Zie je nou echt veel beeldverschil dan bij dat soort nieuwere films? Of zitten er meer extra's op?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
m'n R2 weer even vervangen voor de R1![]()
Kweet niet echt of je een denderend verschil in beeldkwaliteit ziet tussen R1 en R2. Maar in 95% van de gevallen wint de R1 het toch van de R2 op het gebied van scherpte als je dvdbeaver mag geloven (en dat doe ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:14 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zie je nou echt veel beeldverschil dan bij dat soort nieuwere films? Of zitten er meer extra's op?
Over een paar jaar heb je hdtv en blue ray en kun je alles sowieso toch weer op nog betere kwaliteit kopen, dus ik zou zelf die moeite niet nemen voor een iets scherper beeld.
Naja, tenzij het Army of Darkness is natuurlijk.![]()
Hoeveel en waar? Bij FRS was hij laatst voor 175 of zo, maar nu staat hij er niet meer (op internet bedoel ik dan)...quote:
Boven de 50 euro, toch, of mis ik iets?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Handig dat gratis thuisbezorgen van de Free Recordshop deze maand
Dat haal ik meestal welquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:52 schreef California het volgende:
[..]
Boven de 50 euro, toch, of mis ik iets?
Wat had je dan verwacht van een direct-to-video release? Star Wars kwaliteit?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef kinky_queen het volgende:
Van ZEBRAMAN vind ik de visuals niet echt best trouwens...
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:13 schreef pascalheister het volgende:
zo vandaag aardig wat binnen
[afbeelding]
Dat is nou werkelijk een antwoord waar ik helemaal niets mee kanquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:45 schreef PDOA het volgende:
Wat had je dan verwacht van een direct-to-video release? Star Wars kwaliteit?
Je bedoelt dat het een matige transfer is?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Van ZEBRAMAN vind ik de visuals niet echt best trouwens...
![]()
Dat mannetje van de verzekering schatte het op precies het dubbelequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:05 schreef tonks het volgende:
zozo kq meer als 1000als ze gemiddeld 15 euro per stuk kosten heb je 15.000 euro in je kast staan
. wel verzekerd hoop ik?
Ja idd, de sfx vind ik zeer geinig en aardig goed op hun plaats in deze film, maar de transfer is niet zo goed als de r3quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:10 schreef Wepeel2 het volgende:
Je bedoelt dat het een matige transfer is?
Want ik neem aan dat je het nu niet hebt over de special effects.
zoo 30.000quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat mannetje van de verzekering schatte het op precies het dubbele
![]()
[..]
Ja idd, de sfx vind ik zeer geinig en aardig goed op hun plaats in deze film, maar de transfer is niet zo goed als de r3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |