Nou spannend dus, hopenlijk werkt het strippen toch wat vlotter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:39 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Zow ben weer terug. Ze hebben me gestript maar ze zei dat er nog niet veel verweekt was. Dus dat het best nog wel eens een paar dagen zou kunnen duren. Nou ja we zien het wel.
In ieder geval heb ik een datum 14/05 voor inleiding. Dus als het zover mag komen dan moet ik volgende week zaterdag naar het ziekenhuis en wordt het opgang gebracht.
Vlakbij Liverpoolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:20 schreef Maggie het volgende:
[..]
Sorry dat ik zomaar heel even kom binnenvallen..maar Lewis..waar in de UK woon jij ergens?
Ahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:30 schreef Lewis.de.boxer het volgende:Vlakbij Liverpool
Ik hint msnnnnnn MSNNNNNNquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef Fuente het volgende:
Zooow net even geshopt bij de etham outlet hierzoIk wist niet eens dat die er was, tot ik het laatst op de miss etam site zag! Maar ze hebben in ieder geval best leuke dingen ertussen voor veel goedkoper. Ik denk dat ik er volgende week nog maar eens naartoe ga
.
Heeft iemand overigens nog leuke schoenen ergens gezien? Ik zoek halfopen schoenen voor de zomer die niet te duur zijn
Zo'n echo is niet alles bepalend, Fuente. Eén enthousiast tikje te veel en de meting klopt al niet meer. Bovendien is een week voorlopen toch helemaal nog niet zoveel. Nu is het een week voor, over 5 weken kan het wel een week achter zijn. Het ligt er ook maar net aan wat en waar ze meten; hoofdomtrek, dijbeenlengte, buikje. Bij een groeiecho meten ze alles en dan zul je zien dat er bij iedere meting een andere tijdsduur staat. Het zegt allemaal niet zoveel. Als de echo verder alleen maar goede dingen heeft laten zien (= geen afwijkingen) zou ik me absoluut geen zorgen maken over die week. Echo's zijn echt maar relatief en een momentopname die ook nog eens afhankelijk is van de nauwkeurigheid van degene die 'em maakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:03 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Op mijn pretecho bleek dat ons beepje een week voor op groei ligt, ik ben nu 24 weken zwanger, maar hij/zij is zo groot als 25 weken.
Bij 16 weken zwangerschap lag beepje ook voor op groei. Nou krijg ik met 32 weken sowieso een groei echo, dus this even kijken hoe en wat.
Maar wat kunnen de oorzaken hiervan zijn? En kan het kwaad? Het kan in mijn geval ook zijn dat ik gewoon een week eerder uitgeteld ben, aangezien ik nog ongesteld ben geweest in mijn zwangerschap is het niet helemaal duidelijk hoe lang ik zwanger ben, maar met de eerste echo (bij 5 weken) is de datum vastgezet.
En stel dat beepje wel echt voorligt op de groei, wat gebeurt er dan op het einde? En kunnen ze daar wat aan doen?
1 juniquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:43 schreef Randa_v het volgende:
Neva, wanneer ging jij naar de vlos?? Heb jij trouwens last van vermoeidheid. Iedere middag ben ik onderhand een middagdutje aan het doen. Zo moe.
nee joh, doen ze af en toe maar eens, vooral tegen het einde van de zwangerschap kan je neigen naar bloedarmoede en dan is het wel lekker dat ze het in de gaten houden. want van bloedarmoede word je zo slap als een doek.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Neva het volgende:
Is dat trouwens elk bezoekje an de vlos nodig dat bloedpriken?
Ik ben benieuwd, als ik op het werk maar door kan. Moet nog even uitkijken met klachten tot mijn contract is verlengd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Randa, als het goed is wordt die vermoeidheid vanzelf wat minder na de 12 weken. Het is wel vervelend dat je je die middagdutjes moet doen om jezelf een beetje overeind te houden. Maar ach joh, komt echt goed![]()
Nee, gelukkig niet zeg. Bij mijn praktijk moet het twee keer gebeuren. Bij de eerste keer controleren ze wat je bloedgroep is, je bloedgehalte, je suiker en of je geen geslachtsziektens hebt ( waar waarschijnlijk ook een aidstest tussen zit)quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Neva het volgende:
Is dat trouwens elk bezoekje an de vlos nodig dat bloedpriken?
Stoppen met roken gaat perfectquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee joh, doen ze af en toe maar eens, vooral tegen het einde van de zwangerschap kan je neigen naar bloedarmoede en dan is het wel lekker dat ze het in de gaten houden. want van bloedarmoede word je zo slap als een doek.
hoest met stoppen met roken?
netjes hoor, en nou volhouden he?quote:
ik heb in de aanloop naar mijn eerste zwangerschap zoveel bloedonderzoeken en prikken gehad, dat ik er op een gegeven moment niet meer om gaf.quote:Ik ben nogal bang voor naaldenvandaar de vraag ik ben echt net een klein kind dan , jeugd trauma met bloedprikken, nooit meer over gegaan
![]()
dat zijn de dingen die je inderdaad even moet vermelden. of zoiets als doofheid, oogafwijkingen, eventuele andere aangeboren gebreken of handicaps.quote:Zit ook af te vragen wat zijn nou qua erfelijkheids dingen nodig om in te vullen, heb echt geen flauw idee![]()
beide ouders reumatisch, wij getest niks te vinden. Ik heb zelf als kind suikerziekte gehad er over heen gegroeid maar wel risicogroep dus, zelf cara patient risicio dus, me moeder heb 2 doogeborenen gehad is dat van belang?
Dan heb ik het makkelijk, ik hoef geen plasje in een potje mee te nemen, geen luchtbel praktijken dus!! Ik mag het terplaatse doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
en plasje niet vergeten he? (voor de juiste verpakking even bij luchtbel navragen)
ken het verhaal nog vaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
netjes hoor, en nou volhouden he?
[..]
ik heb in de aanloop naar mijn eerste zwangerschap zoveel bloedonderzoeken en prikken gehad, dat ik er op een gegeven moment niet meer om gaf.
ik ben daarna zelfs bloeddonor geworden
en ik was ECHT erg hoor. mij moesten ze vroeger met drie man vasthouden bij een prik.
[..]
dat zijn de dingen die je inderdaad even moet vermelden. of zoiets als doofheid, oogafwijkingen, eventuele andere aangeboren gebreken of handicaps.
en als je t niet snapt, dan loopt je het toch met de verloskundige even door?
komt allemaal best goed hoor!
en plasje niet vergeten he? (voor de juiste verpakking even bij luchtbel navragen)
Ik hoop het ook voor je, dat je wakker wordt van de weeën. Spannend zeg, klinkt toch wel alsof het echte werk echt ieder moment kan beginnen! Ik gooi er maar weer wat pufsmilies tegenaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:00 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja behoorlijk. Veel harde buiken, maar ja dat kan natuurlijk ook nog makkelijk lang aanhouden of omdat ik vandaag toch redelijk veel beweging heb gehad. Ik heb wel sinds het strippen deeltjes van mijn slijmprop verloren. Maar ook dat hoeft nog niet al te veel te zeggen.
Ach ik hoop gewoon dat als ik straks naar bed ga ik wakker word van de weeen. Positief denken he![]()
Grrr ik dacht dat je wakker was geworden van de weeën toen ik je post zag staan! Hup lekker slapen jij, morgen lezen we wel hoe het met je gaat/gegaan is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:42 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ah kijk pufsmilies. Dat is het goeie werkJoh Snake en ik gaan gewoon allebei beginnen vannacht of morgenochtend. Bevrijdingsdag is gewoon heel symbolisch en een mooie datum
En nu ga ik echt op 1 oor.
nog 3 weken wachten is altijd nog eerder dan randa en ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef Saffier het volgende:
Neva en Randa jullie mogen al lekker vlot naar de vlos!! Ik moet nog bijna 3 weken wachten.
Snake en Lewis ik hoop van harte dat het voor jullie morgen écht bevrijdingsdag is voor de zekerheid een paar![]()
![]()
![]()
voor jullie!!
En daar staat deze suffe doos helemaal niet bij stil.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:00 schreef Neva het volgende:
[..]
nog 3 weken wachten is altijd nog eerder dan randa en ik![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:00 schreef Neva het volgende:
[..]
nog 3 weken wachten is altijd nog eerder dan randa en ik![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef Randa_v het volgende:
We gooien het gewoon op zwangerschapsdementie!!Doen we hier thuis nu ook bij alles, was ik eerder blond
, nu ben ik gewoon een zwangere doos.
![]()
je bent een blonde zwangere doosquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef Randa_v het volgende:
We gooien het gewoon op zwangerschapsdementie!!Doen we hier thuis nu ook bij alles, was ik eerder blond
, nu ben ik gewoon een zwangere doos.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |