quote:Op zondag 1 mei 2005 22:14 schreef tonks het volgende:
maar dan kwam er zeker een deel3
Randdebiel, rot toch op.quote:
't is gewoon een kutkloon, zeik niet zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:17 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Randdebiel, rot toch op.
Gemiddeld 44 posts per dag?
Ik heb wel een leuke feedback:
Ban gebruikers zoals KopieerMachine een paar dagen uit dit forum, leren ze het meteen af.
Dit soort posts, en dat na 2 dagen lid...triest, triest....![]()
Luister, die hoer stond gewoon in de Viva... dus mogen we haar toch wel afzeiken... idioot...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallomag ik even
Marjolein zoekt en geeft hulp
gewoon een ordinair afzeik topic..?
ja inderdaad ordinair! ordinair laag jah.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallomag ik even
Marjolein zoekt en geeft hulp
gewoon een ordinair afzeik topic..?
Luister, ze stond gewoon in de VIVA...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja inderdaad ordinair! ordinair laag jah.
wat een verdomd kuttopic zeg!
ik vind die hele miendobbelsteen ook maar raar maar zoals dat nu gaat, vind ik persoonlijk gewoon zielig en laag. Het slaat mijns inziens gewoon kant noch wal
en inderdaad: een ordinair afzeiktopic.... zielig gewoon.
zeg heb eens een beetje respect man! Je noemt niet zomaar een Hoer eikel!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:56 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
Luister, die hoer stond gewoon in de Viva... dus mogen we haar toch wel afzeiken... idioot...
Beetje slijmen he?
En wat moet dat betekenen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:02 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zeg heb eens een beetje respect man! Je noemt niet zomaar een Hoer eikel!
praten ja, maar mensen teef noemen etc. dat is geen praten, dat is zonder enige vorm van denken maar in de rondte blaten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:01 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
Luister, ze stond gewoon in de VIVA...
Sinds wanneer mogen we niet meer praten over mensen die in tijdschriften staan? Die teef zoekt zelf de openbaarheid in een kuttijdschrift... en dan mogen wij daar niet over praten?
Ik weet niet wat er triester is jouw gedrag en taalkeuze hier of dat hele topic wat er geplaats isquote:
Ik weet alles over haar leven aangezien ze ALLES op het internet zetquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
praten ja, maar mensen teef noemen etc. dat is geen praten, dat is zonder enige vorm van denken maar in de rondte blaten.
besides, jij kent dat hele mens niet, waarom zou je haar teef, bitch, hoer of wat dan ook noemen? omdat ze in de viva staat? zout toch een end op zeg.
Leer eerst eens Nederlandsquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er triester is jouw gedrag en taalkeuze hier of dat hele topic wat er geplaats is
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
leer jij eerst maar eens respect hebben voor de medemensen
ow, je bent geinteresseerd in haar dus, aangezien je alles leest.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
Ik weet alles over haar leven aangezien ze ALLES op het internet zet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |