Weet je hoeveel moeite het me kostte om dat berichtje aan jou daarnet aardig te laten klinken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou je rustig Svennie... denk aan je Zwarte Bladzijde!!
Hiep hoi, een medestanderquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, je kan de koning van Marokko er ook wel in willen..
Maar goed, jij boycot dit toernooi, dus ik snap niet wat je hier nog doet.
ja dat weet ik... maar 't was je wel gelukt!! ik was helemaal trots joh....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Weet je hoeveel moeite het me kostte om dat berichtje aan jou daarnet aardig te laten klinken?
We zijn niet onaardig, we zijn realistisch. Dit is een SHO-tournament over BN'ers en daar hoort Pino gewoon niet bij. Evenmin als Tommie, Ieniemienie, Bert, Ernie en de rest van Sesamstraat die niet echt isquote:
Dat had ie van tevoren kunnen wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
oh trouwens: het feit dat Beev zich altijd al 5 minuten na het starten van 'n Toernooi doodongelukkig begint te voelen is uiteraard niet jouw/ons probleem.... toch?!?
ja sorry.... daar is dan toch de valsheid.... aard van 't beestje he...;)
Gaat ie het nog beredeneren ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn niet onaardig, we zijn realistisch. Dit is een SHO-tournament over BN'ers en daar hoort Pino gewoon niet bij. Evenmin als Tommie, Ieniemienie, Bert, Ernie en de rest van Sesamstraat die niet echt is
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
We zijn niet onaardig, we zijn realistisch. Dit is een SHO-tournament over BN'ers en daar hoort Pino gewoon niet bij. Evenmin als Tommie, Ieniemienie, Bert, Ernie en de rest van Sesamstraat die niet echt is
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat weet ik... maar 't was je wel gelukt!! ik was helemaal trots joh....
Ik heb al drie keer gehapt op dat Pino-verhaal vandaagquote:maar bij het pino-verhaal dacht ik: kut, gaat ie toch nog happen... vandaar mijn - even zo vriendelijk bedoelde! - tip...
Weet ik tochquote:ik meende 't trouwens ook hoor, dat ik 't niet wist en er op zou letten enzo...
Ja hallo, ik wil jou en Tom wel tevreden houden natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gaat ie het nog beredeneren ook![]()
Sorry schat
Ach, hij meent het niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
oh trouwens: het feit dat Beev zich altijd al 5 minuten na het starten van 'n Toernooi doodongelukkig begint te voelen is uiteraard niet jouw/ons probleem.... toch?!?
Ik begine r nu alweer spijt van te krijgen..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al drie keer gehapt op dat Pino-verhaal vandaag![]()
tijd voor 'n actiegroepje?!?!?!?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
Toch is het niet eerlijk dat er wel van die onbekende belspelmiepen instaan en dat Pino, Bert en Ernie de kans niet eens krijgen
Ik kan het gewoon niet helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
lol
Je bent ook wel 'n lekker ding he, jij....
Staticquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
met zonder
Het was het begin van een zin, dan hoort een hoofdletterquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |