Het was toch altijd SUPER AJAXquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Om te kotsen!
- Gullit met zijn uitvluchten en afwimpeltechnieken!
- Bosvelt die het bestuur niet wilt hebben (ik wil niet zeggen dat ie een toevoeging zou zijn, maar toch het is Mr. Feyenoord!)
- 90% van de spelers die niet weten wat het Feyenoordgevoel is en spelen als een natte krant!
- Het bestuur wat allerhande halve garens uit verre landen wegplukt, die niet presteren!
En in de zomer gooien ze de helft van de spelers eruit, en krijgen we weer wat nieuwe tropische verrassingen die geen reet kunnen. Zodat we volgend seizoen in de winterstop wederom kunnen zeggen "Volgend seizoen beter!"
Godverdomme, wat is het toch fijn om voor Feyenoord te zijn. Je kunt na de winterstop al met een gerust hart het seizoen uitzitten: ER VALT DAN TOCH NIETS MEER TE WINNEN!
Jaren van wanbeleid, en Feyenoord is afgezakt naar de subtop. Al veel te lang zonder kampioenschap, en de Europese successen van 2002 zijn door de wanprestatie van afgelopen jaren ook alweer weggespoelt.
Enige lichtpuntje in dit Feyenoord is Dirk Kuyt. De enige speler die echt het Feyenoordgevoel uitstraalt, en zijn bek open durft te trekken. Hopelijk weet Dirk nog iets los te brengen in Feyenoord, en belangrijker nog blijft hij nog 1 of meerdere seizoen in Rotterdam voor de prijzen!
En hoe hard ze ook proberen om Feyenoord naar de klote te helpen, het blijft mijn cluppie en zal het ook blijven!
super joden toch?quote:
Ookquote:
quote:Heej The_Hives.. dat wordt in je handtekening hoogstens 2007.. wij hebben Pierre volgend jaar he... ja.. WIJ wel... en Gullit niet
Dus een middenvelder, en linksback ?quote:Wotte: in zomer maximaal twee nieuwe aankopen
Feyenoord zal zich komende zomer met maximaal twee spelers versterken.
Dat heeft Mark Wotte op RTV Rijnmond gezegd. "We zullen niet langer in de breedte investeren", aldus de technisch directeur. Wotte noemde de vierde plaats die Feyenoord op dit moment inneemt, zorgwekkend. Hij zei verder dat een voortijdig vertrek van Ruud Gullit voorlopig niet aan de orde is.
Paul Bosvelt is naast een contract als speler ook een baan als jeugdtrainer en teammanager aangeboden. De middenvelder koos echter voor Heerenveen waar hij deze week een tweejarig contract tekent.
Een goede rechtsback, centrale verdediger en een verdedigende middenvelder en een leider op het middenveld missen we ook nog...........quote:Op maandag 2 mei 2005 20:03 schreef rotskibo het volgende:
Met die 1 meter 50 van hem ging ie het toch niet redden....
[..]
Dus een middenvelder, en linksback ?
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af of er Feyenoorders zijn die hun club inmiddels hebben opgegeven. Want waarom zou je nu nog voor Feyenoord zijn, de afgelopen 30 jaar is toch al gebleken dat Ajax en PSV veel en veel beter zijn en veel en veel meer prijzen winnen. Zelfs clubs als AZ en Heerenveen beginnen Feyenoord in te halen. Feyenoord is alleen een topclub qua naam, omdat ze in 1970 (35 jaar geleden) de wereldbeker veroverden, ze teren dus op oude roem. Dus mensen, wees modern en laat Feyenoord varen![]()
Laat maar, waarom zou ik hier eigenlijk op reageren.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af of er Feyenoorders zijn die hun club inmiddels hebben opgegeven. Want waarom zou je nu nog voor Feyenoord zijn, de afgelopen 30 jaar is toch al gebleken dat Ajax en PSV veel en veel beter zijn en veel en veel meer prijzen winnen. Zelfs clubs als AZ en Heerenveen beginnen Feyenoord in te halen. Feyenoord is alleen een topclub qua naam, omdat ze in 1970 (35 jaar geleden) de wereldbeker veroverden, ze teren dus op oude roem. Dus mensen, wees modern en laat Feyenoord varen
Het verschil met Feyenoord en de Graafschap is dat de Graafschap tenminste nog een beetje zijn best doet. Je gaat daar niet naar toe omdat je mooi voetbal wilt zien, maar vooral om de inzet van je spelers te zien en voelen. Maar zelfs inzet tonen is teveel gevraagd voor dit Feyenoord, kwaliteit hebben ze niet en tactisch zijn ze even ver als een amateurclub.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je liefhebbende club opgeven voor een andere club? Als iedereen dat zou doen dan zou er geen suporter meer bij de Graafschap op de tribune zitten.
Laat me raden jij bent voor Ajax?
Omdat Feyenoord na dit jaar praktisch is afgeschrevenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Laat maar, waarom zou ik hier eigenlijk op reageren.
Voorlopig hebben zowel AZ als Heerenveen nog geen landskampioenschap gepakt de laatste jaren, en evenmin een Europese prijs. Een overzichtje van de posities op de eindranglijst van de eredivisie sinds 1956/57 (eerste seizoen met een divisie op het hoogste niveau) kun je vinden opquote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af of er Feyenoorders zijn die hun club inmiddels hebben opgegeven. Want waarom zou je nu nog voor Feyenoord zijn, de afgelopen 30 jaar is toch al gebleken dat Ajax en PSV veel en veel beter zijn en veel en veel meer prijzen winnen. Zelfs clubs als AZ en Heerenveen beginnen Feyenoord in te halen. Feyenoord is alleen een topclub qua naam, omdat ze in 1970 (35 jaar geleden) de wereldbeker veroverden, ze teren dus op oude roem. Dus mensen, wees modern en laat Feyenoord varen![]()
Ja, als je daar vrede mee hebt moet je vooral bij Feyenoord blijven.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:57 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Voorlopig hebben zowel AZ als Heerenveen nog geen landskampioenschap gepakt de laatste jaren, en evenmin een Europese prijs. Een overzichtje van de posities op de eindranglijst van de eredivisie sinds 1956/57 (eerste seizoen met een divisie op het hoogste niveau) kun je vinden op
http://forum.vi.nl/showthread.php?t=25291
Feyenoord staat altijd nog goed derde hoor.
Wat een dom mannetje ben jij, ga een snel aan je huiswerk.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Volgens mij heb jij nog nooit een hele wedstrijd van de Graafschap gezien.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil met Feyenoord en de Graafschap is dat de Graafschap tenminste nog een beetje zijn best doet. Je gaat daar niet naar toe omdat je mooi voetbal wilt zien, maar vooral om de inzet van je spelers te zien en voelen. Maar zelfs inzet tonen is teveel gevraagd voor dit Feyenoord, kwaliteit hebben ze niet en tactisch zijn ze even ver als een amateurclub.
Bovendien veel supporters hebben naast de Graafschap (of hun eigen club) nog een tweede club waar ze voor zijn, meestal is dat dan Ajax of PSV, zodat ze dan ieder jaar wel kunnen juichen, want een van de twee wint ieder jaar wel een of meer prijzen.
Whehe. Geloof dat ik een tweedegraads brandwond op mijn kop heb zitten van gisteren.quote:
Heerlijk die reactiesquote:Op maandag 2 mei 2005 22:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wat een dom mannetje ben jij, ga een snel aan je huiswerk.
Nee, klopt en ook niet van Feyenoord, maar tegen Den Bosch weet ik wel dat de Graafschap het beter deedquote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een hele wedstrijd van de Graafschap gezien.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoordsupporter ben je niet voor je lol.
Jij begrijpt wat ik bedoel. Je bent zeker voor Ajax (of PSV)quote:
El Salvador heeft jullie al eens verlost.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:10 schreef rotskibo het volgende:
Zoals Hugo Borst al schreef:
'Als Feyenoord-supporter ben je niet te benijden, maar eens, eens komt de verlossing.'
Ik ben geboren als Feyenoordsupporter en ik zal sterven als Feyenoordsupporterquote:Op maandag 2 mei 2005 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord na dit jaar praktisch is afgeschreven![]()
Ja, dat gebeurt op de dag dat Feyenoord degradeertquote:Op maandag 2 mei 2005 22:10 schreef rotskibo het volgende:
Zoals Hugo Borst al schreef:
'Als Feyenoord-supporter ben je niet te benijden, maar eens, eens komt de verlossing.'
nee fan HVKJquote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Moreno het volgende:
[..]
Laat me raden jij bent een Ajax supporter?
Krijg de tyfus.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef Paradepaardje het volgende:
homo's!!
Ah, een kneus uit Breda.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef Paradepaardje het volgende:
homo's!!
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:22 schreef Paradepaardje het volgende:
met ali boussaboun zullen jullie echt niet sterker worden...
proberen jullie nou nog maar eens puntjes te pakken dit seizoen
is al moeilijk genoeg...
Volgend jaar hebben wij PI-AIR!!!
Rustig maar, ik hou het in de gaten en laat de ziektes voorlopig maar achterwege.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:43 schreef Staanplaats het volgende:
Golfer, ga je nog ingrijpen tegen dit soort mongolen. Of zometeen weer de moraalridder uithangen dat er allerlei ziektes door het topic heen vliegen..
Je kiest geen club, je bent 'gewoon' fan/supporter van een club en kiezen voor een andere club gaat dan ook niet. Als je voor een club hebt gekozen ben je een nep-supporter.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Je hebt nog gelijk ook, jammer genoegquote:Op maandag 2 mei 2005 22:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jullie moeten het heft in eigen handen nemen en Wotte, Gullit en Jorien er meteen uitperen. Dan nog de hele selectie verkopen behalve Castelen, Kalou, Goor, Hofs en Kuyt. Allemaal wegwezen die rotzooi. Dan gaan shoppen in het tweede van AZ, Ajax en PSV voor Hollands talentvol bloed. Dit alles onder leiding van Wimpie Janssen zetten. Over 3 jaar heb je dan een topteam, want op deze manier blijven jullie schipperen in de middelmaat. Neem een voorbeeld aan AZ qua slim inkoopbeleid en groei. Prutsers.
Jammer dat je aan Pi-air alleen niks hebt. Wel frapant overigens dat notabene een NAC-supporters ons komt uitlachenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:22 schreef Paradepaardje het volgende:
met ali boussaboun zullen jullie echt niet sterker worden...
proberen jullie nou nog maar eens puntjes te pakken dit seizoen
is al moeilijk genoeg...
Volgend jaar hebben wij PI-AIR!!!
Een beetje het Esajas bij Milan verhaal. Al Ahly is toch de topclub van Egypte? Moet die gast wel een heel goed salaris krijgen wil ie dat inruilen om voor 1753 man tegen agovv ballen te gaan vangen...quote:Feyenoord ontdekt nieuwe keeper bij toeval
2/5/2005 21:11
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft een nieuwe doelman op het oog. De Rotterdammers ontdekten de Egyptenaar Sherif Ekramy bij toeval toen hij op bezoek was bij vriend en Feyenoorder Hossam Ghaly in Nederland.
Ekramy trainde mee en maakte indruk op keepertrainer Pim Doesburg. Feyenoord hoopt hem nu los te weken bij Al-Ahly, waar de 22-jarige doelman onder contract staat.
De Egyptische topclub vraagt 350.000 euro voor de jeugdinternational, wiens vader een beroemde keeper was. Feyenoord heeft via Mark Wotte een bod gedaan van 350.000 dollar (270.000 euro).
Ekramy zou naast Gábor Babos en Maikel Aerts en Patrick Lodewijks de vierde keeper worden in de selectie van Feyenoord. Mogelijk dat hij eerst een jaar wordt gestald bij Excelsior voordat hij een kans krijgt in De Kuip.
Maar hoe gaat dat dan. Ben je gewoon voor dezelfde club als je ouders, of ben je voor de club die de meeste aanhang heeft in de klas, of voor de club die je woonplaats/geboortestad vertegenwoordigd?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef Xante het volgende:
[..]
Je kiest geen club, je bent 'gewoon' fan/supporter van een club en kiezen voor een andere club gaat dan ook niet. Als je voor een club hebt gekozen ben je een nep-supporter.
wat een zelfkennis als ik je ondertitel en signature zo leesquote:Op maandag 2 mei 2005 22:15 schreef Paradepaardje het volgende:
homo's!!
Wat is dit nou weer voor onzin.. No way dat echte Graafschap supporters ook maar enigszins voor Ajax of PSV zijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:53 schreef Shreyas het volgende:
Bovendien veel supporters hebben naast de Graafschap (of hun eigen club) nog een tweede club waar ze voor zijn, meestal is dat dan Ajax of PSV, zodat ze dan ieder jaar wel kunnen juichen, want een van de twee wint ieder jaar wel een of meer prijzen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:53 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Laat maar, waarom zou ik hier eigenlijk op reageren.
Iemand die alleen voor een club kan zijn wanneer ze winnen snapt dat gewoon niet. Het is ook zinloos om zoiets uit te leggen want dat zijn geen supporters maar meejuichers.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:40 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.. No way dat echte Graafschap supporters ook maar enigszins voor Ajax of PSV zijn...
Die zakt de laatste weken anders ook aardig door het ijs.quote:
Een vormdipje was de Ajacieden dit jaar anders ook niet vreemd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zakt de laatste weken anders ook aardig door het ijs.
Wat heeft-ie goed gedaan dan? Qua inkoop beleid zet de de lijn van Baan door. Zo niet erger ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:59 schreef RedGuy het volgende:
Waarom is hier iedereen zo anti-Wotte? Ik ben zeer tevreden over Wotte tot nu toe.
Zoals?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:07 schreef RedGuy het volgende:
Vind ik niet, Wotte heeft echt goede aankopen gedaan en ik vind dat hij veel meer uitstraalt dan Baan.
Ik vond m zondag nog gewoon voldoende. Snapte ook niet waarom ie gewisseld werd. Helemaal als er 5 min later met een kopbal wordt gescoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:55 schreef rotskibo het volgende:
Saidi was gewoon niet fit aan de wedstrijd begonnen, dat kon je wel zien.
Alleen Goor is daarvan echt een goede aankop te noemen (en Simons is er nog niet hoor...)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Östlund, Saidi, Goor, straks Simons, Greene.
Hoezo is Saidi geen aankoop te noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen Goor is daarvan echt een goede aankop te noemen (en Simons is er nog niet hoor...)
En daar staan een zootje prutsers tegenover ...
Ik bedoel - op de 20 aankopen van Baan zat af en toe ook een goeie ...
Saďdi is een aankop, maar niet echt goed - wel redelijk redelijk. Östlund ben ik ook niet van onder de indruk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoezo is Saidi geen aankoop te noemen
Hofs en Castelen ook. Bahia en De Graaf ben ik ook tevreden over en staan er hopelijk volgend seizoen.
Saidi is (samen met Alex en Mathijsen) de beste centrale verdeiger in de HCE.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Saďdi is een aankop, maar niet echt goed - wel redelijk redelijk.
Ik ook niet.quote:Östlund ben ik ook niet van onder de indruk.
Eerste 2 voldoen gewoon en laatste 2 moeten nog die laatste stap maken. Op trainingen en bij Jong Feyenoord spelen ze al prima, nou volgend seizoen nog in de Kuip....quote:Hofs, Castelen, Bahia en De Graaf zijn allemaal niveau subtop.
Daar is hij echt veel te nonchalant voor. Grygera is zelfs beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:45 schreef Erasmusch het volgende:
Saidi is (samen met Alex en Mathijsen) de beste centrale verdeiger in de HCE.
[..]
Op goede dagen misschien - maar hij is veel en veel te wisselvallig en daardoor geen top. Of-ie dat gaat worden kan je nu nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Saidi is (samen met Alex en Mathijsen) de beste centrale verdeiger in de HCE.
Ik vind in ieder geval maestorovich veel beter en die jongen is tenminste meedogenloos. Hij zou zeker niet in de kuip misstaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar is hij echt veel te nonchalant voor. Grygera is zelfs beter.
Dat gaat nu niet meer gebeuren, aangezien PSV en Newcastle Utd hem ook best willen hebben. Dan is hij voor Feyenoord niet meer haalbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:47 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik vind in ieder geval maestorovich veel beter en die jongen is tenminste meedogenloos. Hij zou zeker niet in de kuip misstaan.
edit door golfer: kap eens met trollen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hoe je supporter wordt, tja hoe word je verliefd juist op dat ene meisje. Het is gewoon een gevoel dat de club je geeft. Een club waarmee je je kan identificeren. Als je het alleen voor de prijzen moet doen, ga dan gewoon gelijk in het weekend feestvieren en wacht niet tot je een of andere beker hebt die je toch niets zegt.
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik voor Feyenoord ben, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ben bovendien geen pedagoogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan. Ben je gewoon voor dezelfde club als je ouders, of ben je voor de club die de meeste aanhang heeft in de klas, of voor de club die je woonplaats/geboortestad vertegenwoordigd?
Want dat je 'gewoon' fan/supporter bent snap ik niet, dat moet je toch ooit geworden zijn![]()
Schoppers zijn ok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef DivineJester het volgende:
Van mij mag ie naar Newcastle, van zo'n schopper word je niet vrolijk, heb je hem voor je, dan loop je kans op kaarten, heb je hem tegen je, dan loop je kans op geblesseerde spitsen.
vi.nlquote:Geschorste Lazovic voetbalt dit seizoen niet meer
3/5/2005 12:52
Voor Danko Lazovic is het seizoen voorbij. De aanvaller moet zijn gefrustreerde uithaal naar Ugur Yildirim bekopen met een forse schorsing, die de aanvaller zelf direct heeft geaccepteerd.
Lazovic liet zich een kwartier voor tijd gaan tijdens de 3-1 nederlaag die Feyenoord zondag in De Kuip opliep tegen SC Heerenveen. Bij een wilde actie raakte hij Yildirim met zijn linkerelleboog op het hoofd.
De Nederlandse international hield er een bloedende hoofdwond aan over. De Servische jeugdinternational kreeg er een rode kaart voor van scheidsrechter Roelof Luinge.
De aanklager betaald voetbal deed Lazovic een schikkingsvoorstel van een schorsing voor vier duels, dat de 21-jarige aanvaller direct heeft aanvaard. Daarmee is voor hem het seizoen voorbij, aangezien er nog maar drie speelronden op het programma staan.
In de huidige competitie kwam Lazovic achttien keer in actie, voornamelijk als invaller. Hij scoorde drie keer.
Volgens mij zit daar een hoop rotzooi van Baan bij, maar goed.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik de seizoensgids er even bij pak, dan zie ik zo al een hele zooi miskopen:
1. Malkowski
2. v/d Berg
3. Jean
4. Gyan
5. Mitiliga
6. Song
7. Acuńa
8. Pardo
9. Lurling
10.Gerson
11.Schreuder
Dat zijn er al elf. Dan heb je nog wat frotters die tussentijds zijn gehaald en dozijnen spelers die wereldwijd op huurbasis spelen.
Allemaal zelfs.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een hoop rotzooi van Baan bij, maar goed.....
Kan ik me wel in vinden. Basto heeft ook wat persoonlijke met Gullit geloof ik...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
Goor, Hofs en Castelen vind ik goede aankopen van Wotte, Bruno Basto snap ik nog steeds niet waarom die zo tegenvalt, Saďdi verdient het voordeel van de twijfel.
De rest is matig of slecht, aangezien Edwin de Graaf zich richting Jochemsen lijkt te bewegen ipv richting Bosvelt.
Klopt, ik zeg ook nergens dat Wotte de hoofdschuldige is. Het is het hele beleid van Feyenoord, al een aantal jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Die zijn natuurlijk allemaal van Baan en niet van Wotte!
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
edit door golfer: kap eens met trollen!
Wijs me eerst maar eens de "passie" in het spel van Ajax, en kom dan met verwijten richting ons.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Mag ik niet zeggen dat Feyenoord passieloos speelt en elk seizoen te weinig punten pakt.
Waar slaat dat op, zelfs Feyenoord-fans om mij heen zijn het daarmee eens.
En ik trek op basis daarvan conclusies, is daar iets mis mee?![]()
volgens mij is dat jodenmazzel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef twi het volgende:
Wij hebben de passie om in de laatste minuut te scoren
Je weet dondersgoed dat er iets anders stond dan wat je nu schrijft. Op deze manier is er niets mis met je post.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Mag ik niet zeggen dat Feyenoord passieloos speelt en elk seizoen te weinig punten pakt.
Waar slaat dat op, zelfs Feyenoord-fans om mij heen zijn het daarmee eens.
En ik trek op basis daarvan conclusies, is daar iets mis mee?![]()
Boeid mij niks, als we volgend jaar maar weer een rol van betekenis spelen om de 2 Champions League plaatsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef Cart_man het volgende:
Gaan we hem zeker net zo een topsalaris geven als Pierke...
Hij krijgt ook niet echt een kans. En Bahia?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
De rest is matig of slecht, aangezien Edwin de Graaf zich richting Jochemsen lijkt te bewegen ipv richting Bosvelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |