quote:Op zondag 1 mei 2005 22:14 schreef tonks het volgende:
maar dan kwam er zeker een deel3
Randdebiel, rot toch op.quote:
't is gewoon een kutkloon, zeik niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:17 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Randdebiel, rot toch op.
Gemiddeld 44 posts per dag?
Ik heb wel een leuke feedback:
Ban gebruikers zoals KopieerMachine een paar dagen uit dit forum, leren ze het meteen af.
Dit soort posts, en dat na 2 dagen lid...triest, triest....![]()
Luister, die hoer stond gewoon in de Viva... dus mogen we haar toch wel afzeiken... idioot...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallomag ik even
Marjolein zoekt en geeft hulp
gewoon een ordinair afzeik topic..?
ja inderdaad ordinair! ordinair laag jah.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallomag ik even
Marjolein zoekt en geeft hulp
gewoon een ordinair afzeik topic..?
Luister, ze stond gewoon in de VIVA...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja inderdaad ordinair! ordinair laag jah.
wat een verdomd kuttopic zeg!
ik vind die hele miendobbelsteen ook maar raar maar zoals dat nu gaat, vind ik persoonlijk gewoon zielig en laag. Het slaat mijns inziens gewoon kant noch wal
en inderdaad: een ordinair afzeiktopic.... zielig gewoon.
zeg heb eens een beetje respect man! Je noemt niet zomaar een Hoer eikel!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:56 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
Luister, die hoer stond gewoon in de Viva... dus mogen we haar toch wel afzeiken... idioot...
Beetje slijmen he?
En wat moet dat betekenen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:02 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zeg heb eens een beetje respect man! Je noemt niet zomaar een Hoer eikel!
praten ja, maar mensen teef noemen etc. dat is geen praten, dat is zonder enige vorm van denken maar in de rondte blaten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:01 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
Luister, ze stond gewoon in de VIVA...
Sinds wanneer mogen we niet meer praten over mensen die in tijdschriften staan? Die teef zoekt zelf de openbaarheid in een kuttijdschrift... en dan mogen wij daar niet over praten?
Ik weet niet wat er triester is jouw gedrag en taalkeuze hier of dat hele topic wat er geplaats isquote:
Ik weet alles over haar leven aangezien ze ALLES op het internet zetquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
praten ja, maar mensen teef noemen etc. dat is geen praten, dat is zonder enige vorm van denken maar in de rondte blaten.
besides, jij kent dat hele mens niet, waarom zou je haar teef, bitch, hoer of wat dan ook noemen? omdat ze in de viva staat? zout toch een end op zeg.
Leer eerst eens Nederlandsquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er triester is jouw gedrag en taalkeuze hier of dat hele topic wat er geplaats is
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
leer jij eerst maar eens respect hebben voor de medemensen
ow, je bent geinteresseerd in haar dus, aangezien je alles leest.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
Ik weet alles over haar leven aangezien ze ALLES op het internet zet![]()
![]()
tja, wat denk jij, iemand die een of andere josti in zijn icoontje heeft staan en in elke post bitch teef of hoer roept. volgens mij hebben we te maken met de vriend van alienhoofdquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
doe niet zo kinderachtig joh, bah, hoe oud ben je nou?
al riep ze het vanaf het balkon van het vaticaan.
nog geen reden om maar een beetje als een stel schapen achterlijk te gaan lopen blaten.
Nee, we hebben hier te maken MET alienhoofdquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, wat denk jij, iemand die een of andere josti in zijn icoontje heeft staan en in elke post bitch teef of hoer roept. volgens mij hebben we te maken met de vriend van alienhoofd.
zeg, we proberen hier even een kususer weg te pesten, dan heeft zowel KLB als heel FOK! er geen las tvan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef ReadMe het volgende:
Hier, download dat en ruzie daar verder.
Dit topic is een feedback, doei!!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier te maken MET alienhoofd
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef Jerruh het volgende:
[..].
en nu genoeg gespeeld... ik kom wel terug als ik mod ben.
dus dat zij haar leven op internet zet, dat zij in de viva verschijnt en dat zij om aandacht vraagt omdat ze misshcien ziek in dr hoofd is ofzo, geeft jullie het recht om iemand met de meest achterlijke woorden, zinnen, scheldwoorden, kutopmerkingen en lage, domme en nogmaals ACHTERLIJKE opmerkingen de grond in te stampen? Waar haal je in hemelsnaam dat recht vandaan zeg?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:20 schreef Toeps het volgende:
Sinds wanneer laten we een heel topic zomaar verdwijnen? En ja, ik heb het over het 'Marjolein in de Viva' topic. Zíj gaat in de Viva staan, Zíj zet haar hele leven op internet.
Doe dan een slotje of zo, maar tover niet dat hele topic weg.Censuur.
Euh, hallo, rustig maar... Ik scheld helemaal niemand uit, sterker nog, ik heb dat topic nieteens gelezen. Want hij is weg. Ik zag alleen de titel in "Onvermoede humor..." staan, en daarom ging ik op zoek.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus dat zij haar leven op internet zet, dat zij in de viva verschijnt en dat zij om aandacht vraagt omdat ze misshcien ziek in dr hoofd is ofzo, geeft jullie het recht om iemand met de meest achterlijke woorden, zinnen, scheldwoorden, kutopmerkingen en lage, domme en nogmaals ACHTERLIJKE opmerkingen de grond in te stampen? Waar haal je in hemelsnaam dat recht vandaan zeg?
als je zonodig iemand voor hoer, bitch of wat dan ook wilt uitschelden doe je dat maar tegen je moeder, die je dan meteen met een schop onder je puberkont en je zakgeld inhoudend naar je kamer schopt voor een jaar huisarrest.
weet ik niet, sorry voor mijn uitval, maar ik weet wel dat wat er in stond gewoon echt nergens op sloeg en puur was om haar te pakken, iets waar die cynthia die eht topic opende vrij goed in is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Euh, hallo, rustig maar... Ik scheld helemaal niemand uit, sterker nog, ik heb dat topic nieteens gelezen. Want hij is weg. Ik zag alleen de titel in "Onvermoede humor..." staan, en daarom ging ik op zoek.
Je kunt dan toch gewoon scheldwoorden wegmodden, of een slotje geven? Waarom dat hele topic weg? Mien/VT heeft toch al vele keren gezworen dat ze noooooit meer op Fok! zou komen, dus als je het zo bekijkt telt ze ook niet meer als user.Waarom mag zo'n aliengabberin wél, en wordt dit meteen weggehaald?
nja da denk ik ook: zowel positieve als negatieve aandacht voor haar niet, omdat dat veel teweeg brengt. Semtex was daar altijd heel duidelijk in tegen haar, jammer dat de mensen van tegenwoordig daar geen reet meer van snappen, duidelijkheid...quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:34 schreef Toeps het volgende:
Ah, oké.
Volgens mij heeft ze er zelf helemaal niks van meegekregen, op haar log stond in ieder geval niks. Nou ja, is misschien maar beter voor haar.
quote:
Tieft op zwakzinnige.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
GVD, Ben je echt achterlijk ofzo![]()
Voetbal mongool.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |