Is van Gordon.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef Serious_satisfaction het volgende:
wie kent het nummer dat 1 iemand loopt te bazelen:
sjacherijn sjacherijn,
sjacherijn,
sjacherijn,
sjacherijn, wat ben jij een sjacherijn etc
4) Damien Rice - Older Chestsquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef PAA-053 het volgende:
4) Een nummer met daarin
"Papa went to other lands
...
someone who understands"
5) Een nummer met daarin:
"I'm ready
I'm ready
...
I'm fine
I'm coloured insecure
no'one gets ....
...
I'm folded (folded???)
and unfolded
I'm unfolding"
Als iemand me kan helpen, heel graag! Alvast ontzettend bedankt!!
Die foto stond in een ander topicquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:54 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet het nummer die wordt gebuikt bij de nieuwe ABNAMRO reclame waar je een tekenfipmpje ziet dat een man met een plantengieter zijn huisje dmv van water groter laat groeien
BVD
Weet niet zeker of die het is, maar volgens www.ster.nl zit er bij de commercial "Groeiende ondernemingen" het liedje van Billy Swan - I can helpquote:
Thnx!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Weet niet zeker of die het is, maar volgens www.ster.nl zit er bij de commercial "Groeiende ondernemingen" het liedje van Billy Swan - I can help
John Marks- Updatequote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik hoorde gister rond 15:00 (d8 ik) een DIK nummer op 538....
Ik heb al gekeken of ze de playlist online hebben,![]()
Mijn vraag:
Kent iemand het nummer,
het heet 'UPGRADE"
en de artiest/dj is iets met marx/marks/markx
genre: hardstyle
b.v.d.
Is het dat franstalige nummer?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:55 schreef pberends het volgende:
Hoe heet dat bekenste nummer van "The Poppies" () uit 1971? En spel je de naam van die groep ook zo?
Thanksquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef T1andonly het volgende:
Non, non, rien n'a changé by Les Poppies
zie alhier
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:34 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance versie van P.Diddy's I don't wanna know..iemand enige idee hoe die heet?
Hm, weet wel dat er onder de reclame altijd Basement Jaxx - Good Luck gebruikt werd. Maar of dat ook de titelsong is, weet 'k niet zeker...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:10 schreef Steven het volgende:
Hoe heet het nummer dat de titelsong van 'het blok' is op Net5? Kan al eerder gevraagd zijn, maar de zoekfunctie is offline.
Alvast bedankt!
Die 1e is raak, maar die tweede kan ik niet downloaden, of kan dat kan ik wel maar dan is het een fakefile....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:33 schreef mouzzer het volgende:
[..]
4) Damien Rice - Older Chests
5) Counting Crows - Colorblind
Je kent mijn adres hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Die 1e is raak, maar die tweede kan ik niet downloaden, of kan dat kan ik wel maar dan is het een fakefile....
Bedankt iig![]()
![]()
Nou, nu heb ik hem dus wel en het is het goede nummer!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:07 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Die 1e is raak, maar die tweede kan ik niet downloaden, of kan dat kan ik wel maar dan is het een fakefile....
Bedankt iig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:30 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nou, nu heb ik hem dus wel en het is het goede nummer!![]()
MouzzerTha_T
Scotland The Bravequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef ralfseltje het volgende:
Waarschijnlijk een van de meest vage omschrijvingen aller tijden, maar ik zoek een liede waarvan ik niet meer weet hoe hij gaat. Het was een beetje een Iers/schots klinkend melodiete, met een heel beroemd lalalala melodietje erin. Iemand enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |