Wiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Mijn lijstje:
[lijst]
Sommigen waren echt lastig, en waar is YOLANTHE VAN KASBERGEN GEBLEVEN![]()
![]()
![]()
Dat gruwelijk lekkere chickie uit ONM, ze speelt Juliaquote:
Wytskequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die Wytske Ik-ken-haar-niet-net-zoals-iedere-normale-Nederlander staat er wel in..
Whehehe.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Als ole dit nou eens op de FP zet, heeft BVO lekker veel werk te doen.
Daarvoor had je hier moeten zijn: Tournament: Leukste BN'er! [Nominaties] (Kan nu niet meer dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
Huub, Cees, Eva en Thekla staan er iig in: top!!
maar vallen politici tegenwoordig niet meer onder bn'ers?!
verder mis ik Roeland Fernhout en Hidde Maas in de lijst...
Ik denk de DJquote:oh ja misschien handig om aan te geven welke Sander de Heer er bedoeld wordt: de dj of de acteur!
Misschien maakt het BVO wel helemaal niet uit hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef babette21 het volgende:
ow oke... 't was ook geen verwijt hoor, viel me gewoon op!!
en ik zal er rekening mee houden, met dat niet-deleten dus....
Wat ben je toch irritant aan het doen.quote:
Pinoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben je toch irritant aan het doen.Als je wilt dat Pino wint open je maar een tournament in ONZ.
Daar moet ik je toch gelijk in geven Tomquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben niet irritant, BVO luistert gewoon niet naar wat de users willen. En dat is Pino.
hou je rustig Svennie... denk aan je Zwarte Bladzijde!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
Wat ben je toch irritant aan het doen.Als je wilt dat Pino wint open je maar een tournament in ONZ.
Pino is geen BN'erquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben niet irritant, BVO luistert gewoon niet naar wat de users willen. En dat is Pino.
Ja, je kan de koning van Marokko er ook wel in willen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je hoeveel moeite het me kostte om dat berichtje aan jou daarnet aardig te laten klinken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou je rustig Svennie... denk aan je Zwarte Bladzijde!!
Hiep hoi, een medestanderquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, je kan de koning van Marokko er ook wel in willen..
Maar goed, jij boycot dit toernooi, dus ik snap niet wat je hier nog doet.
ja dat weet ik... maar 't was je wel gelukt!! ik was helemaal trots joh....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Weet je hoeveel moeite het me kostte om dat berichtje aan jou daarnet aardig te laten klinken?
We zijn niet onaardig, we zijn realistisch. Dit is een SHO-tournament over BN'ers en daar hoort Pino gewoon niet bij. Evenmin als Tommie, Ieniemienie, Bert, Ernie en de rest van Sesamstraat die niet echt isquote:
Dat had ie van tevoren kunnen wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
oh trouwens: het feit dat Beev zich altijd al 5 minuten na het starten van 'n Toernooi doodongelukkig begint te voelen is uiteraard niet jouw/ons probleem.... toch?!?
ja sorry.... daar is dan toch de valsheid.... aard van 't beestje he...;)
Gaat ie het nog beredeneren ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn niet onaardig, we zijn realistisch. Dit is een SHO-tournament over BN'ers en daar hoort Pino gewoon niet bij. Evenmin als Tommie, Ieniemienie, Bert, Ernie en de rest van Sesamstraat die niet echt is
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
We zijn niet onaardig, we zijn realistisch. Dit is een SHO-tournament over BN'ers en daar hoort Pino gewoon niet bij. Evenmin als Tommie, Ieniemienie, Bert, Ernie en de rest van Sesamstraat die niet echt is
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat weet ik... maar 't was je wel gelukt!! ik was helemaal trots joh....
Ik heb al drie keer gehapt op dat Pino-verhaal vandaagquote:maar bij het pino-verhaal dacht ik: kut, gaat ie toch nog happen... vandaar mijn - even zo vriendelijk bedoelde! - tip...
Weet ik tochquote:ik meende 't trouwens ook hoor, dat ik 't niet wist en er op zou letten enzo...
Ja hallo, ik wil jou en Tom wel tevreden houden natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gaat ie het nog beredeneren ook![]()
Sorry schat
Ach, hij meent het niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
oh trouwens: het feit dat Beev zich altijd al 5 minuten na het starten van 'n Toernooi doodongelukkig begint te voelen is uiteraard niet jouw/ons probleem.... toch?!?
Ik begine r nu alweer spijt van te krijgen..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al drie keer gehapt op dat Pino-verhaal vandaag![]()
tijd voor 'n actiegroepje?!?!?!?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
Toch is het niet eerlijk dat er wel van die onbekende belspelmiepen instaan en dat Pino, Bert en Ernie de kans niet eens krijgen
Ik kan het gewoon niet helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
lol
Je bent ook wel 'n lekker ding he, jij....
Staticquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
met zonder
Het was het begin van een zin, dan hoort een hoofdletterquote:
Een poulesysteem zou wat makkelijker zijn geweest denk ik (ook qua puntentelling)quote:
Mijn complimenten voor het feit dat je nog overzicht kunt houdenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
Herinnering voor mezelf: Alle stemmen tot nu toe zijn verwerkt.
Tja, je moet ergens een grens trekken. Als je ook politici en sporters e.d. mee wil laten doen, is de lijst nog 3 maal zo lang.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Waar zijn Jan-Peter Balkenende en Wouter Bos () ??
quote:Willeke Alberti
Jim de Groot
Jochem van Gelder
Wendy van
Viviënne van den Assem
Johan Cruijff
Vigo Waas
Victoria Koblenko
Victor Reinier
John Kraaijkamp jr.
Anneke Grönloh
Annemieke Verdoorn
Anouk
Antonie Kamerling
Andries Knevel
van Duin
Barry Hay
Bas Muijs
Albert Verlinde
Bastiaan Ragas
Karin Bloemen
Irene Moors
Kelly BB
Ilse de Lange
Huub van der Lubbe
Humberto Tan
Lee Towers
Leontine Borsato
Henk Westbroek
Liesbeth Kamerling
Jurgen Raymann
Juan Wells
Jose Hoebee
Jos Brink
Caroline Ten
Joop Braakhekke
Johnny de Mol
John Williams
John Kraaijkamp sr.
Marijke Helwegen
Marco Borsato
Marc-Marie Huijbregts
Mart Smeets
Martijn Krabbé
Martine Bijl
Lottie Hellingman
Mental Theo
Linda de Mol
Mies Bouwman
Erik van Muiswinkel
Erik van der Hoff
Erik de Vogel
Emile Ratelband
Ellen ten Damme
Ellemieke Vermolen
Dolf Jansen
Egbert-Jan Weeber
dwin Evers
Eddy Zoëy
Paul de Munnik
Paul Groot
Paul van Loon
Reinout Oerlemans
Peggy-Jane de Schepper
Peter Heerschop
Peter Jan Rens
Piet Römer
Piet Paulusma
Philip Freriks
Ernst-Paul Hasselbach
Giel Beelen
Gerard Joling
Georgina Verbaan
Geert Wilders
Fajah Lourens
Famke Janssen
Ferry Somogyi
Floortje Dessing
Frank Boeijen
Rob de Nijs
Danny Rook
Rob Verlinden
Daniëlle Overgaag
Daan Schuurmans
Ron Boszhard
Conny Breukhoven
Claudia de Breij
Ruud de Wild
Chris Zegers
Paul de Leeuw
Gordon
Guus Meeuwis
Patricia Paay
Pascal Jakobsen
Nico Swinkels
Nance Coolen
Hans Kraay Jr.
Harm Edens
Monique Sluyter
Tatum Dagelet
Thomas Acda
Tanja Jess
Sylvana Simons
Sophie Tabouret
Tooske Breugem
Sonja Barend
Trijntje Oosterhuis
Tygo Gernandt
Vader Abraham
Jeroen Post
Isabelle Brinkman
Ivo Niehe
Jack Spijkerman
Jacques D'Ancona
Jerney Kaagman
Jan Smit
Jan Jaap van der Wal
Carice van Houten
Candy Dulfer
Bridget Maasland
Wilma Nanninga
Boudewijn de Groot
Boris
Wytske Kenemans
Birgit Schuurman
Yvon van der Hurk
Xander de Buisonjé
Die zal ik over het hoofd gezien hebben. Al moest ik ook nogal improviseren om op 256 uit te komen, en heb ik geprobeerd een zo veelzijdig mogelijk deelnemersveld te krijgen.quote:
Dan zal ik d'r geschrapt hebben onder het motto "er moeten er nog een paar weg, dus pak ik de minst bekende, die niet zo nodig gemist gaat worden en van welk soort we er al genoeg hebben".quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef Svensational het volgende:
Ze stond wel een keer in de voorlopig lijst, Beev
quote:
Joepiequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:43 schreef BVO het volgende:
[..]. Volgens mijn telling niet hoor.
.
24 stemmen tot nu toe.
Yolanthe van Kasbergen is gewoon DE BABE van het moment!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:36 schreef Svensational het volgende:
Ze had er toch in de 1e ronde uitgelegen want niemand kent haar
Ik heb ook bijna niet op uiterlijk gelet... gewoon of ik mensen leuk, sympathiek vind.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Als ik het zo bekijk gaat Johnnie Kraaijkamp jr.het gewoon winnen van Valerie Zwikker.
De wereld is soms een beetje)
Same here.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:51 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb ook bijna niet op uiterlijk gelet... gewoon of ik mensen leuk, sympathiek vind.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna niet op uiterlijk gelet... gewoon of ik mensen leuk, sympathiek vind.
Maakt niet uit hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:49 schreef Lucyfurr het volgende:
Jeez..wat een lijst.
Had het gevoel dat ik continue de beste uit 2 slechtste moest kiezen.
(bij 1 kon ik het echt niet, mijn excuus)
Ze is inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:47 schreef Svensational het volgende:
Ik ken haar ook wel en ze is iddmaar denk niet dat iedereen haar kent
Als je Wytske (O+) niet kent, waarom stem je dan op Bonniequote:
Een of andere belspelmuts waar mark_03 helemaal gek van is.quote:
Ik tel naast Chris Zegers 10 (ex-)soapies in je lijst.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Met uitzondering van Chris Zegers kies ik geen soapies, daarom zijn er wat dingen weggevallen.
Nou misschien juist daarom??quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je Wytske (O+) niet kent, waarom stem je dan op Bonnie
Oh nee!!quote:
Dat waarschijnlijk niet nee.quote:
Ze is niet genomineerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk niet nee..
Maar toch, een BN'er is ze wel..
Ze kan inderdaad niks.. maar daar hebben wel meer BN'ers in deze lijst last van.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:06 schreef Airelle het volgende:
Ik vind der meer een wannabe-BN'er trouwens.
Die hadden er van mij ook wel uit gemogen, maargoedquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze kan inderdaad niks.. maar daar hebben wel meer BN'ers in deze lijst last van..
Wie?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Ruud Gullit dandie starfucker die door hem beroemd is geworden zit er wel in en hij zelf niet
Die Estelle Gullit die is toch alleen maar bekend om dat ze avond Ruud Gulit neuktquote:
Ow je hebt het over haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die Estelle Gullit die is toch alleen maar bekend om dat ze avond Ruud Gulit neukt![]()
Waarom zit zij er dan wel in en Ruud nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ow je hebt het over haar.
Ja dat is waar ja.
Ruud is een voetballer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom zit zij er dan wel in en Ruud niet![]()
Voetballers zijn ook BN'ersquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ruud is een voetballer.
Estelle is een (wannabe) BN'er.
Estelle begeeft zich in het "Showbizz & Sterren"-wereldje, Ruud niet.quote:
Mwah Ruud die toen in die reclame zat ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Estelle begeeft zich in het "Showbizz & Sterren"-wereldje, Ruud niet.
Cruijff staat er bij uitzondering in, dat is iemand die boven z'n sport uitgegroeid is.
Ze staat toch tegenover Gordonquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Het ziet er niet zo goed uit voor ons aller Patty..
[afbeelding]
Belsletquote:Op zondag 8 mei 2005 15:42 schreef Svensational het volgende:
Ik zag die belslet van Mark gister op TV
Ik zeg schop ze er alle twee uitquote:
Op wie stem je hier?!quote:Op zondag 8 mei 2005 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dewi Pechler VS. Erik van der Hoff
Had ze het liefst allebei door gezien.quote:
Ach joh.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Had ze het liefst allebei door gezien..
Maja, das de loting soms he...
Zelfde geval bij Irene Moors en Katja Schuurman.
Ik loot altijd eerlijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach joh.
Jij doet de 'loting' toch zelf.
Whehe,... ik doe 't altijd met winamp... ik geef elke deelnemer een nummer en dan gooi ik netzoveel mp3'tjes in m'n winamp playlist. Die zet ik dan op shuffel en dan ga ik op basis daarvan lotenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik loot altijd eerlijk..
Eerste ronde vooral op alfabet en een beetje copy/paste in excel (was me anders nét iets teveel werk), maar voor de komende ronde heb ik gisteren al met de ouderwetse lootjes geloot.
.
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
Oh, das wel heel handig ja. Ik zat met 128 kleine papiertjes..
Meen je nietquote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
Of je sorteert vanaf de tweede letter.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik loot altijd eerlijk..
Eerste ronde vooral op alfabet en een beetje copy/paste in excel (was me anders nét iets teveel werk), maar voor de komende ronde heb ik gisteren al met de ouderwetse lootjes geloot.
.
Wel mooi traditioneel.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
Doe het al zo sinds het Idols tournament.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
Cool opgelostquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Ronde gesloten..
Er zijn twee gelijke spelen, voor deze duels geldt nu de shoot-out.
Tot 18:43 kan iedereen op deze duels stemmen, ook als je al eerder hebt gestemd.
Mocht een van deze duels na de shoot-out nog steeds gelijk staan, wordt er geloot..
* Shoot-Out
Anouk VS. Angela Schijf
Daniëlle Overgaag VS. Robert Jensen
Lange tijd stonden er een stuk of 6 duels gelijk, tot vanmiddag, toen geen een meer. Door jouw stemmen dus toch nog 2 gelijk geëindigd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:mn laatste stemmen hebben t dus nog spannend gemaakt
hij heeft z'n lesje geleerd.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:49 schreef mark_03 het volgende:
Dat heb je beter opgelost dan in dat SC toernooi
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |