Lek eens ff wat danquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet of het anderen ook opvalt, maar het dreigt enigszins een onzintopic te worden hiero.
Dus plaats je toch maar een post zodat men ziet dat je er ook bent.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beetje een teleurstellend CTRL+F topic hé?.
Schop em er maar heen danquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet of het anderen ook opvalt, maar het dreigt enigszins een onzintopic te worden hiero.
Ok.quote:
Dat mogen de mods jou gewoon vertellen, dat valt niet onder lekken.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:56 schreef woutabest het volgende:
Neeeeeeee niet onzin!
En ja, ik weet dat ik er veel heb, maar HOEveel?
nog beterquote:Op maandag 2 mei 2005 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mogen de mods jou gewoon vertellen, dat valt niet onder lekken.
Ja?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mogen de mods jou gewoon vertellen, dat valt niet onder lekken.
Ja, ze waren echt verbaasd nou goed? Tuurlijk wisten ze allang dat er gelekt werd. Toon het alleen maar eens aan dat iemand lekt, hoe en/of door wat of wie.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef livEliveD het volgende:
Ach gut de crew is lek. Wie had dat nu ooooooit gedacht![]()
Simplistische zooitje is het ook
Even wachten scheetebipsje vamme, want ik ben nog niet genoemd.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja?. En zelfs daar gaf ik nooit antwoord op.
.
Nou goed, woutabest, je hebt 139 notes..
We zijn samen 1 MUUSquote:Op maandag 2 mei 2005 20:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom moet je nou altijd mijn opmerkingen als eerste maken?!.
Hoeveel notes heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
We zijn samen 1 MUUS.
Maar ik ben wat sneller van begrip.
en ik 121 toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
.
Die kuttag heeft het noteaantal verdrongen en we hebben nog niemand bereid gevonden om ze handmatig te tellenquote:
Jij ttrapt ook altijd overal in hè, natuurlijk mag je dat niet zeggen, drol !quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
.
123 inmiddels.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |