Lekker gekluns weerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee, mits Ajax in de buidel zal en wil tasten, komt Michael Jansen niet naar Ajax:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/1/37154Wederom het gemis van slagvaardigheid als je het mij vraagt
De vraag is natuurlijk: zittten we uberhaupt wel op Jansen te wachten?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee, mits Ajax in de buidel zal en wil tasten, komt Michael Jansen niet naar Ajax:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/1/37154Wederom het gemis van slagvaardigheid als je het mij vraagt
Jansen wilde het liefst nog een paar jaar bij Vitesse blijven, dus een gemis van slagvaardigheid is overdreven hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik vind Jansen niet van het niveau Ajax. Ik zeg: Braafheidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: zittten we uberhaupt wel op Jansen te wachten?
Nou hij was verheugd over de interesse, hij kwam er met Vitesse niet uit. Ajax had allang de zaakjes op orde moeten hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jansen wilde het liefst nog een paar jaar bij Vitesse blijven, dus een gemis van slagvaardigheid is overdreven hoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind Jansen niet van het niveau Ajax. Ik zeg: Braafheid
Doet niets af aan het feit dat ik hem er graag bij zou willenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef cultheld het volgende:
Ik zou Jansen wel graag naar PSV willen zien komen.En Schut is anti-Ajax.
Als je het op die manier wilt bekijken en echt alles wil afzeiken bij Ajax, dan kun je dat op die manier doen ja. Maar als er staatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nou hij was verheugd over de interesse, hij kwam er met Vitesse niet uit. Ajax had allang de zaakjes op orde moeten hebben.
dan vind ik het overdreven wat je zegt.quote:De Nijmegenaar liet weten vereerd te zijn door de interesse maar te hopen op een langer verblijf bij Vitesse. En zo geschiedde.
Hele goede linksback.quote:
Mwaw, het blijft een gemiste kans imoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je het op die manier wilt bekijken en echt alles wil afzeiken bij Ajax, dan kun je dat op die manier doen ja. Maar als er staat
[..]
dan vind ik het overdreven wat je zegt.
Daarbij heb ik liever een speler die wel graag voor Ajax wilt spelen en het zijn eerste keus is, in plaats van een tweede of derde keus.
Landzaat en Ooijer zijn ook niet goed genoeg voor Ajax.quote:
We zullen zienquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Landzaat en Ooijer zijn ook niet goed genoeg voor Ajax.
Over een jaar of vier roepen jullie allemaal: Hadden we Jansen nou maar gehaald.
Er moest een ook tussen. Toch eigenlijk fout, spelers terug 'moeten' halen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:26 schreef Nashje het volgende:
Landzaat komt ook van Ajax
Weet ik. Maar beide spelers werden "vroeger" ook niet goed genoeg geacht voor Ajax. Jansen blijkbaar ook niet (althans door een deel van de supporters). Hij kapt geen tegenstanders uit nee en rusht niet als Trabelsi tot aan de doellijn van de tegenstander, maar verder is het een uiterst betrouwbare linksback hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
We zullen zien.
Landzaat wel. Ooijer komt van Ajax.
Schut is een kneusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Braafheid
Ik zou maar 1 verdediger van Utrecht willen hebben. Schut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |