Nou spannend dus, hopenlijk werkt het strippen toch wat vlotter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:39 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Zow ben weer terug. Ze hebben me gestript maar ze zei dat er nog niet veel verweekt was. Dus dat het best nog wel eens een paar dagen zou kunnen duren. Nou ja we zien het wel.
In ieder geval heb ik een datum 14/05 voor inleiding. Dus als het zover mag komen dan moet ik volgende week zaterdag naar het ziekenhuis en wordt het opgang gebracht.
Vlakbij Liverpoolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:20 schreef Maggie het volgende:
[..]
Sorry dat ik zomaar heel even kom binnenvallen..maar Lewis..waar in de UK woon jij ergens?
Ahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:30 schreef Lewis.de.boxer het volgende:Vlakbij Liverpool
Ik hint msnnnnnn MSNNNNNNquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:57 schreef Fuente het volgende:
Zooow net even geshopt bij de etham outlet hierzoIk wist niet eens dat die er was, tot ik het laatst op de miss etam site zag! Maar ze hebben in ieder geval best leuke dingen ertussen voor veel goedkoper. Ik denk dat ik er volgende week nog maar eens naartoe ga
.
Heeft iemand overigens nog leuke schoenen ergens gezien? Ik zoek halfopen schoenen voor de zomer die niet te duur zijn
Zo'n echo is niet alles bepalend, Fuente. Eén enthousiast tikje te veel en de meting klopt al niet meer. Bovendien is een week voorlopen toch helemaal nog niet zoveel. Nu is het een week voor, over 5 weken kan het wel een week achter zijn. Het ligt er ook maar net aan wat en waar ze meten; hoofdomtrek, dijbeenlengte, buikje. Bij een groeiecho meten ze alles en dan zul je zien dat er bij iedere meting een andere tijdsduur staat. Het zegt allemaal niet zoveel. Als de echo verder alleen maar goede dingen heeft laten zien (= geen afwijkingen) zou ik me absoluut geen zorgen maken over die week. Echo's zijn echt maar relatief en een momentopname die ook nog eens afhankelijk is van de nauwkeurigheid van degene die 'em maakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:03 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Op mijn pretecho bleek dat ons beepje een week voor op groei ligt, ik ben nu 24 weken zwanger, maar hij/zij is zo groot als 25 weken.
Bij 16 weken zwangerschap lag beepje ook voor op groei. Nou krijg ik met 32 weken sowieso een groei echo, dus this even kijken hoe en wat.
Maar wat kunnen de oorzaken hiervan zijn? En kan het kwaad? Het kan in mijn geval ook zijn dat ik gewoon een week eerder uitgeteld ben, aangezien ik nog ongesteld ben geweest in mijn zwangerschap is het niet helemaal duidelijk hoe lang ik zwanger ben, maar met de eerste echo (bij 5 weken) is de datum vastgezet.
En stel dat beepje wel echt voorligt op de groei, wat gebeurt er dan op het einde? En kunnen ze daar wat aan doen?
1 juniquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:43 schreef Randa_v het volgende:
Neva, wanneer ging jij naar de vlos?? Heb jij trouwens last van vermoeidheid. Iedere middag ben ik onderhand een middagdutje aan het doen. Zo moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |