Inderdaad. Het lijkt me niet dat het gemiddelde volk op de tribune zich daar nou direct mee kan identificeren. Dus, geen volksjongen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dus omdat die slimmer is dan Babael de de Jong is het geen volksjongen
Wat een redenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:52 schreef DIJK het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me niet dat het gemiddelde volk op de tribune zich daar nou direct mee kan identificeren. Dus, geen volksjongen.
Sorry, maar dat is de definitie van volksjongen. Iets anders kan ik er ook niet van maken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat een redenSorry dat hij slimmer is dan de gemiddelde kijker
met zo'n redenatie zal jij wel 1 van zo'n (laag opgeleide) supporter zijn
![]()
Maar goed dat die weggaat, triest zoietsquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is de definitie van volksjongen. Iets anders kan ik er ook niet van maken.
volks·jon·gen (de ~ (m.))
1 jongen uit de volksklasse
volks·klas·se (de ~ (v.))
1 arbeidersklasse
Daarnaast gok ik dat Buitenveldert ook een stuk minder volkswijk is dan de Bijlmer bijvoorbeeld. Maar ik ben niet zo bekend met Amsterdam.
Nu sla je wederom de plank mis.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maar goed dat die weggaat, triest zoiets
God wat een redenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Babel en de jong zijn volksjongens.. de Ridder niet. met z'n gymnasium.
Ben je blind?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
God wat een reden![]()
Nog nooit zoiets belachelijks gehoord
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zal Sikora terugkeren
Pas in 2006 denkt Heerenveen aan een terugker van Sikora naar Friesland.
Zou je niet zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen volksjongenik doe HBO
Borussia MonchenGladbach schijnt interesse te hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
Zou ajax Sonck en Sikora nog ergens kunnen slijten?
Kan ik er van nog 1 zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen![]()
Zou ajax Sonck en Sikora nog ergens kunnen slijten?
Die zien toch af van koop of vergis ik me?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Borussia MonchenGladbach schijnt interesse te hebben
En Galasek en Maxwell?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Pienaar tekent bij.
De Ridder, VDV, Nigel en Trabelsi nokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |