Heel mooi ja. Wist dat er een sleeve om zat maar die cover is heel mooi ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:26 schreef FremantleDockers het volgende:
Collateral ziet er best netjes uit met zo'n 3D-achtige sleeve.
Ontzettend vette set he!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:00 schreef Durbin het volgende:
Ondanks dat de postbode het pakketje voor mijn deur in de portiek had achtergelaten () wegens het niet thuis zijn, ben ik sinds vanmiddag de trotse bezitter van :
[afbeelding]
kun je me wellicht vertellen of er Engelse subs op zitten??quote:
Foei je mag ook geen kortingslink + voucher gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kun je me wellicht vertellen of er Engelse subs op zitten??
en of ie de moeite is uiteraard
en allemaal die dvd`s hier van Collateral. wordt ik niet vrolijk van, die van mij is gecancelled
![]()
![]()
Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor, en ik kreeg 'm wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Foei je mag ook geen kortingslink + voucher gebruiken.![]()
Zit hem ook maar te pesten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor, en ik kreeg 'm wel.
Zitten geen Engelse subs op, maar voor de collector wel de moeite waard natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kun je me wellicht vertellen of er Engelse subs op zitten??
en of ie de moeite is uiteraard
en allemaal die dvd`s hier van Collateral. wordt ik niet vrolijk van, die van mij is gecancelled
![]()
![]()
Bij Cash Converters Utrecht: http://www.cashconverters.nl/quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
30 euro voor de Nederlandse versie? Da's echt supergoedkoop zeg! Waar heb je die vandaan?
Hij is goedquote:
Er staat alleen maar Band Of Brothers Limited Edition op. Dat was een tegenvallertje... maar dan een hele kleintjequote:Op maandag 16 mei 2005 12:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Wiens naam staat er eigenlijk op die nametags? Lt. Winters ofzo?
Beetje offtopic, maareh: Wat is dat Mister Fok! dan achter je naam?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er staat alleen maar Band Of Brothers Limited Edition op. Dat was een tegenvallertje... maar dan een hele kleintje
Hehe, ik ben gekozen tot misterFok (denk aan mister universequote:Op maandag 16 mei 2005 13:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maareh: Wat is dat Mister Fok! dan achter je naam?
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe, ik ben gekozen tot misterFok (denk aan mister universe) van het jaar of zo
![]()
![]()
Winnaars MissFok! en MisterFok!
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent officieel dus de allerlekkerste jongen van fok!![]()
Dat ik je nog mag aanspreken zeg
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat ik jou mag aanspreken met als überDVDkoper
Mijn cd-bon moest opquote:
De eerste daarentegen ziet er allerminst ongeschonden uit...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:02 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
En de tweede is weer ongeschonden door de douane heengekomen. Het lijkt erop dat ze het bij zendingen onder de 30 euro voor gezien houden..
Toon hermans zelf heeft denk ik geen uitleg nodig dacht ik zo.quote:
Zie je nou echt veel beeldverschil dan bij dat soort nieuwere films? Of zitten er meer extra's op?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
m'n R2 weer even vervangen voor de R1![]()
Kweet niet echt of je een denderend verschil in beeldkwaliteit ziet tussen R1 en R2. Maar in 95% van de gevallen wint de R1 het toch van de R2 op het gebied van scherpte als je dvdbeaver mag geloven (en dat doe ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:14 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zie je nou echt veel beeldverschil dan bij dat soort nieuwere films? Of zitten er meer extra's op?
Over een paar jaar heb je hdtv en blue ray en kun je alles sowieso toch weer op nog betere kwaliteit kopen, dus ik zou zelf die moeite niet nemen voor een iets scherper beeld.
Naja, tenzij het Army of Darkness is natuurlijk.![]()
Hoeveel en waar? Bij FRS was hij laatst voor 175 of zo, maar nu staat hij er niet meer (op internet bedoel ik dan)...quote:
Boven de 50 euro, toch, of mis ik iets?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Handig dat gratis thuisbezorgen van de Free Recordshop deze maand
Dat haal ik meestal welquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:52 schreef California het volgende:
[..]
Boven de 50 euro, toch, of mis ik iets?
Wat had je dan verwacht van een direct-to-video release? Star Wars kwaliteit?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef kinky_queen het volgende:
Van ZEBRAMAN vind ik de visuals niet echt best trouwens...
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
zo vandaag aardig wat binnen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |