abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2001 @ 10:47:19 #1
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1861526
n.a.v. het Muse-topic:

Waarom moeten die stoere mannetjes in de pit altijd het plezier vergallen van mensen die wel vooraan willen staan maar niet onder de blauwe plekken naar huis willen? Ga je toch lekker achterin ergens een potje duwen en trekken...

MAAR NEE: natuurlijk eisen dit soort mensen meteen de eerste vijf rijen van de zaal op. Als het nou een metal-concert is, dan kan ik er inkomen, want dat hoort bij de metal-cultuur. Maar bij andere muziek: opsodemieteren met je kinderachtige getrek!

Zo, laat de flames maar komen.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1861536
dat zuigt
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1861537
FLAME ~ FLAME
pi_1861539
een pit bij Muse??
pi_1861552
damn, hebben ze daar ook pits?

pfff

nou ja het zal wel, ik denk dat BFP wel een hardere pit trekt.

R.

pi_1861555
Watjuh...

Als je zo nodig rustig van lekkere luistermuziek wilt genieten, ga je maar naar een concert van Twarres en dan veilig op het balkon zitten.

Wees blij dat je deel uitmaakt van deze jonge generatie.
Gooi je haar los, maak me gek.

"Keep on rockin' in the free world!"

woensdag 10 oktober 2001 @ 10:54:37 #7
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1861560
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 10:53 schreef Forumpi het volgende:
Wees blij dat je deel uitmaakt van deze jonge generatie.
Gooi je haar los, maak me gek.
oh oh oh, wat ben ik blij...
  woensdag 10 oktober 2001 @ 10:55:48 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1861567
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 10:47 schreef Zanderrr het volgende:
n.a.v. het Muse-topic:

Waarom moeten die stoere mannetjes in de pit altijd het plezier vergallen van mensen die wel vooraan willen staan maar niet onder de blauwe plekken naar huis willen? Ga je toch lekker achterin ergens een potje duwen en trekken...

MAAR NEE: natuurlijk eisen dit soort mensen meteen de eerste vijf rijen van de zaal op. Als het nou een metal-concert is, dan kan ik er inkomen, want dat hoort bij de metal-cultuur. Maar bij andere muziek: opsodemieteren met je kinderachtige getrek!

het is dat er n.a.v. het Muse topic boven stond. Met dit soort muziek vind ik het zelf ook minder gepast dat er iets van Pit ontstaat. Echter bij sommige muziekstijlen (je noemde net al de metal-cultuur) is de Pit vaak al een duidelijk teken of een concert geslaagd is of niet. Er zijn hardcore bands die gewoon in staat zijn om halverwege een concert te kappen als de pit niet groot genoeg is. Voor hun is het meer een teken van waardering en voor de fans een stukje cultuur.

Maar bij Muse en vele andere bands die toch wat meer luistermuziek maken enzo hoeft een pit van mij ook niet zo. (ik vind een beetje geduw en getrek niet erg, een dood publiek is ook maar zo saai), maar je kan ook te ver gaan lijkt me. Ik was er niet bij gister, ik kan er geen oordeel over geven, maar ik weet wel dat ik niet zo snel in een pit zal geraken, bij dit soort muziek omdat t daar gewoonweg niet de juiste muziek voor is. (Springen is een ander verhaal (hoewel ik zelf ook niezo springerig ben).

woensdag 10 oktober 2001 @ 10:58:23 #9
13973 ranja
image means nothing
pi_1861584
Ik ben het wel met je eens behalve dan dat het niet afkomstig is uit de metal scene maar uit de punkscene.
Metal was vroeger gewoon met je hoofd schudden. Met die crossovers is alles door elkaar gaan lopen, maar je wilt Nirvana toch geen metal noemen neem ik aan... Kijk een clip van Sexpistols uit 1977 en een clip van Metallica uit de jaren 80 en je weet waar het vandaan komt.

Ik had geen pit bij Muse verwacht trouwens, wat moeten die lui daar? Dacht dat na een nummertje of 3 iedereen wel op de grond zou zitten te slapen... ik ben er dus ook niet geweest, slapen doe ik thuis liever.

[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 10-10-2001 10:59]

pi_1861588
Muse en een pit??
  woensdag 10 oktober 2001 @ 10:59:54 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1861592
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 10:59 schreef weerdo het volgende:
Muse en een pit??
ja, blijkbaar.
  woensdag 10 oktober 2001 @ 11:00:11 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1861595
Tja, zo begreep ik het uit het Muse-topic. Ik ben zelf niet zo'n enorme fan, dus niet geweest, maar ik herken het van concerten waar ik wel naartoe ben geweest.
pi_1861602
Ik vraag me af wat de artiesten zelf ervan vinden. Ik weet alleen dat No Doubt er eigenlijk een hekel aan heeft. Het hoort er gewoon bij, als je naar punk of metal-bandjes gaat kijken, maar ik vraag me echt af wat Muse er zelf van vindt...

Ik heb persoonlijk niks tegen een pit, ik heb wel iets tegen al die rot-mensjes die het nodig vinden om de hele tijd met z'n ellebogen in andermans maag te gaan stoten...

pi_1861603
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:00 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, zo begreep ik het uit het Muse-topic. Ik ben zelf niet zo'n enorme fan, dus niet geweest, maar ik herken het van concerten waar ik wel naartoe ben geweest.
Pit bij de Backstreet Boys?
  woensdag 10 oktober 2001 @ 11:02:04 #15
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1861607
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:01 schreef Forumpi het volgende:
Pit bij de Backstreet Boys?
Tuurlijk... bikkel.
  woensdag 10 oktober 2001 @ 11:06:23 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1861637
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:00 schreef clowntje het volgende:
Ik vraag me af wat de artiesten zelf ervan vinden. Ik weet alleen dat No Doubt er eigenlijk een hekel aan heeft. Het hoort er gewoon bij, als je naar punk of metal-bandjes gaat kijken, maar ik vraag me echt af wat Muse er zelf van vindt...
Ik heb bij Muse altijd het idee dat ze het publiek nauwelijks zien. Tijdens lowlans wat het erg duidelijk te zien. Geen contact met het publiek,het leek net alsof ze in hun eigen wereldje aan het spelen waren.. en dat stoorde me eik een beetje. Dus ik denk niet dat ze het echt gemerkt hebben eigenlijk.

Aan de andere kant, bij welk concert dan ook, een pit is wel een teken dat het optreden gewaardeerd wordt.

quote:
Ik heb persoonlijk niks tegen een pit, ik heb wel iets tegen al die rot-mensjes die het nodig vinden om de hele tijd met z'n ellebogen in andermans maag te gaan stoten...
Pit is leuk, echter heb je ook nog zoiets als Violet Dancing. Hier loopt men met een zwaar boze en chagerijnige blik voor de lol echt elkaar armenzwaaiend zoveel mogelijk pijn te bezorgen. Dat is iets waarvan ik nogsteeds de lol niet in zie..
pi_1861662
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:02 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Tuurlijk... bikkel.

Cool.

Ik geef toe dat er veel mongolen zijn die absoluut de ongeschreven regels van de pit niet kennen. Dit soort gasten kom je INDERDAAD tegen bij concerten waar je een pit niet zou verwachten of op boerenkermissen. Ze vinden het dan stoer om tussen het overwegend jonge/vrouwelijke publiek te gaan pogo-en. Wild met hun armen slaan en opzettelijk mensen keihard in een groep duwen enzo .

Voorbeeldje:
Ik stond laatst bij Faithless, beginnen zelfs daar (!) een paar van die dronken, zwetende boeren met elkaar te douwen enzo. Als je daar iets van zegt heb je meteen een paar beuken te pakken. Dan sta ik liever tussen de hardcore-fans van de Deftones. Die weten hoe het hoort en zullen je altijd overeind helpen.

pi_1861747
Ik ben dus wel naar dat concert geweest en vond dat geduw en getrek bijzonder irritant, het waren voornamelijk 16-/17-jarige uitziende jochies die zich hieraan bezigden, als een soort "vriendendienst" hun maatjes heen en weer duwende. Halverwege het concert werd het geduw gelukkig al wat minder. Ik had het idee dat dit niet zozeer "cultuur" alswel gewoon stoerdoenerij was van die jochies.

Maargoed, het concert bleef leuk, al ben ik wel bijna uitgegleden over bier en plastic glaasjes op de grond nadat ik wederom een beuk had gekregen van zo'n irritant opdondertje

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 oktober 2001 @ 11:20:52 #19
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1861768
waren er ook crowdsurfers?
o nee dat mag niet meer in Nederland.

vorige week zag ik er daar nog wat van. de meesten gingen nog wel, maar een aantal is dan zo dom om dan nog met zijn benen te gaan schoppen... das ook triest.

Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 10 oktober 2001 @ 11:22:08 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1861775
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:18 schreef beelzebubu het volgende:
-blabla-
Ah je bent gisteravond dus flink concert-ontmaagd

Wen dr maar alvast aan, System of a Down wordt harder maar wel met een betere pit (tenzij door het toenemende succes van SoaD er hordes 13 en 14 jarige de pit in duiken). Ach je zal het vanzelf wel merken

pi_1861794
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:22 schreef Vork het volgende:

[..]

Ah je bent gisteravond dus flink concert-ontmaagd

Wen dr maar alvast aan, System of a Down wordt harder maar wel met een betere pit (tenzij door het toenemende succes van SoaD er hordes 13 en 14 jarige de pit in duiken). Ach je zal het vanzelf wel merken

ach, het had wel wat

het is alleen irritant als je bijna uitglijdt, voor de rest kreeg ik van alle kanten toch wel duwen en beuken

Ik kan niet wachten tot SoaD

We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1861798
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:20 schreef Tokus het volgende:
waren er ook crowdsurfers?
o nee dat mag niet meer in Nederland.

vorige week zag ik er daar nog wat van. de meesten gingen nog wel, maar een aantal is dan zo dom om dan nog met zijn benen te gaan schoppen... das ook triest.

sommige mensen gingen wel ff de lucht in maar echt crowdsurfen is dat nauwelijks meer te noemen, na vijf mensen staan ze alweer op de grond
pi_1861829
Als ik lol wil maken tijdens een concert ga ik lekker vooraan staan; springen, hossen enz. Zoals gisteravond dus (waar behalve "zielige" meisjes ook nogal wat "stoere" meisjes waren die net zo hard meededen, maar it terzijde). Het moedwillig "beuken" hoeft van mij ook niet zo nodig, zeker niet bij Muse, maar het gebeurt en ik denk dat meeste die naar een concert gaan dat ook wel weten.
Als je gewoon rustig wilt luisteren en kijken kan je gerust op de 20e rij gaan staan, je ziet het allemaal prima daar en het geluid is ook vaak beter.

en over de artiesten: Ik denk dat de meeste het wel leuk vinden voor zover ze er al echt op letten.

trouwens: het crowdsurfen vind ik dus wel onwijs irritant, het gebeurde gisteren (gelukkig) weinig, maar oppassen dat je geen schoen tegen je bakkes krijgt vind ik helemaal niks.

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 10 oktober 2001 @ 11:32:24 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1861859
quote:
n.a.v. het Muse-topic:

*schop*
*sla*
*ram*

Een pit bij Muse? Kan dat bij zulke zachte muziek dan?

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1861878
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:09 schreef Forumpi het volgende:

[..]

Die weten hoe het hoort en zullen je altijd overeind helpen.

Ja,.. je moet natuurlijk wel op je poten kunnen blijven staan (zelf niet zoveel zuipen helpt )
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_1861886
Ik vind een pit wel wat hebben. Echter wel bij de goede concerten en GEEN crowdsurfers. Een kist in m'n gezicht vind ik niet echt lekker. Ik help ook geen crowdsurfers dus.
pi_1861909
Doe mij dan maar hardcorehousefeesten, daar wordt nooit geklooit, in tegenstelling tot wat de kranten beweren. In de hardcoretent van Mysteryland dit jaar was de hele tent één Nederland, niet zo van: je bekt staat me niet aan, dus ik zal je ff...
pi_1861915
Potverdorrie, helemaal vergeten te vertellen: ja, ik ben wel op rockfeesten met pits geweest. Is voor een halfuur leuk, daarna wordt het saai, dan wil je de muziek horen.
pi_1861948
Ik heb niets gemerkt van een pit bij Muse eigenlijk. Ik stond ergens op de viertiende rij of zoiets, dus het zal zich wel helemaal vooraan afgespeeld hebben.

(Wel hoorde ik van een vriend die bij de laatste paar nummers naar de bar is gegaan, dat er een aantal meisjes door de de eerste hulp weggedragen werden, maar ik neem aan dat dat meer met de hitte te maken had ofzo...)

Stilstaan op zo'n concert is niks, dus als er flink gesprongen wordt en er valt of en toe iemand in je rug, no problem, lachen juist...
Maar als er echt van die metalheads rondliepen met dat ellebogen- en vuistenwerk, dan mogen ze van mij opsodeflikkeren. Dat doe je maar op concerten waar het hele publiek uit dat soort volk bestaat.

Muse is een band met verschillende soorten fans, dus als mensen vooraan willen staan en mee willen springen, maar geen behoefte hebben aan een vuist in hun zij, dan heb je dat maar te respecteren.
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft de zaal uit gesodemieterd worden.

woensdag 10 oktober 2001 @ 12:02:15 #30
13973 ranja
image means nothing
pi_1862050
Metalheads? Je bedoelt waarschijnlijk pubers... op Graspop (dit jaar geweest) en Dynamo (vorig jaar), wat toch een echt metalfestival is heb je dus geen gespring en ge-pogo, behalve bij de bands die het meest populair zijn bij de kids (cradle, slipknot enzo).

Ik ga zelf meestal wat achteraanstaan omdat daar de muziek ook beter klinkt en ik het veel interessanter vind om een gitarist of drummer uit z'n dak te zien gaan dan alleen maar springende mensen te zien. Das dus eigen keus... het lijkt alleen wel of er tegenwoordig overal bij gesprongen moet worden. Op Lowlands zag ik zelfs bij Heather Nova nog pogo-ers

pi_1862069
De Pit bij MUSE ... stelletje wanna-bees

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1865744
Ik kan nu een vervelende opmerking maken over een pit in connectie met rotte perzikken in connectie met Muse.

Maar ik zal het niet doen

Reuze irritant als ze respectloos lopen te kloten daarvoor. Je kunt ook heel goed tekeer gaan zonder anderen omver te kegelen. De ene pit is de andere niet zegt deze oude knakker (vroeger was alles beter )
Crowdsurfen vind ik echt dom. Bij stagediven ga ik altijd een stevige kerel staan. Zo eentje die hooguit 2 millimeter meegeeft. Wat ik trouwens echt irritant vindt (al vaak meegemaakt) zijn mensen die ruimte 'claimen' middels een brandende sigaret. Oké, vroeger was toch niet alles beter .

pi_1865903
Tsja.. wat zal ik zeggen. Ikzelf vind het altijd wel fijn als ik ook daadwerkelijk naar groep die speelt kan kijken ipv opletten of er niet iemand tegen me aanbeukt. Natuurlijk kan ook in het midden van de zaal gaan staan waar het allemaal vrij rustig was, maar ja.. Ik wilde dit toch wel van dichtbij meemaken om eens goed te kijken hoe mr Bellamy dat allemaal klaarspeelt met 1 gitaar/piano. Ik heb het grotendeels mooi kunnen zien en ben daarna wat naar achteren gegaan, maar het had van mij wel iets rustiger gemogen, omdat ik gewoon liever luister naar de muziek dan probeer om de rest weg te beuken. Rustig op stoeltjes blijven zitten is echter ook niks, maar een middenweg lijkt me wel fijn. Lekker springen op Muse is erg fijn en heb ik ook veel gedaan, maar telkens moeten oppassen neemt toch wel wat van het genieten weg vond ik.

Maar goed, zo zijn er wel meer dingen (zoals dat meisje dat achter me stond en verschrikkelijk vals de teksten mee zong.. <shiver>). Ik heb me gewoon wel heel erg vermaakt en heb gezien/gehoord waarvoor ik was gekomen. Da's het belangrijkste.

Maar goed, ik vind dus dat het soms weinig meer met muziek te maken heeft. Bij Metal kan ik het idd wel voorstellen dat het gebeurd, maar bij Muse vind ik het toch niet even iets minder gepast.

Tsja.. het is allemaal wat onsamenhangend, maa dat was is het wel wat ik wou melden.

pi_1866215
Ok, dan even een verslag van midden uit de pit bij Muse: De "pit" die daar ontstond was echt geen pit zoals je die bij veel metal optredens ziet. Daar wil ik namelijk _echt_ niet doorheen lopen/springen/beuken. Maar ik vind het wel gaaf om aan de rand te staan, en de paar beuken die je dan oploopt... ach, daar kies ik voor. Bij Muse kwam het gebeuk meer uit de gigantische drukte, en het feit dat iedereen begon te springen. Echt een pit zou ik het niet willen noemen. Er zijn ook nauwelijks mensen gevallen daar. Maar doordat het zo druk was, was het wel veel benauwder enzo. Ik had het eerlijkgezegd ook niet echt verwacht bij Muse. Maar ach, ik heb er wel van genoten Blauwe plekken heb ik niet opgelopen iig
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  woensdag 10 oktober 2001 @ 19:56:16 #35
1358 Xhorder
He's back...
pi_1866246
Weet je wat leuk is. Mensen die proberen een pit te bouwen tijdens een Fantômas concert. Haha, ik heb me aardig vermaakt daar. 2 seconden herrie, dan weer stilte, dan weer vage samples en dan weer 10 seconden herrie. Dat is moeilijk bij te houden met zo'n pit. Volgens mij kan je er wel weer leuk een stoelendans op houden.
... na vijf jaar
pi_1866307
LOL!!
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_1866309
Pit is echt super vind ik, maar niet altijd, zo ging het er bij Biohazard op TTP wel erg hard aan toen, en dus ben ik maar wat aan de kant gaan staan, verder was het helemaal vooraan (eerste 4/5 rijen) helemaaaal niet erg, egt weinig pit, alleen een beetje geduw. Ik vind het zelf wel lekker om even alles af te reageren, en bij een pit is het ook nog eens dat als je valt, je gelijk overeind geholpen wordt. Ook vind ik dat crowdsurfen en stage-diven moet kunnen, want dat is egt gaaf om te doen (al zijn kisten in je nek idd iets minder fijn), dus daarom gaat mijn voorkeur uit naar concerten die NIET door mojo zijn georganiseerd en in kleine zalen zijn waar je het podium op kunt, zoals bij Delinquent habits in de kleine zaal in 013, da was
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_1866333
Wat mij trouwens opviel was dat de "crowdsurfers" niet echt hard aangepakt werden... Was bij Deftones wel zo... Die werden hardhandig uit de zaal verwijderd...
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1869214
Ik snap sowieso de lol van zo'n pit niet, maar ja, ik erger me al een paar krakende stoeltjes in het Concertgebouw...
It's time we face up to the un-face-up-to-able.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 00:57:10 #40
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1869537
Zow Zanderrr, wat dacht je? "Ik ben geen mod meer, nu kan ik eindelijk ook ff lekker flamen" ?
  donderdag 11 oktober 2001 @ 01:03:48 #41
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1869612
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 00:57 schreef Tijn het volgende:
Zow Zanderrr, wat dacht je? "Ik ben geen mod meer, nu kan ik eindelijk ook ff lekker flamen" ?
Ach, af en toe werp ik eens een hengeltje uit...
  donderdag 11 oktober 2001 @ 01:06:10 #42
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1869631
Zeg Zanderrr. kap es met dat geflame!
  donderdag 11 oktober 2001 @ 01:29:12 #43
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1869842
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 01:03 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Ach, af en toe werp ik eens een hengeltje uit...

Groot gelijk heb je! Lekker de vervelende wijsneus-user uithangen, maar kundig de waarschuwingen ontwijken
  FOK!fossiel donderdag 11 oktober 2001 @ 16:00:08 #44
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1873718
Ach een "leuke" pit zoals bij de Offspring op Pinkpop, daar amuseer ik me wel hoor Beetje duwen en geduwd worden met respect voor je omgeving (dus dat wanneer jij dreigt om te vallen/omvalt de anderen je even omhoog helpen) okee.

Maar bij concerten waar mensen bijna gericht aan het slaan zijn (of juist in het wilde weg maar wat om hun heenslaan) vind ik niet zo heel erg leuk...
(Vooral als meisje op je borsten geramd worden is niet fijn, okee? )

Crowdsurfers zijn ook soms bijzonder irritant. Kijk af en toe eentje, is leuk. Maar ik vind het vervelend als ik een heel concert lang over m'n schouder aan het kijken ben of er niet weer eentje aankomt. En dan ben ik ook nog eens ietsje langer dan de gemiddelde bezoeker waardoor ze vol op mijn nek landen (knak...)

En oja: meisjes hebben wel eens lang haar he? En dan grijpt zo lekker vast als je naar achter dreigt te vallen he?
Maar dat doet wel ongeloofelijk pijn!

(Maar verder ga ik met plezier naar concerten hoor, en ben ik vaak ergens tussen die duwende mensen te vinden )

Chick on a mission
pi_1873753
Pit rulez. Daar kun je je lekker uitleven, het gaat niet om blauwe plekken en anderen pijn doen maar om je uit te leven, gewoon dansen dmv springen, crowdsurfen, duwen enzo. De pit neemt geen 5 rijen in beslagen amar is altijd in het vooraan in het midde. Aan de zijkanten kun je op de 1e 5 rijen staan zonder dat je midden in de pit staat. En als je saai met je armpjes over elkaar wil staan mag dat best maar doe dat dan aan de zij of achterkant.

Zoiets verbieden is net zo achterlijk als wanneer je 5 jaar geleden had egzegd dat het belachelijk is dat mensen op een gabberfeest lopen te hakken. Het hoort er gewoon bij, accepteer dat maar.

Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:10:03 #46
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1873808
Ik snap sowieso niet wat er leuk aan is eigenlijk. Beetje springen is wel okee, maar dat stomme gedouw, het lijkt wel een kleuterschool.
pi_1873838
ik laat me graag uitleggen wat een pit is

pi_1873945
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:14 schreef Mistadabolina het volgende:
ik laat me graag uitleggen wat een pit is

ahum, lees het topic eens zou ik zeggen
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:05 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Pit rulez. Daar kun je je lekker uitleven, het gaat niet om blauwe plekken en anderen pijn doen maar om je uit te leven, gewoon dansen dmv springen, crowdsurfen, duwen enzo. De pit neemt geen 5 rijen in beslagen amar is altijd in het vooraan in het midde. Aan de zijkanten kun je op de 1e 5 rijen staan zonder dat je midden in de pit staat.
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er leuk aan is eigenlijk. Beetje springen is wel okee, maar dat stomme gedouw, het lijkt wel een kleuterschool.
pi_1878444
* VerbodenAppel heeft kennisgemaakt met twee soorten pits:

1) pit in cafe de Docter (klein dansvloertje waar mensen tegen mekaar springen en duwen op de (jawel) 'ruigere' nummers)

2) pit tijdens Hardcorefest in Hedon, met een grote circel voor het podium waarbinnen een stuk of 5 mensen langs het publiek rennen, rondjes draaien terwijl ze met hun armen en voeten zwaaien en onschuldige kleine meisjes in hun gezicht proberen te schoppen (ik dus)

pit 1 ben ik niet bang voor en doe ik gewoon mee wat mij door een diehard-pit-meisje de titel Tweede Vrouw In De Pit heeft opgeleverd omdat alle stomme wannabee-meisjes altijd gewoon aan de kant staan en bang zijn voor duwende jongetjes. pit 2 scares me. Op 5 mm na in m'n gezicht geschopt en word ik niet vrolijk van. Brrr.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 oktober 2001 @ 23:40:46 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1878817
"Caugth in the Mosh"

Ik kan een goede moshpit wel waarderen, eigenlijk. Een van de heftigste pits die ik meegemaakt heb was bij Suicidal Tendencies. Op het achterlijke af. Zonder te overdrijven, HALF Paradiso was een pit op een gegeven moment. Er werd gestagedived door met saltoos van het podium af te springen of verspring wedstrijden te houden. Heb ook nooit eerder zoveel gewonden in een pit gezien (naast de gebruikelijke blauwe plekken ook gebroken neuzen en een gebroken been, en da's dan alleen wat ik gezien heb). Het was overigens de laatste keer dat ik gestagedived heb.

Moshen kan ik nog steeds waarderen.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 11 oktober 2001 @ 23:57:18 #51
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1878967
quote:
n.a.v. het Muse-topic:

Helemaal mee eens!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_1879172
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 23:57 schreef evert het volgende:
Helemaal mee eens!
Ik ook. Maar ja ik ben zo'n klein tenger watje-meisje dat bij het minste of geringste al meteen omvalt. Ik moet dus maar gewoon achteraan gaan staan volgens sommigen
Maar dan zie ik dus niks!

Dus dan toch maar vooraan, en dan altijd maar ergens aan de zijkant, waar de pit niet is. Maar dan sta je wel vlakbij de boxen.

Ik snap ook niet waarom die lui dat niet gewoon ergens middenin of achteraan kunnen doen. Want het is wel duidelijk dat het ze er niet om gaat om iets te zien...

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 oktober 2001 @ 09:24:40 #53
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1880142
Als je niet van een moshpit houdt wacht je maar op de Theatertournee
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 09:26:00 #54
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1880149
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 19:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Maar goed, zo zijn er wel meer dingen (zoals dat meisje dat achter me stond en verschrikkelijk vals de teksten mee zong.. <shiver>).
Heheh, ook daar heb ik ooit eens een topic voor geopend hier ('Meezingen moet verboden worden!' of zoiets). Ik ben eigenlijk wel een frustie mannetje...
pi_1880204
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:26 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Heheh, ook daar heb ik ooit eens een topic voor geopend hier ('Meezingen moet verboden worden!' of zoiets). Ik ben eigenlijk wel een frustie mannetje...

Ik wil wel eens voor je navragen of we geen concert voor je kunnen organiseren in de clean-room van ASML hoor
Moet iedereen wel zo'n belachelijk kapje op (meezingen onmogelijk) en springen wordt ook niks met die hoesjes om de schoentjes.
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 09:39:44 #56
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1880209
Kapje? Doe maar een muilkorf...
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 09:39:48 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1880211
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:26 schreef Zanderrr het volgende:
Maar dat ben ik zeker met je eens! Als je de text niet kent en toch al niet zuiver kan zingen ook, HOU DAN GEWOON JE KLEPPERT!

pi_1880254
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:39 schreef Vork het volgende:

[..]

Maar dat ben ik zeker met je eens! Als je de text niet kent en toch al niet zuiver kan zingen ook, HOU DAN GEWOON JE KLEPPERT!

vrijdag 12 oktober 2001 @ 10:06:03 #59
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1880326
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

dank je.
pi_1880561
Was het ook niet Gwen Stefani die in een interview iets zei als:

"I think the pit is just a sorry excuse for guys to feel each other up".

pi_1881017
Hehe... pits zuigen hard.
Puberaal als je 't mij vraagt.
  maandag 15 april 2002 @ 14:02:45 #62
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_3838426
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 10:53 schreef xobelix het volgende:
damn, hebben ze daar ook pits?
Ja hallo...zelf Andre Hazes heeft een pit tegenwoordig!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_3838518
quote:
Op maandag 15 april 2002 14:02 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja hallo...zelf Andre Hazes heeft een pit tegenwoordig!

Euh... beetje oud topic hoor
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_3839778
Ptjuhs bouwuh is wel een van de zieligste dingen die je kan doen. En dan helemaal zaterrdag avont in de dansles disco wanneer alle stoere egte die hard punkers een pitjuh gaan bouwuh op smells like teen spirit
  maandag 15 april 2002 @ 15:30:58 #65
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3840006
So true..

Ik wil best vooraan staan, maar ik kom niet om flesjes en ellebogen tegen mn harsens te krijgen. Klein (1.70) zijn is verdomd lastig daar.

Love will be my strongest weapon
pi_3841074
Nou ermee zitten. Ligt er maar net aan waar je naartoe gaat. Je hebt bandjes waarbij dat nooit gebeurd waar echt mensen voor de muziek staan zeg maar. Maar het is voor ieder zich een live optreden te ervaren, de een staat stil en knikt een beetje met zijn/haar hoofd. Voor de ander is het dan de pit. Ik heb het zelf ook een aantal keer gedaan en het heeft wel wat haha. Maar gewoon puur omdat het helemaal niet beukend bedoeld is. Om niet al te overdrijven maar het schept een band. Vallen, worden geholpen met opstaan. Tsja toch wel mooi eigenlijk. Ik stoor me er verder niet aan.
pi_3843543
Hier in een plaatselijk kroeg ook vaak een pit gewoon tijdens het uitgaan. Super relaxed iedereen lekker beuken springen en doen MAAR en nu komt het: als je valt ben je voor je valt al minstens door 5 man opgevangen. Met een goede sfeer heb je ook een goede pit.
  maandag 15 april 2002 @ 22:13:16 #68
18992 2nosedT
Music-addict
pi_3845301
Hmz pit is juist cool joh..
Hoeft van mij geen Slayer-pit te zijn (iedereen die maar op elkaar staat in te slaan) maar wat rondspringen, beuken en ellebogen-werk is juist kick joh. Als je er niet van houdt moet je maar achter de tv gaan zitten of ergens op het balkon gaan zitten ofzow.
  dinsdag 16 april 2002 @ 01:49:22 #69
9028 DeadKennedy
www.theidea.tk
pi_3847902
Zanderrr je wordt oud...
There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
pi_3853749
Tja, om nou te zeggen dat je je alleen op je eigen manier mag uitleven op metalfests is een beetje overdreven.

Maar zo erg is een pit toch niet? Meestal is het maar een klein deel van de zaal, en daar kun je gewoon naast gaan staan, gewoon niet aan ergeren.

pi_3854867
Het hoort erbij... ALs je van zulke muziek houdt zul je dat moeten accepteren.

Verder zie ik nog geen probleem want zoals iedereen weet is de pit altijd vooraan in het MIDDEN, als je vooraan aan de zijkant staat sta je gewoon buiten de pit hoor.. je hoeft dus niet perse achteraan te staan. Bovendien zijn er in veel zalen balkons, vanaf daar kun je alles prima zien. Ik ben afgelopen week naar Blind Guardian en Rhapsody geweest, stond helemaal vooraan en stond buiten de pit (totdat ik er zelf maar in sprong)... ga dan wat meer aan de zijkant staan....

dinsdag 16 april 2002 @ 17:42:32 #72
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_3854887
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 10:50 schreef BobRooney het volgende:
een pit bij Muse??
jij bent duidelijk niet op lowlands geweest

(oke, oke, niet een echte pit)

pi_3857436
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 23:40 schreef Doc het volgende:

Ik kan een goede moshpit wel waarderen, eigenlijk. Een van de heftigste pits die ik meegemaakt heb was bij Suicidal Tendencies. Op het achterlijke af. Zonder te overdrijven, HALF Paradiso was een pit op een gegeven moment. Er werd gestagedived door met saltoos van het podium af te springen of verspring wedstrijden te houden. Heb ook nooit eerder zoveel gewonden in een pit gezien (naast de gebruikelijke blauwe plekken ook gebroken neuzen en een gebroken been, en da's dan alleen wat ik gezien heb). Het was overigens de laatste keer dat ik gestagedived heb.

damn daar had ik wel bij willen zijn... ST is echt een vette band.. en zo een pit kan ik ook wel waarderen laatst had ik bij een hardcore festival in maastricht opeens een hand met een dikte van een tennisbal.. geen idee hoe dat kwam, maar ach hoort erbij.....

en ja een pit bij muse kan ik me nou niet echt voorstellen.. levenslose band.

btw als je de rijen bij een concert kan tellen dan is er toch iets mis

pi_3867985
Eigelijk zouden ze bij concerten stoelen neer moeten zetten zodat je tenminste goet van de muziek kunt genieten.
pi_3867996
quote:
Op woensdag 17 april 2002 19:32 schreef LenL het volgende:
Eigelijk zouden ze bij concerten stoelen neer moeten zetten zodat je tenminste goet van de muziek kunt genieten.
zullen de bands leuk vinden
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 april 2002 @ 19:37:02 #76
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3868030
quote:
Op woensdag 17 april 2002 19:32 schreef LenL het volgende:
Je kan staande net zo goed genieten van de muziek als zittende. Waarschijnlijk staande nog beter, als je met heel je lichaam kan meebewegen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_3868104
Als ik naar een concert ga ik het metal, en ik kan me er zo aan ergeren als iemand met zo'n kut-pit begint. Ik sta toevallig altijd nettttt aan het randje leuk hoor, kom je voor de muziek word je van achteren steeds gebeukt
njah motorhead op graspop maakte ik uitzondering voor qua irriteren
  woensdag 17 april 2002 @ 19:42:56 #78
9028 DeadKennedy
www.theidea.tk
pi_3868105
quote:
Op woensdag 17 april 2002 19:37 schreef Tokus het volgende:

[..]

Je kan staande net zo goed genieten van de muziek als zittende. Waarschijnlijk staande nog beter, als je met heel je lichaam kan meebewegen.

ja maar dan moet je opfl*kkeren met die kl*te-pit!!
There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
  woensdag 17 april 2002 @ 19:43:04 #79
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3868107
Jezus Christus man... Stel je niet zo aan! De pit is juist het leukste wat er is! Lekker beetje beuken en doen... Beetje "botsautootje spelen", maar dan anders

Ga jij dan met je handen in je zakken een rij of 6, 7 naar achteren staan en laat de echte kerels hun werk doen!

P.S. De pit is niet iets uit de Metal-cultuur zoals jij zegt... maar uit de punk-cultuur. Tis maar dat je't effe weet

Mietjuh

pi_3870345
Pits zijn voor sletjes.
  woensdag 17 april 2002 @ 22:38:15 #81
18992 2nosedT
Music-addict
pi_3870429
* 2nosedT is een sletje
  woensdag 17 april 2002 @ 23:57:37 #82
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_3871604
who cares about pits das chill

maar toch dat was een x aantal jaar geleden

ik wil nu alleen nog maar bouncende hoofden zien
en breakers (desnoods geef ik het voorbeeld )

wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
pi_3877625
quote:
Op woensdag 17 april 2002 19:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Jezus Christus man... Stel je niet zo aan! De pit is juist het leukste wat er is! Lekker beetje beuken en doen... Beetje "botsautootje spelen", maar dan anders

Ga jij dan met je handen in je zakken een rij of 6, 7 naar achteren staan en laat de echte kerels hun werk doen!

P.S. De pit is niet iets uit de Metal-cultuur zoals jij zegt... maar uit de punk-cultuur. Tis maar dat je't effe weet

Mietjuh

BLoeMzTheeLepel is pit-fan
Weet je wat helemaal roels? Ska-pits heeejle rustige pits
maar pits heersen de wereld hoor. Als je op bijv lowlands nix te doen hebt en je ziet een leuk punkbandje (hoeft niet eens goed te zijn) nau ja springen maar en aan die andere mensen die pitten < ik erger me er niet aan...
ja..? dus..? en..?
pi_3877652
quote:
Op woensdag 17 april 2002 19:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik zei ook helemaal niet dat het ontstaan is in de metal-cultuur, maar wel dat het daar gebruikelijk is. Ik hou niet zo van punk, dus ga ik toch al nooit naar punk-concerten.

Wel grappig dat er nog steeds zo lekker gehapt wordt in dit topic.

[edit: even iets socialer herschreven ]

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 18-04-2002 15:32]

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 18 april 2002 @ 15:51:43 #85
16856 PuNkOrAmA
professioneel begaaier
pi_3877943
FFe BTW, een Pit is niet iets van de Metal cultuur maar van de PUNK-cultuur ...
Bij Muse oid moet je gewoon niet moshen das simpel

[edit]Oh sorry had al iemand anders gezegt[/edit]

pi_3878321
Een pit is wel gaaf om te zien vind ik. Aan meedoen is er steeds minder bij sinds ik een kettingroker ben
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_3879533
quote:
Op donderdag 18 april 2002 15:25 schreef Zander het volgende:

[..]

Ik zei ook helemaal niet dat het ontstaan is in de metal-cultuur, maar wel dat het daar gebruikelijk is. Ik hou niet zo van punk, dus ga ik toch al nooit naar punk-concerten.

Wel grappig dat er nog steeds zo lekker gehapt wordt in dit topic.

[edit: even iets socialer herschreven ]

bij metal is het niet echt gebruikelijk hoor wel een beetje maar niet onwijs of t moet natuurlijk mosh-metal zijn
ja..? dus..? en..?
  vrijdag 19 april 2002 @ 10:10:17 #88
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3886087
quote:
Op woensdag 17 april 2002 22:38 schreef 2nosedT het volgende:
* 2nosedT is een sletje
* SKa_BoSS ook
  vrijdag 19 april 2002 @ 10:12:08 #89
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3886109
quote:
Op donderdag 18 april 2002 15:23 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

BLoeMzTheeLepel is pit-fan
Weet je wat helemaal roels? Ska-pits heeejle rustige pits
maar pits heersen de wereld hoor. Als je op bijv lowlands nix te doen hebt en je ziet een leuk punkbandje (hoeft niet eens goed te zijn) nau ja springen maar en aan die andere mensen die pitten < ik erger me er niet aan...

Tell me about it!!!

Ska-pitjes regeren zeker! Zeer relext

pi_3886183
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:13 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

bij metal is het niet echt gebruikelijk hoor wel een beetje maar niet onwijs of t moet natuurlijk mosh-metal zijn

Ligt er maar helemaal aan bij welke metal het is.... Hert is overgenomen uit de punkscene maar komt nu ook zeer regelmatig bij metal voor. (maar muse is uiteraard geen metal) Veel mensen vinden het leuk maar als je het niet leuk vindt, je bent niet verplicht om er aan deel te nemen hoor.

E stoeltjes bij een concert..... van mij mogen ze... maar dan wel achterin de zaal.

* Marnix_Karssenberg denkt erover een pit te bouwen bij een Britney Spears concert.

dinsdag 3 februari 2004 @ 21:43:26 #91
83290 _Groen_
Vakbondsüser dus cool
pi_16861946
kut pit
Alleen tussen 0.00 en 07.00 uur geopend | Het is tijd voor een Hete Herfst! Actie! Actie! | Mijn plaatje draait rondjes maar jullie zien het weer niet
pi_16861963
Wow, een ancient topic met Zander door de bocht.
pi_16862005
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:09 schreef Forumpi het volgende:
Dan sta ik liever tussen de hardcore-fans van de Deftones. Die weten hoe het hoort en zullen je altijd overeind helpen.
Heel tof ja.
Hoe eng die gasten er ook uit zien, als ze merken dat je het niet redt in de pit, duwen ze je er allemaal uit.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_16864023
geniale tip voor mensen die geen pit willen: ga er achter staan! dan is er ook iets meer ademhalingsvrijheid voor diegenen in de pit...
"You can go with the flow, you can say it doesn't matter, matter anymore. You can go with the flow, do you believe it in your head?"
pi_16864463
Als ik naar punk optreden ga worden pits altijd verziekt door van die 16 jarige pubertjes die hun vriendin hebben meegesleept.
Meneertje wil natuurlijk tegenover z'n wijffie niet voor lul staan waardoor hij zo hard en gericht mogelijk gaat zitten rossen, schoppen en beuken.

Ik wil van een band kunnen genieten en niet constant door van die kale-mongool-met-stalen-neuzen typetjes in elkaar worden getrapt.

pi_16869477
circlepit, circlepit
  vrijdag 6 februari 2004 @ 05:28:58 #97
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_16934605
quote:
Op maandag 15 april 2002 14:07 schreef Mr_Rammstein het volgende:

[..]

Euh... beetje oud topic hoor

Wat hij zegt...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_16934621
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 11:28 schreef MuadDib het volgende:
Als ik lol wil maken tijdens een concert ga ik lekker vooraan staan; springen, hossen enz. Zoals gisteravond dus (waar behalve "zielige" meisjes ook nogal wat "stoere" meisjes waren die net zo hard meededen, maar it terzijde). Het moedwillig "beuken" hoeft van mij ook niet zo nodig, zeker niet bij Muse, maar het gebeurt en ik denk dat meeste die naar een concert gaan dat ook wel weten.
Als je gewoon rustig wilt luisteren en kijken kan je gerust op de 20e rij gaan staan, je ziet het allemaal prima daar en het geluid is ook vaak beter.

en over de artiesten: Ik denk dat de meeste het wel leuk vinden voor zover ze er al echt op letten.

trouwens: het crowdsurfen vind ik dus wel onwijs irritant, het gebeurde gisteren (gelukkig) weinig, maar oppassen dat je geen schoen tegen je bakkes krijgt vind ik helemaal niks.

Wel een mooie oude post. .
pi_16935251
Heheh, deze blijft grappig.

Hap hap hap

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  vrijdag 6 februari 2004 @ 08:37:20 #100
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_16935310
Zanderrr heeft weer eens gelijk. Opzouten met die handel!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_16935452
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 02:45 schreef Tunerd het volgende:
circlepit, circlepit
circlepit

maar een pit is alleen maar leuk als er sfeer is. bij het nirwana tuinfeest ga ik ook vaak zat in de pit en als je daar valt dan stopt dat gedeelte van de pit totdat iedereen weer staat.
en als er van die slaande mensen zijn die het niet begrijpen dan duw je ze er gewoon met zijn allen uit. maar de mensen die er tegen zijn moeten gewoon niet zo zeuren want het is gewoon respect naar de band toe. iedereen toont zijn respect op zijn eigen manier

I fuck you, you don't fuck me
  vrijdag 6 februari 2004 @ 09:03:22 #102
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_16935552
Ik blijf het altijd leuk vinden om zo'n 14 jarig jochie die puur uit stoerdoenerij in de Pit staat een zeer tatctische duwtje te geven...
Dan schiet zo'n jochie als je goed gemikt hebt van de ene kant van de pit naar de andere.. als je geluk hebt staat aan de andere kant ook iemand die hem weer een duwtje geeft waardoor zo'n jochie naar een keertje of 3 niet meer weet waar hij is en verdwaasd probeert te ontsnappen uit de pit... Errug leuk!!

Ik heb op zich niets tegen de pit, maar ze moeten wel even rekening houden met de rijen die net even om de pit heen staan..

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  zondag 8 februari 2004 @ 21:35:38 #103
61531 knup
sonic 3D
pi_17011701
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:03 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb op zich niets tegen de pit, maar ze moeten wel even rekening houden met de rijen die net even om de pit heen staan..
de rijen die om de pit staan zijn juist het meest irritant
die duwen iedereen erin en durven zelf niet, daar heb ik echt een hekel aan
I fuck you, you don't fuck me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')