En hier zie ik ook onze A1 staan.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:58 schreef INViCTuS het volgende:
De voorlopige indeling van de 2e divisie D voor A junioren is bekend. WHcZ zal geregeld richting het noorden moeten reizen voor de uit-wedstrijden.
Excelsior’31, Rijssen
WHcZ A1, Zutphen
En ik geloof dat de go ahead eagles er ook bij zitten omdat die gedegradeerd zijn uit de eerste divisie.
Die zijn nu dus gepromoveerd naar de zondagshoofdklasse, mijn amateurclubjequote:Op zondag 12 juni 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
Die zijn nu kampioen van Nederland, mijn amateurclubje.
Toch niet naar B he? Daar speelt Geldrop namelijkquote:Op zondag 12 juni 2005 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die zijn nu dus gepromoveerd naar de zondagshoofdklasse, mijn amateurclubje
11 Brabantse ploegen,is vrij veel als je het mij vraagtquote:Op zondag 12 juni 2005 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch niet naar B he? Daar speelt Geldrop namelijk
EDIT: Nee dus, ze zitten in A
Hoofdklasse B:
Baronie (Breda)
Deurne (Deurne)
EVV (Echt)
Geldrop/AEK (Geldrop)
Gemert (Gemert)
JVC Cuijk (Cuijk)
sv Meerssen (Meerssen)
Panningen (Panningen)
Papendrecht (Papendrecht)
Schijndel SBA Euro (Schijndel)
TOP (Oss)
sv. Triborgh (Tilburg)
UDI'19 Beter Bed (Uden)
UNA (Zeelst)
A volgens mijquote:Op zondag 12 juni 2005 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch niet naar B he? Daar speelt Geldrop namelijk
EDIT: Nee dus, ze zitten in A
Hoofdklasse B:
Baronie (Breda)
Deurne (Deurne)
EVV (Echt)
Geldrop/AEK (Geldrop)
Gemert (Gemert)
JVC Cuijk (Cuijk)
sv Meerssen (Meerssen)
Panningen (Panningen)
Papendrecht (Papendrecht)
Schijndel SBA Euro (Schijndel)
TOP (Oss)
sv. Triborgh (Tilburg)
UDI'19 Beter Bed (Uden)
UNA (Zeelst)
Best wel veel inderdaad, maar ja bijna alle goede amateurclubs hier in de provincie spelen op zondag, dan krijg je denk ik al snel 10 of meer ploegen in de zondags hoofdklasse. Het is volgens mij ook al jaren zo rond dat aantal, wat ik me kan herinneren.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
11 Brabantse ploegen,is vrij veel als je het mij vraagt
DG bedoelt volgens mij dat er komend seizoen maar weinig Limburgse ploegen in de hoofdklasse spelen. Zeker gezien de historie waarin meestal meer Limburgse dan Brabantse ploegen in de hoogste zondagamateurklasse speelden, dacht ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Best wel veel inderdaad, maar ja bijna alle goede amateurclubs hier in de provincie spelen op zondag, dan krijg je denk ik al snel 10 of meer ploegen in de zondags hoofdklasse. Het is volgens mij ook al jaren zo rond dat aantal, wat ik me kan herinneren.
Precies,vroeger had je Wilhelmina '08,EHC Norad en dan Groene Ster en Vinkenslagquote:Op zondag 12 juni 2005 23:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
DG bedoelt volgens mij dat er komend seizoen maar weinig Limburgse ploegen in de hoofdklasse spelen. Zeker gezien de historie waarin meestal meer Limburgse dan Brabantse ploegen in de hoogste zondagamateurklasse speelden, dacht ik.
Nu ik er inderdaad wat dieper over na denk, waren er vroeger per seizoen toch een paar Limburgse ploegen meer dan nu.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,vroeger had je Wilhelmina '08,EHC Norad en dan Groene Ster en Vinkenslag
Ik heb ze toen tegen mijn club aan het werk gezien, het moet ook niet heel even gaan tegenzitten bij ze... Dan is het gewoon geen sterke ploeg...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:48 schreef zjroentje het volgende:
Triborgh moet echt een geweldig elftal hebben. Die speelden een play-off tegen GSV, een aardig gerespecteerde ploeg in Limburg, en die werden gewoon weggevaagd.
Volgend jaar 3 Limburgse ploegen geloof ik. EVV, Meerssen en Panningen. Vooral EVV heeft flink 'ingekocht'.
naast die Co Adriaanse poster is toch nog wel een plekkie ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Er moet een oude poster wijken, AS Roma of Depor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |