Het was toch altijd SUPER AJAXquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Om te kotsen!
- Gullit met zijn uitvluchten en afwimpeltechnieken!
- Bosvelt die het bestuur niet wilt hebben (ik wil niet zeggen dat ie een toevoeging zou zijn, maar toch het is Mr. Feyenoord!)
- 90% van de spelers die niet weten wat het Feyenoordgevoel is en spelen als een natte krant!
- Het bestuur wat allerhande halve garens uit verre landen wegplukt, die niet presteren!
En in de zomer gooien ze de helft van de spelers eruit, en krijgen we weer wat nieuwe tropische verrassingen die geen reet kunnen. Zodat we volgend seizoen in de winterstop wederom kunnen zeggen "Volgend seizoen beter!"
Godverdomme, wat is het toch fijn om voor Feyenoord te zijn. Je kunt na de winterstop al met een gerust hart het seizoen uitzitten: ER VALT DAN TOCH NIETS MEER TE WINNEN!
Jaren van wanbeleid, en Feyenoord is afgezakt naar de subtop. Al veel te lang zonder kampioenschap, en de Europese successen van 2002 zijn door de wanprestatie van afgelopen jaren ook alweer weggespoelt.
Enige lichtpuntje in dit Feyenoord is Dirk Kuyt. De enige speler die echt het Feyenoordgevoel uitstraalt, en zijn bek open durft te trekken. Hopelijk weet Dirk nog iets los te brengen in Feyenoord, en belangrijker nog blijft hij nog 1 of meerdere seizoen in Rotterdam voor de prijzen!
En hoe hard ze ook proberen om Feyenoord naar de klote te helpen, het blijft mijn cluppie en zal het ook blijven!
super joden toch?quote:
Ookquote:
quote:Heej The_Hives.. dat wordt in je handtekening hoogstens 2007.. wij hebben Pierre volgend jaar he... ja.. WIJ wel... en Gullit niet
Dus een middenvelder, en linksback ?quote:Wotte: in zomer maximaal twee nieuwe aankopen
Feyenoord zal zich komende zomer met maximaal twee spelers versterken.
Dat heeft Mark Wotte op RTV Rijnmond gezegd. "We zullen niet langer in de breedte investeren", aldus de technisch directeur. Wotte noemde de vierde plaats die Feyenoord op dit moment inneemt, zorgwekkend. Hij zei verder dat een voortijdig vertrek van Ruud Gullit voorlopig niet aan de orde is.
Paul Bosvelt is naast een contract als speler ook een baan als jeugdtrainer en teammanager aangeboden. De middenvelder koos echter voor Heerenveen waar hij deze week een tweejarig contract tekent.
Een goede rechtsback, centrale verdediger en een verdedigende middenvelder en een leider op het middenveld missen we ook nog...........quote:Op maandag 2 mei 2005 20:03 schreef rotskibo het volgende:
Met die 1 meter 50 van hem ging ie het toch niet redden....
[..]
Dus een middenvelder, en linksback ?
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af of er Feyenoorders zijn die hun club inmiddels hebben opgegeven. Want waarom zou je nu nog voor Feyenoord zijn, de afgelopen 30 jaar is toch al gebleken dat Ajax en PSV veel en veel beter zijn en veel en veel meer prijzen winnen. Zelfs clubs als AZ en Heerenveen beginnen Feyenoord in te halen. Feyenoord is alleen een topclub qua naam, omdat ze in 1970 (35 jaar geleden) de wereldbeker veroverden, ze teren dus op oude roem. Dus mensen, wees modern en laat Feyenoord varen![]()
Laat maar, waarom zou ik hier eigenlijk op reageren.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af of er Feyenoorders zijn die hun club inmiddels hebben opgegeven. Want waarom zou je nu nog voor Feyenoord zijn, de afgelopen 30 jaar is toch al gebleken dat Ajax en PSV veel en veel beter zijn en veel en veel meer prijzen winnen. Zelfs clubs als AZ en Heerenveen beginnen Feyenoord in te halen. Feyenoord is alleen een topclub qua naam, omdat ze in 1970 (35 jaar geleden) de wereldbeker veroverden, ze teren dus op oude roem. Dus mensen, wees modern en laat Feyenoord varen
Het verschil met Feyenoord en de Graafschap is dat de Graafschap tenminste nog een beetje zijn best doet. Je gaat daar niet naar toe omdat je mooi voetbal wilt zien, maar vooral om de inzet van je spelers te zien en voelen. Maar zelfs inzet tonen is teveel gevraagd voor dit Feyenoord, kwaliteit hebben ze niet en tactisch zijn ze even ver als een amateurclub.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je liefhebbende club opgeven voor een andere club? Als iedereen dat zou doen dan zou er geen suporter meer bij de Graafschap op de tribune zitten.
Laat me raden jij bent voor Ajax?
Omdat Feyenoord na dit jaar praktisch is afgeschrevenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Laat maar, waarom zou ik hier eigenlijk op reageren.
Voorlopig hebben zowel AZ als Heerenveen nog geen landskampioenschap gepakt de laatste jaren, en evenmin een Europese prijs. Een overzichtje van de posities op de eindranglijst van de eredivisie sinds 1956/57 (eerste seizoen met een divisie op het hoogste niveau) kun je vinden opquote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af of er Feyenoorders zijn die hun club inmiddels hebben opgegeven. Want waarom zou je nu nog voor Feyenoord zijn, de afgelopen 30 jaar is toch al gebleken dat Ajax en PSV veel en veel beter zijn en veel en veel meer prijzen winnen. Zelfs clubs als AZ en Heerenveen beginnen Feyenoord in te halen. Feyenoord is alleen een topclub qua naam, omdat ze in 1970 (35 jaar geleden) de wereldbeker veroverden, ze teren dus op oude roem. Dus mensen, wees modern en laat Feyenoord varen![]()
Ja, als je daar vrede mee hebt moet je vooral bij Feyenoord blijven.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:57 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Voorlopig hebben zowel AZ als Heerenveen nog geen landskampioenschap gepakt de laatste jaren, en evenmin een Europese prijs. Een overzichtje van de posities op de eindranglijst van de eredivisie sinds 1956/57 (eerste seizoen met een divisie op het hoogste niveau) kun je vinden op
http://forum.vi.nl/showthread.php?t=25291
Feyenoord staat altijd nog goed derde hoor.
Wat een dom mannetje ben jij, ga een snel aan je huiswerk.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Volgens mij heb jij nog nooit een hele wedstrijd van de Graafschap gezien.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil met Feyenoord en de Graafschap is dat de Graafschap tenminste nog een beetje zijn best doet. Je gaat daar niet naar toe omdat je mooi voetbal wilt zien, maar vooral om de inzet van je spelers te zien en voelen. Maar zelfs inzet tonen is teveel gevraagd voor dit Feyenoord, kwaliteit hebben ze niet en tactisch zijn ze even ver als een amateurclub.
Bovendien veel supporters hebben naast de Graafschap (of hun eigen club) nog een tweede club waar ze voor zijn, meestal is dat dan Ajax of PSV, zodat ze dan ieder jaar wel kunnen juichen, want een van de twee wint ieder jaar wel een of meer prijzen.
Whehe. Geloof dat ik een tweedegraads brandwond op mijn kop heb zitten van gisteren.quote:
Heerlijk die reactiesquote:Op maandag 2 mei 2005 22:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wat een dom mannetje ben jij, ga een snel aan je huiswerk.
Nee, klopt en ook niet van Feyenoord, maar tegen Den Bosch weet ik wel dat de Graafschap het beter deedquote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een hele wedstrijd van de Graafschap gezien.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoordsupporter ben je niet voor je lol.
Jij begrijpt wat ik bedoel. Je bent zeker voor Ajax (of PSV)quote:
El Salvador heeft jullie al eens verlost.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:10 schreef rotskibo het volgende:
Zoals Hugo Borst al schreef:
'Als Feyenoord-supporter ben je niet te benijden, maar eens, eens komt de verlossing.'
Ik ben geboren als Feyenoordsupporter en ik zal sterven als Feyenoordsupporterquote:Op maandag 2 mei 2005 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord na dit jaar praktisch is afgeschreven![]()
Ja, dat gebeurt op de dag dat Feyenoord degradeertquote:Op maandag 2 mei 2005 22:10 schreef rotskibo het volgende:
Zoals Hugo Borst al schreef:
'Als Feyenoord-supporter ben je niet te benijden, maar eens, eens komt de verlossing.'
nee fan HVKJquote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Moreno het volgende:
[..]
Laat me raden jij bent een Ajax supporter?
Krijg de tyfus.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef Paradepaardje het volgende:
homo's!!
Ah, een kneus uit Breda.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef Paradepaardje het volgende:
homo's!!
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:22 schreef Paradepaardje het volgende:
met ali boussaboun zullen jullie echt niet sterker worden...
proberen jullie nou nog maar eens puntjes te pakken dit seizoen
is al moeilijk genoeg...
Volgend jaar hebben wij PI-AIR!!!
Rustig maar, ik hou het in de gaten en laat de ziektes voorlopig maar achterwege.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:43 schreef Staanplaats het volgende:
Golfer, ga je nog ingrijpen tegen dit soort mongolen. Of zometeen weer de moraalridder uithangen dat er allerlei ziektes door het topic heen vliegen..
Je kiest geen club, je bent 'gewoon' fan/supporter van een club en kiezen voor een andere club gaat dan ook niet. Als je voor een club hebt gekozen ben je een nep-supporter.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Je hebt nog gelijk ook, jammer genoegquote:Op maandag 2 mei 2005 22:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jullie moeten het heft in eigen handen nemen en Wotte, Gullit en Jorien er meteen uitperen. Dan nog de hele selectie verkopen behalve Castelen, Kalou, Goor, Hofs en Kuyt. Allemaal wegwezen die rotzooi. Dan gaan shoppen in het tweede van AZ, Ajax en PSV voor Hollands talentvol bloed. Dit alles onder leiding van Wimpie Janssen zetten. Over 3 jaar heb je dan een topteam, want op deze manier blijven jullie schipperen in de middelmaat. Neem een voorbeeld aan AZ qua slim inkoopbeleid en groei. Prutsers.
Jammer dat je aan Pi-air alleen niks hebt. Wel frapant overigens dat notabene een NAC-supporters ons komt uitlachenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:22 schreef Paradepaardje het volgende:
met ali boussaboun zullen jullie echt niet sterker worden...
proberen jullie nou nog maar eens puntjes te pakken dit seizoen
is al moeilijk genoeg...
Volgend jaar hebben wij PI-AIR!!!
Een beetje het Esajas bij Milan verhaal. Al Ahly is toch de topclub van Egypte? Moet die gast wel een heel goed salaris krijgen wil ie dat inruilen om voor 1753 man tegen agovv ballen te gaan vangen...quote:Feyenoord ontdekt nieuwe keeper bij toeval
2/5/2005 21:11
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft een nieuwe doelman op het oog. De Rotterdammers ontdekten de Egyptenaar Sherif Ekramy bij toeval toen hij op bezoek was bij vriend en Feyenoorder Hossam Ghaly in Nederland.
Ekramy trainde mee en maakte indruk op keepertrainer Pim Doesburg. Feyenoord hoopt hem nu los te weken bij Al-Ahly, waar de 22-jarige doelman onder contract staat.
De Egyptische topclub vraagt 350.000 euro voor de jeugdinternational, wiens vader een beroemde keeper was. Feyenoord heeft via Mark Wotte een bod gedaan van 350.000 dollar (270.000 euro).
Ekramy zou naast Gábor Babos en Maikel Aerts en Patrick Lodewijks de vierde keeper worden in de selectie van Feyenoord. Mogelijk dat hij eerst een jaar wordt gestald bij Excelsior voordat hij een kans krijgt in De Kuip.
Maar hoe gaat dat dan. Ben je gewoon voor dezelfde club als je ouders, of ben je voor de club die de meeste aanhang heeft in de klas, of voor de club die je woonplaats/geboortestad vertegenwoordigd?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef Xante het volgende:
[..]
Je kiest geen club, je bent 'gewoon' fan/supporter van een club en kiezen voor een andere club gaat dan ook niet. Als je voor een club hebt gekozen ben je een nep-supporter.
wat een zelfkennis als ik je ondertitel en signature zo leesquote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef Paradepaardje het volgende:
homo's!!
Wat is dit nou weer voor onzin.. No way dat echte Graafschap supporters ook maar enigszins voor Ajax of PSV zijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:53 schreef Shreyas het volgende:
Bovendien veel supporters hebben naast de Graafschap (of hun eigen club) nog een tweede club waar ze voor zijn, meestal is dat dan Ajax of PSV, zodat ze dan ieder jaar wel kunnen juichen, want een van de twee wint ieder jaar wel een of meer prijzen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:53 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Laat maar, waarom zou ik hier eigenlijk op reageren.
Iemand die alleen voor een club kan zijn wanneer ze winnen snapt dat gewoon niet. Het is ook zinloos om zoiets uit te leggen want dat zijn geen supporters maar meejuichers.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:40 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.. No way dat echte Graafschap supporters ook maar enigszins voor Ajax of PSV zijn...
Die zakt de laatste weken anders ook aardig door het ijs.quote:
Een vormdipje was de Ajacieden dit jaar anders ook niet vreemd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zakt de laatste weken anders ook aardig door het ijs.
Wat heeft-ie goed gedaan dan? Qua inkoop beleid zet de de lijn van Baan door. Zo niet erger ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef RedGuy het volgende:
Waarom is hier iedereen zo anti-Wotte? Ik ben zeer tevreden over Wotte tot nu toe.
Zoals?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:07 schreef RedGuy het volgende:
Vind ik niet, Wotte heeft echt goede aankopen gedaan en ik vind dat hij veel meer uitstraalt dan Baan.
Ik vond m zondag nog gewoon voldoende. Snapte ook niet waarom ie gewisseld werd. Helemaal als er 5 min later met een kopbal wordt gescoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef rotskibo het volgende:
Saidi was gewoon niet fit aan de wedstrijd begonnen, dat kon je wel zien.
Alleen Goor is daarvan echt een goede aankop te noemen (en Simons is er nog niet hoor...)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Östlund, Saidi, Goor, straks Simons, Greene.
Hoezo is Saidi geen aankoop te noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen Goor is daarvan echt een goede aankop te noemen (en Simons is er nog niet hoor...)
En daar staan een zootje prutsers tegenover ...
Ik bedoel - op de 20 aankopen van Baan zat af en toe ook een goeie ...
Saïdi is een aankop, maar niet echt goed - wel redelijk redelijk. Östlund ben ik ook niet van onder de indruk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoezo is Saidi geen aankoop te noemen
Hofs en Castelen ook. Bahia en De Graaf ben ik ook tevreden over en staan er hopelijk volgend seizoen.
Saidi is (samen met Alex en Mathijsen) de beste centrale verdeiger in de HCE.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Saïdi is een aankop, maar niet echt goed - wel redelijk redelijk.
Ik ook niet.quote:Östlund ben ik ook niet van onder de indruk.
Eerste 2 voldoen gewoon en laatste 2 moeten nog die laatste stap maken. Op trainingen en bij Jong Feyenoord spelen ze al prima, nou volgend seizoen nog in de Kuip....quote:Hofs, Castelen, Bahia en De Graaf zijn allemaal niveau subtop.
Daar is hij echt veel te nonchalant voor. Grygera is zelfs beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:45 schreef Erasmusch het volgende:
Saidi is (samen met Alex en Mathijsen) de beste centrale verdeiger in de HCE.
[..]
Op goede dagen misschien - maar hij is veel en veel te wisselvallig en daardoor geen top. Of-ie dat gaat worden kan je nu nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Saidi is (samen met Alex en Mathijsen) de beste centrale verdeiger in de HCE.
Ik vind in ieder geval maestorovich veel beter en die jongen is tenminste meedogenloos. Hij zou zeker niet in de kuip misstaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar is hij echt veel te nonchalant voor. Grygera is zelfs beter.
Dat gaat nu niet meer gebeuren, aangezien PSV en Newcastle Utd hem ook best willen hebben. Dan is hij voor Feyenoord niet meer haalbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik vind in ieder geval maestorovich veel beter en die jongen is tenminste meedogenloos. Hij zou zeker niet in de kuip misstaan.
edit door golfer: kap eens met trollen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hoe je supporter wordt, tja hoe word je verliefd juist op dat ene meisje. Het is gewoon een gevoel dat de club je geeft. Een club waarmee je je kan identificeren. Als je het alleen voor de prijzen moet doen, ga dan gewoon gelijk in het weekend feestvieren en wacht niet tot je een of andere beker hebt die je toch niets zegt.
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik voor Feyenoord ben, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ben bovendien geen pedagoogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan. Ben je gewoon voor dezelfde club als je ouders, of ben je voor de club die de meeste aanhang heeft in de klas, of voor de club die je woonplaats/geboortestad vertegenwoordigd?
Want dat je 'gewoon' fan/supporter bent snap ik niet, dat moet je toch ooit geworden zijn![]()
Schoppers zijn ok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef DivineJester het volgende:
Van mij mag ie naar Newcastle, van zo'n schopper word je niet vrolijk, heb je hem voor je, dan loop je kans op kaarten, heb je hem tegen je, dan loop je kans op geblesseerde spitsen.
vi.nlquote:Geschorste Lazovic voetbalt dit seizoen niet meer
3/5/2005 12:52
Voor Danko Lazovic is het seizoen voorbij. De aanvaller moet zijn gefrustreerde uithaal naar Ugur Yildirim bekopen met een forse schorsing, die de aanvaller zelf direct heeft geaccepteerd.
Lazovic liet zich een kwartier voor tijd gaan tijdens de 3-1 nederlaag die Feyenoord zondag in De Kuip opliep tegen SC Heerenveen. Bij een wilde actie raakte hij Yildirim met zijn linkerelleboog op het hoofd.
De Nederlandse international hield er een bloedende hoofdwond aan over. De Servische jeugdinternational kreeg er een rode kaart voor van scheidsrechter Roelof Luinge.
De aanklager betaald voetbal deed Lazovic een schikkingsvoorstel van een schorsing voor vier duels, dat de 21-jarige aanvaller direct heeft aanvaard. Daarmee is voor hem het seizoen voorbij, aangezien er nog maar drie speelronden op het programma staan.
In de huidige competitie kwam Lazovic achttien keer in actie, voornamelijk als invaller. Hij scoorde drie keer.
Volgens mij zit daar een hoop rotzooi van Baan bij, maar goed.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik de seizoensgids er even bij pak, dan zie ik zo al een hele zooi miskopen:
1. Malkowski
2. v/d Berg
3. Jean
4. Gyan
5. Mitiliga
6. Song
7. Acuña
8. Pardo
9. Lurling
10.Gerson
11.Schreuder
Dat zijn er al elf. Dan heb je nog wat frotters die tussentijds zijn gehaald en dozijnen spelers die wereldwijd op huurbasis spelen.
Allemaal zelfs.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een hoop rotzooi van Baan bij, maar goed.....
Kan ik me wel in vinden. Basto heeft ook wat persoonlijke met Gullit geloof ik...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
Goor, Hofs en Castelen vind ik goede aankopen van Wotte, Bruno Basto snap ik nog steeds niet waarom die zo tegenvalt, Saïdi verdient het voordeel van de twijfel.
De rest is matig of slecht, aangezien Edwin de Graaf zich richting Jochemsen lijkt te bewegen ipv richting Bosvelt.
Klopt, ik zeg ook nergens dat Wotte de hoofdschuldige is. Het is het hele beleid van Feyenoord, al een aantal jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Die zijn natuurlijk allemaal van Baan en niet van Wotte!
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
edit door golfer: kap eens met trollen!
Wijs me eerst maar eens de "passie" in het spel van Ajax, en kom dan met verwijten richting ons.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Mag ik niet zeggen dat Feyenoord passieloos speelt en elk seizoen te weinig punten pakt.
Waar slaat dat op, zelfs Feyenoord-fans om mij heen zijn het daarmee eens.
En ik trek op basis daarvan conclusies, is daar iets mis mee?![]()
volgens mij is dat jodenmazzel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef twi het volgende:
Wij hebben de passie om in de laatste minuut te scoren
Je weet dondersgoed dat er iets anders stond dan wat je nu schrijft. Op deze manier is er niets mis met je post.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Mag ik niet zeggen dat Feyenoord passieloos speelt en elk seizoen te weinig punten pakt.
Waar slaat dat op, zelfs Feyenoord-fans om mij heen zijn het daarmee eens.
En ik trek op basis daarvan conclusies, is daar iets mis mee?![]()
Boeid mij niks, als we volgend jaar maar weer een rol van betekenis spelen om de 2 Champions League plaatsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Cart_man het volgende:
Gaan we hem zeker net zo een topsalaris geven als Pierke...
Hij krijgt ook niet echt een kans. En Bahia?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
De rest is matig of slecht, aangezien Edwin de Graaf zich richting Jochemsen lijkt te bewegen ipv richting Bosvelt.
Klopt, in mijn eerdere post gaf ik mijn conclusie ook expliciet. Waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat er iets anders stond dan wat je nu schrijft. Op deze manier is er niets mis met je post.
Verdere FB in ons FB-topic van VBL. Hier graag weer ontopic.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:45 schreef Shreyas het volgende:
Klopt, in mijn eerdere post gaf ik mijn conclusie ook expliciet. Waarom mag dat niet?
Ik ben toch vrij om te concluderen wat ik wil?
Ja of je wel eens een biertje met m drinkt...quote:
Het boeit mij zeker wel. Die speler zal best wel kunnen ballen, dat wil niet zeggen dat Feijenoord het volle pond moet gaan betalen voor hem, tyft op. Heb hem nog nooit zien spelen, ken hem alleen van naam, dat was met hazetand wel anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef Moreno het volgende:
[..]
Boeid mij niks, als we volgend jaar maar weer een rol van betekenis spelen om de 2 Champions League plaatsen.
Flikker eerst maar eens een stel kanslozen uit de enorme selectie, dat scheelt al aanzienlijk in salariskosten. Verder moet de club bereid zijn eens meer te gaan betalen voor goede spelers, anders komen ze nooit. En je maakt mij niet wijs dat je liever een stelletje zaterdagamateurs ziet ballen omdat die zo lekker goedkoop waren dan een stel goede profs waarmee je misschien, voor de grap, ook eens mee zou kunnen doen om de landstitel en de beker en een goed resultaat in Europa neer kunt zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het boeit mij zeker wel. Die speler zal best wel kunnen ballen, dat wil niet zeggen dat Feijenoord het volle pond moet gaan betalen voor hem, tyft op. Heb hem nog nooit zien spelen, ken hem alleen van naam, dat was met hazetand wel anders.
Östlund, tja, dat doet me niet zoveel. Misschien onderschat ik hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Basto heeft ook wat persoonlijke met Gullit geloof ik...
Vind Ostlund ook wel aardig, totaal geen problemen met die speler.
Klopt, De Graaf is snel afgeserveerd. Bahia, tja, dat ziet er allemaal wat traag uit, nog een beetje dat zomeravondtempo uit Brazilië. Lijkt me fysiek wel in orde, misschien kan dat nog wat worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij krijgt ook niet echt een kans. En Bahia?
Tim Simons rijpte bij SK Lommel, voordat Club Brugge hem in de zomer van 2000 contracteerde. In zijn eerste jaar was hij daar één van de positieve verrassingen. Hij is een linksbenige speler, die zowel op het middenveld als in de defensie uit de voeten kan. Fysiek sterk, redelijk goed in de lucht, niet echt een briljant passer, wel een goede mentaliteit. Leider geworden door omstandigheden, het is niet echt de grootste prater voor zover ik weet. Meer iemand die de rest door zijn instelling meesleept. Al met al wel een speler die zich op CL-niveau staande heeft weten te houden. Kan overigens ook scoren, vooral met de kop.quote:
Klinkt goed, is wel een type wat Feyenoord mist, is Belgisch international met Europese ervaring, dus zal vast wel wat kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tim Simons rijpte bij SK Lommel, voordat Club Brugge hem in de zomer van 2000 contracteerde. In zijn eerste jaar was hij daar één van de positieve verrassingen. Hij is een linksbenige speler, die zowel op het middenveld als in de defensie uit de voeten kan. Fysiek sterk, redelijk goed in de lucht, niet echt een briljant passer, wel een goede mentaliteit. Leider geworden door omstandigheden, het is niet echt de grootste prater voor zover ik weet. Meer iemand die de rest door zijn instelling meesleept. Al met al wel een speler die zich op CL-niveau staande heeft weten te houden. Kan overigens ook scoren, vooral met de kop.
quote:De kans dat Club Brugge-middenvelder Timmy Simons naar Feyenoord komt wordt steeds groter. De Rotterdammers zouden Simons inmiddels een contract voor vier jaar hebben aangeboden. Daarnaast zou Feyenoord nu wel bereid zijn het door Club Brugge gewenste transferbedrag van vijf miljoen euro te betalen. Dit melden verschillende Belgische media vandaag.
Simons zelf lijkt ook wel oren te hebben in een vertrek naar Feyenoord. "Mentaal ben ik niet aan verandering toe. Ik heb een goed seizoen achter de rug en maak kans om volgend jaar Champions League te spelen met Brugge. Maar als het toch moet gebeuren, dan nu. Ik ben 28 en dat is de ideale leeftijd", aldus de international.
Nee juist niet want dan gaat hij nog meer onnodig over het veld rennen en op posities staan waar hij niet hoort. Dat is ook de reden dat dirk dit jaar maar 1 keer aanvoerder is geweest, dit ging helemaal fout en daarom wil de trainer hem ook geen aanvoerder meer maken. En daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:36 schreef rotskibo het volgende:
Volgend jaar hoort die band gewoon om Dirk z'n arm.
hou toch op met je bosschaart. Dat is nu echt jan middelmaat ten top. Hij kan er geen flikker van en dat liet hij zondag wel weer zien. Dit soort spelers moet feyenoord dus ook niet meer aantrekken. Leuk dat hij fan is van feyenoord maar ik zie hem liever als supporter op de tribune dan als speler op het veld.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef Ixnay het volgende:
Ja, er zijn meer goeie spelers dan alleen Kuyt.
Goor, Ono, Castelen, Kalou, Bosschaart.
Klinkt inderdaad meer als "wanneer ik nog wat geld wil pakken, dan moet ik het nu doen."quote:
quote:Charlton Athletic - Feyenoord
Feyenoord zal als voorbereiding op het nieuwe seizoen, op woensdag 3 augustus tegen het Engelse Charlton Athletic aantreden, zo meldt de officiële website van Charlton Athletic.
De wedstrijd zal gespeeld worden in stadion 'The Valley' in Londen en begint om acht uur Engelse tijd
quote:Beleggingsfonds van Portugezen moet Feyenoord geld voor versterkingen brengen
Feyenoord hoopt dat de club via een nieuw spelersfonds gelden kan genereren voor het doen van transfers. Daarvoor is nog wel toestemming vereist van de financiele autoriteiten. De investeerders zouden bij doorverkoop 25% van de transfersom terugkrijgen. In Portugal is er al een dergelijk fonds voor Sporting Lissabon, Porto en Boavista. Met name voor de eerste twee is dat vooralsnog zeer succesvol, voor Boavista minder.
De fondsen zijn ontwikkeld door de Portugese financiele instelling First Portuguese. Ze richten zich niet op de rijke clubs maar vooral op de topclubs in landen die bekend staan om het ontwikkelen en verkopen van talenten omdat die voor dergelijke fondsen het meest interessant zijn.
Spelers zouden aangetrokken moeten worden als ze nog slechts een jaar onder contract staan bij een andere club, waardoor de transfer relatief laag is en er uitzicht is op winst bij doorverkoop.
Dat verlengen doen ze natuurlijk ook alleen maar zodat hij niet transfervrij verdwijntquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:09 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe lang loopt zn contract nog door? Ik dacht dat ze aan het onderhandelen waren over een verlenging en dat het er best goed uitzag...
Ja, en waarom zou Kalou daar aan meewerken?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat verlengen doen ze natuurlijk ook alleen maar zodat hij niet transfervrij verdwijnt
Dat was gister al gebeurtquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:10 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Gullit is op ebay.nl te koop gezet, tegen elk aannemelijk bod, biedne vanaf 1 euro. Wegens wanprestatie volgens de verkoper.
Bron: http://www.radiorijnmond.nl/index.html?pid=45&item=28065quote:Wim Jansen niet naar KNVB
Wim Jansen gaat niet in op het aanbod van de KNVB om technisch coördinator bij de voetbalbond te worden.
De voormalig international ziet een dienstverband in Zeist niet zitten.
De kans is groot dat Jansen de KNVB heeft afgezegd omdat hij rekent op een betrekking bij Feyenoord. Met name Ruud Gullit maakt zich sterk voor de terugkeer van Jansen in De Kuip.
Jansen zelf heeft al laten weten geen baan als hoofdtrainer of technisch directeur te ambiëren. De verwachting is dat 'mister Feyenoord' adviseur of hoofdscout wordt in De Kuip wordt.
quote:Een dag om nooit te vergeten
In een week die bol staat van de herdenkingen, 4 mei dodenherdenking, 5 mei bevrijdingsdag, willen wij als Feyenoorders even stil staan bij 6 mei 1970. De dag waarop Feyenoord een enorme prestatie op Europees topniveau leverde.
Feyenoord won de Europacup voor Landskampioenen!
Voor de eerste keer in de geschiedenis won een Nederlandse club de belangrijkste Europese trofee. Feyenoord won in Milaan. Ja wij wel! Bij ons was de 2-1 in ons voordeel en zo werd er gewonnen van het Schotse Celtic door doelpunten van aanvoerder Rinus Israël en levende legende Ove Kindvall.
Eddy Pieters Graafland, Piet Romeijn, Theo Laseroms, Rinus Israël, Theo van Duivenbode, Franz Hasil, Wim Jansen, Willem van Hanegem, Henk Wery, Ove Kindvall, Coen Moulijn, Guus Haak en Ernst Happel… Bedankt!
Geen Woorden Maar Daden
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
Ongeëvenaarde prestatie uit de clubhistorie.
Hoop wel dat hij morgen nog met de A1 meedoet in de (kampioens?)wedstrijd tegen Twente/Heracles.quote:GULLIT HAALT TIM VINCKEN BIJ SELECTIE
Tim Vincken maakt zondag zijn opwachting in de selectie van Feyenoord. De 18-jarige rechteraanvaller komt de selectie versterken met het oog op een aantal (mogelijke) afwezigen, waaronder Romeo Castelen. ‘Daarnaast is het een goede ervaring voor hem’, aldus Gullit, die de jeugdinternational volgend seizoen overhevelt naar het eerste team. Castelen, Ono en Gibbs zijn zondag twijfelgevallen, terwijl Lodewijks en Ghaly zeker afwezig zijn.
Gullit kent Vincken nog uit de tijd dat hij trainer was van Oranje onder 19 jaar. Vincken speelt momenteel in de A1, het team dat met Ajax in een felle titelstrijd is verwikkeld. Vincken doet ook regelmatig mee bij Jong Feyenoord.
Klopt inderdaad. Die wedstrijd van morgen is belangrijker dan die nietszeggende pot in Nijmegen zondag.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:27 schreef MrWizzel het volgende:
Was die wedstrijd eerder niet uitgesteld omdat diezelfde Vincken zijn opwachting moest maken bij een Nederlands elftal (onder ... jaar) ?
Zal de KNVB blij mee zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:33 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Die wedstrijd van morgen is belangrijker dan die nietszeggende pot in Nijmegen zondag.
quote:
Tja hoor mij nu praten eigenlijk over de jeugd.. Wat moet je anders als het eerste elftal zo presteert![]()
Ik heb er al een. Ik krijg er nog een, maar niet van jouquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog een afca burberry trui hebben? Heb er eentje 'gekregen' gisteren.![]()
Had eigenlijk allang in de winter gekund, toen speelden we al voor de kat z'n kut..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:44 schreef hippo-clippo het volgende:
Ik vraag me af of Gullit van plan is om nog meer jeugdspelers bij de a-selectie te halen. Aangezien we toch al verzekerd zijn van uefa-cupvoetbal en we al nergens meer voor spelen. Laat ze maar even proeven van het niveau, nahja niveauVan marwijk durfde het vorig seizoen niet zo aan, dus hopelijk durft Gullit het wel.
Prima zet van Excelsior (lees:Feyenoord). Metgod heb ik in al die jaren nog nooit op een voetbalwijsheid kunnen betrappen.quote:Mario Been wordt de nieuwe trainer van Excelsior.
De huidige oefenmeester van Jong Feyenoord volgt John Metgod op die pas aan zijn eerste seizoen bij de Kralingers bezig is. Metgod wordt door Feyenoord, de club waarmee Excelsior nauw samenwerkt, verantwoordelijk gehouden voor de slechte resultaten van Excelsior deze competitie.
Been tekent een contract voor twee jaar bij de club waar hij zijn carriere als voetballer afsloot.
Kan hij na die 2 jaar mooi hoofdtrainer van Feyenoord worden, of al eerder als Gullit eruit getrapt wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:19 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Prima zet van Excelsior (lees:Feyenoord). Metgod heb ik in al die jaren nog nooit op een voetbalwijsheid kunnen betrappen.
In Mario heb ik wat meer vertrouwen. Al had tie van mij liever bij Jong Feyenoord gebleven. Hij doet het toch vrij aardig met zelfs nog kansen op het kampioenschap.
Hehe laat hem dan maar niet naar excelsior gaan... movuh!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan hij na die 2 jaar mooi hoofdtrainer van Feyenoord worden, of al eerder als Gullit eruit getrapt wordt.
Zal waarschijnlijk pas volgend jaar gebeuren, als Vincken en de Guzman bij het eerste worden gehaald. Tenzij er tussentijds zoveel blessures zijn dat Gullit er niet meer omheen kan, maar dan zal hij vast nog wel iets anders vinden...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:44 schreef hippo-clippo het volgende:
Ik vraag me af of Gullit van plan is om nog meer jeugdspelers bij de a-selectie te halen. Aangezien we toch al verzekerd zijn van uefa-cupvoetbal en we al nergens meer voor spelen. Laat ze maar even proeven van het niveau, nahja niveauVan marwijk durfde het vorig seizoen niet zo aan, dus hopelijk durft Gullit het wel.
Ja precies en dan worden er weer aankopen gedaan voor die posities van de jeugdspelers, waardoor zij in hun ontwikkeling worden geremd. Oh oh oh volgens mij word t met die spelers weer hetzelfde verhaaltje zoals met alle andere voorgaande jeugdspelers. Kutbeleidquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk pas volgend jaar gebeuren, als Vincken en de Guzman bij het eerste worden gehaald. Tenzij er tussentijds zoveel blessures zijn dat Gullit er niet meer omheen kan, maar dan zal hij vast nog wel iets anders vinden...
Lukt ze niet en moeten zij niet alleen doen. Een statement maak je pas echt als je een groot deel van de Noordzijde kan leeg houden voor minimaal 10 minuten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Vak X gaat laatste thuiswedstrijd actie voeren tegen het bestuur!
Ik hoorde pas nog van een paar Alphense jongens dat ARC joods was...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:07 schreef NRH het volgende:
Ajax-praktijken.. Hele tribunes leeg houden, hou toch op...
Je was er niet eens bij..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik hoorde pas nog van een paar Alphense jongens dat ARC joods was...
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik hoorde pas nog van een paar Alphense jongens dat ARC joods was...
quote:NEC dompelt dramatisch Feyenoord verder in rouw
Oké, het veld was extreem glibberig, Salomon Kalou en Romeo Castelen ontbraken, Leonardo startte pas voor het eerst in de basis dit seizoen, Tim Vinke (18) maakte zelfs zijn debuut vanaf de aftrap en zijn ploeg loopt gezien de drie nederlagen in de laatste vier duels niet over van vertrouwen.
Maar wat de mannen van Ruud Gullit in De Goffert lieten zien, was onthutsend. Feyenoord mocht NEC zelfs dankbaar zijn dat het legio kansen onbenut liet en dat het slechts met een kleine nederlaag (2-0) huiswaarts mocht keren.
Feyenoord ontsnapte aan een afstraffing omdat de spitsen van NEC er maar niet in slaagden Gábor Babos te verschalken. Voor rust dook de ene na de andere Nijmegenaar alleen voor de Rotterdamse doelman op, maar telkens redde de Hongaar knap.
Door de goede vorm van Babos bleef Feyenoord lang in de wedstrijd. Pas toen Feyenoord twintig minuten voor tijd te kort terugspeelde en Romano Denneboom weer oog in oog met Babos verscheen, moest de enige Feyenoorder in vorm zich gewonnen geven.
Babos haakte Denneboom toen hij hem passeerde en Bart Van Den Eede benutte de strafschop: 1-0. Feyenoord krabbelde even wat op maar creëerde vrijwel niets. Dat NEC nog op 2-0 kwam, was niet verrassend. Denneboom zette van rechts voor en Andrzej Niedzielan kopte feilloos raak.
NEC speelde zich met de overwinning nu ook mathematisch veilig. Feyenoord blijft vierde in de Holland Casino Eredivisie en kan Europees voetbal niet meer ontgaan. Toch dreigt het zo glansrijk begonnen seizoen uit te monden in een ondraaglijke martelgang.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het zou me niets verbazen als hij straks echt weg wil, en Feyenoord hem gaan. Dit elftal is gewoon drie keer niks, en volgend jaar zal dat ook niets worden.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:41 schreef Smoonshine het volgende:
Als Feyenoord niet oppast wil Kuijt zelf nog weg na dit seizoen. Hij was het vorige week al helemaal zat en als je nu dit weer ziet. Ik zou het heel begrijpelijk van hem vinden als hij zegt:"Ik ga weg, ik heb er geen zin meer in op deze manier".
Goor is ook wel OKquote:Op zondag 8 mei 2005 14:54 schreef raptorix het volgende:
Mjah van het huidige team zijn eigenlijk alleen Kuyt, Kallou en Castelen van voldoende niveau, Gibbs zou ik twijvelgeval willen noemen.
Magrao voetbalde beter in de paar minuten dat hij er in stond dan Leonarde de hele wedstrijd, ei.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:00 schreef L4zY het volgende:
kanker wedstrijd
wat een gepruts.. en dan magrao voor leonardo??? En dan vincken laten staan die geen 1 keer z'n man voorbij is geweest..
tyft toch op.
Saïdi en Hofs zijn ook wel okay.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:54 schreef raptorix het volgende:
Mjah van het huidige team zijn eigenlijk alleen Kuyt, Kallou en Castelen van voldoende niveau, Gibbs zou ik twijvelgeval willen noemen.
Babos speelde wel oke bij nac ja, maar bij Feyenoord echt niet. Hij heeft geen rust in zijn spel doordat hij de bal alleen kan wegstompen en als hij probeert te pakken is hij alleen aan het grabbelen. Geef mij maar Lodewijks.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:17 schreef twi het volgende:
Babos is ook wel okay. Kortom, er is best materiaal, waar je een goede as mee kunt vormen. Alles wat achterin en op 't middenveld aan de zijkanten staat is alleen van zo'n belabberd niveau dat Feyenoord er gewoon weinig mee kan. Er zit daar ook weinig potentie in.
Hofs gaat idd ook nog wel, maar Saidi is niet constant genoeg.quote:
Saidi is niet sterk genoeg om zichzelf te dragen en heeft een leider om zich heen nodig. Dus neem bijvoorbeeld een sterke keeper en hij presteert prima. Zoals we nu aan het kwakkelen zijn hoef je inderdaad niet van saidi te verwachten dat hij de dingen neerzet.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hofs gaat idd ook nog wel, maar Saidi is niet constant genoeg.
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Babos speelde wel oke bij nac ja, maar bij Feyenoord echt niet. Hij heeft geen rust in zijn spel doordat hij de bal alleen kan wegstompen en als hij probeert te pakken is hij alleen aan het grabbelen. Geef mij maar Lodewijks.
quote:Feyenoord ontsnapte aan een afstraffing omdat de spitsen van NEC er maar niet in slaagden Gábor Babos te verschalken. Voor rust dook de ene na de andere Nijmegenaar alleen voor de Rotterdamse doelman op, maar telkens redde de Hongaar knap.
Door de goede vorm van Babos bleef Feyenoord lang in de wedstrijd. Pas toen Feyenoord twintig minuten voor tijd te kort terugspeelde en Romano Denneboom weer oog in oog met Babos verscheen, moest de enige Feyenoorder in vorm zich gewonnen geven.
quote:Radio Rijnmond kreeg Ruud Gullit voor de microfoon na afloop van NEC - Feyenoord. Dat liep opnieuw uit op een pijnlijk interview. De coach wilde niet op individuele spelers ingaan en bleef maar antwoorden dat zijn selectie geen vijf afwezige spelers kan opvangen. Volgens de coach is vandaag weer heel duidelijk geworden dat een aantal spelers niet meer bij Feyenoord hoort. "Vandaag hebben we nog eens gezien wat we eigenlijk al wisten. Enkele spelers kregen opnieuw een kans, maar dat was teveel gevraagd." Gullit zal daarbij ongetwijfeld o.a. op Leonardo hebben gedoeld. "Misschien denken een aantal spelers dat het seizoen er al op zit."
"We zijn in de breedte niet zo goed dat we 5 spelers kunnen vervangen en een goede wedstrijd spelen. Maar we hadden wel meer moeten brengen. Ik zag in de wedstrijd helaas de progressie van de laatste dagen op de training niet terug, daar had ik wel op gehoopt."
"Ik heb zelf nooit gedacht om zelf op te stappen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het bestuur hier ontevreden over is. In drie weken tijd geef je alles weg op een ongelofelijke manier. Daarna mag je daarover teleurgesteld zijn, maar wat je daarna doet, dat kan niet. We hebben geen enkele keer meer in de wedstrijd gezeten."
ik zeg niet dat magrao slecht speelde.. maar ik vond ook niet dat leonardo slecht speelde, hij kwam tenminste wel z'n man voorbij.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Magrao voetbalde beter in de paar minuten dat hij er in stond dan Leonarde de hele wedstrijd, ei.![]()
Voor Vincken is het gewoon zwaar kut dat hij debuteerd in zo een waardeloos kankerelftal.
Nee Ruud, jij en Wotte hebben echt geen tijd gehad om alle spelers te kunnen beoordelen. Een halfjaar heb je de tijd gehad om je voor te bereiden op het seizoen, toen zouden we voor de titel gaan. Dat mislukte, in de winter moesten er nog meer spelers bij, en nu dat weer is mislukt vraag jij om MEER TIJD om technische problemen aan te pakkenquote:Lot Gullit ligt in handen van Jorien
Het woord bij Feyenoord is weer eens aan Jorien van den Herik. De almachtige voorzitter van de Rotterdamse topclub in verval moet beslissen of trainer Ruud Gullit nog wel de juiste man op de juiste plaats is. Heeft het zin om met de bekritiseerde oud-international toch nog aan het nieuwe seizoen te beginnen of is het voor alle partijen beter om na dit mislukte seizoen vroegtijdig afscheid van elkaar te nemen?
Van den Herik, die zich amper nog laat zien of horen in de gangbare Nederlandse media, zal zich in de eigen publiciteitsorganen van Feyenoord binnenkort ongetwijfeld uitspreken over de heikele kwestie. In de winterstop, na een slechte serie met zes punten uit zes duels, nam de langzittende clubleider het nog op voor Gullit. Het is echter de vraag of hij na de laatste afgang zondag bij NEC (2-0), de vierde nederlaag voor Feyenoord in vijf duels, nog steeds positief oordeelt over de Amsterdamse coach.
Gullit toonde karakter na het nieuwe fiasco. Hij sloeg zich manmoedig door een spervuur aan vragen heen. De geplaagde trainer sprak van een beschamende vertoning. "De gifbeker moet kennelijk tot aan de laatste druppel leeg" , verzuchtte hij.
Gullit hield voor diverse microfoons vol niet aan opstappen te denken. " Ik stop niet, ik gooi geen handdoek in de ring, ik wil niet opgeven. Maar ik besef dat het de komende weken nog heel moeilijk wordt. Misschien zit er nog wel meer gif in de beker, ook al omdat we zondag naar PSV moeten."
Gullit zei in Nijmegen dat hij met zijn hoofd al vaak bij het volgende seizoen zit. Wie mogen blijven, wie moeten weg en aan wie heeft het zieltogende Feyenoord behoefte? "Met die vragen ben ik heel veel bezig, maar ik moet natuurlijk wel de tijd krijgen om de problemen op technisch gebied aan te pakken", liet hij zich ontvallen.
Met andere woorden: Gullit houdt wel degelijk rekening met een ingreep van bovenaf. "Ik weet niet of er iets speelt", zei hij. "Maar ik kan me wel voorstellen dat het bestuur ontevreden is met de huidige gang van zaken. Dat ben ik ook. Binnen een paar weken hebben we het hele seizoen verziekt."
Gullit gaf toe dat de komst van (nog meer) nieuwe spelers niet de enige oplossing is voor de grote problemen bij Feyenoord. Er zijn ook mentale tekortkomingen. Van enige teamgeest bijvoorbeeld lijkt geen sprake meer.
"Dat we kunnen voetballen, hebben we dit seizoen meer dan eens laten zien. Maar nu het niet meer loopt, stapelen de blessures zich plotseling op. De absentie van basisspelers als Kalou, Ono, Ghaly, Castelen en Gibbs kunnen we nu gewoon niet opvangen. Maar je maakt mij niet wijs dat er ook vijf geblesseerde spelers waren geweest als we over een paar dagen een finale hadden gespeeld."
Gullit: "Dat is feitelijk mijn grootste ergernis. De spelers moeten het niet voor mij, maar voor de club doen. Ze moeten alles geven voor het shirt van Feyenoord. Maar dat doen ze lang niet allemaal. Ze laten vooral de club en daarmee de fans in de steek. Dat neem ik absoluut mee in mijn eindbeoordeling van sommige spelers."
Hmm het kan best zijn dat hij een goede wedstrijd speelde maar ik vind hem het hele seizoen al onder de maat. Toen hij nog bij nac speelde was ik ook iemand die zeer positief over hem was, maar hij geeft mij de indruk dat hij de verdedigers niet op de plaats kan zetten en lodewijks dit wel kan. Het is een gevoelskwestie, daar ben ik van overtuigd, maar het gevoel bij mij voor babos zit iig niet goed.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:47 schreef Luni het volgende:
Jorien is net zo schuldig.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:46 schreef Cart_man het volgende:
Jammer dat alleen Gullit en Wotte als schuldigen worden aangewezen....
Onder de maat? Of kunnen ze gewoon niet beter..?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Wat dacht je van vele spelers die ook onder de maat spelen...
Soms hebben jullie spelers laten zien dat er wel degelijk goed gevoetbald kan worden, maar de hele instelling is niet des feyenoords. Als het voetballend even niet lukt, vecht dan tenminste voor je centen, maar sommige spelers zijn er gewoon te lam voor, in deze fase. Dat is moeilijk te scouten natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Onder de maat? Of kunnen ze gewoon niet beter..?
De prestaties op het veld is het resultaat van jarenlang wanbeleid.
Misschien wel moeilijk om te scouten ja, maar je weet van tevoren dat spelers uit Afrika, Azië en Zuid-Amerika er een andere instelling op na houden. Je moet er dus wel voor zorgen dat je team niet grotendeels uit spelers bestaat uit die regionen. Spelers uit die landen zijn prima ter aanvulling van je team, maar moeten niet de hoofdmoot van je team vormen. De hoofdmoot van je team moet bestaan uit spelers die weten waar de club voor staat en daar zelf ook voor staan. Dat zijn meestal spelers uit de eigen competitie of competities uit buurlanden. Zij kunnen met hun instelling de spelers uit andere werelddelen een beetje uit de wind houden. Feyenoord is 1 grote botsing van culturen op dit moment.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Soms hebben jullie spelers laten zien dat er wel degelijk goed gevoetbald kan worden, maar de hele instelling is niet des feyenoords. Als het voetballend even niet lukt, vecht dan tenminste voor je centen, maar sommige spelers zijn er gewoon te lam voor, in deze fase. Dat is moeilijk te scouten natuurlijk.
Zo iemand als Bosschaart dus?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:18 schreef Smoonshine het volgende:
De hoofdmoot van je team moet bestaan uit spelers die weten waar de club voor staat en daar zelf ook voor staan. Dat zijn meestal spelers uit de eigen competitie of competities uit buurlanden. Zij kunnen met hun instelling de spelers uit andere werelddelen een beetje uit de wind houden.
al sinds de winterstop?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:04 schreef Staanplaats het volgende:
Ik snak naar de zomerstop..
Weet iemand misschien iets over deze speler. Heb zijn naam nog nooit gehoord op google is ook weinig te vinden over hem.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:53 schreef Moreno het volgende:
[afbeelding]
Milivoje Vitakic
Lille Defender
Height: 1.85m.
Weight: 80.00kg.
Nationality: Serbia-Montenegro
Born: 16/05/1977 in Cacak
Hier is Feyenoord in geintereseerd
Gevonden via googlequote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef ViVe het volgende:
[..]
Weet iemand misschien iets over deze speler. Heb zijn naam nog nooit gehoord op google is ook weinig te vinden over hem.
Al geef je Feyenoord ¤100 miljoen, het aantal echt goede spelers wat ze kopen is nog geen 10% van het totaal aantal aankopen.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:22 schreef Yacie het volgende:
Feyenoord... waar gaat dit heen
Man vooral is Feyenoord mentaal poep..
ze verliezen tegen Ajax en opeens is alles ingestort..
ze hadden na de winterstop op de wedstrijd van Vitesse na dan een goed 2e deel gehad..
totdat ze op mijn verjaardag nogwel verliezen tegen AJAXsinds dien zijn ze heel erg slecht gaaan spelen.. Volgends www.vi.nl heeft Feyenoord al een bod afgeslagen van Valencia op Kalou..
Ik zou het juist nu verkopen! je hebt goede spelers, 2 topspitsen..
1 heel productief ( Kuijt ) andere is heel jong en snel ( Kalou )
als je die 2 nou eens verkoopt, Kuijt voor 11/12 miljoen en Kalou 8/9 miljoen, dan heb je ruim genoeg geld voor nieuwe goede spitsen..
met zo'n 20 miljoen kan je genoeg spelers kopen!
Precies, Gullit doet het slecht, maar wat de spelers op het veld laten zien is helemaal bedroevend. Zitten er nog een stuk of 3 die alles geven, de rest kloot maar wat aan.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:53 schreef Luni het volgende:
Tis natuurlijk weer makkelijk om naar Gullit te wijzen maar de instelling van, de meeste, spelers is natuurlijk schandalig, ze hadden ze godverdomme naaar huis moeten laten lopen vanuit Nijmegen, neemt niet weg dat Gullit zo ook totaal niet aan het voetballen krijgt.
Het is een van de taken van een trainer om de ploeg zo te motiveren dat ze het niet op hun beloop laten. Als dat niet lukt, dan ben je in mijn ogen als trainer de grip op de spelers kwijt en faal je. Ik vind dat de tegenvallende prestaties daarom voor een deel zeker aan Gullit zijn toe te wijzen. En aangezien hij faalt, is het mijns inziens ook tijd voor een nieuwe trainer die niet faalt.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:02 schreef patrickt35 het volgende:
De formatie, zoals ie nu staat, heeft al bewezen goed spel te kunnen laten zien.
Dus op zich had Gullit het best voor elkaar.
Alleen laten de meeste spelers het nu op zijn beloop(na nederlaag tegen AJAX).
Ik denk dat je dit Gullit niet kan en mag aanrekenen.
Na een periode van wanprestatie, wordt er altijd zo makkelijk naar de trainer gewezen.
Dit vind ik in het geval van Gullit niet terrecht.
Mvg P
Tegen ploegen als RBC en de Graafschap liet de ploeg goed spel zien ja. Niet tegen subtoppers en Ajax en PSV.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:02 schreef patrickt35 het volgende:
De formatie, zoals ie nu staat, heeft al bewezen goed spel te kunnen laten zien.
Dus op zich had Gullit het best voor elkaar.
Zelf dat hoeft niet eens voor mij, zolang ik me maar kan identificeren met de selectie en diespelers dus weten wat er van ze verwacht wordt wanneer ze in het veld staan. Bloed, zweet en tranen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef Siemerink het volgende:
Feyenoord dé topclub van Nederland.
Ja, als Ajax, PSV, AZ, Heerenveen, Vitesse en FC Twente niet bestonden wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef Siemerink het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zelf dat hoeft niet eens voor mij, zolang ik me maar kan identificeren met de selectie en diespelers dus weten wat er van ze verwacht wordt wanneer ze in het veld staan. Bloed, zweet en tranen.
Heerenveen, VItesse en Twente staan vooralsnog nog steeds onder Feyenoord, dusquote:Op maandag 9 mei 2005 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, als Ajax, PSV, AZ, Heerenveen, Vitesse en FC Twente niet bestonden wel ja.
Nog wel jaquote:Op maandag 9 mei 2005 00:14 schreef Xante het volgende:
[..]
Heerenveen, VItesse en Twenten staan vooralsnog nog steeds onder Feyenoord, dus.
Alleen Heerenveen kan nog langszij komen, dus dat geldt alleen voor Heerenveen.quote:
Haha humor heb je welquote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef Siemerink het volgende:
Maar wat een sneue ploeg is het dit seizoen.
Linksback van Lille, Gullit gaat naar hem kijken in de wedstrijd PSG - Lillequote:Op maandag 9 mei 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Vitakic doet het in Frankrijk goed als back, maar dat deed Bruno Basto ook...
Ik vraag me ook af of ik iets heb gemist...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:51 schreef Sloggi het volgende:
Van Dop?
Is dat onze nieuwe interim-coach ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 17:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of ik iets heb gemist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |