ja ? :Squote:Op maandag 2 mei 2005 20:55 schreef wunderbaum het volgende:
Idd. Het heet in belgie ook gewoon patat frites, dus ik geloof er geen zak van.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef wunderbaum het volgende:
O, het is trouwens slecht Nederlands om een hoofdletter midden in een woord te zetten, dyslect.
Ahh, Okéquote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ik refereer aan een discussie in het gothic bash topic.
enne waarom kom je dit eventjes vertellen ?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:14 schreef Lagging het volgende:
Gelukkig heb je het over Belgen en niet over Marokkanen, anders zat dit topic al lang op slot en had je een ban te pakken.
ja ?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:15 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
ja dat heb ik ook een keer gehad
kutbelgen![]()
LOL!!!! Zeg in Belgie geen meidquote:Op maandag 2 mei 2005 20:53 schreef wunderbaum het volgende:
Meid, wat naar voor je.
Woon je in Belgie?
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:25 schreef Vampier het volgende:
[..]
LOL!!!! Zeg in Belgie geen meid(meid==hoer)
Gelukkig kunnen jullie ook 1 ding beter dan wij toffe Nederlandersquote:Op maandag 2 mei 2005 21:27 schreef MisterEuro het volgende:
Oh ja, Hollanders kunnen niet eens friet bakken. Ze kunnen beter op cursus in België.
de stakkerquote:Op maandag 2 mei 2005 21:27 schreef MisterEuro het volgende:
Een zakje patat, een zakje patat. Voor wat een lelijk woord is me dat.
Je moet zaggen, een pakje friet. Een zakje patat zeggen is in België Heiligschennis.
Als ik in Nederland kom zeg ik ook altijd een pakje FRIETmet BELGISCHE mayonaise..
Ik wil geen FRIET eten , met die walgelijke Nederlandse zoete mayonaise. Het bederft volledig de smaak van een pakje BELGISCHE FRIET.
Oh ja, Hollanders kunnen niet eens friet bakken. Ze kunnen beter op cursus in België.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:28 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen jullie ook 1 ding beter dan wij toffe Nederlanders![]()
In veel Belgische frituren hebben ze ook al zoete mayonaise, hoor. Het is maar wat je verkiest.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:43 schreef MisterEuro het volgende:
En vergeet niet, als jullie hier in België friet wilt eten met mayonaise, dat jullie die zelf moeten zorgen voor een pot zoete mayonaise van thuis. Bovendien komt het voor jullie dan nog goedkoper uit.
Antwerpen heeft weliswaar één zaak die van die zoete mayo-bocht verkoopt, maar ik zet daar geen stap binnen.
Ik zou zeggen smakelijk!!![]()
friturenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:46 schreef placebeau het volgende:
[..]
In veel Belgische frituren hebben ze ook al zoete mayonaise, hoor. Het is maar wat je verkiest.
Maar toch heb je daar in de handboogstraat (zijstraat heilige weg) wel de lekkerste patfriet van amsterdam. Met belgische mayonaisequote:Op maandag 2 mei 2005 21:37 schreef placebeau het volgende:
Weet je wat het grappigste is, als je door de Amsterdamse straten wandelt zie je overal staan: Hier Vlaamsche (alsof ze iin Vlaanderen nog Middeleeuws schrijven) frites. En dan is er een Pakistaan die aan het bakken.
Nee friet is geweldig. Dat is voor (reserve)belgen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:12 schreef IndemnitY het volgende:
Het is ook gewoon FRIET!
Patat, smerig woord
vriendquote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef Jebus het volgende:
Belgische patat is sowieso niet te vreten, van die slappe halfgebakken zooi met gore mayonaise. Nee doe mij maar gewoon stevige gouden Nederlandse patat met echte mayonaise.
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:49 schreef KopieerMachine het volgende:
ga ik naar de cafetaria om wat te vreten te halen
1 frikandel speciaal
en 2 euro patat
staat er zon stomme lelijke kutbelg Zeg ik Doe mij maar 1 frikandel speciaal en 2 euro patat,
vraagt die LUL wat is patat![]()
dus ik zeg patat , die reepjes aardappel die je moet frituren omdat ik honger heb.. weet je wel
''OH oH sorry meneer U bedoelt friet''OOK GOED DOE MIJ MAAR FRIET
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |