goed op zich weinig te klagen.. alleen die hormonenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nevaatje hoe gaat het trouwens met jou ?!![]()
Snake, wat jammer dathet niet wilde vandaag.. ik ga maar voor een 2e poging vannacht
heu... dat was toch al enige tijd bekend...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:08 schreef Jonnetje het volgende:[afbeelding]
Chiara krijgt een brusje!
[afbeelding]
nope, is echt helemaal weggevallen, net nog de hart van een ananas gegeten, wie weet geeft het een extra zetje.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:57 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Snake, hoe is't met jouw. Nog steeds niets. Bah wat vervelend is dat he als je denkt dat het is begonnen en dan stopt het opeens.
Ja duhquote:Op maandag 2 mei 2005 23:30 schreef bixister het volgende:
[..]
heu... dat was toch al enige tijd bekend...
Sorry dat ik zomaar heel even kom binnenvallen..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:36 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Snake, bij mij is het ook rustig hoor. En we gaan gewoon voor de 05-05-2005. Bevrijdingsdag wat wil je nog meerEn bij ons ook verkiezingen trouwens.
Nou spannend dus, hopenlijk werkt het strippen toch wat vlotter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:39 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Zow ben weer terug. Ze hebben me gestript maar ze zei dat er nog niet veel verweekt was. Dus dat het best nog wel eens een paar dagen zou kunnen duren. Nou ja we zien het wel.
In ieder geval heb ik een datum 14/05 voor inleiding. Dus als het zover mag komen dan moet ik volgende week zaterdag naar het ziekenhuis en wordt het opgang gebracht.
Vlakbij Liverpoolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:20 schreef Maggie het volgende:
[..]
Sorry dat ik zomaar heel even kom binnenvallen..maar Lewis..waar in de UK woon jij ergens?
Ahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:30 schreef Lewis.de.boxer het volgende:Vlakbij Liverpool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |