ik ga zeker kijkenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
40 views en niemand durft te bekennen dat ie gaat kijken.
Thomas Gottschalk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:18 schreef funrider het volgende:
onze buren zijn al die tijd wel doorgegaan met die Gordon achtige gozert.
*kijken gaat.....quote:Op maandag 2 mei 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Ja, daar komen tenminste echte sterren op bezoek.quote:
Daar zaten gewoon Tina Turner en Julio Iglesias.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, daar komen tenminste echte sterren op bezoek.
Nou ze gaan dus mislukte pogingen een tweede kans geven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga zeker kijken, jeugdsentiment.
Ben best benieuwd wat voor vreemde weddenschappen ze nou weer hebben en wat de gasten zijn.
Onder andere staat er, dus ook nieuwe.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ze gaan dus mislukte pogingen een tweede kans geven.
En wie je hoe ontzettend populair dat daar is? Veel beter dan het in Nederland ooit kan zijn daarom hou ik het wel bij het kijken naar de Gordon Achtige dude (waarvan ik het trouwens schandalig vind dat je de naam niet weet, hij heeft overigens in meerder Amerikaanse films gespeeld)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:18 schreef funrider het volgende:
onze buren zijn al die tijd wel doorgegaan met die Gordon achtige gozert.
De volgende uitzending is op zondag 15 mei, 20.15 uur op ZDF (Duitsland 2). Zo te zien wordt het maar één keer per maand uitgezonden. Maar met Thomas natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:21 schreef __Saviour__ het volgende:
wanneer komt die duitse versie op tv?
Hij mag geen kroepoekie meer zeggen van Sandraquote:Op maandag 2 mei 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
Jos Brink en z'n kroepoekie.
Zal wel 'Mijn Samballetje' worden dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:09 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Hij mag geen kroepoekie meer zeggen van Sandra![]()
Enfin, ik zit nostalgisch klaar![]()
Oké, oké...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Nee je kunt gisteren bellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef Dr_Greene het volgende:
Is het eigenlijk wel live???
Haha, ik lees dit en tegelijkertijd hoor ik iemand van wie ik denk, "hee, dat is, dat was"quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Bart Peeters is leuk.
Onze voetbalclub zou mee doen een half jaar getraind totdat ze met het item stoptenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:25 schreef Sanne het volgende:
Bart Peters grijs en Kroepoekje eigenlijk geen spat veranderd
Komt die springtouwweddenschap ook?
Wat was dat zonde dat die niet lukte.
Dat was Dennis die expres tot de laatste seconde wachtte met het goede antwoord te geven omdat dat spannender was.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Een minder leuke anekdote het hoogbegaafde twaalf jarige jongetje dat alle melkwegstelsel herkende overleed een jaar later door eenj autongeluk.
Jos zei daarover:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Een minder leuke anekdote het hoogbegaafde twaalf jarige jongetje dat alle melkwegstelsel herkende overleed een jaar later door eenj autongeluk.
help eens... was het niet met touwspringen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:52 schreef Cee het volgende:
Wie herinnert er zich dit nog:
"One two one two leeeft one two right, one two one two left!"
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
help eens... was het niet met touwspringen?
Het touwtjesspringen komt nog....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen. Alles lukt
Isa allang opgenomen. Dat lukt want anders scheelt het 10.000 telefoontjes vingers in de haar kunnen niet toetysen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het touwtjesspringen komt nog....
daar heb ik een heel hard hoofd in.
Ach... het goede doel!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
dus nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
* Sanne geeft het springtouw aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:23 schreef elcastel het volgende:
Ik wil ook wel springen opeens.
Parachute.quote:
ahaquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:30 schreef Sanne het volgende:
Jos: "Die oude plooikop van Willeke Alberti."
Wel dusquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
7000 aanmeldingen is sowieso onmogelijk binnen 2 uur, tenzij er een stormloop qua bellers was.
Is ze al getrouwd dan?quote:
De volgende keerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:57 schreef Sanne het volgende:
Geen touwtjespringen?:{
M'n zusje zat er tussenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Er zit toch opvallend jong publiek tussen, ik had een gemiddelde aflevering van Miljoenenjacht verwacht
Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:53 schreef elcastel het volgende:
Het is weer net als vroeger, teveel gelul en te weinig weddenschappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |