abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26705804
Ook al is het wachten niet leuk. De 14e staat toch mooi al vast!
En voor die tijd is die kleine er heus wel uit!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:02:14 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26706477
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:39 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Zow ben weer terug. Ze hebben me gestript maar ze zei dat er nog niet veel verweekt was. Dus dat het best nog wel eens een paar dagen zou kunnen duren. Nou ja we zien het wel.
In ieder geval heb ik een datum 14/05 voor inleiding. Dus als het zover mag komen dan moet ik volgende week zaterdag naar het ziekenhuis en wordt het opgang gebracht.
Nou spannend dus, hopenlijk werkt het strippen toch wat vlotter.
en idd , wij hadden het ook al over 5-5-05 , lijkt ons ook een leuke datum.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26708887
Snake en Lewis, voor jullie nog maar een keer een succes-postje: succes met de laatste loodjes! Leuk om je naam bovenaan te zien staan hè Snake? Dat gun je Lewis natuurlijk ook, dus zet hem op meid!

Weet iemand hier eigenlijk hoe het met Roxie is? Heeft ze recentelijk nog gepost?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:59:34 #204
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26712438
Ik sluit me bij Ma-Maatje aan wat Snake en Lewis betrefd

En Roxie heb ik idd ook al lang niet meer gezien
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26713484
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:20 schreef Maggie het volgende:

[..]

Sorry dat ik zomaar heel even kom binnenvallen.. maar Lewis..waar in de UK woon jij ergens?
Vlakbij Liverpool
pi_26713609
Nou ik heb sinds ik gestript ben al een onwijs ongesteldheids gevoel, en veel harde buiken. Maar dat zegt nog niet veel natuurlijk.

En vorige keer was ik 8 dagen overtijd. Ik reken er nu ook echt niet op dat ik toevallig morgen zou gaan bevallen. Maar goed je weet maar nooit he Snake, bij jouw moet het nou toch wel eens gaan gebeuren. Ik had echt niet verwacht dat jij nu nog met bol buikje rond zou lopen, helemaal niet na al die weeen. Gek kan het toch lopen he
pi_26714469
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:30 schreef Lewis.de.boxer het volgende:Vlakbij Liverpool
Ah Aan dezelfde kant als ik, alleen wat kilometertjes naar t zuiden..
Was gewoon nieuwsgierig
Nu ik hier toch eens post...alle LLM's en iedereen die het nodig heeft sterkte!

...en zo kroop ze weer terug in lurkstand
  woensdag 4 mei 2005 @ 00:16:20 #208
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26714960
inderdaad balen Lewis, had het zelf ook wel verwacht dat het door zou zetten.

Maar ja, helaas niks aan te doen en we wachten maar af.

Ma-Maatje, het is echt heel raar dat ik mijn naam zo bovenaan zie staan, wel leuk maar van mij mogen mijn naam en die van Lewis daar snel weg.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26718019
Goedemorgen!
Nouja goed... ben gister van m'n werk thuisgekomen en ben meteen doorgerend naar de wc, want ik moest overgeven Heb nu nog steeds last van m'n maag, rug en ben erg misselijk, dus ik heb me ziekgemeld voor vandaag.

Snake en Lewis, laat de bevallingen beginnen
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  woensdag 4 mei 2005 @ 09:52:01 #210
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_26719559
LEWISSSSS?

Nog nieuws????

Snake?
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_26719670
Nee helemaal niets hoor hier. Ik heb wel veel spierpijn en voelde veel harde buiken. Maar niks wat ook maar op een bevalling lijkt. Dus geen labourday hier vandaag het kwartje moest even vallen de vorige keer
Ik heb wel het gevoel dat als er nog iets schoon moet of gedaan moet worden ik dat nu vandaag af ga maken en dan vindt ik het wel goed allemaal. Misschien dat dat wat zegt En dat is alleen het hele huis stofzuigen. Verders is alles spik en span.

Maar goed, Snake we hebben nog 1 dag. Morgen gaat voor ons het echte werk beginnen, toch
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:10:57 #212
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26719860
Nou Lewis, er is in ieder geval iets aan het rommelen daarbinnen. Da's altijd beter dan niks. Misschien is het toch het voorwerk dat nodig is om de boel ff lekker te verweken. Ik hoop het maar! Morgen lijkt me inderdaad een prima dagje voor jullie allebei. Gek inderdaad Snake, jij liep al met weeen toen ik nog niet eens bevallen was, en nu loop je nog steeds met die buik rond. Ik gun jullie allebei een snelle lancering, want dat overtijd zijn is maar niks. Het viel me uiteindelijk nog mee (10 dagen te laat was ik), maar toch is het zwaar. Je bent helemaal klaar voor je kleintje, het huis is al honderd keer in alle hoeken en gaten schoongemaakt en je zit in spanning te wachten. Pffff, vermoeiend..... Succes dus meiden!!! Ik duim voor jullie. Kus.
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 10:19:13 #213
81992 Githa
pi_26720021
Lewis en Snake, kom op hoor....jullie gaan ons niet allemaal in spanning houden

Bevallen moet je
pi_26720292
Ik ben het met Gityha eens
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:19:11 #215
105850 Fuente
mamamuts
pi_26721485
Lewis, jammer dat het niet echt doorzette na het strippen! Nog ffies en dan is je beepje er
En Snake! Ik duim dat het zo snel mogelijk begint daarzo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:39:00 #216
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26721995
Hey Snake en Lewis, spannende tijden voor jullie! Ik denk aan jullie, en ben ook erg benieuwd wanneer het jullie moment gaat worden! Hou moed, het komt goed!

Hier alles oke, ik voel me een stuk beter dan na de bevalling van chiara. Ik heb nog wat last van naweeen gehad, maar niet ernstig ofzo.
Tussen het voeden en rusten door heb ik nu even wat foto's online gezet, de website stond al klaar

Yoram doet het echt zo goed, hij heeft erg moeten bijkomen van de bevalling heeft de eerste 24 uur zeker 20 uur geslapen en af en toe een kleine slokje gedronken, maar nu gaat de borstvoeding echt lekker. Hij pakt de borst goed en drinkt heel goed! Hij heeft nu wat rode vlekjes en een lichtelijk geel huidje, hij is echt aan het wennen aan het leven hier.
Hij poept, hij piest, het motertje wordt keurig opgestart, mama, papa en zus zijn trots.

Alle zwangeren, veel sterkte! En in het bijzonder Lewis en Snake, het allerbeste meisies!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:41:20 #217
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_26722053
Melonovy, wat een prachtig ventje
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:41:23 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26722059
Ow Mel!
Ik smelt hier gewoon! Wat een schatje zeg! En zo lekker diep in slaap!
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:41:54 #219
105850 Fuente
mamamuts
pi_26722068
Oooh Melonovy!!! Wat een mooi ventje zeg!
En fijn dat hij alles zo goed doet Geniet er maar lekker van en doe het vooral rustug aan .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:43:33 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26722100
Wat een mooi mannetje!
Geniet ervan met zn allen en doe lekker rustig aan!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26722157
Owww Mel!!!! Wat een heerlijk kereltje!!!
Kan me voorstellen dat jullie trots zijn, geniet maar lekker!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 11:48:22 #222
43556 miss_dynastie
pi_26722228
Mel, wat een mooie site ook!
Wat een lekker ventje
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 11:55:38 #223
81992 Githa
pi_26722416
Mel wat een knapperd en zo lief en klein en teer en en en
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:57:05 #224
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26722449
Een héél mooi jongetje
En wat een leuke foto's op je site, Mel. Het geluk spat van je af, ondaks de zware klus. Geweldig!
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:59:36 #225
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26722524
Aaaahhhh
Daar is Yoram dan. Wat is hij een schatje en wat ligt hij er heerlijk ontspannen bij.
Ik ben wel benieuwd wat jij en Remco van het thuisbevallen vonden. Maar ga eerst maar eens lekker uitrusten en genieten van je gezinnetje.

Ik heb inmiddels de rest van de toto's ook gezien. Hij lijkt op jou, Melonovy!! En wat is Chiara ineens een grote meid, echt een grote zus.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_26722840
Wow! Wat een mooi, schattig ventje! Ik ga zo de site bekijken!
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:03:01 #227
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26724236
Wauw!!! wat is Yoram een lekker ding zeg!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26724300
Wat een lieverd Mel

Snake en Lewis Hoe gaat 't?
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:57:30 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26725679
Mel, wat een schatje, mooi manneke.

Ik had vanochtend geen stroom, raakte een beetje in paniek, ik dacht, dit kan er ook nog wel ff bij.
Maar alles doet het gelukkig weer.

Leiw, we gaan voor morgen idd, leuke datum en het is lang genoeg geweest zo.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:21:04 #230
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26726449
Jeetje Mel, wat een ontzettend mooi mannetje heb je eruit gewerkt! Echt een dotje!!!
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:38:05 #231
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_26727028
Wat een mooi ventje Mel. Volgens mij lijkt hij op Chiara, of niet? Ik ga snel de foto's op je site bewonderen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:57:45 #232
105850 Fuente
mamamuts
pi_26727736
Zooow net even geshopt bij de etham outlet hierzo Ik wist niet eens dat die er was, tot ik het laatst op de miss etam site zag! Maar ze hebben in ieder geval best leuke dingen ertussen voor veel goedkoper. Ik denk dat ik er volgende week nog maar eens naartoe ga .

Heeft iemand overigens nog leuke schoenen ergens gezien? Ik zoek halfopen schoenen voor de zomer die niet te duur zijn
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:11:37 #233
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_26728247
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef Fuente het volgende:
Zooow net even geshopt bij de etham outlet hierzo Ik wist niet eens dat die er was, tot ik het laatst op de miss etam site zag! Maar ze hebben in ieder geval best leuke dingen ertussen voor veel goedkoper. Ik denk dat ik er volgende week nog maar eens naartoe ga .

Heeft iemand overigens nog leuke schoenen ergens gezien? Ik zoek halfopen schoenen voor de zomer die niet te duur zijn
Ik hint msnnnnnn MSNNNNNN
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:34:40 #234
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26729154
Wat een schitterend ventje is Yoram *smelt* en hij ligt er zó lief te slapen. Die heb je mooi gebakken zeg!! Daar kunnen jullie terecht trots op zijn. En wat zit Chiara er lief bij, echt een grote zus!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:30:28 #235
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26732358
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:03 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Op mijn pretecho bleek dat ons beepje een week voor op groei ligt, ik ben nu 24 weken zwanger, maar hij/zij is zo groot als 25 weken.
Bij 16 weken zwangerschap lag beepje ook voor op groei. Nou krijg ik met 32 weken sowieso een groei echo, dus this even kijken hoe en wat.
Maar wat kunnen de oorzaken hiervan zijn? En kan het kwaad? Het kan in mijn geval ook zijn dat ik gewoon een week eerder uitgeteld ben, aangezien ik nog ongesteld ben geweest in mijn zwangerschap is het niet helemaal duidelijk hoe lang ik zwanger ben, maar met de eerste echo (bij 5 weken) is de datum vastgezet.
En stel dat beepje wel echt voorligt op de groei, wat gebeurt er dan op het einde? En kunnen ze daar wat aan doen?
Zo'n echo is niet alles bepalend, Fuente. Eén enthousiast tikje te veel en de meting klopt al niet meer. Bovendien is een week voorlopen toch helemaal nog niet zoveel. Nu is het een week voor, over 5 weken kan het wel een week achter zijn. Het ligt er ook maar net aan wat en waar ze meten; hoofdomtrek, dijbeenlengte, buikje. Bij een groeiecho meten ze alles en dan zul je zien dat er bij iedere meting een andere tijdsduur staat. Het zegt allemaal niet zoveel. Als de echo verder alleen maar goede dingen heeft laten zien (= geen afwijkingen) zou ik me absoluut geen zorgen maken over die week. Echo's zijn echt maar relatief en een momentopname die ook nog eens afhankelijk is van de nauwkeurigheid van degene die 'em maakt.
Ter illustratie: Een paar dagen voordat ik bevallen ben, werd Liz nog op ruim 5 pond geschat (evenals Cas). Bij Cas klopte dat aardig, maar Liz woog toch wel een pond minder. Ze had een hoofdje alsof ze in stuit gelegen had iets geplet dus waardoor de omtrek uit die hoek groter was en zij zwaarder en groter geschat werd. Bovendien zagen ze niet dat ik achter de kinderen een zee van vruchtwater bij me droeg.
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:07:53 #236
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_26733043
Hallo iedereen,

Allereerst mijn dank voor de felicitaties van jullie. Ik ben maandagmiddag weer uit het ziekenhuis gekomen, mijn herstel van de keizersnede ging goed. Maandagmorgen kregen we de grote schrik dat Samiq opeens erg blauwe armpjes en beentjes kreeg (net als een bloeduitstorting paars/blauw), de kinderarts is erbij gehaald en ze hebben gelijk bloed afgenomen uit een adertje. In eerste instantie dacht men dat zijn bloed te dik was om door de kleine adertjes te gaan, dus wachten op de uitslag van het bloed. Die kregen we 's middags, dit bleek goed te zijn, ook de suiker e.d. was goed, maar ze wilden hem minimaal 24uur ter observatie houden op de neonatologie (op zo'n warmteplaat en hartbewaking). Hij had ook moeite om goed te drinken, wel steeds kleine beetjes. Hij heeft een zonde gekregen.
Gisteren hebben ze zijn urine onderzocht en daarvan hebben we vandaag de uitslag gekregen, een gesprek met de kinderarts. In de urine waren nog wel sporen gevonden van de medicatie die ik gebruikte en waarschijnlijk heeft hij daardoor problemen gekregen. De eerste dagen gaat dan goed en als zijn eigen bloed goed op gang komt dan beginnen vaak de moeilijheden, een soort afkickverschijnselen van mijn bloed.
Alles gaat verder wel in stijgende lijn, het drinken gaat beter, morgen wordt er gekeken waarneer hij naar huis zou kunnen. Hij is van de "warme" kamer (couveuses en warmteplaten e.d.) naar de "koude" kamer (zonder extra warmte-apparaten) gegaan sinds vandaag en dat is een stap vooruit. Dat deed ons enorm goed.

Heb in ieder geval een paar foto's van onze zoon SAMIQ ELIJAH, zoals hij volledig heet.

en onze dochter Siënna Michelle, die haar broertje wel interessant vindt, ze beseft niet goed wat het allemaal inhoudt, maar is wel nieuwsgierig naar hem.....
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_26733192
Gelukkig maar Yfke dat het zo goed gaat met Samiq. En nu jij snel opknappen en lekker genieten van je 2 prachtige kindjes. Wat een lekker bekkie heeft Sienna daar op die laatste foto.

Hier alles nog rustig, eigenlijk niets te melden. Morgen wel
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:25:42 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_26733349
fijn yfke, dat alles goed gaat, ga maar lekker genieten samen!
stormy waters...
sailin'
pi_26733374
Wat een mooierd is Yoram

Yfke, prachtige fotoos zeg, en gelukkig gaat het goed met Samiq. Heel veel geluk samen....en knap maar lekker op.

Lewis en Snake: ik ben de komende dagen niet veel online maar hartstikke veel succes met de laatste loodjes en de bevalling (voor het geval ik het misloop) ik ben erg benieuwd....
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:06:08 #240
3011 E.T.
pi_26734013
Fijn dat het beter gaat met Samiq!
Akelig dat jouw medicijnen zo'n invloed kunnen hebben, maar nu gaat het de goede kant op
Kom je volgende keer mee naar het grote kleine babietjestopic, deel 49 ?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:26:06 #241
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26734430
Wat een mooi manneke Samiq en gelukkig gaat het dus al wat beter met hem

Morgen zijn we dus helemaal klaar voor Snake de 05-05-2005 datum kom maar op

Natuurlijk kan Lewis er ook bij waarvan ik denk dat die een meisje in de buik draagt
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:42:21 #242
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26734735
Wat een liefie Yvke, gelukkig gaat het nu beter met Samiq.
pi_26735210
Yfke wat is het een bjoetie!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:15:38 #244
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26735286
Wat een droppie zeg!! Gelukkig dat Samiq het nu weer wat beter doet, hopelijk mag hij snel naar huis. En Sienna is ook een schatje zeg!!
Ylana
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:22:28 #245
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26735427
melonovy en yfke wat een prachtventjes

Babylover wat naar dat je zo ziek bent

Snake en Lewis kom maar op met de verse baby's
pi_26736096
Neva, wanneer ging jij naar de vlos?? Heb jij trouwens last van vermoeidheid. Iedere middag ben ik onderhand een middagdutje aan het doen. Zo moe.
pi_26736225
Yfke wat een lekker ding die zoon van je!!!
Naar van de medicijnen, mag ik vragen welke medicijnen jij gebruikt heb tijdens de zwangerschap?
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:49:31 #248
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26736272
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:43 schreef Randa_v het volgende:
Neva, wanneer ging jij naar de vlos?? Heb jij trouwens last van vermoeidheid. Iedere middag ben ik onderhand een middagdutje aan het doen. Zo moe.
1 juni spannund!!!!

Moeheid niet echt last van, alleen als ik me verveel ben ik op de dage actief dan heb ik juist minder behoefte aan slaap nodig

wanneer moet jij naar de vlos?
pi_26736328
Staat in mijn sig!! 30 mei!
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:53:21 #250
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26736392
niet opgelet dus been dagje voor mij en je bent een dagje voor mij uitgerekend ( tot nu toe) grappig , wat gaan ze bij jou allemaal doen
pi_26736488
De intake hebben ze aan de telefoon eigenlijk al gedaan, de ziektes in de familie enzo, en hoever ik ben.

Eigenlijk is er niet gezegd wat ze gaan doen, waarschijnlijk hartje luisteren en een afspraak maken voor de echo rond 12 weken. In de praktijk zitten twee verloskundigen, aan de telefoon heb ik gesproken met eentje en de afspraak heb ik met de andere. Ben heel benieuwd. Moet om 18.30 dan dus...
pi_26736649
Ik heb mijn eerste zwangerschapsbeha gekocht. Een topje van noppies. Kreeg meteen 30% aanstaande moederdagkorting. En mocht babysokjes uitkiezen. Wel leuk hoor!
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:03:32 #253
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26736704
hmm ik heb odracht gekregen om een hele vragenlijst uit te printen en in te vullen en begreep dat ze dan ook eerste echo deden en bloedprikken enzo,
om 14:00
ach joh we merken het vanzelf wel

Is dat trouwens elk bezoekje an de vlos nodig dat bloedpriken ?
pi_26736710
MeNicole & Ke2v2in jullie nog van Harte met de zwangerschap. Ik vergat het steeds. Maar zeer zeker niet minder gemeend

Randa, als het goed is wordt die vermoeidheid vanzelf wat minder na de 12 weken. Het is wel vervelend dat je je die middagdutjes moet doen om jezelf een beetje overeind te houden. Maar ach joh, komt echt goed
pi_26736733
Weet ik niet? O ja, ik moest zorgen dat ik dan moest plassen als ik binnenkwam.
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 21:06:32 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26736793
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Neva het volgende:
nee joh, doen ze af en toe maar eens, vooral tegen het einde van de zwangerschap kan je neigen naar bloedarmoede en dan is het wel lekker dat ze het in de gaten houden. want van bloedarmoede word je zo slap als een doek.

hoest met stoppen met roken?
pi_26736805
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Randa, als het goed is wordt die vermoeidheid vanzelf wat minder na de 12 weken. Het is wel vervelend dat je je die middagdutjes moet doen om jezelf een beetje overeind te houden. Maar ach joh, komt echt goed
Ik ben benieuwd, als ik op het werk maar door kan. Moet nog even uitkijken met klachten tot mijn contract is verlengd. Ik had vorige week al bijna opmerkingen om dat ik ieder half uur/uur naar de wc ging. Valt wel op!
pi_26736840
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Neva het volgende:

Nee, gelukkig niet zeg. Bij mijn praktijk moet het twee keer gebeuren. Bij de eerste keer controleren ze wat je bloedgroep is, je bloedgehalte, je suiker en of je geen geslachtsziektens hebt ( waar waarschijnlijk ook een aidstest tussen zit)
En bij de tweede is het alleen je bloedgehalte en je suiker.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:13:56 #259
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26737024
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:06 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee joh, doen ze af en toe maar eens, vooral tegen het einde van de zwangerschap kan je neigen naar bloedarmoede en dan is het wel lekker dat ze het in de gaten houden. want van bloedarmoede word je zo slap als een doek.

hoest met stoppen met roken?
Stoppen met roken gaat perfect

Ik ben nogal bang voor naalden vandaar de vraag ik ben echt net een klein kind dan , jeugd trauma met bloedprikken, nooit meer over gegaan

Zit ook af te vragen wat zijn nou qua erfelijkheids dingen nodig om in te vullen, heb echt geen flauw idee

beide ouders reumatisch, wij getest niks te vinden. Ik heb zelf als kind suikerziekte gehad er over heen gegroeid maar wel risicogroep dus, zelf cara patient risicio dus, me moeder heb 2 doogeborenen gehad is dat van belang?
pi_26737127
Ja, doodgeboren is wel belangrijk, suikerziekte ook en of jouw familie dat heeft. Ziektes en medicijnen met betrekking tot jouw is belangrijk en aangeboren afwijkingen bij naaste familieleden.

Ik moest melden dat ik PDS had, verder of ik in het ziekhuis had gelgen en ooit bloed had gekregen. Van dat soort dingen.
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:20:24 #261
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26737218
hmm maar even invullen met moeders dan binnenkort hmm zie net dat ik dan nog niet de echo krijg maar een formulier, terwijl die dame wel had gezegd over echo dan najah het zal wel
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 21:20:40 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26737227
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:13 schreef Neva het volgende:

[..]

Stoppen met roken gaat perfect
netjes hoor, en nou volhouden he?
quote:
Ik ben nogal bang voor naalden vandaar de vraag ik ben echt net een klein kind dan , jeugd trauma met bloedprikken, nooit meer over gegaan
ik heb in de aanloop naar mijn eerste zwangerschap zoveel bloedonderzoeken en prikken gehad, dat ik er op een gegeven moment niet meer om gaf.
ik ben daarna zelfs bloeddonor geworden
en ik was ECHT erg hoor. mij moesten ze vroeger met drie man vasthouden bij een prik.
quote:
Zit ook af te vragen wat zijn nou qua erfelijkheids dingen nodig om in te vullen, heb echt geen flauw idee

beide ouders reumatisch, wij getest niks te vinden. Ik heb zelf als kind suikerziekte gehad er over heen gegroeid maar wel risicogroep dus, zelf cara patient risicio dus, me moeder heb 2 doogeborenen gehad is dat van belang?
dat zijn de dingen die je inderdaad even moet vermelden. of zoiets als doofheid, oogafwijkingen, eventuele andere aangeboren gebreken of handicaps.

en als je t niet snapt, dan loopt je het toch met de verloskundige even door?

komt allemaal best goed hoor!

en plasje niet vergeten he? (voor de juiste verpakking even bij luchtbel navragen )
pi_26737296
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:20 schreef lady-wrb het volgende:

en plasje niet vergeten he? (voor de juiste verpakking even bij luchtbel navragen )
Dan heb ik het makkelijk, ik hoef geen plasje in een potje mee te nemen, geen luchtbel praktijken dus!! Ik mag het terplaatse doen.
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:26:57 #264
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26737425
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

netjes hoor, en nou volhouden he?
[..]

ik heb in de aanloop naar mijn eerste zwangerschap zoveel bloedonderzoeken en prikken gehad, dat ik er op een gegeven moment niet meer om gaf.
ik ben daarna zelfs bloeddonor geworden
en ik was ECHT erg hoor. mij moesten ze vroeger met drie man vasthouden bij een prik.
[..]

dat zijn de dingen die je inderdaad even moet vermelden. of zoiets als doofheid, oogafwijkingen, eventuele andere aangeboren gebreken of handicaps.

en als je t niet snapt, dan loopt je het toch met de verloskundige even door?

komt allemaal best goed hoor!

ken het verhaal nog vaag maar daar heb ze dus niets over gezegd ben al op ze best aan het googlen hoe en wat.

ennuh dat stoppen met roken uiteraard
pi_26737501
De vlos zal toch zelf ook wel een vragenlijstje hebben die ze doornemen. Het is gewoon handig als jullie alvast wat op papier hebben dat scheelt dan weer in tijd voor die afspraak.

Ik heb vanmiddag nog even een kleine schoonmaak woede gehad. Vanavond lekker vroeg mijn bedje in, ben eigenlijk best wel ontzettend moe.
pi_26737583
Goed uitrusten Lewis, heb je nog veel harde buiken of gerommel??
pi_26738461
Ja behoorlijk. Veel harde buiken, maar ja dat kan natuurlijk ook nog makkelijk lang aanhouden of omdat ik vandaag toch redelijk veel beweging heb gehad. Ik heb wel sinds het strippen deeltjes van mijn slijmprop verloren. Maar ook dat hoeft nog niet al te veel te zeggen.

Ach ik hoop gewoon dat als ik straks naar bed ga ik wakker word van de weeen. Positief denken he
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:03:28 #268
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26738578
we jompelen hier voor je hoor lewis zoals je zegt: Positief blijven denken
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:09:07 #269
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26738836
Kan best zijn dat je een echo krijgt hoor Neva alleen bezitten niet alle Vk-praktijken een echo-apparaat daarom wil de intake ook wel eens verschillen.
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:12:24 #270
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26738985
Ik bel tegen die tijd nog wel eens wat ik precies allemaal mee met nemen. Ga me er niet druk om maken

lieve avatar btw
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:14:51 #271
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26739078
Suikerziekte is wel erg belangrijk om te melden, je hebt dan een verhoogde kans op zwangerschapsdiabetes. Is goed te behandelen, maar kan vervelende gevolgen hebben als het niet behandeld wordt in de zwangerschap.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:25:03 #272
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26739446
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:00 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja behoorlijk. Veel harde buiken, maar ja dat kan natuurlijk ook nog makkelijk lang aanhouden of omdat ik vandaag toch redelijk veel beweging heb gehad. Ik heb wel sinds het strippen deeltjes van mijn slijmprop verloren. Maar ook dat hoeft nog niet al te veel te zeggen.

Ach ik hoop gewoon dat als ik straks naar bed ga ik wakker word van de weeen. Positief denken he
Ik hoop het ook voor je, dat je wakker wordt van de weeën. Spannend zeg, klinkt toch wel alsof het echte werk echt ieder moment kan beginnen! Ik gooi er maar weer wat pufsmilies tegenaan
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:27:54 #273
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26739541
Ja Lewis, kom op! Ploppen met die baby
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:30:58 #274
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26739662
ik hoop het voor je Lewis ook hier nog een
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26740218
Ah kijk pufsmilies. Dat is het goeie werk Joh Snake en ik gaan gewoon allebei beginnen vannacht of morgenochtend. Bevrijdingsdag is gewoon heel symbolisch en een mooie datum En nu ga ik echt op 1 oor.
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:47:13 #276
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26740428
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:42 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ah kijk pufsmilies. Dat is het goeie werk Joh Snake en ik gaan gewoon allebei beginnen vannacht of morgenochtend. Bevrijdingsdag is gewoon heel symbolisch en een mooie datum En nu ga ik echt op 1 oor.
Grrr ik dacht dat je wakker was geworden van de weeën toen ik je post zag staan! Hup lekker slapen jij, morgen lezen we wel hoe het met je gaat/gegaan is.
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:47:18 #277
3011 E.T.
pi_26740431
Truste Lewis! Ik hoop dat je nog mooi een paar uurtjes slaap pakt om uitgerust aan je bevalling te beginnen!
Want sja, die datumtweeling morgen met Snakebaby doen we het natuurlijk voor!
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:58:22 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26740916
Neva en Randa jullie mogen al lekker vlot naar de vlos!! Ik moet nog bijna 3 weken wachten .

Snake en Lewis ik hoop van harte dat het voor jullie morgen écht bevrijdingsdag is voor de zekerheid een paar voor jullie!!
Ylana
pi_26740960
* Jonnetje gluurt ook weer even om het hoekje...
Nog geen weeën-activiteit?

Hmmmmmmmmzzzzzzzz..........
Snakebeep en Lewis, ik hoop dat jullie idd vanacht of morgenvroeg los gaan.

Snakebeeb en mini-Lewis mogen nu wel eens buiten komen kijken..
W ~ H ~ T
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:00:25 #280
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26740986
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef Saffier het volgende:
Neva en Randa jullie mogen al lekker vlot naar de vlos!! Ik moet nog bijna 3 weken wachten .

Snake en Lewis ik hoop van harte dat het voor jullie morgen écht bevrijdingsdag is voor de zekerheid een paar voor jullie!!
nog 3 weken wachten is altijd nog eerder dan randa en ik
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:04:32 #281
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26741167
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:00 schreef Neva het volgende:

[..]

En daar staat deze suffe doos helemaal niet bij stil..... moet ook hoognodig naar bed Slaap lekker allen....
Ylana
pi_26741181
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:00 schreef Neva het volgende:

[..]

woensdag 4 mei 2005 @ 23:08:22 #283
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26741337
Ze lacht me uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ylana
pi_26741439
We gooien het gewoon op zwangerschapsdementie!! Doen we hier thuis nu ook bij alles, was ik eerder blond , nu ben ik gewoon een zwangere doos.
pi_26741571

Vergeet ik bijna Samiq!
Prachtige foto's en wat een mooi ventje..

Wat heeft Siënna een lekker bekkie op die laatste foto. Als ik het zo goed zie, lijkt ze erg veel op je he?
W ~ H ~ T
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:21:33 #286
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26741865
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef Randa_v het volgende:
We gooien het gewoon op zwangerschapsdementie!! Doen we hier thuis nu ook bij alles, was ik eerder blond , nu ben ik gewoon een zwangere doos.
hier ook , mometeel woon ik nog niet samen maar heb ik nog 6 huisgenoten, als ik geen zin heb in afwassen, koken, boodschappen doen heb ik ook excuus aldus zei mijn begeleidster
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:40:59 #287
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_26742592
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef Randa_v het volgende:
je bent een blonde zwangere doos

ze staat achter me mee te lezen
pi_26744961
Misschien leuk voor mensen die met de baby-uitzet bezig zijn: ik zag net deze wieg (deze maand introductieprijs 229 euro ipv 279 euro):

Zo te zien is-ie smal genoeg om naast veel ouderlijke bedden te passen, en kun je de baby 's nachts in slaap wiegen. Http://www.keekeboo.nl
  donderdag 5 mei 2005 @ 02:23:00 #289
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26746261
het is al kei laat, maar kom net van mijn ouders af, was erg gezellig.

Wil toch ff melden dat er hier nog niks aan de hand is.

hopenlijk morgen idd een datumtweeling.
  donderdag 5 mei 2005 @ 08:34:07 #290
105850 Fuente
mamamuts
pi_26747343
Hey Snake! Wel een beetje energie sparen voor de bevalling he
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 5 mei 2005 @ 08:42:03 #291
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_26747395
Leuke wieg poemojn, maar wel veel geld hoor
Hier staat een wieg naast het bed, is een soort mini-ledikant op hogere pootjes. Kostte destijds 100 gulden. Vind ik eigenlijk meer dan genoeg voor iets dat maar een maand of drie meegaat...

Oké, in slaap wiegen lukt niet met de wieg van ons

Lewis, Snake, nog nieuws??
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  donderdag 5 mei 2005 @ 08:53:02 #292
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_26747439
*Steeds zenuwachtiger wordt!
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  donderdag 5 mei 2005 @ 08:54:43 #293
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_26747456
Ow....

Er staan er echt 3 op scherp!

Succes alvast dames!
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_26747600
Ik krijg een wieg via stiefschoonmoeder te leen, vind ik echt leuk!
pi_26747795
Hier nog niets. Maar ik ben al wel de slijmprop verloren. Dus hopelijk duurt het dan zowieso niet lang meer. Moet snel gaan. Later meer
pi_26748099
Lewis dat is wel waar eht vaak mee begint hoor. Spannend joh!!!
Snake balen dat er nog niets gebeurt bij je he
Poejmon wat een schattige wieg
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:14:55 #297
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_26748158
ja vaak wel ja
hier alleen niet dus

positieve modus:
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:18:18 #298
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26748225
Lewis Lewis Lewis
Blijft spannend hier!

Wat ik me trouwens afvroeg, voor de pasgeboren zwangeren met name, doen jullie eigenlijk mee met Moeders voor Moeders?
Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet?
Ik hoor hier heel weinig over.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:31:27 #299
105850 Fuente
mamamuts
pi_26748431
Dutchie, ik heb me er wel voor aangemeld, maar niets meer van gehoord, toen nogmaals aangemeld, weer niets gehoord, dus ik doe niet mee.
Sara
Merel
Ukje
pi_26748534
Ik doe mee, vind het zo vanzelfsprekend. Ik moet er wat meer moeite voor doen, doordat ik het naar een verzamelplaats moet brengen. Gisteren ben ik begonnen met het opvangen. Is even wennen maar voor een goed doel.

Ik heb nu op de gang 8 kratjes staan, die ik vol mag maken. Als die vol zijn krijg ik een nieuwe lading.

We hebben er laatst hier nog over gesproken, dat je er ook zoveel weer voor krijgt als geschenk enzo.

[ Bericht 11% gewijzigd door Randa_v op 05-05-2005 10:45:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')