Saillant detail is dat Internos ons vorig jaar in de finale van de nacompetitie heeft verslagen (na penalties) en zij daardoor promoveerden en wij na een geweldige inhaalrace alsnog degradeerden... Nu moeten we ze dus terugpakken!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn de wedstrijden die je altijd bijblijven Yeahinho.
sms-contacten al geregeld ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:42 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen ben ik er echter niet bij want ik moet zelf een toernooi voetballen.
Uiteraard. Wanneer er wordt gescoord hoor ik het meteenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:43 schreef just me het volgende:
[..]
sms-contacten al geregeld ?
ik ben al door een aantal Concordianen benaderd om onze rust- en eindstand door te sms-en![]()
Ik hoorde trouwens dat Wilbert Need hier weer komt keepen volgend jaar.quote:OJC ROSMALEN IN THE WINNING MOOD TEGEN INTERNOS: 2-1
De tweestrijd tegen Internos heeft OJC winnend afgesloten en gezien de beide wedstrijden heeft OJC ook door getoonde kwaliteit en gedrevenheid de finaleplaats verdiend. Vooral op sportpark De Hoef was OJC voor rust veel sterker maar was de ruststand slechts mager: 1-0. OJC kwam in de 75e minuut op royale 2-0 voorsprong maar moest na het tegendoelpunt van Internos tot het uiterste gaan om de voorsprong vast te kunnen houden in de tien minuten extra blessuretijd.
Dat wist ik wel, toen speelde ik er zelf nog. (op de club dan he)quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
Jup, Internos speelt na 1 jaar hoofdklasse volgend seizoen weer in de 1e klasse.
In vijf jaar tijd zijn ze van 3e klasse naar hoofdklasse gegaan, dat vind ik sowieso maar niks.
En laat je club maar in de steek!quote:Op zondag 29 mei 2005 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
Zondag de finale tegen Triborgh (5-4 tegen Blauw Geel) om een plaats in de hoofdklasse
.
quote:Einde seizoen SC Erica dreigt
VOETBAL - SC Erica moet zich verantwoorden voor de KNVB tuchtcommissie, omdat de club zonder toestemming van de KNVB de wedstrijd Erica - RKHVV heeft laten aflasten.
De reden voor de aflasting was het overlijden van een clublid van Erica. Het duel tegen RKHVV moest een beslissing brengen wie naar de finale van de nacompetitie zou gaan. De winnaar van de finale promoveert naar de zondag hoofdklasse. Het was in het amateurvoetbal de derde wedstrijd deze week die niet doorging in de nacompetitie wegens een sterfgeval.
KNVB kennende....gaat alleen voor eigen belang.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
He, klote Pekel.
Hopelijk gaan ze nog een beetje tactvol om met de situatie.
Vorig jaar ook al, alleen degradeerden we toen. Maar de sfeer is echt geweldigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben jaloers Zijle.Dat zijn DE wedstrijden.
pure arrogantie van de spelers.. we kunnen niet verliezen!quote:
Eigenlijk zou ik voor Vitesse moeten zijn als Delftenaar zijnde maar...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef zijle het volgende:
Morgen de belangrijkste wedstrijd van het seizoen! Onze club, Flevo Boys, speelt voor promotie naar de hoofdklasse tegen Vitesse Delft in Elinkwijk. Morgen met z'n allen in bussen die kant op om een boel kabaal te makenHet word zeker een mooie dag met hopelijk een goede afloop
Dank jequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik voor Vitesse moeten zijn als Delftenaar zijnde maar...
een ontzettend fijne dag en een sportieve wedstrijd en veel gefeest na afloop!
Ik heb echt geen idee of ze een goed team hebben omdat ik niks met Vitesse Delft heb. had ik dit eerder geweten had ik mijn voelsprieten kunnen uitsteken!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef zijle het volgende:
[..]
Dank jeHebben ze trouwens een goed team?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |