Ze zitten alles te verwijderen wat ontopic isquote:Geweldig hoe in korte tijd de crew dit topic verbaggert... is het de angst voor nog meer onthullingen?
Nee man, maar jij ging weg.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig hoe in korte tijd de crew dit topic verbaggert... is het de angst voor nog meer onthullingen?
Ja Xebro.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig hoe in korte tijd de crew dit topic verbaggert... is het de angst voor nog meer onthullingen?
Niehiet?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jij ttrapt ook altijd overal in hè, natuurlijk mag je dat niet zeggen, drol !
.
Jaaaaa *ril*quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Ik denk dat bijna ieder crewlid wel lekt, in welke vorm dan ook. De een is schadelijk (voor een ander) en de ander is alleen maar info waar je op zich niks mee kan, maar op het moment leuk en onschadelijk kan zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Tuulk.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:09 schreef MUUS het volgende:
Tjeeeeeee, wat nu?. En ik zat nog wel bloedserieus random nummers op te noemen.
.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niehiet?
Tjeeeeeee, wat nu?. En ik zat nog wel bloedserieus random nummers op te noemen.
.
En ze proberen actief te achterhalen wie er lekken? Of houden ze allemaal netjes hun mond dicht ondanks dat ze weten wie het doen onder het motto: Mja toch wel handig als ie crew blijft? Ze zijn spontaan blind voor de structuur van wie - wie kent? Gek dat users dat niet eens hebben. Sommige namen moeten toch algemeen bekend zijn lijkt me? (Nee ik ga ze niet noemen)quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ze waren echt verbaasd nou goed? Tuurlijk wisten ze allang dat er gelekt werd. Toon het alleen maar eens aan dat iemand lekt, hoe en/of door wat of wie.
Ja, of alles of niks hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]Verdomme, dit is pas nog besproken in Feedback, het mag. Aantallen wel, inhoud niet.
Een koopzieke stiefpa! Mag ik hem hebben?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn steifpa wou achter de pc ivm zijn ebay verslaving
Why notquote:Op maandag 2 mei 2005 21:12 schreef livEliveD het volgende:
Nee ik ga ze niet noemen
Als je houdt van psychedelische LP's...quote:
Cynix - checkquote:Maar on-topic: lekken er nog meer crewleden volgens uw bronnen? Cynix, kasta, static en ik willen ook graag weten of wij lekken..
Waar is het voordeel voor me?quote:
Tjee, zo leer je nog eens wat.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je houdt van psychedelische LP's...
[..]
Cynix - check
kasta - geen idee, ik lekte naar hem... Hij niet naar mij want hij is op de consequent-tour
Static - geen idee... hij verliet de crew en kwam na 4 dagen met hangende pootjes weer terug. Dus lekken is wel het laatste wat hij doet, het is veel te belangrijk voor hem
MUUS, jij lekte naar Ripley.
Ik heb er 0quote:
Ik ben dan ook zo blij dat MSN meerdere mensen in je lijst toelaat tegenwoordig. Dan gaat het nog harder rond.quote:
Lees je even in.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je houdt van psychedelische LP's...
[..]
Static - geen idee... hij verliet de crew en kwam na 4 dagen met hangende pootjes weer terug. Dus lekken is wel het laatste wat hij doet, het is veel te belangrijk voor hem
Maar hij heeft wel een mooi crewbash-topic gemaakt toen-ie heel tijdelijk weer op zwart stond.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |