,quote:Komt niet meer terug wegens het zichzelf op illegale wijze toegang verschaffen tot de crewfora en doorspelen van informatie uit die crewfora.
Ik moet waarzegger worden.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef QyRoZ het volgende:
Boebiedoe weer?
Nee, iedereen die succesvol cracked heeft "zulks" een toegang.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:57 schreef Anguisy het volgende:
Hij is volgens mij ook niet de enige met zulks een toegang.
Nee het is niet makkelijk om in de crewfora te komen behalve als je de account gegevens van een crewlid hebt.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Ik zag in MED, in het banmeldtopic dat iemand geband was :
[..]
,
Is het dan zo makkelijk om in die fora te komen (want dit is toch al de 2e keer)?
Welk topique Q?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef QyRoZ het volgende:
Boebiedoe weer? Eerst maar eens het topic lezen. En zwaaibaai is toch uit de crew? Of had iemand anders zn nickname als password gebruikt?
Zal wel weer wachtwoordje gokken zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee het is niet makkelijk om in de crewfora te komen behalve als je de account gegevens van een crewlid hebt.
Nietus! Het zijn staatsgeheimen! Die moet je bewaken met je leven!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:21 schreef Falco het volgende:
Veel gezeur om niks. Dat is het. Danny en de rest van de crew moet zich niet zo aanstellen.
Ik vind het ook erg kinderachtig om in een prive forum in te breken en daar dan info uit te lekkenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:21 schreef Falco het volgende:
Veel gezeur om niks. Dat is het. Danny en de rest van de crew moet zich niet zo aanstellen.
Gesponsorde phones voor alle mods en dan alleen crewoverleg via smsquote:Op maandag 2 mei 2005 12:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nietus! Het zijn staatsgeheimen! Die moet je bewaken met je leven!
Wel via een extra beveiligd netwerk natuurlijk hč?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:25 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Gesponsorde phones voor alle mods en dan alleen crewoverleg via sms
vertaaltabel:quote:Op maandag 2 mei 2005 12:26 schreef QyRoZ het volgende:
Wel via een extra beveiligd netwerk natuurlijk hč?
Inbreken? Wachtwoordje gokken denk ik...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg kinderachtig om in een prive forum in te breken en daar dan info uit te lekken.
En dan is het minder inbreken?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inbreken? Wachtwoordje gokken denk ik...
Dan is het nog steeds stout om je daar te begeven, maar het is hetzelfde als dat jij in een of andere junkenbuurt je auto met dure autoradio met de portieren open en draaiende motor een uurtje parkeert....quote:Op maandag 2 mei 2005 13:46 schreef Redux het volgende:
[..]
En dan is het minder inbreken?Dat snap ik niet.
mja idd planning voor reviews is echt een staatgeheim! mag niemand weten!!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nietus! Het zijn staatsgeheimen! Die moet je bewaken met je leven!
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef Burner2000 het volgende:
Wie was user http://forum.fok.nl/user/profile/106 ?
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:13 schreef Xalopalyps het volgende:
Verkeerd topique :")
Die neukt zich wel weer terug op fok...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
vraag me af hoelang die van voor altijd nu weer duurt
Dus een beetje zonde van de tijd en energie om jezelf daar toegang toe te krijgen (?)quote:Op maandag 2 mei 2005 18:44 schreef Xebrozius het volgende:
Who gives a fuck?
Dat subforum is een aaneenschakeling van kleine vetes en irritaties tussen moderators en/of FA's.
Soms komt er eens iets constructiefs uit... namelijk of een user gebant moet worden na een beloop van meerdere topics over die user.
Tevens is het een slowchat forum waarin allerlei incrowd dingen van die lui gepost wordt, hoe het huis van Knut er uit ziet, wie nu weer met wie geneukt heeft en of er binnenkort weer eens een moderator meet moet komen.
Een hoop pooha om ab-so-luut niets...
Wel grappig dat jij precies degene bent die destijds posts uit het crewforum op het forum wist te plaatsen.quote:Die laatste dingen gok ik gewoon, maar liggen erg voor de hand... Dus wees niet bang dat ik lek...
Ik snap echt niet wat je daar als user wilt zoeken...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:02 schreef Anguisy het volgende:
Dus een beetje zonde van de tijd en energie om jezelf daar toegang toe te krijgen (?)
Nou poeh... ik heb ooit in het verleden gelekt dat Snakey ging stoppen als moderator, het boeit me inderdaad enorm.quote:Wel grappig dat jij precies degene bent die destijds posts uit het crewforum op het forum wist te plaatsen.
Waarmee ik je trouwens niet beschuldig van het verkrijgen van illegaal toegang tot deze fora, maar je zit wel dicht op het vuur dus ga nu niet doen alsof je het allemaal niet bere interesant vindt.
Heb jij ooit in de crew gezeten?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:08 schreef Xebrozius het volgende:
Het heeft me zelfs zo enorm geboeid dat ik vrijwillig uit de crew ben gestapt als columnist.
Och ik heb toch enkele weken notes kunnen lezen e.d... Dus het was meer dan 1 dagquote:Op maandag 2 mei 2005 19:14 schreef Cynix Ž het volgende:
[..]
Heb jij ooit in de crew gezeten?
Was dat die dag dat ik afwezig was?
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je daar als user wilt zoeken...
Het is ongeveer hetzelfde als inbreken en er AIVD praktijken hopen tegen te komen terwijl het er uiteindelijk op neer komt dat je in een bejaarden bingo bent belandt.
Met de bombarie waar je het mee bracht bleek echter dat het je weldegelijk een hoop kon boeien. Je wilde op dat moment de crew een hak zetten en zelfs aantonen dat het leugenaars zijn waarbij je zover ging dat je posts uit de crewfora ging posten. Dus als het je uitkomt, of tegen anderen kan gebruiken boeit het je ineens wel.quote:Nou poeh... ik heb ooit in het verleden gelekt dat Snakey ging stoppen als moderator, het boeit me inderdaad enorm.
Sure, je bent absoluut niet vrijwillig weggegaan omdat de crewfora je niet zouden boeien zoals je nu probeert voor te doen.quote:Het heeft me zelfs zo enorm geboeid dat ik vrijwillig uit de crew ben gestapt als columnist.
Kan het uitschot onder de crew ook notes lezen joh? Ik wist niet dat het mickeymouse gedeelte van de crew zoveel rechten had.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Och ik heb toch enkele weken notes kunnen lezen e.d... Dus het was meer dan 1 dag
Het is jammer dat ik geen rechten heb anders had ik daarvan even een printscreentje kunnen maken....quote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef Anguisy het volgende:
Sure, je bent absoluut niet vrijwillig weggegaan omdat de crewfora je niet zouden boeien zoals je nu probeert voor te doen.
Columnisten hebben zelfs moderatie rechten op de Frontpage en kunnen notes zetten...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Kan het uitschot onder de crew ook notes lezen joh? Ik wist niet dat het mickeymouse gedeelte van de crew zoveel rechten had.
En dan nog afvragen waar al die gaten in de beveiliging vandaan komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Columnisten hebben zelfs moderatie rechten op de Frontpage en kunnen notes zetten...
Juist!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:29 schreef beefcake het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waar al die gaten in de beveiliging vandaan komen.
Ik wil best geloven dat je er zelf uit gestapt bent, voordat dingen op de spits gedreven werden na je laatste ban maar kom niet aan met een bullshitverhaal dat je dat gedaan hebt omdat de crewfora je niet zouden boeien. Dat zou het slapste zijn wat ik ooit gezien heb hier.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik geen rechten heb anders had ik daarvan even een printscreentje kunnen maken....
serieus???quote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef Nuongirl het volgende:
Het ging om lekken uit het ForumCrew forum, en daar kunnen alleen modjes, siteadmins en Admins in
De crewleden met mindere rechten hebben meestal maar contact met de daadwerkelijke crewleden.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef Nuongirl het volgende:
Het ging om lekken uit het ForumCrew forum, en daar kunnen alleen modjes, siteadmins en Admins in
Nee.quote:
Wel patsen met dat je notes kon lezen en dan zeggen dat 't je allemaal niet boeit.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:18 schreef Xebrozius het volgende:
Och ik heb toch enkele weken notes kunnen lezen e.d...
Ja, dat is xebrozius, die begrijpt het allemaal nog niet zo goed.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel patsen met dat je notes kon lezen en dan zeggen dat 't je allemaal niet boeit.
Ter illustratie dat ik wel degelijk in de crew heb gezetenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel patsen met dat je notes kon lezen en dan zeggen dat 't je allemaal niet boeit.
Pijpzeiker 1e klas meldt zich ook weer, vlug een maatje zoeken... hup!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, dat is xebrozius, die begrijpt het allemaal nog niet zo goed.
Dat verklaart nog steeds niet hoe jij screenshots uit de crewfora op het forum kan plaatsen.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:39 schreef Xebrozius het volgende:
-knip, bekend verhaal-
Je vraagt het aan een crewlid die het even voor je doet, sim-pel...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:46 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet hoe jij screenshots uit de crewfora op het forum kan plaatsen.
\quote:Op maandag 2 mei 2005 19:08 schreef Xebrozius het volgende:
Ik snap echt niet wat je daar als user wilt zoeken...
Het is ongeveer hetzelfde als inbreken en er AIVD praktijken hopen tegen te komen terwijl het er uiteindelijk op neer komt dat je in een bejaarden bingo bent belandt.
'Meelezen' deed je al voor je in de crew zat.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ter illustratie dat ik wel degelijk in de crew heb gezeten.
Selectief lezen is niemand vreemd.
Was het niet van de mirrors die half nederland op z'n computer had staan?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:46 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet hoe jij screenshots uit de crewfora op het forum kan plaatsen.
Ja, precies, dat was me ook nog niet duidelijk. Noem anders alle dingen die je kon, toen je nog mod was, nog eens even een voor een op.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef Xebrozius het volgende:
Ter illustratie dat ik wel degelijk in de crew heb gezeten.
Ja, je voegt een paar moderatos toe die je wel liggen en naarmate de tijd verstrijkt mag je steeds vaker meelezenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:49 schreef Anguisy het volgende:
[..]
'Meelezen' deed je al voor je in de crew zat.
Ja, ik ben ook echt Neerlands enigste die lekt uiteraard, ik voelde me zo uniek...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:50 schreef Redux het volgende:
[..]
Was het niet van de mirrors die half nederland op z'n computer had staan?
Wordt wel tijd voor namen, vind je niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, je voegt een paar moderatos toe die je wel liggen en naarmate de tijd verstrijkt mag je steeds vaker meelezen.
Enige.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt Neerlands enigste die lekt uiteraard, ik voelde me zo uniek...
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt Neerlands enigste die lekt uiteraard, ik voelde me zo uniek...
Linkje?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik geen rechten heb anders had ik daarvan even een printscreentje kunnen maken....
Dat zou een rel zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 19:55 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Wordt wel tijd voor namen, vind je niet?![]()
In de FP-Crew... In het mededelingenforum. 4e of 5e pagina... Volgens mij staat die nog wel in mijn posthistorie als jij op mijn naam klikt.quote:
Als je nu alle modjes even op een rijtje zet, dan vinken we dr vanzelf wel 2 of 3 aan die nog nooit gelekt hebben.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:55 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Wordt wel tijd voor namen, vind je niet?![]()
Ow, meerdere mensen zelfs? Dat houdt in dat er nog steeds een stel in de crew zitten.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat zou een rel zijn. Maar dan verneuk ik mensen die mij in 'vertrouwen' namen.
Adelante heeft aan Depresident gelekt.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ow, meerdere mensen zelfs? Dat houdt in dat er nog steeds een stel in de crew zitten.
Bluf. Ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:59 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Dat houdt in dat er nog steeds een stel in de crew zitten.
Zelfs sommige admins schijnen zo lek als een vergiet te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:11 schreef Xebrozius het volgende:
De Games crew... Zelfs een zeef lekt minder...
Tja... als jij Daggla bent dan had je sowieso nog maanden mee kunnen lezen...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:10 schreef beefcake het volgende:
Ik had mijn info niet van Inso, Xebro.Die was geen forumcrew op dat moment
Slarioux.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Adelante heeft aan Depresident gelekt.
elisaB mailt af en toe nog met DePresident.
Dagonet naar NiNi en Insomaniac.
Insomaniac naar Daggla en Shaolin.
Tijn en Mike naar de gehele oldbie kliek.
Slarious naar Litso.
Nu ben ik een NSB'er... neem het me eens kwalijk... Er stroomt Duits bloed door mijn aderen
Pets, natuurlijk ben ik Daggla niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tja... als jij Daggla bent dan had je sowieso nog maanden mee kunnen lezen...
Friends are just enemies that don't have the guts to kill you - Judy Tenuda.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:07 schreef Xebrozius het volgende:
Moet ik nog even doorgaan trouwens? Want ik heb niet echt een geweten of snel onder de indruk van vijanden die ik maak op een forum ( een forum, for god's sake).
Ik blijf consequent, uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry... Ik bedoelde Slarioux lekt(e)...
Ohw, ga maar door hoor, maak ons gek.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:07 schreef Xebrozius het volgende:
Moet ik nog even doorgaan trouwens? Want ik heb niet echt een geweten of snel onder de indruk van vijanden die ik maak op een forum ( een forum, for god's sake).
Dr. Flash naar zijn GC-kliekje uiteraard.quote:
Ondermijning van de policy...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:17 schreef Posdnous het volgende:
Wat boeit het trouwens of er iemand weggaat. Dat weet je een week later ook wel.
Of ligt er een aandelenconstructie aan ten grondslag?
Hmm moet ik toch meer posten in GCSC dan krijg ik alle infoquote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dr. Flash naar zijn GC-kliekje uiteraard.
Tain naar Together-Alone.
E.T. naar Swetsenegger... Hello mr. obvious
Together-Alone naar 'haar' B&H kliekje.
enz enz...
Partners mogen (discreet) meelurken.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
E.T. naar Swetsenegger... Hello mr. obvious
Nee jij bent een van de weinige crewleden geweest die aardig consequent was.quote:
Lek eens wat naar mij kerel.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:15 schreef nietzman het volgende:
Mag ik naar je lekken, Xebro?
Daarom offeren mensen zich al op door een relatie aan te gaan om een crewtopicje (discreet) in te lezen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Het verkrijgen van inside information is het hoogst haalbare op Fok zo lijkt het wel
BBD.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Het verkrijgen van inside information is het hoogst haalbare op Fok zo lijkt het wel
Wie in de crew lekt het meest?![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef Posdnous het volgende:
Daarom offeren mensen zich al op door een relatie aan te gaan om een crewtopicje (discreet) in te lezen.
Mond open!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef skiczukie het volgende:
Lek eens wat naar mij kerel.
maak jij dan eens een lijstjequote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
WHehehe, je lijstje klopt niet helemaal Xebro.
Alle namen die ik noem komen even melden dat ze het niet doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
WHehehe, je lijstje klopt niet helemaal Xebro.
Nice try though. Helemaal omdat het je allemaal niet boeit.
Interessant. Yvonne en BBD zouden dus in het banmeld topic moeten komen.quote:
Ik lek wel. Maar je schijnt me niet te geloven.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alle namen die ik noem komen even melden dat ze het niet doen.
De ultieme bevestiging dat ik gelijk heb.
Ah de bluf-post zodat je hoopt dat juist door de bevestiging jij jezelf niet in de kijker speeltquote:Op maandag 2 mei 2005 20:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik lek wel. Maar je schijnt me niet te geloven.
Ik kan je niet van iets anders overtuigen, dus ik ga het dan ook niet proberen. Wel een beetje matig dat jij, van alle mensen niet wist dat Litso nog weleens zijn usernotes las als ie bij mij was.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah de bluf-post zodat je hoopt dat juist door de bevestiging jij jezelf niet in de kijker speelt.
Waarom moet je nou altijd mijn opmerkingen als eerste maken?!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beetje een teleurstellend CTRL+F topic hé?.
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Naar Tinkedel... Maar ja die is nu ook al crew...
Alleen zijn eigen usernotes? Dit moet haast wel een grap zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kan je niet van iets anders overtuigen, dus ik ga het dan ook niet proberen. Wel een beetje matig dat jij, van alle mensen niet wist dat Litso nog weleens zijn usernotes las als ie bij mij was.
Van wie anders zou je iets willen lezen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alleen zijn eigen usernotes? Dit moet haast wel een grap zijn.
Van mij misschien? Dan ben je nog wel een dag of wat bezig hoor...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Van wie anders zou je iets willen lezen.
Vast nietquote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef woutabest het volgende:
[..]
Van mij misschien? Dan ben je nog wel een dag of wat bezig hoor...
Neh, die notes van jou zouden me niks interesseren eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef woutabest het volgende:
[..]
Van mij misschien? Dan ben je nog wel een dag of wat bezig hoor...
Nee..quote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
jij kent mij nog wel van vroeger toch?
Jij wilt ook genoemd worden he?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Cynix Ž het volgende:
Ik weet niet of het anderen ook opvalt, maar het dreigt enigszins een onzintopic te worden hiero.
Lek eens ff wat danquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Cynix Ž het volgende:
Ik weet niet of het anderen ook opvalt, maar het dreigt enigszins een onzintopic te worden hiero.
Dus plaats je toch maar een post zodat men ziet dat je er ook bent.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beetje een teleurstellend CTRL+F topic hé?.
Schop em er maar heen danquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Cynix Ž het volgende:
Ok.quote:
Dat mogen de mods jou gewoon vertellen, dat valt niet onder lekken.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:56 schreef woutabest het volgende:
Neeeeeeee niet onzin!
En ja, ik weet dat ik er veel heb, maar HOEveel?
nog beterquote:Op maandag 2 mei 2005 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mogen de mods jou gewoon vertellen, dat valt niet onder lekken.
Ja?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mogen de mods jou gewoon vertellen, dat valt niet onder lekken.
Ja, ze waren echt verbaasd nou goed? Tuurlijk wisten ze allang dat er gelekt werd. Toon het alleen maar eens aan dat iemand lekt, hoe en/of door wat of wie.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef livEliveD het volgende:
Ach gut de crew is lek. Wie had dat nu ooooooit gedacht![]()
Simplistische zooitje is het ook
Even wachten scheetebipsje vamme, want ik ben nog niet genoemd.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja?. En zelfs daar gaf ik nooit antwoord op.
.
Nou goed, woutabest, je hebt 139 notes..
We zijn samen 1 MUUSquote:Op maandag 2 mei 2005 20:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom moet je nou altijd mijn opmerkingen als eerste maken?!.
Hoeveel notes heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
We zijn samen 1 MUUS.
Maar ik ben wat sneller van begrip.
en ik 121 toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
.
Die kuttag heeft het noteaantal verdrongen en we hebben nog niemand bereid gevonden om ze handmatig te tellenquote:
Jij ttrapt ook altijd overal in hč, natuurlijk mag je dat niet zeggen, drol !quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
.
123 inmiddels.quote:
Ze zitten alles te verwijderen wat ontopic isquote:Geweldig hoe in korte tijd de crew dit topic verbaggert... is het de angst voor nog meer onthullingen?
Nee man, maar jij ging weg.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig hoe in korte tijd de crew dit topic verbaggert... is het de angst voor nog meer onthullingen?
Ja Xebro.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig hoe in korte tijd de crew dit topic verbaggert... is het de angst voor nog meer onthullingen?
Niehiet?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jij ttrapt ook altijd overal in hč, natuurlijk mag je dat niet zeggen, drol !
.
Jaaaaa *ril*quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Ik denk dat bijna ieder crewlid wel lekt, in welke vorm dan ook. De een is schadelijk (voor een ander) en de ander is alleen maar info waar je op zich niks mee kan, maar op het moment leuk en onschadelijk kan zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Tuulk.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:09 schreef MUUS het volgende:
Tjeeeeeee, wat nu?. En ik zat nog wel bloedserieus random nummers op te noemen.
.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niehiet?
Tjeeeeeee, wat nu?. En ik zat nog wel bloedserieus random nummers op te noemen.
.
En ze proberen actief te achterhalen wie er lekken? Of houden ze allemaal netjes hun mond dicht ondanks dat ze weten wie het doen onder het motto: Mja toch wel handig als ie crew blijft? Ze zijn spontaan blind voor de structuur van wie - wie kent? Gek dat users dat niet eens hebben. Sommige namen moeten toch algemeen bekend zijn lijkt me? (Nee ik ga ze niet noemen)quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ze waren echt verbaasd nou goed? Tuurlijk wisten ze allang dat er gelekt werd. Toon het alleen maar eens aan dat iemand lekt, hoe en/of door wat of wie.
Ja, of alles of niks hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]Verdomme, dit is pas nog besproken in Feedback, het mag. Aantallen wel, inhoud niet.
Een koopzieke stiefpa! Mag ik hem hebben?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn steifpa wou achter de pc ivm zijn ebay verslaving
Why notquote:Op maandag 2 mei 2005 21:12 schreef livEliveD het volgende:
Nee ik ga ze niet noemen
Als je houdt van psychedelische LP's...quote:
Cynix - checkquote:Maar on-topic: lekken er nog meer crewleden volgens uw bronnen? Cynix, kasta, static en ik willen ook graag weten of wij lekken..
Waar is het voordeel voor me?quote:
Tjee, zo leer je nog eens wat.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je houdt van psychedelische LP's...
[..]
Cynix - check
kasta - geen idee, ik lekte naar hem... Hij niet naar mij want hij is op de consequent-tour
Static - geen idee... hij verliet de crew en kwam na 4 dagen met hangende pootjes weer terug. Dus lekken is wel het laatste wat hij doet, het is veel te belangrijk voor hem
MUUS, jij lekte naar Ripley.
Ik heb er 0quote:
Ik ben dan ook zo blij dat MSN meerdere mensen in je lijst toelaat tegenwoordig. Dan gaat het nog harder rond.quote:
Lees je even in.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je houdt van psychedelische LP's...
[..]
Static - geen idee... hij verliet de crew en kwam na 4 dagen met hangende pootjes weer terug. Dus lekken is wel het laatste wat hij doet, het is veel te belangrijk voor hem
Maar hij heeft wel een mooi crewbash-topic gemaakt toen-ie heel tijdelijk weer op zwart stond.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
neen in FBquote:Op maandag 2 mei 2005 23:28 schreef livEliveD het volgende:
Hej stond deze al in Onz?
Volgens mij wegens de hilarische reacties van xebrozius.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:52 schreef livEliveD het volgende:
Waarom is ie gekicked? Zijn ze bang voor de waarheid?
Een deel van wat ie zegt klopt sowiesoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:53 schreef Redux het volgende:
Volgens mij wegens de hilarische reacties van xebrozius.
Mja over wie aan wie lekt klopt wel deels. Deels kan ik het niet checken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:12 schreef Redux het volgende:
welk deel bedoel je specifiek?
Dan mag ze wel eens beter lekken, want ik weet nooit watquote:
jij bent ook veel te druk, doosquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan mag ze wel eens beter lekken, want ik weet nooit wat![]()
Tuuwkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:58 schreef Ripley het volgende:
Dan mag ze wel eens beter lekken, want ik weet nooit wat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |