Lekker gekluns weerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee, mits Ajax in de buidel zal en wil tasten, komt Michael Jansen niet naar Ajax:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/1/37154Wederom het gemis van slagvaardigheid als je het mij vraagt
De vraag is natuurlijk: zittten we uberhaupt wel op Jansen te wachten?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee, mits Ajax in de buidel zal en wil tasten, komt Michael Jansen niet naar Ajax:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/1/37154Wederom het gemis van slagvaardigheid als je het mij vraagt
Jansen wilde het liefst nog een paar jaar bij Vitesse blijven, dus een gemis van slagvaardigheid is overdreven hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik vind Jansen niet van het niveau Ajax. Ik zeg: Braafheidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: zittten we uberhaupt wel op Jansen te wachten?
Nou hij was verheugd over de interesse, hij kwam er met Vitesse niet uit. Ajax had allang de zaakjes op orde moeten hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jansen wilde het liefst nog een paar jaar bij Vitesse blijven, dus een gemis van slagvaardigheid is overdreven hoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind Jansen niet van het niveau Ajax. Ik zeg: Braafheid
Doet niets af aan het feit dat ik hem er graag bij zou willenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef cultheld het volgende:
Ik zou Jansen wel graag naar PSV willen zien komen.En Schut is anti-Ajax.
Als je het op die manier wilt bekijken en echt alles wil afzeiken bij Ajax, dan kun je dat op die manier doen ja. Maar als er staatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nou hij was verheugd over de interesse, hij kwam er met Vitesse niet uit. Ajax had allang de zaakjes op orde moeten hebben.
dan vind ik het overdreven wat je zegt.quote:De Nijmegenaar liet weten vereerd te zijn door de interesse maar te hopen op een langer verblijf bij Vitesse. En zo geschiedde.
Hele goede linksback.quote:
Mwaw, het blijft een gemiste kans imoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je het op die manier wilt bekijken en echt alles wil afzeiken bij Ajax, dan kun je dat op die manier doen ja. Maar als er staat
[..]
dan vind ik het overdreven wat je zegt.
Daarbij heb ik liever een speler die wel graag voor Ajax wilt spelen en het zijn eerste keus is, in plaats van een tweede of derde keus.
Landzaat en Ooijer zijn ook niet goed genoeg voor Ajax.quote:
We zullen zienquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Landzaat en Ooijer zijn ook niet goed genoeg voor Ajax.
Over een jaar of vier roepen jullie allemaal: Hadden we Jansen nou maar gehaald.
Er moest een ook tussen. Toch eigenlijk fout, spelers terug 'moeten' halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:26 schreef Nashje het volgende:
Landzaat komt ook van Ajax
Weet ik. Maar beide spelers werden "vroeger" ook niet goed genoeg geacht voor Ajax. Jansen blijkbaar ook niet (althans door een deel van de supporters). Hij kapt geen tegenstanders uit nee en rusht niet als Trabelsi tot aan de doellijn van de tegenstander, maar verder is het een uiterst betrouwbare linksback hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
We zullen zien.
Landzaat wel. Ooijer komt van Ajax.
Schut is een kneusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Braafheid
Ik zou maar 1 verdediger van Utrecht willen hebben. Schut
Ik weet genoeg goede verdedigers hoor. Maar Ajax koopt toch alleen maar buitenlandse toppersquote:
Toppersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet genoeg goede verdedigers hoor. Maar Ajax koopt toch alleen maar buitenlandse toppers
Wat moet je met een Kruiswijk, Dingsdag, Zomer, Schut of Hansson als je Grygera en Escudé hebt.quote:
Nou noem ze is dan? En komt niet aan zetten met Michel Kreek en z'n kornuiten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet genoeg goede verdedigers hoor. Maar Ajax koopt toch alleen maar buitenlandse toppers
In Zuid-Amerika bij 3 hoog achter loopt nog een goede linker verdedigerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou noem ze is dan? En komt niet aan zetten met Michel Kreek en z'n kornuiten.
Als je intresse in deze spelers hebt, kan je toch ook nog steeds in verdedigers geinteresseerd zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:48 schreef Nashje het volgende:
Ajax is trouwens nog steeds geinteresseerd in Bordeaux spits Chamakh.
Wat is de Ajax leiding toch aan het mafkezen? Serieuze interesse steken in Rosenberg en Chamakh terwijl de verdediging op instorten staat.
Het geld is niet oneindigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als je intresse in deze spelers hebt, kan je toch ook nog steeds in verdedigers geinteresseerd zijn?
Kruiswijk, Dingsdag, Schut, Zomer, Hanson enz.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou noem ze is dan? En komt niet aan zetten met Michel Kreek en z'n kornuiten.
Grygera en Escudé waren op papier geen risico-aankoopjes en je ziet wat er van ze geworden is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:58 schreef Nashje het volgende:
Kruiswijk heeft al een optie met 010 geloof ik. Schut is anti Ajax zeg je zelf. Dingsdag en Zomer zijn meer risico aankoopjes.
Enige logische keuze zou Hansson zijn, maar zijn naam klinkt niet mooi naast Grygera.
Oke wel inderdaad. Tegen de meeste HCE-clubs (Graafschap, RKC, Den Bosch enz.) houden ze zich staande. Maar tegen een Roy Makaay, Zlatan Ibrahimovic, Jan Vennegoor of Hesselink of Kuyt houden ze zich alles behalve staande, om maar even een paar willekeurige bovengemiddelde spitsen te noemen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef Nashje het volgende:
Grygera vind ik oke hoor. Samen met Escudé gaat het prima, alleen is Escudé jammer genoeg niet zo snel.
en voorlopig nog in Arnhemquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Prima voetballer hoor, potentiele international...
Ik ook steeds minderquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:06 schreef Radegast het volgende:
Ik vind Escude en Grygera trouwens geen miskopen...
Dat wordt ook opgeblazen de snelheid van Escudé omdat'ie in z'n eerste wedstrijden geloof ik door Amoah en zo'n ander mannetje er hard werd uitgelopen. Chivu was niet sneller hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef Nashje het volgende:
Grygera vind ik oke hoor. Samen met Escudé gaat het prima, alleen is Escudé jammer genoeg niet zo snel.
Nee, dat is Feyenoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Overigens zie ik het al voor me: geen leuke aankopen, alleen maar talentjes uit verre oorden en onbekende landen
quote:4/5/2005 - AD: Ook Arsenal sprak over De Jong
(Gepost door RvN)
De interesse van Manchester United is volgens het Algemeen Dagblad zeer serieus. In een analyse waaruit zou moeten blijken dat Engeland het beloofde land is voor Nigel de Jong wordt gemeld dat Wenger en vice-voorzitter David Dein van Arsenal gisteren overlegden over de interesse van United in De Jong. Mogelijk zou dat Arsenal ook aanzetten om serieus geinteresseerd te worden.
Dat is dan nog wel een aardig bedrag.quote:4/5/2005 - The Sun: akkoord Spurs / Ajax over transfersom voor De Ridder
(Gepost door RvN)
Het Engelse tabloid The Sun meldt dat Tottenham Hotspur een akkoord heeft bereikt met Ajax over de transfersom van Daniel de Ridder. Beide ploegen zouden een afkoopsom van 2,5 miljoen pond zijn overeengekomen. De club van Martin Jol en Frank Arnesen zou nog wel met De Ridder zelf tot een akkoord moeten komen.
quote:4/5/2005 - 'Man United biedt 500.000 pond op De Jong'
(Gepost door RvN)
Volgens het Engelse tabloid The Sun zou het bod van Manchester United op Nigel de Jong 'slechts' 500.000 britse ponden bedragen. Gisteren bracht het Algemeen Dagblad de serieuze interesse van Manchester United naar buiten. Van Eijden liet toen direct weten dat De Jong niet te koop is en dat de club geen prijskaartje aan hem zal hangen.
Jeetje, strakke PR hoor. Weer precies hetzelfde antwoord. Er lag zeker nog een kopietje in het copieerapparaat. Straks gaan ze nog SMS-en.quote:...Van Eijden liet toen direct weten dat De Jong niet te koop is en dat de club geen prijskaartje aan hem zal hangen.
Daar krijgen ze nog niet eens de handtekening van Nigel op een shirtje voorquote:
Ach kom op gr8w8, ga jij nou met al je intelligentie (quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:25 schreef gr8w8 het volgende:
Jeetje, strakke PR hoor. Weer precies hetzelfde antwoord. Er lag zeker nog een kopietje in het copieerapparaat. Straks gaan ze nog SMS-en.
HIj is van de FP, daar doen ze zelf niet andersquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:36 schreef twi het volgende:
[..]
Daar krijgen ze nog niet eens de handtekening van Nigel op een shirtje voor
[..]
Ach kom op gr8w8, ga jij nou met al je intelligentie () beweren dat jij daar niet doorheen kunt prikken en kunt zien dat dat geimproviseerd knip & plak werk van een overijverige journalist die een goede beurt bij zijn baas wil maken is?
Zijn ze daar tegenwoodig zo ver afgezakt dat ze zulk uitschot aannemen? Oei, dan zit je echt in de hoek waar de klappen vallenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj is van de FP, daar doen ze zelf niet anders.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj is van de FP, daar doen ze zelf niet anders.
quote:
Dat zeg ik. Copietjes.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:36 schreef twi het volgende:
[..]
Daar krijgen ze nog niet eens de handtekening van Nigel op een shirtje voor
[..]
Ach kom op gr8w8, ga jij nou met al je intelligentie () beweren dat jij daar niet doorheen kunt prikken en kunt zien dat dat geimproviseerd knip & plak werk van een overijverige journalist die een goede beurt bij zijn baas wil maken is?
Zo'n opmerking vind ik schandalig, erg sneu en zielig. Maarja, het blijven asociale boeren hier in Amsterdam he.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn ze daar tegenwoodig zo ver afgezakt dat ze zulk uitschot aannemen? Oei, dan zit je echt in de hoek waar de klappen vallen
Ajax probeert de supporters tevreden te houdenquote:Ajax-selectie seizoen 2005-2006
Amsterdam, 3 mei 2005
Aan het einde van het volgende voetbalseizoen, op 30 juni 2006 eindigen de contracten van een deel van de Ajax-spelers. Ajax doet er alles aan om de sterkste selectie voor de komende seizoenen in stand te houden en te versterken daar waar nodig.
Het beleid van Ajax over de contracten, die het volgende voetbalseizoen, op 30 juni 2006 eindigen, is als volgt. De technische staf bepaalt welke spelers behouden moeten worden en welke mogen vertrekken. Indien de technische staf aangeeft met spelers verder te willen, dan zal de club er alles aan doen om deze spelers te behouden voor de club.
Dat betekent, dat Ajax aan de spelers en hun zaakwaarnemers een passend aanbod doet, of al heeft gedaan. Ajax kan niet ingaan op alle geruchten, die er momenteel en in de toekomst zijn. De club noemt ook geen spelersnamen of clubs, die Ajax formeel of informeel hebben benaderd.
De reden hiervoor is, dat Ajax zorgvuldig wil en moet omgaan met vertrouwelijke gegevens en tevens zou het verstrekken van informatie over mogelijk op handen zijnde onderhandelingen, de uitkomst van diezelfde onderhandelingen aanzienlijk kunnen beïnvloeden.
Zodra er een handtekening onder een vernieuwd contract is gezet, zal Ajax dat direct kenbaar maken via de officiële kanalen.
Idd best veel eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maar die 2,5 miljoen pond voor De Ridder, das best veel voor een wisselspeler die nog weinig heeft laten zien. omgerekend 4 miljoen euro
De Ridder is een speler met veel potentie maar ik word zelden of nooit echt blij van die jongen. Hij rent als een kip zonder kop over het veld met diverse schaarbewegingen, trucjes die nooit goed uitpakken. Ik snap dan niet dat hij zo populair is bij de supporters.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:16 schreef twi het volgende:
Supporters worden op het moment het meest verblijdt met een verlenging van De Jong en Pienaar, lijkt me. Voor Van der Vaart is een verlenging alleen maar echt interessant met het oog op een eventuele transfer naar PSV (dan gaat 'ie daar in elk geval niet naartoe).
Een vertrek van De Ridder (wat voor veel supporters toch al een redelijke aderlating zal zijn) zal alleen hard gemaakt kunnen worden wanneer De Jong en Pienaar blijven (allen immers ongeveer dezelfde posities op het veld, rechtshalf).
Misschien omdat het een "echte" jood is?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik snap dan niet dat hij zo populair is bij de supporters.
De Ridder moet zich eens gaan realiseren dat hij in het eerste speelt en niet meer in de A1.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:25 schreef SoA-Holic het volgende:
trucjes die nooit goed uitpakken.
Ik weet zeker dat het feit dat hij een echte jood is er debet aan is dat hij zo populair is.quote:
Eigen jeugd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het feit dat hij een echte jood is er debet aan is dat hij zo populair is.
Welke andere reden kun jij als "kenner" dan bedenken?
Hij is gewoon een Amsterdamse volksjongen. Daarom zijn Babel en De Jong ook zo populair.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef PyTh het volgende:
Welke andere reden kun jij als "kenner" dan bedenken?
Babel en de jong zijn volksjongens.. de Ridder niet. met z'n gymnasium.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij is gewoon een Amsterdamse volksjongen. Daarom zijn Babel en De Jong ook zo populair.
Dus omdat die slimmer is dan Babael de de Jong is het geen volksjongenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Babel en de jong zijn volksjongens.. de Ridder niet. met z'n gymnasium.
Alsof dat wat boeit. Hij komt uit de Pijp, volksjongen dus. Daar doet intelligentie niet veel vanaf.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me niet dat het gemiddelde volk op de tribune zich daar nou direct mee kan identificeren. Dus, geen volksjongen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dus omdat die slimmer is dan Babael de de Jong is het geen volksjongen
Wat een redenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:52 schreef DIJK het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me niet dat het gemiddelde volk op de tribune zich daar nou direct mee kan identificeren. Dus, geen volksjongen.
Sorry, maar dat is de definitie van volksjongen. Iets anders kan ik er ook niet van maken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat een redenSorry dat hij slimmer is dan de gemiddelde kijker
met zo'n redenatie zal jij wel 1 van zo'n (laag opgeleide) supporter zijn
![]()
Maar goed dat die weggaat, triest zoietsquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is de definitie van volksjongen. Iets anders kan ik er ook niet van maken.
volks·jon·gen (de ~ (m.))
1 jongen uit de volksklasse
volks·klas·se (de ~ (v.))
1 arbeidersklasse
Daarnaast gok ik dat Buitenveldert ook een stuk minder volkswijk is dan de Bijlmer bijvoorbeeld. Maar ik ben niet zo bekend met Amsterdam.
Nu sla je wederom de plank mis.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maar goed dat die weggaat, triest zoiets
God wat een redenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ben je blind?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
God wat een reden![]()
Nog nooit zoiets belachelijks gehoord
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zal Sikora terugkeren
Pas in 2006 denkt Heerenveen aan een terugker van Sikora naar Friesland.
Zou je niet zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen volksjongenik doe HBO
Borussia MonchenGladbach schijnt interesse te hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
Zou ajax Sonck en Sikora nog ergens kunnen slijten?
Kan ik er van nog 1 zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen![]()
Zou ajax Sonck en Sikora nog ergens kunnen slijten?
Die zien toch af van koop of vergis ik me?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Borussia MonchenGladbach schijnt interesse te hebben
En Galasek en Maxwell?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Pienaar tekent bij.
De Ridder, VDV, Nigel en Trabelsi nokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |