Idd best veel eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maar die 2,5 miljoen pond voor De Ridder, das best veel voor een wisselspeler die nog weinig heeft laten zien. omgerekend 4 miljoen euro
De Ridder is een speler met veel potentie maar ik word zelden of nooit echt blij van die jongen. Hij rent als een kip zonder kop over het veld met diverse schaarbewegingen, trucjes die nooit goed uitpakken. Ik snap dan niet dat hij zo populair is bij de supporters.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:16 schreef twi het volgende:
Supporters worden op het moment het meest verblijdt met een verlenging van De Jong en Pienaar, lijkt me. Voor Van der Vaart is een verlenging alleen maar echt interessant met het oog op een eventuele transfer naar PSV (dan gaat 'ie daar in elk geval niet naartoe).
Een vertrek van De Ridder (wat voor veel supporters toch al een redelijke aderlating zal zijn) zal alleen hard gemaakt kunnen worden wanneer De Jong en Pienaar blijven (allen immers ongeveer dezelfde posities op het veld, rechtshalf).
Misschien omdat het een "echte" jood is?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik snap dan niet dat hij zo populair is bij de supporters.
De Ridder moet zich eens gaan realiseren dat hij in het eerste speelt en niet meer in de A1.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:25 schreef SoA-Holic het volgende:
trucjes die nooit goed uitpakken.
Ik weet zeker dat het feit dat hij een echte jood is er debet aan is dat hij zo populair is.quote:
Eigen jeugd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het feit dat hij een echte jood is er debet aan is dat hij zo populair is.
Welke andere reden kun jij als "kenner" dan bedenken?
Hij is gewoon een Amsterdamse volksjongen. Daarom zijn Babel en De Jong ook zo populair.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef PyTh het volgende:
Welke andere reden kun jij als "kenner" dan bedenken?
Babel en de jong zijn volksjongens.. de Ridder niet. met z'n gymnasium.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij is gewoon een Amsterdamse volksjongen. Daarom zijn Babel en De Jong ook zo populair.
Dus omdat die slimmer is dan Babael de de Jong is het geen volksjongenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Babel en de jong zijn volksjongens.. de Ridder niet. met z'n gymnasium.
Alsof dat wat boeit. Hij komt uit de Pijp, volksjongen dus. Daar doet intelligentie niet veel vanaf.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Babel en de jong zijn volksjongens.. de Ridder niet. met z'n gymnasium.
Inderdaad. Het lijkt me niet dat het gemiddelde volk op de tribune zich daar nou direct mee kan identificeren. Dus, geen volksjongen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dus omdat die slimmer is dan Babael de de Jong is het geen volksjongen
Wat een redenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:52 schreef DIJK het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me niet dat het gemiddelde volk op de tribune zich daar nou direct mee kan identificeren. Dus, geen volksjongen.
Sorry, maar dat is de definitie van volksjongen. Iets anders kan ik er ook niet van maken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat een redenSorry dat hij slimmer is dan de gemiddelde kijker
met zo'n redenatie zal jij wel 1 van zo'n (laag opgeleide) supporter zijn
![]()
Maar goed dat die weggaat, triest zoietsquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is de definitie van volksjongen. Iets anders kan ik er ook niet van maken.
volksˇjonˇgen (de ~ (m.))
1 jongen uit de volksklasse
volksˇklasˇse (de ~ (v.))
1 arbeidersklasse
Daarnaast gok ik dat Buitenveldert ook een stuk minder volkswijk is dan de Bijlmer bijvoorbeeld. Maar ik ben niet zo bekend met Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |