Bij Cash Converters Utrecht: http://www.cashconverters.nl/quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
30 euro voor de Nederlandse versie? Da's echt supergoedkoop zeg! Waar heb je die vandaan?
Hij is goedquote:
Er staat alleen maar Band Of Brothers Limited Edition op. Dat was een tegenvallertje... maar dan een hele kleintjequote:Op maandag 16 mei 2005 12:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Wiens naam staat er eigenlijk op die nametags? Lt. Winters ofzo?
Beetje offtopic, maareh: Wat is dat Mister Fok! dan achter je naam?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er staat alleen maar Band Of Brothers Limited Edition op. Dat was een tegenvallertje... maar dan een hele kleintje
Hehe, ik ben gekozen tot misterFok (denk aan mister universequote:Op maandag 16 mei 2005 13:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maareh: Wat is dat Mister Fok! dan achter je naam?
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe, ik ben gekozen tot misterFok (denk aan mister universe) van het jaar of zo
![]()
![]()
Winnaars MissFok! en MisterFok!
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent officieel dus de allerlekkerste jongen van fok!![]()
Dat ik je nog mag aanspreken zeg
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat ik jou mag aanspreken met als überDVDkoper
Mijn cd-bon moest opquote:
De eerste daarentegen ziet er allerminst ongeschonden uit...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:02 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
En de tweede is weer ongeschonden door de douane heengekomen. Het lijkt erop dat ze het bij zendingen onder de 30 euro voor gezien houden..
Toon hermans zelf heeft denk ik geen uitleg nodig dacht ik zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |