Hoe kan dat dan? Was Flevo Boys in 2003/04 hoofdklasser?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:19 schreef zijle het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al, alleen degradeerden we toen. Maar de sfeer is echt geweldig![]()
Netjes! Jullie zullen wel in C komen dan, dus dan zal Putten wel doorschuiven.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:14 schreef zijle het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAH Flevo Boys volgens seizoen weer in de Hoofdklasse!!!! Vanmiddag 5-3 gewonnen van Vitesse Delft, echt een achterlijke wedstrijd but who caresEn nu feesteeeee!!!
Jammer dus geen hoofdklasse voor OJC volgend seizoen.quote:
3 maal is scheepsrechtquote:Op zondag 5 juni 2005 21:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar toen we verloren ook.....
Ik hoop het voor jullie. Of Promoveren via de nacompetitie (tenzij het tegen Geldrop isquote:
* just me viel gewoon dronken haar bed in.. was wel zo verstandigquote:
quote:De KNVB heeft het zaterdagelftal van Zwaagwesteinde teruggezet van de vierde naar de vijfde klasse. De reden is wel heel bijzonder: begin mei is tijdens een wedstrijd de kleding van scheidsrechter Klaas Hoekstra door een sloot gehaald en daarna terug in de kleedkamer gehangen. Omdat Zwaagwesteinde weigerde de naam van de dader(s) te noemen, heeft de voetbalbond tot deze zware straf besloten.
ons 1e speelde 2 seizoenen geleden nog 3e klasse.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
In vijf jaar tijd zijn ze van 3e klasse naar hoofdklasse gegaan, dat vind ik sowieso maar niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |