Wat Zwansen zegt. De beste muziek uit de NES generatie.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Megaman II is een van de betere games ooit... Vooral die muziek!
Ik heb nog wel een losse console (zonder bedrading en controllers) en MegaMan 2 voor je liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Damn. Ik wil Zelda 1 en Megaman II wel...
Alleen heb ik dan gelijk zo'n 72pin connector ding nodig want die van mij is echt naar de klote....
In de loop der tijd verzameldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe kom je dan aan zoveel NES dingen? 20 controllers, zoveel spellen enzo.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:35 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Kleine kindjes afpersen op koninginnedag
Daar is deze topic heumaal nie voor bedoeldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:40 schreef mineo39-76 het volgende:
Na het lezen van dit topic heb ik mijn oude SNES eens uit de mottenballen gehaald!
Ik heb: Donkey Kong 1, 2 en 3 en Super Mario All Stars (5 spellen)
Wat blijft Donkey Kong toch leuk!![]()

Wat heb je er voor overquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:46 schreef Hert het volgende:
Ik ben al heeeel lang op zoek naar Kid Icarus
Verder ben ik nog steeds heel blij met mijn NES, heb zo'n 30 tot 40 spellen liggen
Wat moet je voor die losse hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:20 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een losse console (zonder bedrading en controllers) en MegaMan 2 voor je liggen
Ik denk niet dat er hier iemand in Japan gewoond heeft rond die tijdquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:47 schreef YourMaster het volgende:
Is er hier toevallig iemand die wel eens online is geweest met de NES?
You're reading my thoughtsquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:29 schreef Lexie het volgende:
Megaman 2 is idd een game met misschien wel de beste gamemuziek ooit. Nah, OoT gaat er nog wel overheen maar dan komt Megaman al voor mij.
Denk het ook niet, maar je weet nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier iemand in Japan gewoond heeft rond die tijd.
Mja, dan was het nog niet zo spannend om je bankzaken te gaan regelen via een NES, aangezien dat volgens mij de enige toepassing ervoor wasquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:51 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar je weet nooit.
En je hoeft er niet perse te wonen, je kan er ook op vakantie zijn geweest ofzo.
Voor zover ik weet kon je alleen maar mee internetbankieren. En dat in de jaren 80quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef YourMaster het volgende:
Kon je er überhaupt geen games op spelen? Ik dacht van wel namelijk.
Dat was wel de bedoeling, maar volgens mij is het er nooit van gekomen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef YourMaster het volgende:
Kon je er überhaupt geen games op spelen? Ik dacht van wel namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |