Mijn kontkorst is non-ferro.....roest nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:32 schreef Steve-O het volgende:
Alsof dit iemand zijn kontkorst kan roesten?
oxideren dan .quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Mijn kontkorst is non-ferro.....roest niet
Ik heb ook wat italiaans in de familie zitten en heb er totaal geen problemen mee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Hm ik heb Italiaanse voorouders
en voel me toch ergens aangesproken
bedankt he TS
Humor is my guestquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb ook wat italiaans in de familie zitten en heb er totaal geen problemen mee.
Alle Italianen achter slot en grendel bedoel je?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:38 schreef root1980 het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:38 schreef root1980 het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:32 schreef Oldbie het volgende:
That's life. Deal with it.
bhwhahahahaha, maak je vooral heel erg druk, dan scoren ze toch ineens nóg een keer!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:21 schreef J_CDA het volgende:
Waarom scoren deze gore stink uit de baarmoeder gerukte bavianen tyfus kut Italianen nou net 1 gore fucking seconde voor het klote tering eindsignaal????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |