Heel mooi ja. Wist dat er een sleeve om zat maar die cover is heel mooi ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:26 schreef FremantleDockers het volgende:
Collateral ziet er best netjes uit met zo'n 3D-achtige sleeve.
Ontzettend vette set he!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:00 schreef Durbin het volgende:
Ondanks dat de postbode het pakketje voor mijn deur in de portiek had achtergelaten () wegens het niet thuis zijn, ben ik sinds vanmiddag de trotse bezitter van :
[afbeelding]
kun je me wellicht vertellen of er Engelse subs op zitten??quote:
Foei je mag ook geen kortingslink + voucher gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kun je me wellicht vertellen of er Engelse subs op zitten??
en of ie de moeite is uiteraard
en allemaal die dvd`s hier van Collateral. wordt ik niet vrolijk van, die van mij is gecancelled
![]()
![]()
Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor, en ik kreeg 'm wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Foei je mag ook geen kortingslink + voucher gebruiken.![]()
Zit hem ook maar te pesten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor, en ik kreeg 'm wel.
Zitten geen Engelse subs op, maar voor de collector wel de moeite waard natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kun je me wellicht vertellen of er Engelse subs op zitten??
en of ie de moeite is uiteraard
en allemaal die dvd`s hier van Collateral. wordt ik niet vrolijk van, die van mij is gecancelled
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |