quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoordsupporter ben je niet voor je lol.
Jij begrijpt wat ik bedoel. Je bent zeker voor Ajax (of PSV)quote:
El Salvador heeft jullie al eens verlost.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:10 schreef rotskibo het volgende:
Zoals Hugo Borst al schreef:
'Als Feyenoord-supporter ben je niet te benijden, maar eens, eens komt de verlossing.'
Ik ben geboren als Feyenoordsupporter en ik zal sterven als Feyenoordsupporterquote:Op maandag 2 mei 2005 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord na dit jaar praktisch is afgeschreven![]()
Ja, dat gebeurt op de dag dat Feyenoord degradeertquote:Op maandag 2 mei 2005 22:10 schreef rotskibo het volgende:
Zoals Hugo Borst al schreef:
'Als Feyenoord-supporter ben je niet te benijden, maar eens, eens komt de verlossing.'
nee fan HVKJquote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Moreno het volgende:
[..]
Laat me raden jij bent een Ajax supporter?
Krijg de tyfus.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef Paradepaardje het volgende:
homo's!!
Ah, een kneus uit Breda.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef Paradepaardje het volgende:
homo's!!
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:22 schreef Paradepaardje het volgende:
met ali boussaboun zullen jullie echt niet sterker worden...
proberen jullie nou nog maar eens puntjes te pakken dit seizoen
is al moeilijk genoeg...
Volgend jaar hebben wij PI-AIR!!!
Rustig maar, ik hou het in de gaten en laat de ziektes voorlopig maar achterwege.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:43 schreef Staanplaats het volgende:
Golfer, ga je nog ingrijpen tegen dit soort mongolen. Of zometeen weer de moraalridder uithangen dat er allerlei ziektes door het topic heen vliegen..
Je kiest geen club, je bent 'gewoon' fan/supporter van een club en kiezen voor een andere club gaat dan ook niet. Als je voor een club hebt gekozen ben je een nep-supporter.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af of er Feyenoorders zijn die hun club inmiddels hebben opgegeven. Want waarom zou je nu nog voor Feyenoord zijn, de afgelopen 30 jaar is toch al gebleken dat Ajax en PSV veel en veel beter zijn en veel en veel meer prijzen winnen. Zelfs clubs als AZ en Heerenveen beginnen Feyenoord in te halen. Feyenoord is alleen een topclub qua naam, omdat ze in 1970 (35 jaar geleden) de wereldbeker veroverden, ze teren dus op oude roem. Dus mensen, wees modern en laat Feyenoord varen![]()
Je hebt nog gelijk ook, jammer genoegquote:Op maandag 2 mei 2005 22:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jullie moeten het heft in eigen handen nemen en Wotte, Gullit en Jorien er meteen uitperen. Dan nog de hele selectie verkopen behalve Castelen, Kalou, Goor, Hofs en Kuyt. Allemaal wegwezen die rotzooi. Dan gaan shoppen in het tweede van AZ, Ajax en PSV voor Hollands talentvol bloed. Dit alles onder leiding van Wimpie Janssen zetten. Over 3 jaar heb je dan een topteam, want op deze manier blijven jullie schipperen in de middelmaat. Neem een voorbeeld aan AZ qua slim inkoopbeleid en groei. Prutsers.
Jammer dat je aan Pi-air alleen niks hebt. Wel frapant overigens dat notabene een NAC-supporters ons komt uitlachenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:22 schreef Paradepaardje het volgende:
met ali boussaboun zullen jullie echt niet sterker worden...
proberen jullie nou nog maar eens puntjes te pakken dit seizoen
is al moeilijk genoeg...
Volgend jaar hebben wij PI-AIR!!!
Een beetje het Esajas bij Milan verhaal. Al Ahly is toch de topclub van Egypte? Moet die gast wel een heel goed salaris krijgen wil ie dat inruilen om voor 1753 man tegen agovv ballen te gaan vangen...quote:Feyenoord ontdekt nieuwe keeper bij toeval
2/5/2005 21:11
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft een nieuwe doelman op het oog. De Rotterdammers ontdekten de Egyptenaar Sherif Ekramy bij toeval toen hij op bezoek was bij vriend en Feyenoorder Hossam Ghaly in Nederland.
Ekramy trainde mee en maakte indruk op keepertrainer Pim Doesburg. Feyenoord hoopt hem nu los te weken bij Al-Ahly, waar de 22-jarige doelman onder contract staat.
De Egyptische topclub vraagt 350.000 euro voor de jeugdinternational, wiens vader een beroemde keeper was. Feyenoord heeft via Mark Wotte een bod gedaan van 350.000 dollar (270.000 euro).
Ekramy zou naast Gábor Babos en Maikel Aerts en Patrick Lodewijks de vierde keeper worden in de selectie van Feyenoord. Mogelijk dat hij eerst een jaar wordt gestald bij Excelsior voordat hij een kans krijgt in De Kuip.
Maar hoe gaat dat dan. Ben je gewoon voor dezelfde club als je ouders, of ben je voor de club die de meeste aanhang heeft in de klas, of voor de club die je woonplaats/geboortestad vertegenwoordigd?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef Xante het volgende:
[..]
Je kiest geen club, je bent 'gewoon' fan/supporter van een club en kiezen voor een andere club gaat dan ook niet. Als je voor een club hebt gekozen ben je een nep-supporter.
wat een zelfkennis als ik je ondertitel en signature zo leesquote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef Paradepaardje het volgende:
homo's!!
Wat is dit nou weer voor onzin.. No way dat echte Graafschap supporters ook maar enigszins voor Ajax of PSV zijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:53 schreef Shreyas het volgende:
Bovendien veel supporters hebben naast de Graafschap (of hun eigen club) nog een tweede club waar ze voor zijn, meestal is dat dan Ajax of PSV, zodat ze dan ieder jaar wel kunnen juichen, want een van de twee wint ieder jaar wel een of meer prijzen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:53 schreef Shreyas het volgende:
Bovendien veel supporters hebben naast de Graafschap (of hun eigen club) nog een tweede club waar ze voor zijn, meestal is dat dan Ajax of PSV, zodat ze dan ieder jaar wel kunnen juichen, want een van de twee wint ieder jaar wel een of meer prijzen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Laat maar, waarom zou ik hier eigenlijk op reageren.
Iemand die alleen voor een club kan zijn wanneer ze winnen snapt dat gewoon niet. Het is ook zinloos om zoiets uit te leggen want dat zijn geen supporters maar meejuichers.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:40 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.. No way dat echte Graafschap supporters ook maar enigszins voor Ajax of PSV zijn...
Die zakt de laatste weken anders ook aardig door het ijs.quote:
Een vormdipje was de Ajacieden dit jaar anders ook niet vreemd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zakt de laatste weken anders ook aardig door het ijs.
Wat heeft-ie goed gedaan dan? Qua inkoop beleid zet de de lijn van Baan door. Zo niet erger ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef RedGuy het volgende:
Waarom is hier iedereen zo anti-Wotte? Ik ben zeer tevreden over Wotte tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |