is niet meer de Stam die hij was bij Lazio en Man Utd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor zo'n vent laat Stam zich toch ook wel als de eerste de beste miniem opzij zetten ...
Was totaal geen omhaal, maarjaquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren als hij eens wat tegen z'n kop krijgt als er een omhaal wordt gemaakt.
vier goalsquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:56 schreef chairman.fx het volgende:
Als AC één goal krijgt, moet PSV dan drie of vier goals om door te gaan?
Technisch gezien was die omhaal prima. De bal was immers bij het hoofd van Maldini.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zijn omhaal was niet prima, hij had het hoofd van Maldini, niet de bal.
Zo kun je evengoed stellen dat een tackle vol op de enkels van een speler een prima tackle is, want die enkels waren ook eerder voor de bal dan jouw voeten ...
Bicycle kick dan.quote:
En dan is Milan door Tongquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Nog twee keer scoren dus. Milan schiet er namelijk heus wel eentje in.
Dan ben je alsnog uitgeschakeltquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Dan moet PSV er nog driequote:Op woensdag 4 mei 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Als Milan er 1-tje inschiet moet PSV er nog 3 bij maken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Technisch gezien was die omhaal prima. De bal was immers bij het hoofd van Maldini.
Nope, enkel bij 2-0 is er een verlening , niet bij 3-1 , dan is Milan doorquote:
Het ging om nog 3 goalsquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nope, enkel bij 2-0 is er een verlening , niet bij 3-1 , dan is Milan door
Er komt alleen verlenging bij 2-0 voor PSV, en bij geen enkele andere stand.quote:
4-1?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er komt alleen verlenging bij 2-0 voor PSV, en bij geen enkele andere stand.
Bij rugby zie je nooit bicycle kicks.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rugby topic is een deur verderop, mongool
geloof mij vrij, als die eens in de buurt van pakweg Gattuso komt mogen ze hem nog van het veld dragen vandaag ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij V of H durft nu niemand meer in de buurt te komen.
alleen maar gunstigquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Milan is echt beroerd op dit moment zeg....
Bij voetbal zie je ook geen omhaal terwijl de man de bal van de zijkant raakt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij rugby zie je nooit bicycle kicks.![]()
Tja, die zitten natuurlijk ook midden in een hele reeks topwedstrijden in de Serie A ook hé (komend weekend wacht ook alweer Juventus in de match om de titel)quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook weer juist de 'kracht' van Milan. Nu PSV het idee geven dat ze sterk zijn en dadelijk met 1 of 2 goals het karwei afmaken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
BICYCLE KICK... wat snap je daar niet aan? Je bent echt dom of doe je alsof?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bij voetbal zie je ook geen omhaal terwijl de man de bal van de zijkant raakt.
Uiteraard, straks scoren ze uit hun enige kans gewoon de 1-1 en kunnen ze weer rustig uitbollen ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook weer juist de 'kracht' van Milan. Nu PSV het idee geven dat ze sterk zijn en dadelijk met 1 of 2 goals het karwei afmaken.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef chairman.fx het volgende:
Hoe is de regel voor het aantal doelpunten nou precies? Want bij 4 -1 heeft PSV 4 (4x1) en AC 4 (2x1+1x2). ...
Ow mijn god....quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef chairman.fx het volgende:
Hoe is de regel voor het aantal doelpunten nou precies? Want bij 4 -1 heeft PSV 4 (4x1) en AC 4 (2x1+1x2). ...
Dat denk ik ook wel. Niettemin belooft dit een leuke wedstrijd te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Uiteraard, straks scoren ze uit hun enige kans gewoon de 1-1 en kunnen ze weer rustig uitbollen ...
In eerste instantie telt men de doelpunten van beide wedstrijden op.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef chairman.fx het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef chairman.fx het volgende:
Pas bij gelijke stand tellen uitdoelpunten dubbelquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:05 schreef chairman.fx het volgende:
huh, wat doe ik fout?
Krijg deja vu's .....quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
sta je straks 3-0 voor, komt Tomasson erin, maakt ie 3-1 in de 94e min. Dan ben je pas echt goed genaait
moet je gewoon een drinkbus op de lijn zetten, die Tomasson kan alleen in een leeg doel scoren (ja vorige week was uitzondering op de regel)quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
sta je straks 3-0 voor, komt Tomasson erin, maakt ie 3-1 in de 94e min. Dan ben je pas echt goed genaait
En voor de volledigheid dan ook maar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV door 3-0 4-0, 4-1, 5-0, 5-1, 5-2, etc
Milan door 1-0, 2-1, 3-1, 4-2, 5-3, etc...
Zo moeilijk is het niet....
Klopt ja. Dan is het duidelijk nu.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En voor de volledigheid dan ook maar.
Milan door bij elk gelijkspel of overwinning voor milan, maar da's logisch
dan stuur ik een knokploeg langs zijn huisquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
Hou op... dat ken ik..quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
Of als er overduidelijk gevaarlijk spel van Inzaghi aan vooraf gaat..quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:08 schreef Guard het volgende:
[..]
moet je gewoon een drinkbus op de lijn zetten, die Tomasson kan alleen in een leeg doel scoren (ja vorige week was uitzondering op de regel)
dan ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:09 schreef chairman.fx het volgende:
En bij verlengen niet meer dubbel toch?
100% correctquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:09 schreef chairman.fx het volgende:
En bij verlengen niet meer dubbel toch?
niet iedereen heeft de gave van logisch nadenken kennelijk...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV door 3-0 4-0, 4-1, 5-0, 5-1, 5-2, etc
Milan door 1-0, 2-1, 3-1, 4-2, 5-3, etc...
Zo moeilijk is het niet....
Ik dacht toch dat ze tegen Lyon zeiden dat uitdoelpunten dan ook dubbel tellen. ( mochten ze in de verlenging worden gemaakt )quote:
Met 2-0 is PSV niet door, dan is het verlengen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:06 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
2 x 1, een uitdoelpunt telt alleen "dubbel" bij een gelijke stand over twee wedstrijden, dus 4-1 en 2-0 is PSV door, hebben uit twee wedstrijden een doelsaldo van 4-3
Mooie typo!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met 2-0 is PSV niet door, dan is het verlengen.
Het eerste tegendoelpunt telt alleen maar dubbel.
Dus bij 1 tegendoelpunt moet PSV 3 meer maken om door te zijn. (4-1, 5-2, 6-3 etc.)
Bij 2 regendoelpunten verschil met een uitdoelpunt van Milan is Milan door.
Als het 2-0 is na 90 minuten, dan is het gewoon weer 0-0 en telt het huitdoelpunt niet meer mee.
Ja maar daar klopt geen hol vanquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat ze tegen Lyon zeiden dat uitdoelpunten dan ook dubbel tellen. ( mochten ze in de verlenging worden gemaakt )
grapjasquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nooit TLK geloven, daar is nog nooit wat zinnigs uit gekomen
Park is een geweldenaar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:00 schreef kamagurka het volgende:
Niet zeiken, het is best knap om tegen milan te scoren... door park nog wel
Is onnodig balverlies geen pleonasme ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Alex speelt als een slappe zak, heeft al minstens 4x onnodig balverlies geleden.
Nee, bij Lance Armstrong bijvoorbeeld was het wel degelijk nodig.quote:
Niet als je hem expres aan een teamgenoot verliestquote:
als hij de tweede ook maakt loopt hij zeker kans om de gouden schoen in ontvangst te mogen nemenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Park is een geweldenaar.
Beste speler in Nederland dit jaar.
via de lat over schieten is ook balverlies, maar niet onnodig, naar wij dachtenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, bij Lance Armstrong bijvoorbeeld was het wel degelijk nodig.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, bij Lance Armstrong bijvoorbeeld was het wel degelijk nodig.
Nee, want balverlies hoeft niet altijd onnodig te zijnquote:
Ja maar goed dat er Koreanen ipv Chinezen meedoen.quote:
en eerst tegen de lat koppen.. bal terug laten komen en dan erin schieten.. ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef Guard het volgende:
[..]
via de lat over schieten is ook balverlies, maar niet onnodig, naar wij dachten
Aan de kant van PSVquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat dat 2de doelpunt gauw valt.
Dan heet het blasenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef WaStEd het volgende:
fluiten stimuleert Seedorf niet... tis geen duitser...
Een pot nat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef Peregrijn het volgende:
Oh mijn God, op België zit de commentator te beweren dat VoH een Tukker is en dus uit Twente komt en dat ligt in de Achterhoek
Wie is Lusius?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lusius kwam van rechts
Schorsingen in de finale kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zolang hij de kaarten voor ons op zak houd wel
quote:Article 5
Away goals, extra time
5.01 For matches played under the cup (knock-out) system, if the two teams
involved in a tie score the same number of goals over the two legs, the team
which scores more away goals qualifies for the next stage. If this procedure
does not produce a result, i.e. if the two teams score the same number of
goals at home and away, extra time of two periods of 15 minutes shall be
played at the end of the second leg. If, during extra time, both teams score
the same number of goals, away goals count double (i.e. the visiting club
qualifies). If no goals are scored during extra time, kicks from the penalty
mark (Article 14) determine which club qualifies for the next stage.
Was beter geweest, maar ja achteraf makkelijk praten hequote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
en eerst tegen de lat koppen.. bal terug laten komen en dan erin schieten.. ?
Dat dacht ik dus toen ik de 1e keer zag dat hij gescoord had. Ik dacht: ze weten toch wel wie die goal gescoord heeftquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie zit er nou in, is het Vennegoor of Hesselink?
Tip: VRTquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Cheiron het volgende:
verdomme slappe ouwehoer van een commentator, hou 5 seconden je smoel zeg
Dat gebeurt vast wel. Maldini is al wat geďrriteerd, zoals de verslaggever ook al zei en pakt zo wel een kaart. Dat kan Farfan wel uitbuiten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Farfan die Maldini straks een kaart aansmeert ( liefst rood )
reverse psychologyquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik vind gefluit zo irritant he, juichen, ook wanneer milan aan de bal is, is veel effectiever, want dat motiveert psv en elke milan speler beseft dat dat gejuich niet voor hun is.
uitdoelpunten tellen dus dubbelquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
Om aan alle duidelijkheid over wie er wanneer doorgaat een einde te maken, staat hieronder een stukje uit de official rules van de UEFA voor de CL van dit jaar.
[..]
Ik dacht dat tukkers uit twente kwamen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef Peregrijn het volgende:
Oh mijn God, op België zit de commentator te beweren dat VoH een Tukker is en dus uit Twente komt en dat ligt in de Achterhoek
Tip: NOSquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:21 schreef WaStEd het volgende:
die belg kan ook niet tellen.. 1e hoekschop voor Milan
Niet dubbel maar wel meer als 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
uitdoelpunten tellen dus dubbel
Ik had gelijk he
Mochten we van Bommel missen dat zou wel erg zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Schorsingen in de finale kan natuurlijk niet![]()
Switch naar de Belg!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Cheiron het volgende:
verdomme slappe ouwehoer van een commentator, hou 5 seconden je smoel zeg
Alsof die zo goed speelde in Milano.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mochten we van Bommel missen dat zou wel erg zijn
If, during extra time, both teams scorequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |