Ja best wel jammer, maar ja ze spelen volgend jaar gewoon weer in de Hoofdklasse en dat is al mooiquote:
Dat kunnen die frotters hier (nog) niet zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel jammer, maar ja ze spelen volgend jaar gewoon weer in de Hoofdklasse en dat is al mooi
zon1 speelde 1-1 in de uitwedstrijd en mag het as zondag thuis proberen terwijl er een onderling toernooi aan de gang is voor alle overige elftallen van de club.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
zon 1 speelt tegen SRC uit Schagen
zat 1 speelt tegen VIOD uit Tienhoven !
de terugwedstrijden zijn gespeeld.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zon1 speelde 1-1 in de uitwedstrijd en mag het as zondag thuis proberen terwijl er een onderling toernooi aan de gang is voor alle overige elftallen van de club.
Dat betekend een paar 100 toeschouwers minimaal
Zat 1 verloor de thuiswedstrijd met 3-1 en moet proberen dat resultaat zaterdag weg te poetsen, de kans is klein aangezien VIOD in de 1e wedstrijd verreweg de betere ploeg liep uit te hangen !
Uitverkocht huis zo te zien?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:48 schreef just me het volgende:
Concorida heeft 3e periode gepakt
[afbeelding]
zaterdag en 2e pinksterdag tegen Quick
Duiveland is dan ook geen geweldige ploeg, leek de grootste concurrent van GPC te worden tot het treffen tussen deze twee bij ons in Vlissingen die in 8-0 voor ons eindigde...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef Zjakkie het volgende:
v.v. Seolto (Zat., Zuid 1, 3e klasse B) op naar de volgende ronde nacompetitie voor promotie, na de uitoverwinning op Duiveland (0-2) was afgelopen zaterdag de met belabberd spel behaalde 3-3 genoeg!
Op naar S.V. Nieuwdorp!
Zevenbergen NBquote:Op maandag 9 mei 2005 17:23 schreef tong80 het volgende:
Seolto ooit in de competitie tegen gespeeld, waar komen die ook alweer vandaan ?
Ze speelden afgelopen zaterdag toch vrij redelijk, maar dat kan ook komen doordat ons eerste ongelofelijk slecht speelde. Die week ervoor uit, waari k helaas niet bij kon zijn, hadden ze met 5 of 6 - 0 moeten winnen volgens de verhalen die ik ervan gehoord heb.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Duiveland is dan ook geen geweldige ploeg, leek de grootste concurrent van GPC te worden tot het treffen tussen deze twee bij ons in Vlissingen die in 8-0 voor ons eindigde...
Nieuwdorp won afgelopen zaterdag met 5-0 uit bij derdeklasser Veere...
Kapelle dan waarschijnlijk met een K. En Zevenbergen ligt trouwens in Noord Brabant, niet in Zeeland. De andere teams die je opnoemt ken ik ook allemaal wel jaquote:Op maandag 9 mei 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
Oh ja, we waren ooit ingedeeld in die afdeling moesten we helemaal naar Zeeland enzo. Dinteloord zwerver Capelle Arnemuiden etc.
als ik me niet vergis speelde hij bij NIVO !quote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Kapelle dan waarschijnlijk met een K. En Zevenbergen ligt trouwens in Noord Brabant, niet in Zeeland. De andere teams die je opnoemt ken ik ook allemaal wel ja![]()
Maar waar speel jij dan?
NIVO Sparta uit Zaltbommel inderdaad. Maar dat was wel ver voor de oorlog hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 22:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik me niet vergis speelde hij bij NIVO !
Dat zegtie, van ver voor de oorlogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft van 1977 tot 1988 in het eerste van NIVO-Sparta gespeeld. Op m'n 26 zware liesblessure gehad en pas 5 jaar later weer gaan spelen in het veteranen team![]()
Dat was nog ver voor mijn tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft van 1977 tot 1988 in het eerste van NIVO-Sparta gespeeld. Op m'n 26 zware liesblessure gehad en pas 5 jaar later weer gaan spelen in het veteranen team![]()
Zou ook ons tweede kunnen zijn die spelen al jaren eerste klasse of hoofdklasse. Zijn ook vaak richting west brabant/zeeland geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:49 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat was nog ver voor mijn tijd![]()
Maar ik kan me vrij vaag nog wel herinneren dat et eerste van de v.v. Seolto in competitieverband tegen NIVO-Sparta heeft gespeeld, maar dat was dan na 1988 (of ik herinner me NIVO-Sparta om een hele andere oorzaak)
Verkeerde topic en rot op met je stoere gebralquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Croat het volgende:
mijn team is opgeheve vanwege te veel rode/gele kaarten en het vele geweld op het veld. ik mis t bierzuipe na de knokpartijtjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |