Kijk, dit is wel het slapste wat je kunt doen op dit moment. En het toont tevens aan wat voor een klootzak je bent dat op het moment dat je er niet meer uitkomt iemand z'n kloons maar bekend gaat maken.quote:
had bij iedere andere user hetzelfde gevonden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je objectiviteit is echter in deze, logischerwijs, ver te zoeken.
Je bedoelt dat alleen je andere persoonlijkheid het nog niet wist en de rest van de wereld welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Kijk, dit is wel het slapste wat je kunt doen op dit moment. En het toont tevens aan wat voor een klootzak je bent dat op het moment dat je er niet meer uitkomt iemand z'n kloons maar bekend gaat maken.
Je bent een misselijk mannetje.
Timing, Mirage.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat had er niets mee te maken, hij weet niet eens dat ik hierop heb gereageerd.... totdat ie dit straks misschien leest.
dag havoc, succes hier !
Dat jij het weet heb je alleen maar aan Knut (en indirect aan mijzelf) te danken. Dat is geen reden om zoiets voor de schermen te zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alleen je andere persoonlijkheid het nog niet wist en de rest van de wereld wel.
Maar zal het wel ff weghalen hoor.
had je moeten oplettenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef -Angel- het volgende:
Van wie ben je een kloon Anguisy? Ik raak nieuwsgierig.
Oh en ik dacht dat ik nog wel aardig met Angel en Langolier in discussie was getredenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:30 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat jij het weet heb je alleen maar aan Knut (en indirect aan mijzelf) te danken. Dat is geen reden om zoiets voor de schermen te zetten.
En het gaat mij er niet eens om dat je het bij mij doet, ik heb wel meer kloons die in 1 oogopslag duidelijk maken dat ik het ben. Het gaat er gewoon om DAT je het doet. En vervolgens alle andere, overigens gewoon normaal bedoelde kritiek/feedback gewoon naast je neerlegt.
Van PrivateRyan en Honingdropje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef -Angel- het volgende:
Van wie ben je een kloon Anguisy? Ik raak nieuwsgierig.
Nou, nou, Havo, niet oproepen tot strafbare feiten. Dat is namelijk strafbaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:34 schreef Havoc het volgende:
Ga je misplaatste woede lekker op een bushokje botvieren.
Zwakkeling.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:42 schreef Havoc het volgende:
Bij deze een waarschuwing voor doorjanken en trollen.
Ruis heeft nooit namen genoemd. En ik ben er niet pissig om hoor, ik vind gewoon dat je zoiets niet hoort te doen. Zeker niet met in het achterhoofd dat er mensen voor geband zijn in het verleden en ook zeker niet als je niet verder op mijn kritiek/feedback ingaat en ipv daarvan (wederom) er iets persoonlijks van gaat maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Oh en ik dacht dat ik nog wel aardig met Angel en Langolier in discussie was getreden.
Alsof Ruis je nog nooit daar op gewezen heeft en het duidelijk heeft gemaakt wie je bent, VOOR de schermen voordat ik het uberhaupt deed. Ga je misplaatste woede lekker op een bushokje botvieren.
na 7 slotjes....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Timing, Mirage.
Jij weet als de beste dat Overzichie zich ergens enorm in kan vastbijten als HIJ vindt dat 'ie gelijk heeft.
Hij heeft antwoord gekregen van Havoc, qua slotredenen, in dit topic. Je zou zeggen: dan is het klaar.
Dan tóch weer doorgaan... was jammer. Ergo: grens overgegaan en krediet even verspeeld. Ik kan me dat best voorstellen.
wat was er dan anders geweest denk jij?quote:Had hij even gewacht met afscheid nemen was het anders gelopen, denk ik.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee idd, zoals 't nu is is ONZ zeker prima, lekker sfeertje, goede topics, leuke users..
of te wel, get used to it. Of is het soms de bedoeling dat elke user een kopie van jouw gaat wordenquote:
Eensch, het was namelijk ook een slip of the fingers. Daarom haalde ik het ook meteen weer weg. Als ik je echt niet goed gezind was geweest had ik het laten staan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:38 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ruis heeft nooit namen genoemd. En ik ben er niet pissig om hoor, ik vind gewoon dat je zoiets niet hoort te doen. Zeker niet met in het achterhoofd dat er mensen voor geband zijn in het verleden en ook zeker niet als je niet verder op mijn kritiek/feedback ingaat en ipv daarvan (wederom) er iets persoonlijks van gaat maken.
Jij en je kloons bedoel jequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zwakkeling.Maar we hadden ook niet anders van je verwacht.
Dam ben ik waarschijnlijk tijdelijk selectief blind geworden voor jouw posts.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
bullshit, ik heb je al zovaak met je ouwe nick aangesproken.
daar hebben wel meer mensen last van!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:46 schreef Anguisy het volgende:
[..]
tijdelijk selectief blind geworden voor jouw posts.![]()
Denk je niet dat jij die te neergang in de hand hebt gewerkt DirkH? Ik bedoel topic zoals "hoi" en gewoon open laten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:48 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat de mods van Onzin de juiste beslissing hebben genomen door de regels even wat strakker aan te houden en daar een duidelijk sticky over hebben gemaakt.
Als je ziet wat een mod alleen al aan tijd kwijt is om potentieel leuke topic schoon te houden (daar zie je over het algemeen niks van, want de posts zijn vaak snel weg gehaald door de mods) en het eindeloos waarschuwen van die baggeraars. Neem daarbij de eindeloze straal baggertopics die soms allemaal achter elkaar worden geopend en ook het aanspreken van de TS-ers.
Dan kan je wel bans aan blijven vragen en twee dagen later kan je weer overnieuw beginnen.
Nu hebben ze gewoon duidelijk gesteld wat even wel en niet kan, je krijgt een waarschuwing enals je dan alsnog doorgaat ben je een week weg.
De meeste Onzin-users zouden dat juist toe moeten juichen, omdat een kleine groep uiteindelijk het zover heeft laten komen. Daar kan je de mods niet op aankijken, want die ondernemen (en deden dat voor die tijd ook al) een duidelijk standpunt in.
Wat betreft Oversight, die was al weken bezig om Havoc dwars te zitten. Het was geen kwestie van grenzen op Onzin aftasten, maar Havoc treiteren door in Onzin te baggeren. Dat deed ie al toen ik nog mod was.
serieus, als er de laatste tijd één mod is geweest die juist ONZ overeind heeft gehouden, dan is t Dirkh wel geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Denk je niet dat jij die te neergang in de hand hebt gewerkt DirkH? Ik bedoel topic zoals "hoi" en gewoon open laten.
Ik ben me er niet van bewust geweest dat ik alle "Hoi" topics open liet. Ik beperkte het vaak tot één of twee topics open te houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Denk je niet dat jij die te neergang in de hand hebt gewerkt DirkH? Ik bedoel topic zoals "hoi" en gewoon open laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |