Nee je kunt gisteren bellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef Dr_Greene het volgende:
Is het eigenlijk wel live???
Haha, ik lees dit en tegelijkertijd hoor ik iemand van wie ik denk, "hee, dat is, dat was"quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Bart Peeters is leuk.
Onze voetbalclub zou mee doen een half jaar getraind totdat ze met het item stoptenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:25 schreef Sanne het volgende:
Bart Peters grijs en Kroepoekje eigenlijk geen spat veranderd
Komt die springtouwweddenschap ook?
Wat was dat zonde dat die niet lukte.
Dat was Dennis die expres tot de laatste seconde wachtte met het goede antwoord te geven omdat dat spannender was.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Een minder leuke anekdote het hoogbegaafde twaalf jarige jongetje dat alle melkwegstelsel herkende overleed een jaar later door eenj autongeluk.
Jos zei daarover:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Een minder leuke anekdote het hoogbegaafde twaalf jarige jongetje dat alle melkwegstelsel herkende overleed een jaar later door eenj autongeluk.
help eens... was het niet met touwspringen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:52 schreef Cee het volgende:
Wie herinnert er zich dit nog:
"One two one two leeeft one two right, one two one two left!"
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
help eens... was het niet met touwspringen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |