Wytskequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die Wytske Ik-ken-haar-niet-net-zoals-iedere-normale-Nederlander staat er wel in..
Whehehe.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Als ole dit nou eens op de FP zet, heeft BVO lekker veel werk te doen.
Daarvoor had je hier moeten zijn: Tournament: Leukste BN'er! [Nominaties] (Kan nu niet meer dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
Huub, Cees, Eva en Thekla staan er iig in: top!!
maar vallen politici tegenwoordig niet meer onder bn'ers?!
verder mis ik Roeland Fernhout en Hidde Maas in de lijst...
Ik denk de DJquote:oh ja misschien handig om aan te geven welke Sander de Heer er bedoeld wordt: de dj of de acteur!
Misschien maakt het BVO wel helemaal niet uit hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef babette21 het volgende:
ow oke... 't was ook geen verwijt hoor, viel me gewoon op!!
en ik zal er rekening mee houden, met dat niet-deleten dus....
Wat ben je toch irritant aan het doen.quote:
Pinoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben je toch irritant aan het doen.Als je wilt dat Pino wint open je maar een tournament in ONZ.
Daar moet ik je toch gelijk in geven Tomquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben niet irritant, BVO luistert gewoon niet naar wat de users willen. En dat is Pino.
hou je rustig Svennie... denk aan je Zwarte Bladzijde!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
Wat ben je toch irritant aan het doen.Als je wilt dat Pino wint open je maar een tournament in ONZ.
Pino is geen BN'erquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben niet irritant, BVO luistert gewoon niet naar wat de users willen. En dat is Pino.
Ja, je kan de koning van Marokko er ook wel in willen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |