Weet je hoeveel moeite het me kostte om dat berichtje aan jou daarnet aardig te laten klinken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hou je rustig Svennie... denk aan je Zwarte Bladzijde!!
Hiep hoi, een medestanderquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, je kan de koning van Marokko er ook wel in willen..
Maar goed, jij boycot dit toernooi, dus ik snap niet wat je hier nog doet.
ja dat weet ik... maar 't was je wel gelukt!! ik was helemaal trots joh....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Weet je hoeveel moeite het me kostte om dat berichtje aan jou daarnet aardig te laten klinken?
We zijn niet onaardig, we zijn realistisch. Dit is een SHO-tournament over BN'ers en daar hoort Pino gewoon niet bij. Evenmin als Tommie, Ieniemienie, Bert, Ernie en de rest van Sesamstraat die niet echt isquote:
Dat had ie van tevoren kunnen wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
oh trouwens: het feit dat Beev zich altijd al 5 minuten na het starten van 'n Toernooi doodongelukkig begint te voelen is uiteraard niet jouw/ons probleem.... toch?!?
ja sorry.... daar is dan toch de valsheid.... aard van 't beestje he...;)
Gaat ie het nog beredeneren ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn niet onaardig, we zijn realistisch. Dit is een SHO-tournament over BN'ers en daar hoort Pino gewoon niet bij. Evenmin als Tommie, Ieniemienie, Bert, Ernie en de rest van Sesamstraat die niet echt is
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
We zijn niet onaardig, we zijn realistisch. Dit is een SHO-tournament over BN'ers en daar hoort Pino gewoon niet bij. Evenmin als Tommie, Ieniemienie, Bert, Ernie en de rest van Sesamstraat die niet echt is
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat weet ik... maar 't was je wel gelukt!! ik was helemaal trots joh....
Ik heb al drie keer gehapt op dat Pino-verhaal vandaagquote:maar bij het pino-verhaal dacht ik: kut, gaat ie toch nog happen... vandaar mijn - even zo vriendelijk bedoelde! - tip...
Weet ik tochquote:ik meende 't trouwens ook hoor, dat ik 't niet wist en er op zou letten enzo...
Ja hallo, ik wil jou en Tom wel tevreden houden natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gaat ie het nog beredeneren ook![]()
Sorry schat
Ach, hij meent het niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
oh trouwens: het feit dat Beev zich altijd al 5 minuten na het starten van 'n Toernooi doodongelukkig begint te voelen is uiteraard niet jouw/ons probleem.... toch?!?
Ik begine r nu alweer spijt van te krijgen..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al drie keer gehapt op dat Pino-verhaal vandaag![]()
tijd voor 'n actiegroepje?!?!?!?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
Toch is het niet eerlijk dat er wel van die onbekende belspelmiepen instaan en dat Pino, Bert en Ernie de kans niet eens krijgen
Ik kan het gewoon niet helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
lol
Je bent ook wel 'n lekker ding he, jij....
Staticquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
met zonder
Het was het begin van een zin, dan hoort een hoofdletterquote:
Een poulesysteem zou wat makkelijker zijn geweest denk ik (ook qua puntentelling)quote:
Mijn complimenten voor het feit dat je nog overzicht kunt houdenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
Herinnering voor mezelf: Alle stemmen tot nu toe zijn verwerkt.
Tja, je moet ergens een grens trekken. Als je ook politici en sporters e.d. mee wil laten doen, is de lijst nog 3 maal zo lang.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Waar zijn Jan-Peter Balkenende en Wouter Bos () ??
quote:Willeke Alberti
Jim de Groot
Jochem van Gelder
Wendy van
Viviënne van den Assem
Johan Cruijff
Vigo Waas
Victoria Koblenko
Victor Reinier
John Kraaijkamp jr.
Anneke Grönloh
Annemieke Verdoorn
Anouk
Antonie Kamerling
Andries Knevel
van Duin
Barry Hay
Bas Muijs
Albert Verlinde
Bastiaan Ragas
Karin Bloemen
Irene Moors
Kelly BB
Ilse de Lange
Huub van der Lubbe
Humberto Tan
Lee Towers
Leontine Borsato
Henk Westbroek
Liesbeth Kamerling
Jurgen Raymann
Juan Wells
Jose Hoebee
Jos Brink
Caroline Ten
Joop Braakhekke
Johnny de Mol
John Williams
John Kraaijkamp sr.
Marijke Helwegen
Marco Borsato
Marc-Marie Huijbregts
Mart Smeets
Martijn Krabbé
Martine Bijl
Lottie Hellingman
Mental Theo
Linda de Mol
Mies Bouwman
Erik van Muiswinkel
Erik van der Hoff
Erik de Vogel
Emile Ratelband
Ellen ten Damme
Ellemieke Vermolen
Dolf Jansen
Egbert-Jan Weeber
dwin Evers
Eddy Zoëy
Paul de Munnik
Paul Groot
Paul van Loon
Reinout Oerlemans
Peggy-Jane de Schepper
Peter Heerschop
Peter Jan Rens
Piet Römer
Piet Paulusma
Philip Freriks
Ernst-Paul Hasselbach
Giel Beelen
Gerard Joling
Georgina Verbaan
Geert Wilders
Fajah Lourens
Famke Janssen
Ferry Somogyi
Floortje Dessing
Frank Boeijen
Rob de Nijs
Danny Rook
Rob Verlinden
Daniëlle Overgaag
Daan Schuurmans
Ron Boszhard
Conny Breukhoven
Claudia de Breij
Ruud de Wild
Chris Zegers
Paul de Leeuw
Gordon
Guus Meeuwis
Patricia Paay
Pascal Jakobsen
Nico Swinkels
Nance Coolen
Hans Kraay Jr.
Harm Edens
Monique Sluyter
Tatum Dagelet
Thomas Acda
Tanja Jess
Sylvana Simons
Sophie Tabouret
Tooske Breugem
Sonja Barend
Trijntje Oosterhuis
Tygo Gernandt
Vader Abraham
Jeroen Post
Isabelle Brinkman
Ivo Niehe
Jack Spijkerman
Jacques D'Ancona
Jerney Kaagman
Jan Smit
Jan Jaap van der Wal
Carice van Houten
Candy Dulfer
Bridget Maasland
Wilma Nanninga
Boudewijn de Groot
Boris
Wytske Kenemans
Birgit Schuurman
Yvon van der Hurk
Xander de Buisonjé
Die zal ik over het hoofd gezien hebben. Al moest ik ook nogal improviseren om op 256 uit te komen, en heb ik geprobeerd een zo veelzijdig mogelijk deelnemersveld te krijgen.quote:
Dan zal ik d'r geschrapt hebben onder het motto "er moeten er nog een paar weg, dus pak ik de minst bekende, die niet zo nodig gemist gaat worden en van welk soort we er al genoeg hebben".quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef Svensational het volgende:
Ze stond wel een keer in de voorlopig lijst, Beev
quote:
Joepiequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:43 schreef BVO het volgende:
[..]. Volgens mijn telling niet hoor.
.
24 stemmen tot nu toe.
Yolanthe van Kasbergen is gewoon DE BABE van het moment!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:36 schreef Svensational het volgende:
Ze had er toch in de 1e ronde uitgelegen want niemand kent haar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |