Hoop doet leven Charisteas fanaatquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Milan komt vrij snbel op 0-1 en laat psv vervolgens lekker spelen.
Milan door naar de finale,.
Heb je geen eigen topic?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Milan komt vrij snbel op 0-1 en laat psv vervolgens lekker spelen.
Milan door naar de finale,.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:56 schreef rubbereend het volgende:
hup PSV, ben bloednerveus
op verzoek al verbeterdquote:
Dank u Eendquote:
Lucius rechtsback, en wanneer nodig door laten schuiven naar het middenveldquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dank u Eend![]()
Uit het interview van PSV-tv valt er uit de woorden van Hiddink op te maken dat hij eventueel ook met 3 verdedigers zou kunnen spelen. In eerste instantie is het logisch Ooijer te vervangen door Bogelund of Lucius, maar wanneer Milan maar met 1 echte spits speelt en de nood is aan de man, dan kan Hiddink eventueel een mannetje extra op het middenveld of in de spits zetten.
Schreeuw ze voor me naar de finale wil jequote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef PyTh het volgende:
Ik ga nu naar huis even eten en dan lekker naar de stad indrinken en hopelijk een mooie en spectaculaire pot voetbal zien.
Prettige wedstrijd straks
Klinkt eigenlijk wel het meest logisch.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
Lucius rechtsback, en wanneer nodig door laten schuiven naar het middenveld
En Juve dan ... ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:45 schreef DIJK het volgende:
Liverpool mag inderdaad ook hopen op PSV, want Milan maakt gehakt van dit Liverpool. De verdediging van Liverpool is ongeschikt voor de stijl van Milan. Die hebben liever al die lange ballen zoals gister tegen Chelsea.
zeikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk nietquote:
Alsjeblieft niet weer een verlenging, laten we het maar gewoon in de 90 minuten afmaken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
Tja, met 1-0 (of beter, uiteraard) de rust in proberen te gaan.
Heb je de hele tweede helft om een verlenging af te dwingen.
Tja, ik denk dat je als PSV blij mag zijn met een verlenging.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer een verlenging, laten we het maar gewoon in de 90 minuten afmaken.
Juist wel een verlengingquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer een verlenging, laten we het maar gewoon in de 90 minuten afmaken.
Het gaat inderdaad moeilijk worden, maar zonder geloof in een overwinning win je natuurlijk zeker niet
En Stamquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop weer penalty's
En laat Seedorf 1tje nemen
Ja, met een verlenging mag je op voorhand tevreden zijn, maar ik ze liever al gewoon het karwei in de 90 minuten afmaken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat je als PSV blij mag zijn met een verlenging..
Ik zie ze namelijk toch écht niet met 3-0 winnen.
De ontlading is wel geweldig, maar tegen Lyon had ik het echt niet meer. Dus dan maar afmaken in die 30 minuten, mocht het 2-0 worden na 90 minutenquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:09 schreef Djekko het volgende:
[..]
Juist wel een verlengingIs goed voor je hart joh
En dan met penalties het karwei afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |