quote:Op maandag 2 mei 2005 00:01 schreef mighty_myte het volgende:
je moet ook de juiste maat kopen natuurlijk.
en niet te vergeten rekening te houden met hoe snel je klaarkomt.
en de eerste keer moet je niet met condoom doen, dat is zonde.
of heeft één van jullie aids?
Inderdaad, de eerste keer zul je nog niet een enorm uithoudingsvermogen hebben...quote:Op maandag 2 mei 2005 00:00 schreef Refragmental het volgende:Performa is ook goed voor de eerste keer, dan houd je et teminste langer vol
Wat een onzin!quote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef Byte_Me het volgende:
als jullie beiden maagd zijn, dan hebben jullie ook geen geslachtsziektes. dus als je vriendin nou ff aan de pil gaat, dan heb je niet eens een condoom nodig.
Och, zonder condoom moet je een jaar lang elke nacht seks hebben met iemand met HIV, en na dat jaar is de kans dat je zelf ook HIV hebt, ongeveer 50%.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Geslachtziektes krijg je ook via andere wegen, hoef je geen sex voor te hebben. Geen Biologie in de brugklas gehad?
Fetherlite zou ik inderdaad doen! Top dingen!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:52 schreef TheArowana het volgende:
blabla
Toch zou ik et niet proberenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Och, zonder condoom moet je een jaar lang elke nacht seks hebben met iemand met HIV, en na dat jaar is de kans dat je zelf ook HIV hebt, ongeveer 50%.
precies.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Och, zonder condoom moet je een jaar lang elke nacht seks hebben met iemand met HIV, en na dat jaar is de kans dat je zelf ook HIV hebt, ongeveer 50%.
Jezus jij bent echt dom. Je kunt gewoon als drager van het AIDS-syndroom geboren worden.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef Byte_Me het volgende:
als jullie beiden maagd zijn, dan hebben jullie ook geen geslachtsziektes. dus als je vriendin nou ff aan de pil gaat, dan heb je niet eens een condoom nodig.
je mag toch aannemen dat je over het algemeen wel weet of je moeder aids had of niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Jezus jij bent echt dom. Je kunt gewoon als drager van het AIDS-syndroom geboren worden.
Dat gaat niet op tov hetgeen ik citeerde. Hij zegt dat wanneer je nog maagd bent, dat je dan nog geen geslachtziektes hebt.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
je mag toch aannemen dat je over het algemeen wel weet of je moeder aids had of niet.
relax man, zoals ik al zei, dat weet je meestal zelf wel.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:00 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat gaat niet op tov hetgeen ik citeerde. Hij zegt dat wanneer je nog maagd bent, dat je dan nog geen geslachtziektes hebt.
Je hebt verschillende maten condoomsquote:Op maandag 2 mei 2005 01:04 schreef pijnboom het volgende:
Hmm nu ik dit topic zie wil ik graag mijn eigen vraag stellen..
Ik heb een paar keer geprobeerd een condoom om te doen, maar die zaten veel te strak.. het naar beneden rollen lukte echt niet, verder dan mijn eikel ging gewoon niet. Dit waren gewone Durex topsafe condooms. Welke condooms zijn breder en daardoor makkelijker af te rollen?
Alvast bedankt voor de reacties, want ik ben wel benieuwd
Die dan 'discreet' worden thuisgeleverd.quote:Op maandag 2 mei 2005 02:55 schreef mighty_myte het volgende:
laat je vriendin de pil slikken, en anders kun je op internet condooms bestellen natuurlijk.
niet bij de sexshop kopen, die zetten je af met enorm hoge prijzen.
De wondere wereld van internet!!quote:Op maandag 2 mei 2005 01:09 schreef boyv het volgende:
[..]
Je hebt verschillende maten condoomsNeem gewoon een keer zo'n Durex Topsafe mee naar de winkel en ga daar een beetje vergelijken. Als je dat stom vindt staan dan kun je ook gewoon een paar verschillende maten kopen en thuis gaan kijken welke het beste past.
Jaaaa DAAAAAG !quote:Op maandag 2 mei 2005 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
koop een femidom
Heb je ook geen last van een strak stuk rubber om je snikkel.
http://www.efarma.nl/pages/ItemInfo.asp?ItemID=14208547
Owwww jij bent al 20 !!!quote:
19quote:Op maandag 2 mei 2005 04:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww jij bent al 20 !!!
Doe mij daar maar 2 van![]()
Smakelijkquote:Op maandag 2 mei 2005 04:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww jij bent al 20 !!!
quote:Op maandag 2 mei 2005 04:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww jij bent al 20 !!!
Wat is dit nu weer voor een domme loze opmerking?quote:Op maandag 2 mei 2005 04:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaaa DAAAAAG !
Weom moeten wij het weer doen ?![]()
Meestal niet !quote:Op maandag 2 mei 2005 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een domme loze opmerking?
Wat moeten jullie ervoor doen dan? Je hebt het zeker zelf nog nooit geprobeerd? Want voor mannen die spontaan een slappe krijgen met een condoom, is het wel een goede oplossing, en daar vroeg de TS om. Volgens mij ging het niet om JOUW mening hoe je erover denkt.
Probeer het eerst maar eens, alvorens je dit soort nutteloze opmerkingen plaatst. Want een femidom DOET niet de één of de ander, want je neukt toch ook niet alleen?
Waarom maken ze er dan geen smaakje voor?quote:Op maandag 2 mei 2005 04:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meestal niet !
Dacht je dat wij het lekker vinden om de pil te slikken![]()
Je hebt gelijk dat TS er om vroeg , dat dan weer wel !
Dat helpt !quote:Op maandag 2 mei 2005 04:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom maken ze er dan geen smaakje voor?
De pil met sinaasappelsmaak![]()
Wat heeft de pil te maken met een voorbehoedsmiddel tegen SOA?quote:Op maandag 2 mei 2005 04:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meestal niet !
Dacht je dat wij het lekker vinden om de pil te slikken![]()
Je hebt gelijk dat TS er om vroeg , dat dan weer wel !
Babies !quote:Op maandag 2 mei 2005 04:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat heeft de pil te maken met een voorbehoedsmiddel tegen SOA?
Ok, ze zijn (zegt hij) beiden maagd, dus ze hebben niet veel te vrezen.
Ja jou !quote:Maar ik kan je wel vertellen, dat een femidom een stuk meer plezier geeft dan een condoom.
Verkapt-vertel-me-er-alles-van-postquote:Op maandag 2 mei 2005 04:32 schreef Beach het volgende:
Je hebt er veel verstand van zo te horen ondeugend.
quote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef MikeyMan het volgende:
Btw, nog wat tips:
- Oefen vantevoren met rubber...
Om te beginnen, zorg dat je vriendin aan de pil gaat, mocht ze dat niet zijn. Condooms zijn niet al te veilig (ik heb al een aantal zwangerschappen voorbij zien komen) en willen ze nog wel eens knappen. Zeker als je nog onervaren bent in het omdoen en afrollen, is het knappen een vrij groot risico.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:52 schreef TheArowana het volgende:
Beste Fokkers (unintended pun),
Nu zat ik ZELF zomaar te denken aan een Durex Fetherlight.. Het is vrij logisch dat ik denk 'zo natuurgetrouw mogelijk', maar mijn vraag is dus of zo'n Fetherlight door z'n zogenaamd 'ultra dunne' dikte niet veel makkelijker scheurt, of afgleidt, of wat voor nadeel er dan nog mag kleven aan zo'n vederlicht hoesje..
Dus wat raden jullie aan?
Gewoon om een pakje Fetherlight gaan als me dat goed/leuk lijkt,
of
de eerste keer gewoon normaal doen en Natural kopen, of andere tips waarmee jullie denken dat ik gebaat ben?
mvg
The Arowana
Ik snap je probleem wel, maar laat ik het zo zeggen, toch bestaat het negen van de tien keer niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:04 schreef pijnboom het volgende:
Hmm nu ik dit topic zie wil ik graag mijn eigen vraag stellen..
Ik heb een paar keer geprobeerd een condoom om te doen, maar die zaten veel te strak.. het naar beneden rollen lukte echt niet, verder dan mijn eikel ging gewoon niet. Dit waren gewone Durex topsafe condooms. Welke condooms zijn breder en daardoor makkelijker af te rollen?
Alvast bedankt voor de reacties, want ik ben wel benieuwd
Probeer eens een paar redenen te bedenken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:31 schreef yvette1982 het volgende:
ik snap dat gedoe ook niet waarom al die lui het vaak per se met condoom willen doen. Het is irritant en veel minder lekker.
Ik snap dat gedoe ook niet waarom al die lui vaak per se AIDS, Chlamydia, Syfillis en Hepatitis willen hebben. Het is irritant en helemaal niet lekker.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:31 schreef yvette1982 het volgende:
ik snap dat gedoe ook niet waarom al die lui het vaak per se met condoom willen doen. Het is irritant en veel minder lekker.
Als het goed is gaat ze de pil deze week nog bij de apotheek halen..quote:Belangrijkste in deze vind ik vooral: is ze aan de pil?
Zo ja ==> Fetherlite is makkelijker om te doen, en voelt beter....
zo nee ==> zorg dat ze aan de pil gaat of neem gewone topsafe
Btw, nog wat tips:
- noem het geen ploplop doen, niet echt erotisch
- Oefen vantevoren met rubber...
Ik hoop dat je vriendin al wel even bij de dokter langs is geweest voor de pil? De eerste keer, en bij de eerste herhaling, moet de dokter deze uitschrijven. Daarna kun je hem gewoon halen bij de apotheek. Reden dat je eerst naar de dokter moet, is dat de pil in zeldzame gevallen gevaarlijk of zelfs dodelijk is. De dokter wil deze risico's zo veel mogelijk uitsluiten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:53 schreef TheArowana het volgende:
Als het goed is gaat ze de pil deze week nog bij de apotheek halen..
En als laatste nog even, waar KOPEN jullie je condooms? gewoon bij de drogist of bij de seksshop of bij de apotheek misschien zelfs?
gewoon, uit nieuwsgierigheid..
Ideaal voor mij dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:51 schreef Smoked het volgende:
Ik zou niet featherlight nemen, dan ben je in 5 minuutjes klaar...
geldt dat voor zowel de man als de vrouw ?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |