Pas bij gelijke stand tellen uitdoelpunten dubbelquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:05 schreef chairman.fx het volgende:
huh, wat doe ik fout?
Krijg deja vu's .....quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
sta je straks 3-0 voor, komt Tomasson erin, maakt ie 3-1 in de 94e min. Dan ben je pas echt goed genaait
moet je gewoon een drinkbus op de lijn zetten, die Tomasson kan alleen in een leeg doel scoren (ja vorige week was uitzondering op de regel)quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
sta je straks 3-0 voor, komt Tomasson erin, maakt ie 3-1 in de 94e min. Dan ben je pas echt goed genaait
En voor de volledigheid dan ook maar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV door 3-0 4-0, 4-1, 5-0, 5-1, 5-2, etc
Milan door 1-0, 2-1, 3-1, 4-2, 5-3, etc...
Zo moeilijk is het niet....
Klopt ja. Dan is het duidelijk nu.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En voor de volledigheid dan ook maar.
Milan door bij elk gelijkspel of overwinning voor milan, maar da's logisch
dan stuur ik een knokploeg langs zijn huisquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
Hou op... dat ken ik..quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
Of als er overduidelijk gevaarlijk spel van Inzaghi aan vooraf gaat..quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:08 schreef Guard het volgende:
[..]
moet je gewoon een drinkbus op de lijn zetten, die Tomasson kan alleen in een leeg doel scoren (ja vorige week was uitzondering op de regel)
dan ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:09 schreef chairman.fx het volgende:
En bij verlengen niet meer dubbel toch?
100% correctquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:09 schreef chairman.fx het volgende:
En bij verlengen niet meer dubbel toch?
niet iedereen heeft de gave van logisch nadenken kennelijk...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV door 3-0 4-0, 4-1, 5-0, 5-1, 5-2, etc
Milan door 1-0, 2-1, 3-1, 4-2, 5-3, etc...
Zo moeilijk is het niet....
Ik dacht toch dat ze tegen Lyon zeiden dat uitdoelpunten dan ook dubbel tellen. ( mochten ze in de verlenging worden gemaakt )quote:
Met 2-0 is PSV niet door, dan is het verlengen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:06 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
2 x 1, een uitdoelpunt telt alleen "dubbel" bij een gelijke stand over twee wedstrijden, dus 4-1 en 2-0 is PSV door, hebben uit twee wedstrijden een doelsaldo van 4-3
Mooie typo!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met 2-0 is PSV niet door, dan is het verlengen.
Het eerste tegendoelpunt telt alleen maar dubbel.
Dus bij 1 tegendoelpunt moet PSV 3 meer maken om door te zijn. (4-1, 5-2, 6-3 etc.)
Bij 2 regendoelpunten verschil met een uitdoelpunt van Milan is Milan door.
Als het 2-0 is na 90 minuten, dan is het gewoon weer 0-0 en telt het huitdoelpunt niet meer mee.
Ja maar daar klopt geen hol vanquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat ze tegen Lyon zeiden dat uitdoelpunten dan ook dubbel tellen. ( mochten ze in de verlenging worden gemaakt )
grapjasquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nooit TLK geloven, daar is nog nooit wat zinnigs uit gekomen
Park is een geweldenaar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:00 schreef kamagurka het volgende:
Niet zeiken, het is best knap om tegen milan te scoren... door park nog wel
Is onnodig balverlies geen pleonasme ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Alex speelt als een slappe zak, heeft al minstens 4x onnodig balverlies geleden.
Nee, bij Lance Armstrong bijvoorbeeld was het wel degelijk nodig.quote:
Niet als je hem expres aan een teamgenoot verliestquote:
als hij de tweede ook maakt loopt hij zeker kans om de gouden schoen in ontvangst te mogen nemenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Park is een geweldenaar.
Beste speler in Nederland dit jaar.
via de lat over schieten is ook balverlies, maar niet onnodig, naar wij dachtenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, bij Lance Armstrong bijvoorbeeld was het wel degelijk nodig.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, bij Lance Armstrong bijvoorbeeld was het wel degelijk nodig.
Nee, want balverlies hoeft niet altijd onnodig te zijnquote:
Ja maar goed dat er Koreanen ipv Chinezen meedoen.quote:
en eerst tegen de lat koppen.. bal terug laten komen en dan erin schieten.. ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef Guard het volgende:
[..]
via de lat over schieten is ook balverlies, maar niet onnodig, naar wij dachten
Aan de kant van PSVquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat dat 2de doelpunt gauw valt.
Dan heet het blasenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef WaStEd het volgende:
fluiten stimuleert Seedorf niet... tis geen duitser...
Een pot nat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef Peregrijn het volgende:
Oh mijn God, op België zit de commentator te beweren dat VoH een Tukker is en dus uit Twente komt en dat ligt in de Achterhoek
Wie is Lusius?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lusius kwam van rechts
Schorsingen in de finale kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zolang hij de kaarten voor ons op zak houd wel
quote:Article 5
Away goals, extra time
5.01 For matches played under the cup (knock-out) system, if the two teams
involved in a tie score the same number of goals over the two legs, the team
which scores more away goals qualifies for the next stage. If this procedure
does not produce a result, i.e. if the two teams score the same number of
goals at home and away, extra time of two periods of 15 minutes shall be
played at the end of the second leg. If, during extra time, both teams score
the same number of goals, away goals count double (i.e. the visiting club
qualifies). If no goals are scored during extra time, kicks from the penalty
mark (Article 14) determine which club qualifies for the next stage.
Was beter geweest, maar ja achteraf makkelijk praten hequote:Op woensdag 4 mei 2005 21:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
en eerst tegen de lat koppen.. bal terug laten komen en dan erin schieten.. ?
Dat dacht ik dus toen ik de 1e keer zag dat hij gescoord had. Ik dacht: ze weten toch wel wie die goal gescoord heeftquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie zit er nou in, is het Vennegoor of Hesselink?
Tip: VRTquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Cheiron het volgende:
verdomme slappe ouwehoer van een commentator, hou 5 seconden je smoel zeg
Dat gebeurt vast wel. Maldini is al wat geďrriteerd, zoals de verslaggever ook al zei en pakt zo wel een kaart. Dat kan Farfan wel uitbuiten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Farfan die Maldini straks een kaart aansmeert ( liefst rood )
reverse psychologyquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik vind gefluit zo irritant he, juichen, ook wanneer milan aan de bal is, is veel effectiever, want dat motiveert psv en elke milan speler beseft dat dat gejuich niet voor hun is.
uitdoelpunten tellen dus dubbelquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
Om aan alle duidelijkheid over wie er wanneer doorgaat een einde te maken, staat hieronder een stukje uit de official rules van de UEFA voor de CL van dit jaar.
[..]
Ik dacht dat tukkers uit twente kwamen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef Peregrijn het volgende:
Oh mijn God, op België zit de commentator te beweren dat VoH een Tukker is en dus uit Twente komt en dat ligt in de Achterhoek
Tip: NOSquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:21 schreef WaStEd het volgende:
die belg kan ook niet tellen.. 1e hoekschop voor Milan
Niet dubbel maar wel meer als 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
uitdoelpunten tellen dus dubbel
Ik had gelijk he
Mochten we van Bommel missen dat zou wel erg zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Schorsingen in de finale kan natuurlijk niet![]()
Switch naar de Belg!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:19 schreef Cheiron het volgende:
verdomme slappe ouwehoer van een commentator, hou 5 seconden je smoel zeg
Alsof die zo goed speelde in Milano.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mochten we van Bommel missen dat zou wel erg zijn
If, during extra time, both teams scorequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |