Geen eten...helaasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:01 schreef ReadMe het volgende:
Ik dacht dat jij eten aan het zoeken was?
[..]
ouwe koeien uit sloot halen enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
Djdev was toch die zanikpuber die kwam vertellen dat een klasgenoot dood was en hij een volledig huilie topic aan hem wijdde om daarna toe te geven dat het geen klasgenoot was maar bij hem op school zat en hem eenmaal in zijn leven had gezien?
Hahahaha, is dat zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
Djdev was toch die zanikpuber die kwam vertellen dat een klasgenoot dood was en hij een volledig huilie topic aan hem wijdde om daarna toe te geven dat het geen klasgenoot was maar bij hem op school zat en hem eenmaal in zijn leven had gezien?
nee jou sig is superquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:07 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Hahahaha, is dat zo?
lol!!!!!Trouwens, DjDev, wat een kut signature heb je.
Maar laten we het daar niet over hebben in dit topic
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:12 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]maar als je niks anders te doen hebt...
met nadruk op weer?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
wat een kansloos topic weer.
ja kansloosquote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
men dat topic was van vorig jaar ofzowquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:15 schreef Cerbie het volgende:
We hadden toch al een dev bashtopic(al is een 2e nooit erg)
Doe es linkje naar dat topic van die klasgenoot
sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
he geen ouwe koeien uit de sloot halen he
Het is een beginquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Man... dit is moddergooien voor beginners...
He, Avani, long time no seequote:
Hoi, en ja het wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Avani, long time no see![]()
Enne, valt wel mee toch![]()
*waanzinnig om zich heenkijkt![]()
ja maar ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]moet je tegen kunnen in dit topic
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:22 schreef ReadMe het volgende:
Pfffff....horen kleuters als jullie niet te slapen?
I.p.v. dit soort topics te verkankeren?
wat die gozer hierboven zegtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
eigenlijk zijn jullie allemaal hele trieste kuthonden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:22 schreef ReadMe het volgende:
Sorry, bemoei me weer met van allesquote:
Hoezo, het enige gezwel hier ben jijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:22 schreef ReadMe het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:25 schreef XiChico het volgende:
IK HEB DE AVATAR VAN DJDEV AANGEPAST:D:D:D:DD:;ddd
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
waar is die schurftige ts gebleven?
ik heb hem naar bed gestuurdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]nou naar bed jij je moest al na sesamstraat naar bed stiekem wakkerblijfen he
![]()
Ik heb geen zin om mee te spelen met kleuters zoals DjDev en KopieerMachine.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
waar is die schurftige ts gebleven?
Kan je niet tegen een beetje kritiekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:30 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mee te spelen met kleuters zoals DjDev en KopieerMachine.
Bij deze ga ik dus niet meer in op zinloze posts
toe dat dan niet LULquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:30 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mee te spelen met kleuters zoals DjDev en KopieerMachine.
Bij deze ga ik dus niet meer in op zinloze posts
Wat krijgen we nou, een serieuze post!quote:
Ik durf te wedden dat jij binnen nu en 10 dagen een bannetje te pakken hebt van één van de mods of van mijn lieve vriendin Yvonne.quote:
dude...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:34 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou, een serieuze post!
Jawel hoor, dat kan ik wel hebben.
Dat was ook wel te verwachten na een topic te openen met dat onderwerp.
Maar naar mijn mening valt "Ik heb DjDev's ava veranderd!!!:D:D:DD:D:D" en "ga slapen jij, sesamstraat is afgelopen!" en "Ik heb hem net naar bed gestuurd
:D:D:D
" niet onder kritiek, maar onder een door overtollig aantal hormonen gevormd gedrag.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:35 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij binnen nu en 10 dagen een bannetje te pakken hebt van één van de mods of van mijn lieve vriendin Yvonne.
jij bent wel een heel soft klein pielemuisje zeg. beetje mensen bekritiseren die jouw idiote kritiek niet kunnen verdragen en je dan verschuilen achter de crew. gadverdamme wat een zielig kereltje ben jijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:35 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij binnen nu en 10 dagen een bannetje te pakken hebt van één van de mods of van mijn lieve vriendin Yvonne.
verkapt-yvonne-is-mijn-lieve-vriendin-postquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:35 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Juistquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent wel een heel soft klein pielemuisje zeg. beetje mensen bekritiseren die jouw idiote kritiek niet kunnen verdragen en je dan verschuilen achter de mods. gadverdamme wat een zielig kereltje ben jij
achja hij kan niet meer tegen de kritiekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent wel een heel soft klein pielemuisje zeg. beetje mensen bekritiseren die jouw idiote kritiek niet kunnen verdragen en je dan verschuilen achter de mods. gadverdamme wat een zielig kereltje ben jij
quote:
ben jij nog niet naar bed ? oh oh oh wat zal je mammie hier niet van zeggen ,stiekem nog lopen fokken terwijl je na sesamstraat al naar bed moet , ik zal het morgen eventjes tegen je moeder zeggenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
later een hartaanval op jonge leeftijd.
het geeft aan dat dit ts-je donshaartjes heeft op zijn scrotum en zich eigenlijk nog niet zo moet bemoeien met de grote mensen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:45 schreef Morwen het volgende:
Eh, Hoi........ik ben, Morwen en ik kan niet tegen kritiek
Krijg ik nu een hug![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het geeft aan dat dit ts-je donshaartjes heeft op zijn scrotum en zich eigenlijk nog niet zo moet bemoeien met de grote mensen.
*kras dingetjes en dangetjes vooralsnog weglegt.quote:
met wie ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:49 schreef Houniet het volgende:
optieve met die gasten
pardon het moest zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
*kras dingetjes en dangetjes vooralsnog weglegt.
Maar, eh, je houd toch wel ECHT van me heh![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:59 schreef ReadMe het volgende:
Waar ik een hekel aan heb, zijn mensen die niet tegen kritiek kunnen.
Natuurlijk begrijp ik dat sommige mensen een beetje licht gevoelig zijn,
maar je kan natuurlijk wel kritiek verwachten als je hier in de KLB een topic opent.
Vooral als het om een één of ander dom onderwerp gaat.
Ik zal geen namen noemen (DjDev), want dat vind ik ook weer zo lullig.
Al helemaal zwak, is natuurlijk om mensen in je ignore list te zetten als ze commentaar leveren.
Maar ach, wat zeik ik ook..
Depressieve krassende pubers zul je altijd houden....![]()
OK, maakt niks uit. Ik vind iedereen liefquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:57 schreef Cerbie het volgende:
Opleiding: Middelbaar Algemeen Voorbereidend Onderwijs
Dude, MAVO bestaat niet meer..
En kom nou niet aan met "maar dat klinkt beter, is hetzelfde" want in het VMBO zit ook de huishoudschool
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:59 schreef KopieerMachine het volgende:
ik zit wel op VMBOmaar me niveau ligt beduidend hoger dan zijn VMBO merk ik al
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:04 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
tis ernstig met die jongen hij is zwaar verdwaadl
Wequote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:07 schreef KopieerMachine het volgende:laten we gewoon zijn topic zwaar verneuken
zo van: dat is nog niet gebeurd? wat een angstige penistrekker die ts.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:07 schreef KopieerMachine het volgende:laten we gewoon zijn topic zwaar verneuken
een mixquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo van: dat is nog niet gebeurd? wat een angstige penistrekker die ts.
en het mooiste is dat deze kloon of echte user (nog een tandje erger) bij elke verdediging zijnerzijds te horen zal krijgen dat ie misschien wat beter tegen kriteik moet kunnen, of snel yvonne moet gaan roepen.quote:
preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en het mooiste is dat deze kloon of echte user (nog een tandje erger) bij elke verdediging zijnerzijds te horen zal krijgen dat ie misschien wat beter tegen kriteik moet kunnen, of snel yvonne moet gaan roepen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
eigenlijk zijn jullie allemaal hele trieste kuthonden.
Huilliiequote:Op maandag 2 mei 2005 23:59 schreef ReadMe het volgende:
Waar ik een hekel aan heb, zijn mensen die niet tegen kritiek kunnen.
Natuurlijk begrijp ik dat sommige mensen een beetje licht gevoelig zijn,
maar je kan natuurlijk wel kritiek verwachten als je hier in de KLB een topic opent.
Vooral als het om een één of ander dom onderwerp gaat.
Ik zal geen namen noemen (DjDev), want dat vind ik ook weer zo lullig.
Al helemaal zwak, is natuurlijk om mensen in je ignore list te zetten als ze commentaar leveren.
Maar ach, wat zeik ik ook..
Depressieve krassende pubers zul je altijd houden....![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:57 schreef KopieerMachine het volgende:
nog maar niet te spreken over zijn verkapte-ik-hou-van-je-yvonne-ik-zal-je-kont-kussen-als-je-dat-wil gedoe
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:59 schreef KopieerMachine het volgende:
javolgens mij gebruikt hij dit topic om aandacht van yvonne te krijgen
''Oh yvonne ze lopen me topic te verkloten *huilie huilie* jij helpt me wel heik doe alles wat je wil''
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:31 schreef Xalopalyps het volgende:
Kutkop van die hoerige klote Alexis *avatar wijzigt*
dat deed die klote hoer van een hippiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:32 schreef Xalopalyps het volgende:
Oh oud topicKutDev, geen oude topics meer geven wil je
geloof niks van die moslim burka hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
dat deed die klote hoer van een hippie
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
geloof niks van die moslim burka hoor![]()
fretsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
geloof niks van die moslim burka hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |