al sinds de winterstop?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:04 schreef Staanplaats het volgende:
Ik snak naar de zomerstop..
Weet iemand misschien iets over deze speler. Heb zijn naam nog nooit gehoord op google is ook weinig te vinden over hem.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:53 schreef Moreno het volgende:
[afbeelding]
Milivoje Vitakic
Lille Defender
Height: 1.85m.
Weight: 80.00kg.
Nationality: Serbia-Montenegro
Born: 16/05/1977 in Cacak
Hier is Feyenoord in geintereseerd
Gevonden via googlequote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef ViVe het volgende:
[..]
Weet iemand misschien iets over deze speler. Heb zijn naam nog nooit gehoord op google is ook weinig te vinden over hem.
Al geef je Feyenoord ¤100 miljoen, het aantal echt goede spelers wat ze kopen is nog geen 10% van het totaal aantal aankopen.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:22 schreef Yacie het volgende:
Feyenoord... waar gaat dit heen
Man vooral is Feyenoord mentaal poep..
ze verliezen tegen Ajax en opeens is alles ingestort..
ze hadden na de winterstop op de wedstrijd van Vitesse na dan een goed 2e deel gehad..
totdat ze op mijn verjaardag nogwel verliezen tegen AJAXsinds dien zijn ze heel erg slecht gaaan spelen.. Volgends www.vi.nl heeft Feyenoord al een bod afgeslagen van Valencia op Kalou..
Ik zou het juist nu verkopen! je hebt goede spelers, 2 topspitsen..
1 heel productief ( Kuijt ) andere is heel jong en snel ( Kalou )
als je die 2 nou eens verkoopt, Kuijt voor 11/12 miljoen en Kalou 8/9 miljoen, dan heb je ruim genoeg geld voor nieuwe goede spitsen..
met zo'n 20 miljoen kan je genoeg spelers kopen!
Precies, Gullit doet het slecht, maar wat de spelers op het veld laten zien is helemaal bedroevend. Zitten er nog een stuk of 3 die alles geven, de rest kloot maar wat aan.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:53 schreef Luni het volgende:
Tis natuurlijk weer makkelijk om naar Gullit te wijzen maar de instelling van, de meeste, spelers is natuurlijk schandalig, ze hadden ze godverdomme naaar huis moeten laten lopen vanuit Nijmegen, neemt niet weg dat Gullit zo ook totaal niet aan het voetballen krijgt.
Het is een van de taken van een trainer om de ploeg zo te motiveren dat ze het niet op hun beloop laten. Als dat niet lukt, dan ben je in mijn ogen als trainer de grip op de spelers kwijt en faal je. Ik vind dat de tegenvallende prestaties daarom voor een deel zeker aan Gullit zijn toe te wijzen. En aangezien hij faalt, is het mijns inziens ook tijd voor een nieuwe trainer die niet faalt.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:02 schreef patrickt35 het volgende:
De formatie, zoals ie nu staat, heeft al bewezen goed spel te kunnen laten zien.
Dus op zich had Gullit het best voor elkaar.
Alleen laten de meeste spelers het nu op zijn beloop(na nederlaag tegen AJAX).
Ik denk dat je dit Gullit niet kan en mag aanrekenen.
Na een periode van wanprestatie, wordt er altijd zo makkelijk naar de trainer gewezen.
Dit vind ik in het geval van Gullit niet terrecht.
Mvg P
Tegen ploegen als RBC en de Graafschap liet de ploeg goed spel zien ja. Niet tegen subtoppers en Ajax en PSV.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:02 schreef patrickt35 het volgende:
De formatie, zoals ie nu staat, heeft al bewezen goed spel te kunnen laten zien.
Dus op zich had Gullit het best voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |