Ja, of via mobiele telefoon of chipje in je arm, whatever.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:10 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het een beetje vreemd is? Ja, misschien is dat het ook wel. Gewoon even wennen denk ik. Op zich is het niet veel werk. Voor de koffieautomaat is het erg simpel: kaart erin, code voor koffie intoetsen en start, geluidje dat je hebt betaald, kaart uitnemen.
een barcode werkt niet beter, denk je?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, of via mobiele telefoon of chipje in je arm, whatever.
Hopeloos.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
een barcode werkt niet beter, denk je?
Voor Albert-Heijn wagentjes heb je nieteens muntgeld nodig. Aan de counter kan je sleutelhangers kopen in de vorm van een muntje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
als je een kluisje wilt huren, dan zul je toch een muntje moeten hebben
Waarom moet je van Zalm altijd zelf creatief worden? Zie je niet dat je in een keurslijf gedwongen wordt op die manier. Je moet zo onderhand een hele gereedschapkist meenemen om uberhaupt nog over straat te kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Voor Albert-Heijn wagentjes heb je nieteens muntgeld nodig. Aan de counter kan je sleutelhangers kopen in de vorm van een muntje.
Jij maakt wat van je leven!quote:
Nou Zalm, de economische groei wordt dus volledig betaald uit een hogere staatsschuldquote:Kabinet verwacht lager overheidstekort: 2,3%
Het kabinet verwacht dat het overheidstekort dit jaar zal uitkomen op 2,3%. Dat is 0,3%-punt lager dan de schatting waar in de Miljoenennota 2005 van uitgegaan werd. Dit blijkt uit de Voorjaarsnota 2005.
Extra geld
De Miljoenennota wordt gepubliceerd in het najaar, traditioneel op de derde dinsdag in september. De Voorjaarsnota wordt ongeveer een half jaar later uitgebracht.
De ministerraad trekt in de nota 2005 extra geld uit voor onderwijs, kennis, innovatie, veiligheid en zorg.
Ook zijn er enkele tegenvallers, zoals bij onder andere asielopvang, de winstafdracht van De Nederlandsche Bank (DNB) en de huursubsidie. De tegenvallers zullen volgens de ministers niet tot nieuwe bezuinigingen leiden.
Ik kies natuurlijk de meest "foute" optiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:08 schreef Drugshond het volgende:
Poll: Wat moet er met deze meid gedaan wordenDie moet hard in haar kont genomen worden. Die moet opgenomen worden. Die moet haar PC uit het raam gooien. Die moet zich niet zo aanstellen. Die moet uitgehuwelijkt worden.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
PS : Ga niet haar topic bestieren, ik denk dat ze het al moeilijk genoeg heeft
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:08 schreef Drugshond het volgende:
Poll: Wat moet er met deze meid gedaan wordenDie moet hard in haar kont genomen worden.
PS : Ga niet haar topic bestieren, ik denk dat ze het al moeilijk genoeg heeft
Dat zijn studenten, die tellen niet.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
.
Het ging me eigenlijk om die oproep op het einde. Wat een contrast.
Ik weet niet.. als ik het gehele topic lees, dan denk ik wel dat die meid emotioneel diep in de put zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat zijn studenten, die tellen niet.
Het ging me eigenlijk om die oproep op het einde. Wat een contrast.
funny you should mention that.quote:
De koude oorlog is voorbij, Rusland is niet de grootste bedreiging meerquote:Annan: dreiging kernbom is actueel
Van onze buitenlandredactie
AMSTERDAM - Bij de opening van de vijfjaarlijkse conferentie over de stand van het non-proliferatieverdrag voor kernwapens heeft VN-secretaris-generaal Kofi Annan maandag gewaarschuwd voor de catastrofe die een kernbom in een wereldstad kan veroorzaken. Hoewel de Koude Oorlog verleden tijd is, gaat volgens hem nog een groot gevaar uit van de kernarsenalen die de wereld rijk is.
Tijdens de conferentie in New York bespreken 187 landen hoe de kernwapendreiging in de wereld het best beheerst kan worden.
‘Het simpele feit’, zei Annan, ‘is dat de systematiek (van het non-proliferatieverdrag, red.) geen gelijke tred heeft gehouden met ontwikkelingen in technologie en globalisering, en dat veel ontwikkelingen het verdrag de laatste jaren onder grote druk hebben gezet.’ Sinds de aanslagen van 11 september 2001 kost het voorkomen van een aanslag met een nucleair wapen de internationale gemeenschap veel hoofdbrekens.
Tijdens de conferentie zal veel aandacht zijn voor de kernwapenpolitiek van Iran en Noord-Korea. Waar het regime in Teheran vermoedelijk nog bouwt aan een kernbom, daar beschikken de machthebbers in Pyongyang al over enkele kernraketten. De VS trachten beide landen te dwingen hun inspanningen te staken. Annan heeft Iran maandag op het hart gedrukt af te zien van de ontwikkeling van een atoombom.
De harde lijn van de regering-Bush heeft bij veel ondertekenaars van het non-proliferatieverdrag vragen doen rijzen over de Amerikaanse arsenalen. Annan heeft daarom de VS en Rusland opgeroepen hun voorraden drastisch in te krimpen. De tegenstanders van weleer beschikken samen nog over zo’n 28duizend van de 30duizend kernwapens in de wereld.
Bagger, doe dan die van Bobbejaanland ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:18 schreef pberends het volgende:
Duinrell tune!
Tikkiebad of rolerbaan, keihard van de splash afgaan!.
Rent - a - Germanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:13 schreef Drugshond het volgende:
65 jaar geleden kregen we ze gratis en nu moeten we ervoor betalen ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |