zekers .... hoewel de kans niet groot is dat 1 vd 2 dmv nacompetitie promotie afdwingt !quote:Op maandag 2 mei 2005 14:34 schreef tong80 het volgende:
Ook lekker dat je zowel zaterdags als zondags een feestje kunt vieren
Theo van Geffenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:36 schreef tong80 het volgende:
Dinsdag 26 april 2005 - Zaltbommel/Rosmalen - Theo van Geffen (35) wordt volgend seizoen herenigd met trainer Bert Ruijsch. De spits maakt de overstap van OJC Rosmalen naar de kersverse zaterdageersteklasser Nivo Sparta uit Zaltbommel. Van Geffen scoorde van 2000 tot en met 2003 veelvuldig voor Rossum, waar Ruijsch toen nog trainer was. Van Geffen kwam eerder uit voor Wilhelmina Boys en Schijndel en was daarvoor ook al verbonden aan OJC.
Ken je hem Yeahinho ?
geen mensen uit de regio Utrecht dus...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:53 schreef Bjoro het volgende:
Hier iemand bekend met het 1e zaterdagelftal van VIOD uit Tienhoven ?
Dan is ie van harte welkomquote:Op maandag 2 mei 2005 23:50 schreef Yeahinho het volgende:
Vooral een versterking voor de derde helft.
morgen dusquote:Op maandag 2 mei 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
zon 1 speelt tegen SRC uit Schagen
zat 1 speelt tegen VIOD uit Tienhoven !
Ja best wel jammer, maar ja ze spelen volgend jaar gewoon weer in de Hoofdklasse en dat is al mooiquote:
Dat kunnen die frotters hier (nog) niet zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel jammer, maar ja ze spelen volgend jaar gewoon weer in de Hoofdklasse en dat is al mooi
zon1 speelde 1-1 in de uitwedstrijd en mag het as zondag thuis proberen terwijl er een onderling toernooi aan de gang is voor alle overige elftallen van de club.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
zon 1 speelt tegen SRC uit Schagen
zat 1 speelt tegen VIOD uit Tienhoven !
de terugwedstrijden zijn gespeeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zon1 speelde 1-1 in de uitwedstrijd en mag het as zondag thuis proberen terwijl er een onderling toernooi aan de gang is voor alle overige elftallen van de club.
Dat betekend een paar 100 toeschouwers minimaal
Zat 1 verloor de thuiswedstrijd met 3-1 en moet proberen dat resultaat zaterdag weg te poetsen, de kans is klein aangezien VIOD in de 1e wedstrijd verreweg de betere ploeg liep uit te hangen !
Uitverkocht huis zo te zien?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:48 schreef just me het volgende:
Concorida heeft 3e periode gepakt
[afbeelding]
zaterdag en 2e pinksterdag tegen Quick
Duiveland is dan ook geen geweldige ploeg, leek de grootste concurrent van GPC te worden tot het treffen tussen deze twee bij ons in Vlissingen die in 8-0 voor ons eindigde...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Zjakkie het volgende:
v.v. Seolto (Zat., Zuid 1, 3e klasse B) op naar de volgende ronde nacompetitie voor promotie, na de uitoverwinning op Duiveland (0-2) was afgelopen zaterdag de met belabberd spel behaalde 3-3 genoeg!
Op naar S.V. Nieuwdorp!
Zevenbergen NBquote:Op maandag 9 mei 2005 17:23 schreef tong80 het volgende:
Seolto ooit in de competitie tegen gespeeld, waar komen die ook alweer vandaan ?
Ze speelden afgelopen zaterdag toch vrij redelijk, maar dat kan ook komen doordat ons eerste ongelofelijk slecht speelde. Die week ervoor uit, waari k helaas niet bij kon zijn, hadden ze met 5 of 6 - 0 moeten winnen volgens de verhalen die ik ervan gehoord heb.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Duiveland is dan ook geen geweldige ploeg, leek de grootste concurrent van GPC te worden tot het treffen tussen deze twee bij ons in Vlissingen die in 8-0 voor ons eindigde...
Nieuwdorp won afgelopen zaterdag met 5-0 uit bij derdeklasser Veere...
Kapelle dan waarschijnlijk met een K. En Zevenbergen ligt trouwens in Noord Brabant, niet in Zeeland. De andere teams die je opnoemt ken ik ook allemaal wel jaquote:Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
Oh ja, we waren ooit ingedeeld in die afdeling moesten we helemaal naar Zeeland enzo. Dinteloord zwerver Capelle Arnemuiden etc.
als ik me niet vergis speelde hij bij NIVO !quote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Kapelle dan waarschijnlijk met een K. En Zevenbergen ligt trouwens in Noord Brabant, niet in Zeeland. De andere teams die je opnoemt ken ik ook allemaal wel ja![]()
Maar waar speel jij dan?
NIVO Sparta uit Zaltbommel inderdaad. Maar dat was wel ver voor de oorlog hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 22:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik me niet vergis speelde hij bij NIVO !
Dat zegtie, van ver voor de oorlogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft van 1977 tot 1988 in het eerste van NIVO-Sparta gespeeld. Op m'n 26 zware liesblessure gehad en pas 5 jaar later weer gaan spelen in het veteranen team![]()
Dat was nog ver voor mijn tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft van 1977 tot 1988 in het eerste van NIVO-Sparta gespeeld. Op m'n 26 zware liesblessure gehad en pas 5 jaar later weer gaan spelen in het veteranen team![]()
Zou ook ons tweede kunnen zijn die spelen al jaren eerste klasse of hoofdklasse. Zijn ook vaak richting west brabant/zeeland geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:49 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat was nog ver voor mijn tijd![]()
Maar ik kan me vrij vaag nog wel herinneren dat et eerste van de v.v. Seolto in competitieverband tegen NIVO-Sparta heeft gespeeld, maar dat was dan na 1988 (of ik herinner me NIVO-Sparta om een hele andere oorzaak)
Verkeerde topic en rot op met je stoere gebralquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Croat het volgende:
mijn team is opgeheve vanwege te veel rode/gele kaarten en het vele geweld op het veld. ik mis t bierzuipe na de knokpartijtjes
Een club waar ik al weer 10 jaar weg benquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
Je bent opvallend stil over BLC vind ik...
Spelen die geen nacompetitie, of zijn ze soms inmiddels al opgedoekt?
vorig seizoen in de eerste ronde nacomp eruit, dit jaar in de 2e....dus volgend seizoen.......quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:07 schreef tong80 het volgende:
Jammer Bjoro.
Volgend jaar maar promoveren dan.
......helemaal geen nacompetitiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vorig seizoen in de eerste ronde nacomp eruit, dit jaar in de 2e....dus volgend seizoen.......![]()
gewoon kampioen bedoel jequote:
quote:OJC volgend seizoen actief in Amstel Cup!
ROSMALEN, 21 mei 2005 - Het eerste elftal van v.v. OJC ROSMALEN is volgend seizoen weer actief in de landelijke Amstel Cup met BVO-teams. In de voorgaande jaren werd hier al een aantal keer aan deelgenomen, waardoor er o.a. leuke thuiswedstrijden tegen Fortuna Sittard en VVV Venlo werden gespeeld. Volgend seizoen komt wellicht wederom een profclub op bezoek in Rosmalen, want tijdens het bekertoernooi van vanmiddag wist OJC een felbegeerde Amstel Cup-plaats in de wacht te slepen.
Het toernooi begon voor OJC goed; een doelpunt van Dirk-Jan in den Eng was genoeg voor de overwinning tegen tweedeklasser VOAB. De twee poulewedstrijden hierna gingen echter minder voortvarend voor de Rosmalenaren. Nuenen was met 2-1 te sterk (doelpunt van Sjoerd van Beckhoven), en de uiteindelijke bekerwinnaar Triborgh wist met 3-1 te winnen. Theo van Geffen redde de spreekwoordelijke eer.
Als derde in de poule mocht OJC alsnog voor een Amstel Cup-plaats gaan spelen, en wel tegen zaterdaghoofdklasser Kozakken Boys, de nummer twee van de andere groep. Deze droom leek echter in deugen te gaan vallen, want even voor tijd keek de ploeg van trainer Meijs nog tegen een 0-1 achterstand aan. In de laatste vijf minuten wisten Theo van Geffen en Sander Schouwenaar echter voor het haast onmogelijke te zorgen: OJC won met 2-1, en verzekert zich hiermee voor een plaats in de Amstel Cup!
Daar ken ik Nivo Sparta dus van!quote:1994-1995
4e klasse B
R Club Wdst W G V Pnt Voor Tegen Min
1 Almkerk 22 16 2 4 34 63 20 0
2 SEOLTO 22 13 6 3 32 49 24 0
3 Herovina 22 13 4 5 30 39 24 0
4 Nivo Sparta 22 11 4 7 26 44 28 0
5 GFC '93 22 10 3 9 23 38 33 0
6 Zuilichem 22 7 7 8 21 29 33 0
7 ONI 22 7 5 10 19 29 45 0
8 DVO '60 22 8 3 11 19 37 59 0
9 NEO '25 22 7 6 9 18 40 42 2
10 BVC '54 22 6 6 10 18 41 50 0
11 Haaften 22 5 4 13 14 21 45 0
12 Olympia '60 22 2 4 16 8 19 48 0
* Seolto promoveert via nacompetitie naar de 3e klasse B.
Aha leuk om te zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:41 schreef Zjakkie het volgende:
Kijk tong, dit vond ik op onze site:
[..]
Daar ken ik Nivo Sparta dus van!
Ja maar zo 4 wedstrijden voor het eind verloren de concurrenten punten waardoor WV kon proviteren in de voorlaatste wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:12 schreef Remzerrr het volgende:
Was nog best spannend op het eind bij jullie competitie he raptorix
* Remzerrr 's club Monnickendam gaat van de 3e Klasse naar de 2e Klasse waar jullie in speelden![]()
Als dat alleen al de senioren zijn hebben jullie een verdomd grote club.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar zo 4 wedstrijden voor het eind verloren de concurrenten punten waardoor WV kon proviteren in de voorlaatste wedstrijd.
Overigens is het grappige dat dit een echte club is waar het eerste absoluut niet het enige team is waar het om draait, want gezelligheid staat voorop, niet voor niks hebben we 20 zaterdag en 12 zondag teams
Lijkt me idd een leuke club.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:01 schreef raptorix het volgende:
Is het ook, we halen het nu ook maar net met onze 4 veldjes, leuke is dat er na de seniorentraining gewoon lekker 80 man voetbal blijft kijken, kortom de kas is altijd goed gevult
Saillant detail is dat Internos ons vorig jaar in de finale van de nacompetitie heeft verslagen (na penalties) en zij daardoor promoveerden en wij na een geweldige inhaalrace alsnog degradeerden... Nu moeten we ze dus terugpakken!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn de wedstrijden die je altijd bijblijven Yeahinho.
sms-contacten al geregeld ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:42 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen ben ik er echter niet bij want ik moet zelf een toernooi voetballen.
Uiteraard. Wanneer er wordt gescoord hoor ik het meteenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:43 schreef just me het volgende:
[..]
sms-contacten al geregeld ?
ik ben al door een aantal Concordianen benaderd om onze rust- en eindstand door te sms-en![]()
Ik hoorde trouwens dat Wilbert Need hier weer komt keepen volgend jaar.quote:OJC ROSMALEN IN THE WINNING MOOD TEGEN INTERNOS: 2-1
De tweestrijd tegen Internos heeft OJC winnend afgesloten en gezien de beide wedstrijden heeft OJC ook door getoonde kwaliteit en gedrevenheid de finaleplaats verdiend. Vooral op sportpark De Hoef was OJC voor rust veel sterker maar was de ruststand slechts mager: 1-0. OJC kwam in de 75e minuut op royale 2-0 voorsprong maar moest na het tegendoelpunt van Internos tot het uiterste gaan om de voorsprong vast te kunnen houden in de tien minuten extra blessuretijd.
Dat wist ik wel, toen speelde ik er zelf nog. (op de club dan he)quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
Jup, Internos speelt na 1 jaar hoofdklasse volgend seizoen weer in de 1e klasse.
In vijf jaar tijd zijn ze van 3e klasse naar hoofdklasse gegaan, dat vind ik sowieso maar niks.
En laat je club maar in de steek!quote:Op zondag 29 mei 2005 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
Zondag de finale tegen Triborgh (5-4 tegen Blauw Geel) om een plaats in de hoofdklasse
.
quote:Einde seizoen SC Erica dreigt
VOETBAL - SC Erica moet zich verantwoorden voor de KNVB tuchtcommissie, omdat de club zonder toestemming van de KNVB de wedstrijd Erica - RKHVV heeft laten aflasten.
De reden voor de aflasting was het overlijden van een clublid van Erica. Het duel tegen RKHVV moest een beslissing brengen wie naar de finale van de nacompetitie zou gaan. De winnaar van de finale promoveert naar de zondag hoofdklasse. Het was in het amateurvoetbal de derde wedstrijd deze week die niet doorging in de nacompetitie wegens een sterfgeval.
KNVB kennende....gaat alleen voor eigen belang.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
He, klote Pekel.
Hopelijk gaan ze nog een beetje tactvol om met de situatie.
Vorig jaar ook al, alleen degradeerden we toen. Maar de sfeer is echt geweldigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben jaloers Zijle.Dat zijn DE wedstrijden.
pure arrogantie van de spelers.. we kunnen niet verliezen!quote:
Eigenlijk zou ik voor Vitesse moeten zijn als Delftenaar zijnde maar...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef zijle het volgende:
Morgen de belangrijkste wedstrijd van het seizoen! Onze club, Flevo Boys, speelt voor promotie naar de hoofdklasse tegen Vitesse Delft in Elinkwijk. Morgen met z'n allen in bussen die kant op om een boel kabaal te makenHet word zeker een mooie dag met hopelijk een goede afloop
Dank jequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik voor Vitesse moeten zijn als Delftenaar zijnde maar...
een ontzettend fijne dag en een sportieve wedstrijd en veel gefeest na afloop!
Ik heb echt geen idee of ze een goed team hebben omdat ik niks met Vitesse Delft heb. had ik dit eerder geweten had ik mijn voelsprieten kunnen uitsteken!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef zijle het volgende:
[..]
Dank jeHebben ze trouwens een goed team?
Hoe kan dat dan? Was Flevo Boys in 2003/04 hoofdklasser?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:19 schreef zijle het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, alleen degradeerden we toen. Maar de sfeer is echt geweldig![]()
Netjes! Jullie zullen wel in C komen dan, dus dan zal Putten wel doorschuiven.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:14 schreef zijle het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAH Flevo Boys volgens seizoen weer in de Hoofdklasse!!!! Vanmiddag 5-3 gewonnen van Vitesse Delft, echt een achterlijke wedstrijd but who caresEn nu feesteeeee!!!
Jammer dus geen hoofdklasse voor OJC volgend seizoen.quote:
3 maal is scheepsrechtquote:Op zondag 5 juni 2005 21:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar toen we verloren ook.....
Ik hoop het voor jullie. Of Promoveren via de nacompetitie (tenzij het tegen Geldrop isquote:
* just me viel gewoon dronken haar bed in.. was wel zo verstandigquote:
quote:De KNVB heeft het zaterdagelftal van Zwaagwesteinde teruggezet van de vierde naar de vijfde klasse. De reden is wel heel bijzonder: begin mei is tijdens een wedstrijd de kleding van scheidsrechter Klaas Hoekstra door een sloot gehaald en daarna terug in de kleedkamer gehangen. Omdat Zwaagwesteinde weigerde de naam van de dader(s) te noemen, heeft de voetbalbond tot deze zware straf besloten.
ons 1e speelde 2 seizoenen geleden nog 3e klasse.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
In vijf jaar tijd zijn ze van 3e klasse naar hoofdklasse gegaan, dat vind ik sowieso maar niks.
Dat is ook mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef dramslag het volgende:
[..]
ons 1e speelde 2 seizoenen geleden nog 3e klasse.
volgend jaar hoofdklasse C
Vanochtend het verslag in het Brabants Dagblad gelezen. 2300 toeschouwers.quote:
Ben ik dat helemaal vergeten te vermelden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
En Yeahinho, wie heeft de beker eigenlijk nog gewonnen?
Of is die finaledag nog niet geweest?
quote:OJC volgend seizoen actief in Amstel Cup!
ROSMALEN, 21 mei 2005 - Het eerste elftal van v.v. OJC ROSMALEN is volgend seizoen weer actief in de landelijke Amstel Cup met BVO-teams. In de voorgaande jaren werd hier al een aantal keer aan deelgenomen, waardoor er o.a. leuke thuiswedstrijden tegen Fortuna Sittard en VVV Venlo werden gespeeld. Volgend seizoen komt wellicht wederom een profclub op bezoek in Rosmalen, want tijdens het bekertoernooi van vanmiddag wist OJC een felbegeerde Amstel Cup-plaats in de wacht te slepen.
Het toernooi begon voor OJC goed; een doelpunt van Dirk-Jan in den Eng was genoeg voor de overwinning tegen tweedeklasser VOAB. De twee poulewedstrijden hierna gingen echter minder voortvarend voor de Rosmalenaren. Nuenen was met 2-1 te sterk (doelpunt van Sjoerd van Beckhoven), en de uiteindelijke bekerwinnaar Triborgh wist met 3-1 te winnen. Theo van Geffen redde de spreekwoordelijke eer.
Als derde in de poule mocht OJC alsnog voor een Amstel Cup-plaats gaan spelen, en wel tegen zaterdaghoofdklasser Kozakken Boys, de nummer twee van de andere groep. Deze droom leek echter in deugen te gaan vallen, want even voor tijd keek de ploeg van trainer Meijs nog tegen een 0-1 achterstand aan. In de laatste vijf minuten wisten Theo van Geffen en Sander Schouwenaar echter voor het haast onmogelijke te zorgen: OJC won met 2-1, en verzekert zich hiermee voor een plaats in de Amstel Cup! Uitgebreider verslag volgt later.
[ uitgebreider verslag ]
Heb ik hier al een tijdje terug gemeld tong.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef tong80 het volgende:
Yeahinho, wij krijgen ene Ron Buitenkamp als keeper bij NIVO. Is van OJC, kan ie het een bietje ?
whehe,een oud klasgenoot van mequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:06 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ronnie Buitenkamp, leuke keepertje voor OJC 3 en daarmee zeg ik wel genoeg denk ik.
waar kan je zien waar het eerste team is ingedeeld?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Zijn we verdomme door de KNVB in west ingedeeld. Alleen OWIOS ken ik. Had me zo verheugd op een paar mooie derbies.
Die gaan volgend jaar voor het eerst met betaalde spelers spelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:38 schreef INViCTuS het volgende:
Ons eerste is voor komend seizoen ingedeel bij onderstaande ploegen :
csv Apeldoorn (Apeldoorn)
Wat een toevalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:38 schreef INViCTuS het volgende:
Ons eerste is voor komend seizoen ingedeel bij onderstaande ploegen :
csv Apeldoorn (Apeldoorn)
AZSV (Aalten)
Berkum (Berkum)
DETO (Vriezenveen)
DVS'33 (Ermelo)
FC Horst (Horst)
OWIOS (Oldebroek)
Nunspeet (Nunspeet)
SDV Barneveld (Barneveld)
WHcZ (Zutphen)
VRC (Veenendaal)
Nivo Sparta (Zaltbommel)
Misschien zie ik je wel komend seizoen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:41 schreef INViCTuS het volgende:
Dat had ik er dan ook wel even bij mogen vermelden. Ik ga zo maar is even een biertje drinken in de kantine op de promotie van het A1.
Jullie zijn bij veel ploegen ingedeeld die een paar jaar geleden tegen ons eerste moesten voetballen. Leuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een toeval
NIVO is mijn cluppie. Heb gisteren nog met de voorzitter gebeld omdat ik hem goed ken, en we baalden allebei van de indeling. We hdden op derbies gerekend.
En hier zie ik ook onze A1 staan.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:58 schreef INViCTuS het volgende:
De voorlopige indeling van de 2e divisie D voor A junioren is bekend. WHcZ zal geregeld richting het noorden moeten reizen voor de uit-wedstrijden.
Excelsior’31, Rijssen
WHcZ A1, Zutphen
En ik geloof dat de go ahead eagles er ook bij zitten omdat die gedegradeerd zijn uit de eerste divisie.
Die zijn nu dus gepromoveerd naar de zondagshoofdklasse, mijn amateurclubjequote:Op zondag 12 juni 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
Die zijn nu kampioen van Nederland, mijn amateurclubje.
Toch niet naar B he? Daar speelt Geldrop namelijkquote:Op zondag 12 juni 2005 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die zijn nu dus gepromoveerd naar de zondagshoofdklasse, mijn amateurclubje
11 Brabantse ploegen,is vrij veel als je het mij vraagtquote:Op zondag 12 juni 2005 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch niet naar B he? Daar speelt Geldrop namelijk
EDIT: Nee dus, ze zitten in A
Hoofdklasse B:
Baronie (Breda)
Deurne (Deurne)
EVV (Echt)
Geldrop/AEK (Geldrop)
Gemert (Gemert)
JVC Cuijk (Cuijk)
sv Meerssen (Meerssen)
Panningen (Panningen)
Papendrecht (Papendrecht)
Schijndel SBA Euro (Schijndel)
TOP (Oss)
sv. Triborgh (Tilburg)
UDI'19 Beter Bed (Uden)
UNA (Zeelst)
A volgens mijquote:Op zondag 12 juni 2005 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch niet naar B he? Daar speelt Geldrop namelijk
EDIT: Nee dus, ze zitten in A
Hoofdklasse B:
Baronie (Breda)
Deurne (Deurne)
EVV (Echt)
Geldrop/AEK (Geldrop)
Gemert (Gemert)
JVC Cuijk (Cuijk)
sv Meerssen (Meerssen)
Panningen (Panningen)
Papendrecht (Papendrecht)
Schijndel SBA Euro (Schijndel)
TOP (Oss)
sv. Triborgh (Tilburg)
UDI'19 Beter Bed (Uden)
UNA (Zeelst)
Best wel veel inderdaad, maar ja bijna alle goede amateurclubs hier in de provincie spelen op zondag, dan krijg je denk ik al snel 10 of meer ploegen in de zondags hoofdklasse. Het is volgens mij ook al jaren zo rond dat aantal, wat ik me kan herinneren.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
11 Brabantse ploegen,is vrij veel als je het mij vraagt
DG bedoelt volgens mij dat er komend seizoen maar weinig Limburgse ploegen in de hoofdklasse spelen. Zeker gezien de historie waarin meestal meer Limburgse dan Brabantse ploegen in de hoogste zondagamateurklasse speelden, dacht ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Best wel veel inderdaad, maar ja bijna alle goede amateurclubs hier in de provincie spelen op zondag, dan krijg je denk ik al snel 10 of meer ploegen in de zondags hoofdklasse. Het is volgens mij ook al jaren zo rond dat aantal, wat ik me kan herinneren.
Precies,vroeger had je Wilhelmina '08,EHC Norad en dan Groene Ster en Vinkenslagquote:Op zondag 12 juni 2005 23:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
DG bedoelt volgens mij dat er komend seizoen maar weinig Limburgse ploegen in de hoofdklasse spelen. Zeker gezien de historie waarin meestal meer Limburgse dan Brabantse ploegen in de hoogste zondagamateurklasse speelden, dacht ik.
Nu ik er inderdaad wat dieper over na denk, waren er vroeger per seizoen toch een paar Limburgse ploegen meer dan nu.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,vroeger had je Wilhelmina '08,EHC Norad en dan Groene Ster en Vinkenslag
Ik heb ze toen tegen mijn club aan het werk gezien, het moet ook niet heel even gaan tegenzitten bij ze... Dan is het gewoon geen sterke ploeg...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:48 schreef zjroentje het volgende:
Triborgh moet echt een geweldig elftal hebben. Die speelden een play-off tegen GSV, een aardig gerespecteerde ploeg in Limburg, en die werden gewoon weggevaagd.
Volgend jaar 3 Limburgse ploegen geloof ik. EVV, Meerssen en Panningen. Vooral EVV heeft flink 'ingekocht'.
naast die Co Adriaanse poster is toch nog wel een plekkie ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Er moet een oude poster wijken, AS Roma of Depor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |