Dank je, ik kneus ook van jou!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op dit moment waardeer ik Yvonne en Sizzler, de andere mods hier zijn kneuzen.
ach huilliequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan ook weer zo veranderen, maar wat een triestheid alom weer aan moderatie.
Ik doe mijn best, maar de linkse knuffelaars houden me zo stevig vast, dat ik me niet meer kan bewegen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van mij mogen moslims zich best meer misdragen, des te eerder zijn we er vanaf.
En weer een kloon van een kneus?quote:
Maar "wij" zijn vaak het slachtoffer ervanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, kan niet, die laten je juist je gang gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar de linkse knuffelaars houden me zo stevig vast, dat ik me niet meer kan bewegen!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar "wij" zijn vaak het slachtoffer ervan
Niet, waarom noemen de rechtse rakkers het dan altijd knuffelaars!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, kan niet, die laten je juist je gang gaan.![]()
hoezo weer? ben je er zelf een...quote:
??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik huil niet om de tt, jij concludeert weer dingen die je graag zou willen zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:19 schreef BennieK het volgende:
[..]
hoezo weer? ben je er zelf een...
niet zo huilen om een tt joh, zo bevestig je het beeld van de gemiddelde rechtse autist![]()
Mensen die zich misdragen, worden aangepakt. Wist je dat niet? Zo hoort een rechtstaat te werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
??
Hoezo eerder vanaf?
Ethnische zuiveringen van staatswege ofzo ?
Belachelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik hoorde op de radio dat 1 van die Hofstadknapen tijdens de zitting vandaag vroeg of die even de zaal uitmocht om te gaan bidden en dat de rechter dat prima vond. Nou vraag ik je, wat is de geloofwaardigheid van onze rechtstaat dan nog?
Heb jij dan vriendjes bij die rechtsstaat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mensen die zich misdragen, worden aangepakt. Wist je dat niet? Zo hoort een rechtstaat te werken.
Na dat radiobericht vroeg ik mij ook af wat alweer de gedachte achter een straf was. Genoegdoening en gevoel van rechtvaardigheid. Dan denk ik, waarom wordt die Mo B. dan niet gevierendeeld?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Belachelijk
Dit bericht vond ik trouwens ook frapant:
Jonge moslim ontloopt cel door gebedsplicht
Ons hele rechtsysteem vind ik sws een lachertje. De straffen zijn zo uitermate laag dat het een belediging is voor de nabestaanden.
Kun jij niet lezen? Als iemand zich misdraagt, dan moet die aangepakt worden! Dat jij dat al niet meer terecht vind is voor mij een reden om jou totaal te negeren voortaan, want dat etiketplakken verveelt behoorlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb jij dan vriendjes bij die rechtsstaat?
Jij mag altijd alles enzo, om maar eens een rechtse huilie te citeren.
geloof me, ik zou echt niet willen dat er zoveel rechtse autisten zijn... maar wat doe je eraanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik huil niet om de tt, jij concludeert weer dingen die je graag zou willen zien.
Wie is er dus autistisch?
Mee eens... STOP dan eens met dat gehuil en plakkerij, kleffequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
want dat etiketplakken verveelt behoorlijk.![]()
Elimineer jezelf, dan heb je in elk geval een autist minder.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:25 schreef BennieK het volgende:
[..]
geloof me, ik zou echt niet willen dat er zoveel rechtse autisten zijn... maar wat doe je eraan![]()
Entiteit, ga iemand anders lopen zuigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mee eens... STOP dan eens met dat gehuil en plakkerij, kleffe
Van harte hetzelfde teruggewenst.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Entiteit, ga iemand anders lopen zuigen.
4 mei stelt sowieso niets meer voor. Ik bedoel, psv-ac milan morgen, dat kan gewoon in ons landje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:41 schreef ScienceFriction het volgende:
knap hoe marokkanen de herdenking van 4 mei toch weer over zichzelf kunnen laten gaan...
Dat vraag ik me ook af. Ik begrijp niet dat onmenselijke wezens menselijk worden behandeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Na dat radiobericht vroeg ik mij ook af wat alweer de gedachte achter een straf was. Genoegdoening en gevoel van rechtvaardigheid. Dan denk ik, waarom wordt die Mo B. dan niet gevierendeeld?
Die man was ziek, als die behandeld is zal die noooooit meer kinderen de keel doorsnijden. Komop, meer vertrouwen hebben in de kunde van behandelaars!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik begrijp niet dat onmenselijke wezens menselijk worden behandeld.
Gister ook weer zo'n bericht
17 Jaar cel en tbs voor familiemoord
Ten eerste 17 jaar is veel te weinig ten tweede wordt er weer vanuit gegaan dat meneer wel kan genezen. Dikke bullshit en geeft duidelijk weer dat ons rechtsysteem veel te naïef naar mensen kijkt.. Sommige mensen zijn gewoon ziek en die worden niet meer beter. Dat moeten we dan ook niet proberen.
Maar ja dat is Nederland. Lafheid viert hoogtij.
Je mag het niet zeggen maar...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:05 schreef Monidique het volgende:
Dit topic maakt mij weer duidelijk waarom links ook alweer zo superieur was.
Daar wordt helemaal niet vanuit gegaan, de man kan net zo goed levenslang vastzitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
ten tweede wordt er weer vanuit gegaan dat meneer wel kan genezen.
Het is natuurlijk de schuld van die vrouw ja. Ze ging immers vreemdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die man was ziek, als die behandeld is zal die noooooit meer kinderen de keel doorsnijden. Komop, meer vertrouwen hebben in de kunde van behandelaars!![]()
Dat is Nederland he tot in de treurnis denken dat mensen te genezen zijn. Tragisch maar aan de andere kant diep triest.quote:eh ja, dat is pas ziek, om te denken dat je zo'n vent kunt genezen en hem dan weer de straat op laat gaan.![]()
![]()
Ach hoe vaak zijn er TBS'ers weer de fout in gegaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:07 schreef gelly het volgende:
Daar wordt helemaal niet vanuit gegaan, de man kan net zo goed levenslang vastzitten.
Ik noem het fatalisme.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:11 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is Nederland he tot in de treurnis denken dat mensen te genezen zijn. Tragisch maar aan de andere kant diep triest.
Totdat achteraf blijkt dat de vader toch niet de dader was...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik noem het fatalisme.
Genoegdoening werkt wat dat betreft beter in de sharia.
Of, terugdoen wat de dader zelf deed. Zo, dus jij sneed de keeltjes door van drie kindertjes? Nou, dan doen we dat ook drie keer bij jou, als je overleeft ben je weer vrij man. Dat is rechtvaardig!
Daar is opzich iets voor te zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik noem het fatalisme.
Genoegdoening werkt wat dat betreft beter in de sharia.
Of, terugdoen wat de dader zelf deed. Zo, dus jij sneed de keeltjes door van drie kindertjes? Nou, dan doen we dat ook drie keer bij jou, als je overleeft ben je weer vrij man. Dat is rechtvaardig!
Ja, dat kun je ook zeggen als die levenslang TBS heeft met behandelingen in inrichtingen en toedienen van allerlei medicijnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Totdat achteraf blijkt dat de vader toch niet de dader was...![]()
Ja, maar oppassen dat al die achterlijke mensen uit al die achterlijke landen nier binnenkomen, hè!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar is opzich iets voor te zeggen.
Middeleeuwse straffen waren zo gek nog niet.
Klopt. Maar de doodsstraf is wel de ultieme straf, waarvoor achteraf geen compensatie gegeven kan worden op welke wijze dan ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat kun je ook zeggen als die levenslang TBS heeft met behandelingen in inrichtingen en toedienen van allerlei medicijnen.
TBS is gewoon een lachertje. Het gaat ervan uit dat mensen te genezen zijn.quote:Terbeschikkingstelling (tbs) - Maatregel die de rechter kan opleggen aan een psychisch gestoorde veroordeelde. De terbeschikkinggestelde kan aan dwangverpleging worden onderworpen of moet zich aan bepaalde aanwijzingen van de rechter houden. Het belangrijkste oogmerk waarmee de tbs-maatregel wordt opgelegd is het beveiligen van de maatschappij op korte en langere termijn. Om de maatschappij op korte termijn te beveiligen verblijft de dader in de gesloten kliniek. Beveiliging van de maatschappij op langere termijn wordt gerealiseerd door behandeling van de dader, die er op is gericht herhaling van het misdrijf in de toekomst te voorkomen.
Nee, je snapt het niet, je moet mensen straffen naar hun maatstaven. Iemand die kindertjes de keel doorsnijdt moet eenzelfde straf krijgen. Moslims die vrouwen stenigen moeten zelf gestenigd worden, maar ook: oplichters die mensen tonnen lichter maken, moeten dat zelf ook ervaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar oppassen dat al die achterlijke mensen uit al die achterlijke landen nier binnenkomen, hè!
Ik twijfel daar ook wel eens over, maar toch, als het 100% bewezen is, dan weg ermee. De maatschappij schiet er namelijk niets mee op als zo'n gek vrijkomt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Klopt. Maar de doodsstraf is wel de ultieme straf, waarvoor achteraf geen compensatie gegeven kan worden op welke wijze dan ook.
TBS vind ik trouwens niet een erg nuttig middel... schiet zijn doel vaak voorbij.
Zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:20 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar oppassen dat al die achterlijke mensen uit al die achterlijke landen nier binnenkomen, hè!
Een vrouw die verkracht is, moet ten schande worden gemaakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet, je moet mensen straffen naar hun maatstaven. Iemand die kindertjes de keel doorsnijdt moet eenzelfde straf krijgen. Moslims die vrouwen stenigen moeten zelf gestenigd worden, maar ook: oplichters die mensen tonnen lichter maken, moeten dat zelf ook ervaren.
Ook zo blij dat je in een rechtsstaat woont?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zijn jouw woorden
Waarom zou je achterlijke mensen niet behandelen als achterlijke mensen? Ik zie niet in waarom een moordenaar enige vorm van bescherming verdient.
Moordenaars zijn niets waard en moeten ook als zodanig behandeld worden.
Nee, de verkrachter hard in zijn hol rammelen met een stok. Jij hanteert de redenering van dat achterlijke volk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een vrouw die verkracht is, moet ten schande worden gemaakt?
Ja mits hij streng doch rechtvaardig is en niet zoals in Nederland laf en illusionair.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Ook zo blij dat je in een rechtsstaat woont?
LOL... ik wist niet dat Balkenende zo geil was...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
'Het leven zal voor u in een hel veranderen en u zult pas rust kennen als uw regering, die namens u regeert, ophoudt met het verkrachten en vermoorden van onze broeders en zusters,' besluit Bouyeri.
Onze regering verkracht en vermoordt hun broeders en zusters. Iemand heeft écht te veel HamasTV gekeken,.
Zeer juist.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:31 schreef Monidique het volgende:
Ik denk het niet, volgens mij zorgt Aaah goed voor zichzelf en zijn lichamelijke vertoning.
Ik zeg niet dat een moordenaar een tweede kans verdient. Ik vind wel dat zelfs een moordenaar als een mens behandeld dient te worden en een eerlijk proces verdient. Hoe gruwelijk zijn daad ook. Ik wil geen barbarenmaatschappij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja mits hij streng doch rechtvaardig is en niet zoals in Nederland laf en illusionair.
Vertel jij mij anders even waarom een moordenaar een tweede kans verdient? Zijn slachtoffer krijgt dat immers niet. Is dat de omgekeerde wereld of niet?
Maar waar ik vind dat de Nederlandse rechtspraak krom gaat is het rotsvaste geloof in genezing van iemand. Sommige mensen zijn nou eenmaal ziek en die verdienen geen enkele behandeling. Dat heeft niets te maken met een barbaarse maatschappij maar veel meer met rechtvaardiging en realisme.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zeg niet dat een moordenaar een tweede kans verdient. Ik vind wel dat zelfs een moordenaar als een mens behandeld dient te worden en een eerlijk proces verdient. Hoe gruwelijk zijn daad ook. Ik wil geen barbarenmaatschappij.
Streng doch rechtvaardig zou onze rechtspraak moeten zijn.quote:Dat de straffen hoger uit mogen vallen, lijkt me evident.
Die mensen zijn niet ziek... ze zijn slecht opgevoedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar waar ik vind dat de Nederlandse rechtspraak krom gaat is het rotsvaste geloof in genezing van iemand. Sommige mensen zijn nou eenmaal ziek en die verdienen geen enkele behandeling. Dat heeft niets te maken met een barbaarse maatschappij maar veel meer met rechtvaardiging en realisme.
[..]
Streng doch rechtvaardig zou onze rechtspraak moeten zijn.
De klassieke denkfoutquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Die mensen zijn niet ziek... ze zijn slecht opgevoed
Ze zijn gewoon slecht en verdienen daarom geen behandeling. Levenslange opsluiting zonder kans op vervroegde vrijlating.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Ze zijn goed opgevoed?
Waarom komen er hier zoveel niet-westerse allochtonen naar Europa? Omdat het hier zo crimineel is?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Jammer dat de zoekfunctie niet werkt ... maar ik heb een stel wetenschappelijke rapporten in een favo topic. over Singapore en lijfstraffen. Het is geen sharia maar het helpt wel.
Overigens waarom is de westerse samenleving crimineler dan de islamitische samenleving (met ref : naar Marokko en Turkije).
Qua import scoort Duitsland en England aanmerkelijk beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom komen er hier zoveel niet-westerse allochtonen naar Europa? Omdat het hier zo crimineel is?
Waarschijnlijk een overblijfsel van het politiek correct denken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens, is het hier crimineler omdat dingen sneller als "crimineel" worden beschouwd?
Europa dus...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Qua import scoort Duitsland en England aanmerkelijk beter.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Overigens waarom is de westerse samenleving crimineler dan de islamitische samenleving (met ref : naar Marokko en Turkije).
Wanneer kom je hier de redenen van je ban aan ons openbaren?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat zo?
Repressie is groter, cijfers worden niet bijgehouden, families lossen problemen zelf op, in het westen mag je meer in vrijheid leven, etc. etc.
Ik ga je voordragen voor het Annemarie Greweltraject.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:37 schreef Sidekick het volgende:
Zo, net CSI:Miami gekeken, en ik kon de tranen van vreugde bijna niet tegenhouden na deze ode aan de multiculturele samenleving.
Heb je weleens de statistieken gezien over het aantal niet-blanken in de gevangenis?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:37 schreef Sidekick het volgende:
Zo, net CSI:Miami gekeken, en ik kon de tranen van vreugde bijna niet tegenhouden na deze ode aan de multiculturele samenleving.
Ik hoef niks te openbaren, dat doen de fa's of mods maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:32 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier de redenen van je ban aan ons openbaren?
Zijn die even opmerkelijk als statistieken over het aantal racistische agenten?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb je weleens de statistieken gezien over het aantal niet-blanken in de gevangenis?![]()
Ik wil graag een tripje maken naar Miami.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:51 schreef Sidekick het volgende:
Zijn die even opmerkelijk als statistieken over het aantal racistische agenten?
Maar bovenstaande redenering werd ook gebruikt in de CSI-aflevering door mensen die net daardoor agenten en Hispanics hadden aangevallen met granaatlanceerders om hun racisme te vergoeilijken. Ik denk dat ik je maar moet aangeven voor medeplichtigheid.
Grappig was dat; een rechercheur merkte op dat de beschoten winkeleigenaar in 30 jaar nog niet eens verstaanbaar Engels heeft geleerd. Hij kreeeg gelijk de politiek correcte kliek op zijn rug met de wedervraag: "Hoe goed is jouw Spaans dan?"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wil graag een tripje maken naar Miami.
Alleen is mijn Spaans niet zo goed![]()
Zolang het TV is heb ik er geen probleem meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Sidekick het volgende:
Grappig was dat; een rechercheur merkte op dat de beschoten winkeleigenaar in 30 jaar nog niet eens verstaanbaar Engels heeft geleerd. Hij kreeeg gelijk de politiek correcte kliek op zijn rug met de wedervraag: "Hoe goed is jouw Spaans dan?"
Cultuurrelativisme.
Behalve als de VARA het uitzend natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zolang het TV is heb ik er geen probleem mee![]()
Wel als ze de taal niet beheersen, zoals jij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Behalve als de VARA het uitzend natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |