Het is net koninginnedag geweest... DE kans om een nieuwe te kopen voor 3 knaken en een half glas bier.... nog een klein jaartje wachten dusquote:Op maandag 2 mei 2005 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Die beelden... Ik schaam me dood dat ik mijn NES verkocht heb voor een 15 gulden...
Turtles, die heb ik nogquote:Op maandag 2 mei 2005 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
Maandje geleden maar weer een NES+8games gekocht in de hoop op Koninginnedag de nodige spellen in te kunnen slaan. Dat viel vies tegen. Ben maar 1 kraampie met spullen tegengekomen en daar Ducktales, Tiny Toons en Hook voor een tientje gekocht. Hoopte op Turtles, Simpsons, Paperboy, Double Dragon...
Kijk gewoon wat rond op ebay, daar heb je een hele hoop nes spellen voor 1 euro.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:45 schreef Erasmusch het volgende:
Maar tis wel erg veel moeite om al die spellen los te kopen. Bestaat er niet een soort 'verzamelcd'? Desnoods voor op de ps2/xbox/dat nieuwe ding van Nintendo.
Je had voor de Supernintendo toch ook een cartridge met alle Mario's erop? Misschien had ik die beter kunnen kopen eigenlijk... Iig er zijn ook niet voor die nieuwe Nintendo (Gamecube?) legaal verzamelaars te krijgen?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef mordradead het volgende:
Het bestaat vast wel maar dat is niet helemaal volgende de policy hier in gam
Super Mario Allstars voor de SNES. Maar dat zijn de oude mario's in een nieuwjasje. Niet helemaal hetzelfde. Nintendo staat bekend om de poorts, die hebben een hele zooi NES games voor de GBA en wat nes games op bonuscd's voor de GC.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je had voor de Supernintendo toch ook een cartridge met alle Mario's erop? Misschien had ik die beter kunnen kopen eigenlijk... Iig er zijn ook niet voor die nieuwe Nintendo (Gamecube?) legaal verzamelaars te krijgen?
Gewoon nieuwe kopenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:20 schreef jercovski het volgende:
maar goed, men controller is nog steeds
hoe kank dat fixen? (de vierpuntsdruktoets moet ik echt te hard inramme wil ik bewegen kunnen)
worden die nog gemaakt?? als ik erges 2dehands haal is kans groot dat die ook vernueckt zijn...quote:
Neuh hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 21:52 schreef jercovski het volgende:
[..]
worden die nog gemaakt?? als ik erges 2dehands haal is kans groot dat die ook vernueckt zijn...
2 voor verkoop??quote:Op maandag 2 mei 2005 23:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Neuh hoorIk heb hier ongeveer 20 NES-controllers liggen die allemaal prima werken.
NES snel terugruilen voor je zusje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:18 schreef Dulk het volgende:
me zusje heeft die van mij weggegeven!!!!! GVD !!!
*mailtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:23 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ja hoorAls je interesse hebt, mail me dan ff op het adres in mijn profiel.
Wat Zwansen zegt. De beste muziek uit de NES generatie.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Megaman II is een van de betere games ooit... Vooral die muziek!
Ik heb nog wel een losse console (zonder bedrading en controllers) en MegaMan 2 voor je liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Damn. Ik wil Zelda 1 en Megaman II wel...
Alleen heb ik dan gelijk zo'n 72pin connector ding nodig want die van mij is echt naar de klote....
In de loop der tijd verzameldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe kom je dan aan zoveel NES dingen? 20 controllers, zoveel spellen enzo.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:35 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Kleine kindjes afpersen op koninginnedag
Daar is deze topic heumaal nie voor bedoeldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:40 schreef mineo39-76 het volgende:
Na het lezen van dit topic heb ik mijn oude SNES eens uit de mottenballen gehaald!
Ik heb: Donkey Kong 1, 2 en 3 en Super Mario All Stars (5 spellen)
Wat blijft Donkey Kong toch leuk!![]()
Wat heb je er voor overquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:46 schreef Hert het volgende:
Ik ben al heeeel lang op zoek naar Kid Icarus
Verder ben ik nog steeds heel blij met mijn NES, heb zo'n 30 tot 40 spellen liggen
Wat moet je voor die losse hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:20 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een losse console (zonder bedrading en controllers) en MegaMan 2 voor je liggen
Ik denk niet dat er hier iemand in Japan gewoond heeft rond die tijdquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:47 schreef YourMaster het volgende:
Is er hier toevallig iemand die wel eens online is geweest met de NES?
You're reading my thoughtsquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:29 schreef Lexie het volgende:
Megaman 2 is idd een game met misschien wel de beste gamemuziek ooit. Nah, OoT gaat er nog wel overheen maar dan komt Megaman al voor mij.
Denk het ook niet, maar je weet nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier iemand in Japan gewoond heeft rond die tijd.
Mja, dan was het nog niet zo spannend om je bankzaken te gaan regelen via een NES, aangezien dat volgens mij de enige toepassing ervoor wasquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:51 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar je weet nooit.
En je hoeft er niet perse te wonen, je kan er ook op vakantie zijn geweest ofzo.
Voor zover ik weet kon je alleen maar mee internetbankieren. En dat in de jaren 80quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef YourMaster het volgende:
Kon je er überhaupt geen games op spelen? Ik dacht van wel namelijk.
Dat was wel de bedoeling, maar volgens mij is het er nooit van gekomen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef YourMaster het volgende:
Kon je er überhaupt geen games op spelen? Ik dacht van wel namelijk.
quote:N-sider
Using a simple cartridge, the Famicom was essentially turned into an online enabled game system. When turned on, a menu screen would appear that resembled the main screen of "Super Mario Bros". Via the Famicom Network, Japanese children were given the opportunity to play video games (among others, Henk Roger's go game proved to be popular) against a child on the other side of Japan.
Ik heb hier DD3 cart only liggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:38 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
You're reading my thoughts. Ik vind de muziek van Mario 3 ook geniaal. Heel veel mensen klinkt het wel bekend in de oren ook al hebben ze vaak niet een Mario 3 gespeeld. Maar over OoT: Die tune die je in het bos hoort... pff krijg er nog bijna tranen van in me ogen
![]()
![]()
Heeft iemand nog DD 2 of DD 3 te koop btw, beetje compleet enzo?![]()
Ich weiss es, edoch bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:30 schreef Tain het volgende:
pssst daar hebben we een compleet subforum voor: http://forum.fok.nl/forum/62
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:33 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ich weiss es, edoch bedankt voor het melden.
Aangezien ik hier geen V&A˛ van wil maken, voeg me maar even toe op msn (adres in profiel).quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:10 schreef MaZz_ het volgende:
DD3 ?:OLos of compleet? En hoeveel wil je ervoor?
Voeg me ook maar eventjes toequote:Op donderdag 5 mei 2005 16:27 schreef Hert het volgende:
[..]
seriously, heb je daadwerkelijk kid icarus dan?
Natuurlijk ken ik diequote:Op maandag 9 mei 2005 23:25 schreef Steeven het volgende:
Kent iemand Kickle Cubickle nog? Die huurde ik altijd op regenachtige zondagmiddagen en speelde om de beurt een level met m'n broertje.
Een screenie om het geheugen op te frissen:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik heb nog wel een av stekkertje dacht ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:25 schreef R0nn het volgende:
Ik heb een aantal maanden geleden ook weer een NES op de kop getikt. Deed het altijd perfect, alleen nu heb ik ineens geen beeld meer.Hij start gewoon normaal op en het geluid werkt ook, alleen het beeld blijft weg. Enig idee hoe dit kan komen? Ding heeft een custom power supply en custom SCART aansluiting.
Ohja, kheb momenteel deze games:
- Super Mario Bros. + Duck Hunt
- Super Mario Bros. 2
- Super Mario Bros. 3
- Shadow Warriors (Ninja Gaiden)
- Megaman III
- Super Off-Road
- Captain Skyhawk
Ik heb nog wel een pistool en een adaptertje liggen... Maar verzendkosten zullen redelijk hoog zijn omdat ze niet door de brievenbus passen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook een NES, maar de adapter is naar de klote. Wel leuk dat ik een tv op mn kamer heb
Ik heb: Zelda 1 (goudkleurig), Mario Bros 1 + Duckhunt, en Castlevania. Helaas heb ik niet dat pistool
Heeft iemand een pistool en een adapter over
OMG DIES LAUW!!! Damn die game heb ik uren gespeeld gast!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:45 schreef Wrinex het volgende:
Kickje voor dit schitterende topic.
Laatst heb ik op een vlooienmarkt Solstice op de kop weten te tikken. Wist niet precies meer wat het was tot ik de cassette in mijn NES duwde en een golf van nostalgie over mij heen kreeg![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
[afbeelding]![]()
Toen ik dit spel met al mijn spaargeld had gekocht kon ik niet wachten tot we thuiskwamen zodat ik het kon spelen. Eenmaal thuisgekomen:quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef spyke het volgende:
donkey kong classics
Pas geleden deze weer aangeschaft: en de graphics zijn niet super natuurlijk, maar verslavend is het nog steeds.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:49 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Toen ik dit spel met al mijn spaargeld had gekocht kon ik niet wachten tot we thuiskwamen zodat ik het kon spelen. Eenmaal thuisgekomen:
* spel erin
* nintendo aanzetten
* Start drukken
![]()
![]()
Heb ik hier al mijn geld aan uitgegeven, walgelijke poepgeluidjes, matige graphics en maar een paar levels.
Twee maanden later had ik er meer speeltijd in zitten dan al mijn andere spelletjesOh die verslavende eenvoud van weleer
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef jimjim1983 het volgende:
even wat screenshots uit een ander topic kopieren
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
een van de beste nes spellen![]()
*snif* Herrinering aan die mooie Megaman tijdquote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef mikando18 het volgende:
http://megamanmetallica.ytmnsfw.com/
http://elecmanbestremix.ytmnd.com/
Vergezocht, maar wel grappig.quote:Op zondag 20 november 2005 01:39 schreef mikando18 het volgende:
Geinig hoe sommige Megaman deuntjes op echte nummers lijken
Hey bedanktquote:Op zondag 20 november 2005 15:33 schreef mordradead het volgende:
`misschien kun je dat beter in het [Revival] Het grote Verzamel en Reparatietopic 2005 vragen
NES spellen gaan vrijwel niet stuk.quote:Op zondag 20 november 2005 15:30 schreef Steeven het volgende:
Heeft iemand tips voor NES cartridges die niet opstarten? Bij sommige van mn spellen springt ie naar het Main Menu, en dan gaat mn NES de hele tijd aan en uit. Zijn die spellen definitief stuk of is er een omweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |