Is dat een toestemming voor een nieuwe reeks?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef Havoc het volgende:
Zeg Maanvis en Oversight, misschien moeten jullie een clubje gaan beginnen.
Nee dat is toestemming voor 2 mensen dat ze samen op een zoldertje elkaar en zichzelf gaan kastijden om de dictatuur van mij op Onzin via goddelijke wegen te beëindingenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Is dat een toestemming voor een nieuwe reeks?![]()
Zo'n initiatief kan ik alleen maar aanmoedigen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee dat is toestemming voor 2 mensen dat ze samen op een zoldertje elkaar en zichzelf gaan kastijden om de dicatuurschap van mij op Onzin via goddelijke wegen te beëindingen.
nee idd, zoals 't nu is is ONZ zeker prima, lekker sfeertje, goede topics, leuke users..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:49 schreef stinkie het volgende:
Misschien zouden sommige mensen eens een keer moeten beseffen dat het onzin zoals het een paar jaar geleden was niet meer terug te krijgen is. Misschien dat er door onze alltime baggeraars mods dan eens niet krampachtig aan nieuwe regels gewerkt word.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef Havoc het volgende:
Zeg Maanvis en Oversight, misschien moeten jullie een clubje gaan beginnen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:42 schreef Havoc het volgende:
Bij deze een waarschuwing voor doorjanken en trollen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:45 schreef CartWOman het volgende:
Euhm Oversight, als users het met die regel niet eens zijn kunnen ze hun mening in DIT topic geven, toch?
Artikel 4 misschien?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:45 schreef CartWOman het volgende:
Euhm Oversight, als users het met die regel niet eens zijn kunnen ze hun mening in DIT topic geven, toch?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Euhmmm CartWOman,.... DIT topic is er toch voor om feedback te vragen, en NIET om je mening te geven ?
dacht ik ?
quote:
dat is slechts een kwestie van afwachten nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Oversight het volgende:
[..]én ik probeer te achterhalen hoever men ermee kan gaan.....
herhaling feedback-verzoek !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:36 schreef Oversight het volgende:
Speciale rechten [TEST 3] waarom is ie dicht ?
Speciale rechten [TEST 4] en deze ook al ?er werd géén feedback op beleid gegeven zoals ruis omschreef bij sluiten van het topic.
er werden juist meningen verzameld, en vergeleken..... waar is een forum ook alweer voor ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat is slechts een kwestie van afwachten nu.
Dat heet uitlokken van moderatiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef Oversight het volgende:
[..]hoe kom je erbij dat ik het daar niet mee eens zou zijn ?
ik maak er juist dankbaar gebruik van !
én ik probeer te achterhalen hoever men ermee kan gaan.....
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:57 schreef CartWOman het volgende:
En niemand zit op de gevolgen daarvan te wachten.
En mijn mening is mede bepalend of iets op slot gaat of nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:58 schreef Oversight het volgende:
[..]jij hebt een mening.
en meningen zijn als poepgaten, we hebben er allemaal 1
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
En mijn mening is mede bepalend of iets op slot gaat of niet.
Je IQ is echt laag hè.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
een antwoord,..... en dat na 7 slotjes......
dank je.
we zullen de policy er eens op nalezen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je IQ is echt laag hè.
Als je al antwoord moet vragen over normale gang van zaken op een forum.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat is slechts een kwestie van afwachten nu.
Dat heet acceptatieontkenningquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:16 schreef Oversight het volgende:
Als jouw acties normaal waren hoefde ik er niets over te vragen.
Ik ben hier niet om je vriendje te worden.quote:in het verleden heb ik vééél slotjes braaf geacepteerd, omdat ze duidelijk beargumenteerd werden door sportieve mods.
Dat jij ze niet snapt, hoeft niet te betekenen dat ze niet valide zijn.quote:bij de meeste van jouw acties is de reden vér te zoeken, vandaar een feedback-verzoek, waar je dan óók al niet normaal op kan reageren.
Likewisequote:dan ken je overzichie nog maar slecht, zoals je inmiddels ondervind.
Arrogance will be your downfall.quote:en tot op heden heb ik ALTIJD gelijk gekregen.
Vroeger waren die awards veel beter.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:58 schreef The_Langolier het volgende:
Ah, ik zie dat de 'meest zeikende oldbie-user'-award al is uitgereikt.
quote:
quote:Ik ben hier niet om je vriendje te worden.
[..]
quote:Dat jij ze niet snapt, hoeft niet te betekenen dat ze niet valide zijn.
[..]
Klopt. Doeiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:25 schreef Oversight het volgende:en jij bent kennelijk niet in staat tot een antwoord, waarvan akte.
Ok, maar vindt je niet achteraf dat het open blijven van topics met als openingstopic "hoi" misschien de te neergang van Onzin heeft ingeleid?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:41 schreef Havoc het volgende:
Regel 4 is niet de reden dat Dirkh is opgestapt. Alleen denken mensen zich regel 4 te kunnen toe-eigenen, terwijl daar geen sprake van is.
edit Tevens leidt het toepassen van deze regel op bepaalde personen niet tot dit gedrag. Ik bedoel als je weet dat deze regel blijkbaar van toepassing op jouw is, dan slaat vaak het wangedrag toe. Ik open maar wat en ik laat iedereen zien dat ik boven hen sta, simpelweg omdat een moderator mijn topic nooit sluit. Dus waarom dient er een regel 4 te zijn? Wat is voordeel ten opzichte van Onzin?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:46 schreef Havoc het volgende:
Euhm conflict is allang niet meer een regel 4 persoon hoor. Als conflict hoi of smiley topics opent gaan ze net zo hard weer dicht.
Dat gebeurd niet omdat ook die users een grens kunnen overschrijden, waarna ze gewoon een slotje krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:50 schreef -Angel- het volgende:
edit En tevens leidt het toepassen van deze regel op bepaalde personen niet tot dit gedrag. Ik bedoel als je weet dat deze regel blijkbaar van toepassing op jouw is, dan slaat vaak het wangedrag toe. Ik open maar wat en ik laat iedereen zien dat ik boven hen sta, simpelweg omdat een moderator mijn topic nooit sluit.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik zou, zodra ik in de gaten krijg dat betreffende regel 4 user misbruik van de situatie maakt, meteen regel 4 ontnemen, of mijn mede mods het daar nou mee eens zouden zijn of niet. Maar het kan niet zo zijn dat er mensen zich verheven voelen boven het 'onzin-gepeupel'.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
edit Tevens leidt het toepassen van deze regel op bepaalde personen niet tot dit gedrag. Ik bedoel als je weet dat deze regel blijkbaar van toepassing op jouw is, dan slaat vaak het wangedrag toe. Ik open maar wat en ik laat iedereen zien dat ik boven hen sta, simpelweg omdat een moderator mijn topic nooit sluit. Dus waarom dient er een regel 4 te zijn? Wat is voordeel ten opzichte van Onzin?
Het tegendeel is in het verleden gebleken, al is dit de laatste tijd wat minder het geval. Wat ik daarnaast vooral opmerk is dat het minder geworden is sinds het vertrek van DirkH. Het is niet mijn bedoeling om DirkH in een kwaad daglicht te stellen. Alleen hij had het voor het handje dat hij regel 4 vaak toepaste.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:52 schreef The_Langolier het volgende:
Dat gebeurd niet omdat ook die users een grens kunnen overschrijden, waarna ze gewoon een slotje krijgen.
tot er niets meer overblijftquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dan kunnen we eventueel volgende dingen gaan aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |