Waarom moeten die stoere mannetjes in de pit altijd het plezier vergallen van mensen die wel vooraan willen staan maar niet onder de blauwe plekken naar huis willen? Ga je toch lekker achterin ergens een potje duwen en trekken...
MAAR NEE: natuurlijk eisen dit soort mensen meteen de eerste vijf rijen van de zaal op. Als het nou een metal-concert is, dan kan ik er inkomen, want dat hoort bij de metal-cultuur. Maar bij andere muziek: opsodemieteren met je kinderachtige getrek!
Zo, laat de flames maar komen.
Als je zo nodig rustig van lekkere luistermuziek wilt genieten, ga je maar naar een concert van Twarres en dan veilig op het balkon zitten.
Wees blij dat je deel uitmaakt van deze jonge generatie.
Gooi je haar los, maak me gek.
"Keep on rockin' in the free world!"
quote:oh oh oh, wat ben ik blij...
Op woensdag 10 oktober 2001 10:53 schreef Forumpi het volgende:
Wees blij dat je deel uitmaakt van deze jonge generatie.
Gooi je haar los, maak me gek.
quote:het is dat er n.a.v. het Muse topic boven stond. Met dit soort muziek vind ik het zelf ook minder gepast dat er iets van Pit ontstaat. Echter bij sommige muziekstijlen (je noemde net al de metal-cultuur) is de Pit vaak al een duidelijk teken of een concert geslaagd is of niet. Er zijn hardcore bands die gewoon in staat zijn om halverwege een concert te kappen als de pit niet groot genoeg is. Voor hun is het meer een teken van waardering en voor de fans een stukje cultuur.
Op woensdag 10 oktober 2001 10:47 schreef Zanderrr het volgende:
n.a.v. het Muse-topic:Waarom moeten die stoere mannetjes in de pit altijd het plezier vergallen van mensen die wel vooraan willen staan maar niet onder de blauwe plekken naar huis willen? Ga je toch lekker achterin ergens een potje duwen en trekken...
MAAR NEE: natuurlijk eisen dit soort mensen meteen de eerste vijf rijen van de zaal op. Als het nou een metal-concert is, dan kan ik er inkomen, want dat hoort bij de metal-cultuur. Maar bij andere muziek: opsodemieteren met je kinderachtige getrek!
Maar bij Muse en vele andere bands die toch wat meer luistermuziek maken enzo hoeft een pit van mij ook niet zo. (ik vind een beetje geduw en getrek niet erg, een dood publiek is ook maar zo saai), maar je kan ook te ver gaan lijkt me. Ik was er niet bij gister, ik kan er geen oordeel over geven, maar ik weet wel dat ik niet zo snel in een pit zal geraken, bij dit soort muziek omdat t daar gewoonweg niet de juiste muziek voor is. (Springen is een ander verhaal (hoewel ik zelf ook niezo springerig ben).
Ik had geen pit bij Muse verwacht trouwens, wat moeten die lui daar? Dacht dat na een nummertje of 3 iedereen wel op de grond zou zitten te slapen... ik ben er dus ook niet geweest, slapen doe ik thuis liever.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 10-10-2001 10:59]
quote:ja, blijkbaar.
Op woensdag 10 oktober 2001 10:59 schreef weerdo het volgende:Muse en een pit??
Ik heb persoonlijk niks tegen een pit, ik heb wel iets tegen al die rot-mensjes die het nodig vinden om de hele tijd met z'n ellebogen in andermans maag te gaan stoten...
quote:Pit bij de Backstreet Boys?
Op woensdag 10 oktober 2001 11:00 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, zo begreep ik het uit het Muse-topic. Ik ben zelf niet zo'n enorme fan, dus niet geweest, maar ik herken het van concerten waar ik wel naartoe ben geweest.
quote:Tuurlijk... bikkel.
Op woensdag 10 oktober 2001 11:01 schreef Forumpi het volgende:
Pit bij de Backstreet Boys?
quote:Ik heb bij Muse altijd het idee dat ze het publiek nauwelijks zien. Tijdens lowlans wat het erg duidelijk te zien. Geen contact met het publiek,het leek net alsof ze in hun eigen wereldje aan het spelen waren.. en dat stoorde me eik een beetje. Dus ik denk niet dat ze het echt gemerkt hebben eigenlijk.
Op woensdag 10 oktober 2001 11:00 schreef clowntje het volgende:
Ik vraag me af wat de artiesten zelf ervan vinden. Ik weet alleen dat No Doubt er eigenlijk een hekel aan heeft. Het hoort er gewoon bij, als je naar punk of metal-bandjes gaat kijken, maar ik vraag me echt af wat Muse er zelf van vindt...
Aan de andere kant, bij welk concert dan ook, een pit is wel een teken dat het optreden gewaardeerd wordt.
quote:Pit is leuk, echter heb je ook nog zoiets als Violet Dancing. Hier loopt men met een zwaar boze en chagerijnige blik voor de lol echt elkaar armenzwaaiend zoveel mogelijk pijn te bezorgen. Dat is iets waarvan ik nogsteeds de lol niet in zie..
Ik heb persoonlijk niks tegen een pit, ik heb wel iets tegen al die rot-mensjes die het nodig vinden om de hele tijd met z'n ellebogen in andermans maag te gaan stoten...
quote:Cool.
Op woensdag 10 oktober 2001 11:02 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Tuurlijk... bikkel.
Ik geef toe dat er veel mongolen zijn die absoluut de ongeschreven regels van de pit niet kennen. Dit soort gasten kom je INDERDAAD tegen bij concerten waar je een pit niet zou verwachten of op boerenkermissen. Ze vinden het dan stoer om tussen het overwegend jonge/vrouwelijke publiek te gaan pogo-en. Wild met hun armen slaan en opzettelijk mensen keihard in een groep duwen enzo
.
Voorbeeldje:
Ik stond laatst bij Faithless, beginnen zelfs daar (!) een paar van die dronken, zwetende boeren met elkaar te douwen enzo. Als je daar iets van zegt heb je meteen een paar beuken te pakken. Dan sta ik liever tussen de hardcore-fans van de Deftones. Die weten hoe het hoort en zullen je altijd overeind helpen.
Maargoed, het concert bleef leuk, al ben ik wel bijna uitgegleden over bier en plastic glaasjes op de grond nadat ik wederom een beuk had gekregen van zo'n irritant opdondertje
vorige week zag ik er daar nog wat van. de meesten gingen nog wel, maar een aantal is dan zo dom om dan nog met zijn benen te gaan schoppen... das ook triest.
quote:Ah je bent gisteravond dus flink concert-ontmaagd
Op woensdag 10 oktober 2001 11:18 schreef beelzebubu het volgende:
-blabla-
Wen dr maar alvast aan, System of a Down wordt harder maar wel met een betere pit (tenzij door het toenemende succes van SoaD er hordes 13 en 14 jarige de pit in duiken). Ach je zal het vanzelf wel merken
quote:ach, het had wel wat
Op woensdag 10 oktober 2001 11:22 schreef Vork het volgende:[..]
Ah je bent gisteravond dus flink concert-ontmaagd
Wen dr maar alvast aan, System of a Down wordt harder
maar wel met een betere pit (tenzij door het toenemende succes van SoaD er hordes 13 en 14 jarige de pit in duiken). Ach je zal het vanzelf wel merken
het is alleen irritant als je bijna uitglijdt, voor de rest kreeg ik van alle kanten toch wel duwen en beuken
Ik kan niet wachten tot SoaD
quote:sommige mensen gingen wel ff de lucht in maar echt crowdsurfen is dat nauwelijks meer te noemen, na vijf mensen staan ze alweer op de grond
Op woensdag 10 oktober 2001 11:20 schreef Tokus het volgende:
waren er ook crowdsurfers?
o nee dat mag niet meer in Nederland.vorige week zag ik er daar nog wat van. de meesten gingen nog wel, maar een aantal is dan zo dom om dan nog met zijn benen te gaan schoppen... das ook triest.
en over de artiesten: Ik denk dat de meeste het wel leuk vinden voor zover ze er al echt op letten.
trouwens: het crowdsurfen vind ik dus wel onwijs irritant, het gebeurde gisteren (gelukkig) weinig, maar oppassen dat je geen schoen tegen je bakkes krijgt vind ik helemaal niks.
quote:*schop*
n.a.v. het Muse-topic:Waarom moeten die stoere mannetjes in de pit altijd het plezier vergallen van mensen die wel vooraan willen staan maar niet onder de blauwe plekken naar huis willen? Ga je toch lekker achterin ergens een potje duwen en trekken...
Een pit bij Muse? Kan dat bij zulke zachte muziek dan?
quote:Ja,.. je moet natuurlijk wel op je poten kunnen blijven staan (zelf niet zoveel zuipen helpt
Op woensdag 10 oktober 2001 11:09 schreef Forumpi het volgende:[..]
Die weten hoe het hoort en zullen je altijd overeind helpen.
(Wel hoorde ik van een vriend die bij de laatste paar nummers naar de bar is gegaan, dat er een aantal meisjes door de de eerste hulp weggedragen werden, maar ik neem aan dat dat meer met de hitte te maken had ofzo...)
Stilstaan op zo'n concert is niks, dus als er flink gesprongen wordt en er valt of en toe iemand in je rug, no problem, lachen juist...
Maar als er echt van die metalheads rondliepen met dat ellebogen- en vuistenwerk, dan mogen ze van mij opsodeflikkeren. Dat doe je maar op concerten waar het hele publiek uit dat soort volk bestaat.
Muse is een band met verschillende soorten fans, dus als mensen vooraan willen staan en mee willen springen, maar geen behoefte hebben aan een vuist in hun zij, dan heb je dat maar te respecteren.
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft de zaal uit gesodemieterd worden.
Ik ga zelf meestal wat achteraanstaan omdat daar de muziek ook beter klinkt en ik het veel interessanter vind om een gitarist of drummer uit z'n dak te zien gaan dan alleen maar springende mensen te zien. Das dus eigen keus... het lijkt alleen wel of er tegenwoordig overal bij gesprongen moet worden. Op Lowlands zag ik zelfs bij Heather Nova nog pogo-ers
Maar ik zal het niet doen
Reuze irritant als ze respectloos lopen te kloten daarvoor. Je kunt ook heel goed tekeer gaan zonder anderen omver te kegelen. De ene pit is de andere niet zegt deze oude knakker (vroeger was alles beter )
Crowdsurfen vind ik echt dom. Bij stagediven ga ik altijd een stevige kerel staan. Zo eentje die hooguit 2 millimeter meegeeft. Wat ik trouwens echt irritant vindt (al vaak meegemaakt) zijn mensen die ruimte 'claimen' middels een brandende sigaret. Oké, vroeger was toch niet alles beter .
Maar goed, zo zijn er wel meer dingen (zoals dat meisje dat achter me stond en verschrikkelijk vals de teksten mee zong.. <shiver>). Ik heb me gewoon wel heel erg vermaakt en heb gezien/gehoord waarvoor ik was gekomen. Da's het belangrijkste.
Maar goed, ik vind dus dat het soms weinig meer met muziek te maken heeft. Bij Metal kan ik het idd wel voorstellen dat het gebeurd, maar bij Muse vind ik het toch niet even iets minder gepast.
Tsja.. het is allemaal wat onsamenhangend, maa dat was is het wel wat ik wou melden.
quote:Ach, af en toe werp ik eens een hengeltje uit...
Op donderdag 11 oktober 2001 00:57 schreef Tijn het volgende:
Zow Zanderrr, wat dacht je? "Ik ben geen mod meer, nu kan ik eindelijk ook ff lekker flamen" ?
quote:Groot gelijk heb je!
Op donderdag 11 oktober 2001 01:03 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Ach, af en toe werp ik eens een hengeltje uit...
Maar bij concerten waar mensen bijna gericht aan het slaan zijn (of juist in het wilde weg maar wat om hun heenslaan) vind ik niet zo heel erg leuk...
(Vooral als meisje op je borsten geramd worden is niet fijn, okee? )
Crowdsurfers zijn ook soms bijzonder irritant. Kijk af en toe eentje, is leuk. Maar ik vind het vervelend als ik een heel concert lang over m'n schouder aan het kijken ben of er niet weer eentje aankomt. En dan ben ik ook nog eens ietsje langer dan de gemiddelde bezoeker waardoor ze vol op mijn nek landen (knak...)
En oja: meisjes hebben wel eens lang haar he? En dan grijpt zo lekker vast als je naar achter dreigt te vallen he? Maar dat doet wel ongeloofelijk pijn!
(Maar verder ga ik met plezier naar concerten hoor, en ben ik vaak ergens tussen die duwende mensen te vinden )
Zoiets verbieden is net zo achterlijk als wanneer je 5 jaar geleden had egzegd dat het belachelijk is dat mensen op een gabberfeest lopen te hakken. Het hoort er gewoon bij, accepteer dat maar.
quote:ahum, lees het topic eens zou ik zeggen
Op donderdag 11 oktober 2001 16:14 schreef Mistadabolina het volgende:
ik laat me graag uitleggen wat een pit is
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:05 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Pit rulez. Daar kun je je lekker uitleven, het gaat niet om blauwe plekken en anderen pijn doen maar om je uit te leven, gewoon dansen dmv springen, crowdsurfen, duwen enzo. De pit neemt geen 5 rijen in beslagen amar is altijd in het vooraan in het midde. Aan de zijkanten kun je op de 1e 5 rijen staan zonder dat je midden in de pit staat.
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er leuk aan is eigenlijk. Beetje springen is wel okee, maar dat stomme gedouw, het lijkt wel een kleuterschool.
1) pit in cafe de Docter (klein dansvloertje waar mensen tegen mekaar springen en duwen op de (jawel) 'ruigere' nummers)
2) pit tijdens Hardcorefest in Hedon, met een grote circel voor het podium waarbinnen een stuk of 5 mensen langs het publiek rennen, rondjes draaien terwijl ze met hun armen en voeten zwaaien en onschuldige kleine meisjes in hun gezicht proberen te schoppen (ik dus)
pit 1 ben ik niet bang voor en doe ik gewoon mee wat mij door een diehard-pit-meisje de titel Tweede Vrouw In De Pit heeft opgeleverd omdat alle stomme wannabee-meisjes altijd gewoon aan de kant staan en bang zijn voor duwende jongetjes. pit 2 scares me. Op 5 mm na in m'n gezicht geschopt en word ik niet vrolijk van. Brrr.
Ik kan een goede moshpit wel waarderen, eigenlijk. Een van de heftigste pits die ik meegemaakt heb was bij Suicidal Tendencies. Op het achterlijke af. Zonder te overdrijven, HALF Paradiso was een pit op een gegeven moment. Er werd gestagedived door met saltoos van het podium af te springen of verspring wedstrijden te houden. Heb ook nooit eerder zoveel gewonden in een pit gezien (naast de gebruikelijke blauwe plekken ook gebroken neuzen en een gebroken been, en da's dan alleen wat ik gezien heb). Het was overigens de laatste keer dat ik gestagedived heb.
Moshen kan ik nog steeds waarderen.
quote:Helemaal mee eens!
quote:Ik ook. Maar ja ik ben zo'n klein tenger watje-meisje dat bij het minste of geringste al meteen omvalt. Ik moet dus maar gewoon achteraan gaan staan volgens sommigen
Op donderdag 11 oktober 2001 23:57 schreef evert het volgende:
Helemaal mee eens!
Dus dan toch maar vooraan, en dan altijd maar ergens aan de zijkant, waar de pit niet is. Maar dan sta je wel vlakbij de boxen.
Ik snap ook niet waarom die lui dat niet gewoon ergens middenin of achteraan kunnen doen. Want het is wel duidelijk dat het ze er niet om gaat om iets te zien...
quote:Heheh, ook daar heb ik ooit eens een topic voor geopend hier ('Meezingen moet verboden worden!' of zoiets). Ik ben eigenlijk wel een frustie mannetje...
Op woensdag 10 oktober 2001 19:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Maar goed, zo zijn er wel meer dingen (zoals dat meisje dat achter me stond en verschrikkelijk vals de teksten mee zong.. <shiver>).
quote:Ik wil wel eens voor je navragen of we geen concert voor je kunnen organiseren in de clean-room van ASML hoor
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:26 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Heheh, ook daar heb ik ooit eens een topic voor geopend hier ('Meezingen moet verboden worden!' of zoiets). Ik ben eigenlijk wel een frustie mannetje...
quote:Maar dat ben ik zeker met je eens! Als je de text niet kent en toch al niet zuiver kan zingen ook, HOU DAN GEWOON JE KLEPPERT!
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:26 schreef Zanderrr het volgende:
Heheh, ook daar heb ik ooit eens een topic voor geopend hier ('Meezingen moet verboden worden!' of zoiets). Ik ben eigenlijk wel een frustie mannetje...
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:39 schreef Vork het volgende:[..]
Maar dat ben ik zeker met je eens! Als je de text niet kent en toch al niet zuiver kan zingen ook, HOU DAN GEWOON JE KLEPPERT!
"I think the pit is just a sorry excuse for guys to feel each other up".
quote:Ja hallo...zelf Andre Hazes heeft een pit tegenwoordig!
Op woensdag 10 oktober 2001 10:53 schreef xobelix het volgende:
damn, hebben ze daar ook pits?
quote:Euh... beetje oud topic hoor
Op maandag 15 april 2002 14:02 schreef Nembrionic het volgende:[..]
Ja hallo...zelf Andre Hazes heeft een pit tegenwoordig!
Ik wil best vooraan staan, maar ik kom niet om flesjes en ellebogen tegen mn harsens te krijgen. Klein (1.70) zijn is verdomd lastig daar.
Maar zo erg is een pit toch niet? Meestal is het maar een klein deel van de zaal, en daar kun je gewoon naast gaan staan, gewoon niet aan ergeren.
Verder zie ik nog geen probleem want zoals iedereen weet is de pit altijd vooraan in het MIDDEN, als je vooraan aan de zijkant staat sta je gewoon buiten de pit hoor.. je hoeft dus niet perse achteraan te staan. Bovendien zijn er in veel zalen balkons, vanaf daar kun je alles prima zien. Ik ben afgelopen week naar Blind Guardian en Rhapsody geweest, stond helemaal vooraan en stond buiten de pit (totdat ik er zelf maar in sprong)... ga dan wat meer aan de zijkant staan....
quote:damn daar had ik wel bij willen zijn... ST is echt een vette band.. en zo een pit kan ik ook wel waarderen
Op donderdag 11 oktober 2001 23:40 schreef Doc het volgende:Ik kan een goede moshpit wel waarderen, eigenlijk. Een van de heftigste pits die ik meegemaakt heb was bij Suicidal Tendencies. Op het achterlijke af. Zonder te overdrijven, HALF Paradiso was een pit op een gegeven moment. Er werd gestagedived door met saltoos van het podium af te springen of verspring wedstrijden te houden. Heb ook nooit eerder zoveel gewonden in een pit gezien (naast de gebruikelijke blauwe plekken ook gebroken neuzen en een gebroken been, en da's dan alleen wat ik gezien heb). Het was overigens de laatste keer dat ik gestagedived heb.
en ja een pit bij muse kan ik me nou niet echt voorstellen.. levenslose band.
btw als je de rijen bij een concert kan tellen dan is er toch iets mis
quote:zullen de bands leuk vinden
Op woensdag 17 april 2002 19:32 schreef LenL het volgende:
Eigelijk zouden ze bij concerten stoelen neer moeten zetten zodat je tenminste goet van de muziek kunt genieten.
quote:Je kan staande net zo goed genieten van de muziek als zittende. Waarschijnlijk staande nog beter, als je met heel je lichaam kan meebewegen.
Op woensdag 17 april 2002 19:32 schreef LenL het volgende:
Eigelijk zouden ze bij concerten stoelen neer moeten zetten zodat je tenminste goet van de muziek kunt genieten.
quote:ja maar dan moet je opfl*kkeren met die kl*te-pit!!
Op woensdag 17 april 2002 19:37 schreef Tokus het volgende:[..]
Je kan staande net zo goed genieten van de muziek als zittende. Waarschijnlijk staande nog beter, als je met heel je lichaam kan meebewegen.
Ga jij dan met je handen in je zakken een rij of 6, 7 naar achteren staan en laat de echte kerels hun werk doen!
P.S. De pit is niet iets uit de Metal-cultuur zoals jij zegt... maar uit de punk-cultuur. Tis maar dat je't effe weet
Mietjuh
maar toch dat was een x aantal jaar geleden
ik wil nu alleen nog maar bouncende hoofden zien
en breakers (desnoods geef ik het voorbeeld )
quote:BLoeMzTheeLepel is pit-fan
Op woensdag 17 april 2002 19:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Jezus Christus man... Stel je niet zo aan! De pit is juist het leukste wat er is! Lekker beetje beuken en doen... Beetje "botsautootje spelen", maar dan andersGa jij dan met je handen in je zakken een rij of 6, 7 naar achteren staan en laat de echte kerels hun werk doen!
P.S. De pit is niet iets uit de Metal-cultuur zoals jij zegt... maar uit de punk-cultuur. Tis maar dat je't effe weet
Mietjuh
quote:Ik zei ook helemaal niet dat het ontstaan is in de metal-cultuur, maar wel dat het daar gebruikelijk is. Ik hou niet zo van punk, dus ga ik toch al nooit naar punk-concerten.
Op woensdag 17 april 2002 19:43 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wel grappig dat er nog steeds zo lekker gehapt wordt in dit topic.
[edit: even iets socialer herschreven ]
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 18-04-2002 15:32]
[edit]Oh sorry had al iemand anders gezegt[/edit]
quote:bij metal is het niet echt gebruikelijk hoor
Op donderdag 18 april 2002 15:25 schreef Zander het volgende:[..]
Ik zei ook helemaal niet dat het ontstaan is in de metal-cultuur, maar wel dat het daar gebruikelijk is. Ik hou niet zo van punk, dus ga ik toch al nooit naar punk-concerten.
Wel grappig dat er nog steeds zo lekker gehapt wordt in dit topic.
[edit: even iets socialer herschreven
]
quote:* SKa_BoSS ook
Op woensdag 17 april 2002 22:38 schreef 2nosedT het volgende:
* 2nosedT is een sletje
quote:Tell me about it!!!
Op donderdag 18 april 2002 15:23 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
BLoeMzTheeLepel is pit-fan
Weet je wat helemaal roels? Ska-pitsheeejle rustige pits
maar pits heersen de wereld hoor. Als je op bijv lowlands nix te doen hebt en je ziet een leuk punkbandje (hoeft niet eens goed te zijn) nau ja springen maaren aan die andere mensen die pitten < ik erger me er niet aan...
Ska-pitjes regeren zeker! Zeer relext
quote:Ligt er maar helemaal aan bij welke metal het is.... Hert is overgenomen uit de punkscene maar komt nu ook zeer regelmatig bij metal voor. (maar muse is uiteraard geen metal) Veel mensen vinden het leuk maar als je het niet leuk vindt, je bent niet verplicht om er aan deel te nemen hoor.
Op donderdag 18 april 2002 18:13 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
bij metal is het niet echt gebruikelijk hoor
wel een beetje maar niet onwijs
of t moet natuurlijk mosh-metal zijn
E stoeltjes bij een concert..... van mij mogen ze... maar dan wel achterin de zaal.
* Marnix_Karssenberg denkt erover een pit te bouwen bij een Britney Spears concert.
quote:Heel tof ja.
Op woensdag 10 oktober 2001 11:09 schreef Forumpi het volgende:
Dan sta ik liever tussen de hardcore-fans van de Deftones.Die weten hoe het hoort en zullen je altijd overeind helpen.
Ik wil van een band kunnen genieten en niet constant door van die kale-mongool-met-stalen-neuzen typetjes in elkaar worden getrapt.
quote:Wat hij zegt...
Op maandag 15 april 2002 14:07 schreef Mr_Rammstein het volgende:[..]
Euh... beetje oud topic hoor
quote:Wel een mooie oude post.
Op woensdag 10 oktober 2001 11:28 schreef MuadDib het volgende:
Als ik lol wil maken tijdens een concert ga ik lekker vooraan staan; springen, hossen enz. Zoals gisteravond dus (waar behalve "zielige" meisjes ook nogal wat "stoere" meisjes waren die net zo hard meededen, maar it terzijde). Het moedwillig "beuken" hoeft van mij ook niet zo nodig, zeker niet bij Muse, maar het gebeurt en ik denk dat meeste die naar een concert gaan dat ook wel weten.
Als je gewoon rustig wilt luisteren en kijken kan je gerust op de 20e rij gaan staan, je ziet het allemaal prima daar en het geluid is ook vaak beter.en over de artiesten: Ik denk dat de meeste het wel leuk vinden voor zover ze er al echt op letten.
trouwens: het crowdsurfen vind ik dus wel onwijs irritant, het gebeurde gisteren (gelukkig) weinig, maar oppassen dat je geen schoen tegen je bakkes krijgt vind ik helemaal niks.
Hap hap hap
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 02:45 schreef Tunerd het volgende:
circlepit, circlepit
maar een pit is alleen maar leuk als er sfeer is. bij het nirwana tuinfeest ga ik ook vaak zat in de pit en als je daar valt dan stopt dat gedeelte van de pit totdat iedereen weer staat.
en als er van die slaande mensen zijn die het niet begrijpen dan duw je ze er gewoon met zijn allen uit. maar de mensen die er tegen zijn moeten gewoon niet zo zeuren want het is gewoon respect naar de band toe. iedereen toont zijn respect op zijn eigen manier
Ik heb op zich niets tegen de pit, maar ze moeten wel even rekening houden met de rijen die net even om de pit heen staan..
quote:de rijen die om de pit staan zijn juist het meest irritant
Op vrijdag 6 februari 2004 09:03 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb op zich niets tegen de pit, maar ze moeten wel even rekening houden met de rijen die net even om de pit heen staan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |