kijk door dit soort reacties ben ik dus tegen het verbieden van de doodstrafquote:Op maandag 2 mei 2005 23:13 schreef D1 het volgende:
Kijk, hierom ben ik dus tegen het verbieden van Burkas...
Mijn god, doe daar eens snel een doekje over. Zo'n voorhoofdsplaat heb ik niet meer gezien sinds ik voor het laatst in het Archeon ben geweest en die ogen mogen ook gelijk dichtgenaaid worden. Stel je voor dat je dit ding ergens in de Alpen dumpt en magischer wijze blijft het lichaam intact (voor zover daarvan te spreken is). Dan zouden vele generaties na ons toch een behoorlijk verneukt beeld krijgen van Darwin's evolutie theorie...
Mijn twee cent: afknallen en cremeren (waarbij dat eerste niet eens echt nodig is)
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
LoL ben jij slechtziend ofzo? of heb je gewoon geen smaakt?
[afbeelding]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen als die in mijn bed lag.
* DjDev stopt Cerbie tijdelijk in filter lijstquote:Op maandag 2 mei 2005 23:34 schreef Cerbie het volgende:
Je kan het gewoon niet hebben dat mensen der een eng mens met rare ogen en een gigantisch voorhoofd vinden eh
Gefrustreerd?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:38 schreef D1 het volgende:
Mannetje, dat jij nou graag foto's van rotten.com bekijkt vind ik niet erg. Dat vond ik op 13-jarige leeftijd ook leuk... Maar dat je ons daarmee lastig valt vind ik persoonlijk iets minder.
Weet je wat... Print die foto gewoon lekker uit, dan kun je met je vriendjes op het schoolplein lopen opscheppen hoe hard je haar zou nuecken als je moe bent van het tikkertje spelen...
Nah, jappaners met blond haar en krullen klopt imho gewoon niet, ziet er niet uit.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wil je een leuke jappie zien?
Zoek dan naar Ayumi Hamasaki
[afbeelding]![]()
![]()
Man, wat maakt die een kut muziek zeg...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
ik heb 1 nummer van haar gehoordquote:Op maandag 2 mei 2005 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Man, wat maakt die een kut muziek zeg...
Welleens een album van euhm... gekocht... viel me zwaar tegen.
Mooie meid nevertheless...
Ik vind haar wel leukquote:Op maandag 2 mei 2005 23:39 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nah, jappaners met blond haar en krullen klopt imho gewoon niet, ziet er niet uit.
origineel... ik ga een beetje lezen wie ze is... anders google ik d'r ass wel ff hoor... pfffquote:
garpje johquote:Op maandag 2 mei 2005 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
origineel... ik ga een beetje lezen wie ze is... anders google ik d'r ass wel ff hoor... pfff
meteen lopen schelden enzo...
Ze is ook niet lelijk. Alleen donker glad haar past gewoon beter bij hun vind ik.quote:
Ben ik niet..quote:
Alexis Bledelquote:Op maandag 2 mei 2005 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik niet..
Maarre serieus, wie is ze nou??
dude, ga ergens anders huilenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:46 schreef D1 het volgende:
Gefrustreerd???
Laten we eens kijken...
- Een gedrocht op mijn beeldscherm waarvan ik het bestaan evolutionar onmogelijk had geacht
- Mijn eetlust die ineens tot -3 is gedaald terwijl ik hier toch een heerlijke quesadilla op mn bordje heb liggen
- Een 13 jarig menneke die het eerdergenoemde gedrocht herhaaldelijk poogt te pimpen
Ach, misschien ietsjes
Nee en weer online komen jijquote:Op maandag 2 mei 2005 23:55 schreef Cerbie het volgende:
Kan dat ook met foto's van haar
Is dat zo'n kind dat te leiden heeft gehad onder Fatman?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
tjaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:21 schreef Laton het volgende:
Die trut is gruwelijk lelijk, praat irritant en heeft geen vrienden..hoe kun je daar fan van zijn jij kansloze TS.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:40 schreef Cerbie het volgende:![]()
Ik schrok me serieus kapot toen dat in beeld kwam
Drugs helpen niet tegen dat horrorbeeldquote:
Nu kan ik wel happen maar dat is net zo kansloos als Devviequote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:48 schreef Kippetje3 het volgende:
Beter als die lelijke chineesachtige gezichten die langskwamen.. Behalve de foto die Laton poste ja
hap dan luukkiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:48 schreef Kippetje3 het volgende:
Beter als die lelijke chineesachtige gezichten die langskwamen.. Behalve de foto die Laton poste ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |