,quote:Komt niet meer terug wegens het zichzelf op illegale wijze toegang verschaffen tot de crewfora en doorspelen van informatie uit die crewfora.
Ik moet waarzegger worden.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef QyRoZ het volgende:
Boebiedoe weer?
Nee, iedereen die succesvol cracked heeft "zulks" een toegang.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:57 schreef Anguisy het volgende:
Hij is volgens mij ook niet de enige met zulks een toegang.
Nee het is niet makkelijk om in de crewfora te komen behalve als je de account gegevens van een crewlid hebt.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Ik zag in MED, in het banmeldtopic dat iemand geband was :
[..]
,
Is het dan zo makkelijk om in die fora te komen (want dit is toch al de 2e keer)?
Welk topique Q?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef QyRoZ het volgende:
Boebiedoe weer? Eerst maar eens het topic lezen. En zwaaibaai is toch uit de crew? Of had iemand anders zn nickname als password gebruikt?
Zal wel weer wachtwoordje gokken zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee het is niet makkelijk om in de crewfora te komen behalve als je de account gegevens van een crewlid hebt.
Nietus! Het zijn staatsgeheimen! Die moet je bewaken met je leven!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:21 schreef Falco het volgende:
Veel gezeur om niks. Dat is het. Danny en de rest van de crew moet zich niet zo aanstellen.
Ik vind het ook erg kinderachtig om in een prive forum in te breken en daar dan info uit te lekkenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:21 schreef Falco het volgende:
Veel gezeur om niks. Dat is het. Danny en de rest van de crew moet zich niet zo aanstellen.
Gesponsorde phones voor alle mods en dan alleen crewoverleg via smsquote:Op maandag 2 mei 2005 12:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nietus! Het zijn staatsgeheimen! Die moet je bewaken met je leven!
Wel via een extra beveiligd netwerk natuurlijk hè?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:25 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Gesponsorde phones voor alle mods en dan alleen crewoverleg via sms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |