Titanic?quote:
Vanaf dat dat schuitje zinkt is't best te puirmen als spektakelfilmquote:
Lullig genoeg wist inklaring tot twee keer toe aan de telefoon te melden dat er echt niks voor mij in de schappen lag. Dus na 45 dagen als vermist opgegeven en de vervanging komt er alweer aan (zal er over 58 dagen wel zijn danquote:Op maandag 9 mei 2005 18:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Je hebt die gasten zelf toch ook wel eventjes gebeld hierover of niet?
Of heb je echt gewoon geduldig lopen wachten?
Maar ff serieus. Afschieten die gasten, heb je echt geen ruk aan. Ik zou serieus een klacht indienen.
Richten aan;quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Lullig genoeg wist inklaring tot twee keer toe aan de telefoon te melden dat er echt niks voor mij in de schappen lag. Dus na 45 dagen als vermist opgegeven en de vervanging komt er alweer aan (zal er over 58 dagen wel zijn dan). Beetje lullig tov soon, maar na twee maanden verwacht je het echt niet meer... Iemand matrix-boxje kopen?
Hoe kun je eigenlijk een klacht indienen, want dat lijkt me inderdaad wel terecht.
Thanx!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
Richten aan;
International Mail Centre
Afdeling in- en uitklaring
Postbus 75550
1118 ZP Schiphol-Rijk
Geen postzegel nodig!
bod: ¤10,10
Voor een euro of 5 (4,7 om precies te zijn) bij dvdsoonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... geen MM in de buurt hier, ik wacht wel tot ie een keer cheap op internet staat
Met een cc bespaar je juist geld. Alleen op deze dvd al 3 euro.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's niet duur. Maar ik ben uit financiële overwegingen niet in het bezit van een creditcard, dus dat gaat niet door (en da's maar goed ook). Dus dat wordt wachten op cd-wow ofzo...
Maar toch bedankt voor de info [afbeelding]
Echt niet je koopt juist meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Met een cc bespaar je juist geld. Alleen op deze dvd al 3 euro.
maar je koopt juist meer door een cc, of dat dan besparen isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Met een cc bespaar je juist geld. Alleen op deze dvd al 3 euro.
Hoeft niet. Als je jezelf een beetje onder controle kan houden....quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar je koopt juist meer door een cc, of dat dan besparen is
je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als je jezelf een beetje onder controle kan houden....
Heel mooi ja. Wist dat er een sleeve om zat maar die cover is heel mooi ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:26 schreef FremantleDockers het volgende:
Collateral ziet er best netjes uit met zo'n 3D-achtige sleeve.
Ontzettend vette set he!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:00 schreef Durbin het volgende:
Ondanks dat de postbode het pakketje voor mijn deur in de portiek had achtergelaten () wegens het niet thuis zijn, ben ik sinds vanmiddag de trotse bezitter van :
[afbeelding]
kun je me wellicht vertellen of er Engelse subs op zitten??quote:
Foei je mag ook geen kortingslink + voucher gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kun je me wellicht vertellen of er Engelse subs op zitten??
en of ie de moeite is uiteraard
en allemaal die dvd`s hier van Collateral. wordt ik niet vrolijk van, die van mij is gecancelled
![]()
![]()
Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor, en ik kreeg 'm wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Foei je mag ook geen kortingslink + voucher gebruiken.![]()
Zit hem ook maar te pesten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gewoon gedaan hoor, en ik kreeg 'm wel.
Zitten geen Engelse subs op, maar voor de collector wel de moeite waard natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kun je me wellicht vertellen of er Engelse subs op zitten??
en of ie de moeite is uiteraard
en allemaal die dvd`s hier van Collateral. wordt ik niet vrolijk van, die van mij is gecancelled
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |